-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Nagyon szép gép
Igazából én attól félek hogy az a 105 Le kicsit már sok egy 1.5 dciből..meg most számolgattam hogy igazából én évi szinten max 20ezret autózok..annyi idő alatt meg nem biztos hogy visszahozná azt az ár különbözetet, viszont a nyomaték miatt nagyon csábulok
Mellesleg a mostani 1.6 om is bekap ilyenkor dugóba 7,5 -et szal az a 8 még vállalhatónak tűnik..bár tény hogy a 6 barátibb számszerk: a másik hogy 1.5dciből nehéz lesz nem céges gépet kifogni bár a fehéreket alapból kerülni kell (ABB flóta autók )
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
225/40 R 18 hu de nagyon ez az álma a gumisoknak
Más:
99 ló
szintén
egy 120-as
Csak egy pár példa.
Van ebből sok verzió ahogy nézem.
Én azért írtam a 99lovast, mert azokból nagyon kevés meghibásodás van utána olvasásom eredménye kép mondtam.
De valóban van ezer verzió belőle.
116os is van
És talán de nem biztos a 120-as a csúcs na az már nem egy tartós darabRenault power
-
Reaper04
aktív tag
-
Ghandi
aktív tag
A kábelkötegnél nem lehet behozni!!! Vagy 2órát elszenvedtem vele de a kábelköteg gumidugóján nem tudtam áthuúzni,nem tudtam olyan erősen rárögziteni a behúzóhuzalra a kábelt,mindig lejött róla.Na meg ugye kb 12-14mm átmérőjü kábel,nem egyszerü.Aztán a müszerfal mögött tapogatózva nem messze a kábelköteg melett találtam valami bovdent vagy kemény müanyag csövet(lehet az a kuplung hidraulika csöve,aminek a gumidugója kemény müanyag,simán ki lehet húzni.Na amelett ha nem is kényelmesen,de ki tudtam dugni a kábelt,
A magasat két okból sem cseréltem ki.Egyik hogy a gyárinak is elég tűrhatő hangja van,amig nem döglik eg addig marad az,a másik ok hogy nem igazán volt kedvem ott forrasztani.Nagyon nyakatekert hely,csak kivülről látod rendesen,közben meg bent kell dolgozni....ááá marad a rédgi egyenlőre.
Én a hátsóajtóban nem is akartam hangszórt cserélni,marad ott a helyén,csak nem működik,kikötöttem.
Csináltam egy uj kalaptartót a csomira,abban szépen elfér a 2db 20centis magnat és kellő tér is van mögötte a mélyhangzás miatt.Az ajtóban a kábelokat hagyom! Abban az ajtócsatlakozóban variálni én nem akarok,csak elcseszném.Mondhat bárki bármit,igaz hogy lényeg a kábel,de annyira nem rossz a gyári sem.Ezt onnan tudom hogy az előző autómban(Dacia Logan) elöször a gyári a kábelra tettem rá az első hangszórókat,majd megfűztek azzal a hülyeséggel hogy annyit ér az egész hifi mint a legolcsóbb alkatrésze.....Én kicseréltem az összes kábelt,minőségi,szép vastagabb kábelokra,és annyi külömbség volt hogy szebbek lettek a kábelok
Hangzásban semmit nem lehetett észrevenni! Nagyon vájt fülönek kell lennie az embernek hogy halljion valami külömbséget,de szerintem észrevehetetlen a külömbség ha egyltalán van,pedig nem gagyi hangszórókat használok,előre egy Rainbow 16centis szett megy selyem dóm magassal és gyári hangváltóval,hátulra meg 20centis Magnat 3utas hangszórók mindezt egy 4csatornás erősítő hajtja.
Az első ajtóban végülis nem cseréltem ki a hangszórókat.Sehogy sem fér be a gyári helyre a 16centis hangszóró,fából nem sikerült szép ajtópanelt csinálni és a gyerek miatt nem volt időm ujat fabrikálni,Visszaraktam a gyárit,igaz a hangváltóra rá van kötve.
Ahogy néztem talán ha leszedem az ajtókárpitot akkor le tudom vágni róla a hangszóró védőt ami a felső részét védi és akkor talán át tudom vágni a hangszoró lyukját is.
De ezt majd csak pár hét mulva[ Szerkesztve ]
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
Hangtechnika terén én a 2első+csipogó+mélyláda kombinációt ajánlanám nekem is így van megoldva ha valakit érdekel akkor van valahol pár képem a kábelezésről hogy oldottam meg megane 1 nél Márka terén pedig kb egy 20sért Audio System hangszórókra tenném a voksom..Nekem jelenleg egy sony xplod fejem van +pio erőlködő (csak a mélyre) és gyári szett elől + sal mély saját láda de csak teszt végett mert nagy a mérete(nem oda készült)..A végső install így fog kinézni : audiosystem első szett +gyári csipogó+hertz erősítő+audiosystem saját láda+a pio erősítőm.. barátomnak is így csináltuk meg és nagyon szépen szól nem nyomja el a mély a zenét van közép és magas is nem csak a rendszámtábla leesik a helyéről kamu 1200W
Ha kész lesz péntekenként kint vagyok a lurdynál meg lehet majd lesni/fűlelni
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Nem isnerem a kombit,de a csomagtartónál nincsen semmilyen lefedése? Akkor egyszerüen be lehet látni a csomiba? Régebben már csináltam egy Totota Carina kombiba hátsó kalaptartót rétegelt lemezböl amibe hangszorókat raktam. 3 darabból volt,őssze lehetett hajtani és a középső részben volt a hangszoró.Az is szépen le lett kárpitozva,ugy nézett ki mintha egy darabból lenne az egész. Rendes hangszoróknak jó ha minél nagyobb zárt tér van mögötte,attól lesznek szép mélyei.Én személyszerint nem vagyok mékynyomó párti.Nejem elég amit egy rendes 20centis hangszoró kiad persze az sem kicsi,de azért másabb mint egy sub.Régen volt mélynyomóm de sokszor csak baj volt vele.Elfoglalta a csomagtartó jekentős részét,ha szállitanom kelett valamit akkor csak útban volt....áhh nekem nen kell.
Megane 2-be a hátsó ajtó szerintem zsákutca.Abban a méretben szerintem a legdrágább hangszoróval se lesz valami huha nagy mélyed.Persze egy sima 4 hangszorós rendszerhez jó lesz,de ha komolyabb mélyet akarsz akkor a hátsóajtó felejtős.
Te hogy vezetted be a tápkábelt ha nem tudtad behuzni a tűzfalon?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
Értelek már okés! Hát én nagyon nem vagyok kibékülve a gyári első hangszorókkal.A magasak még elmennek,de az ajtóban lévők nekem botrányosak.Tompa bili hangja van,hangosan a mélyek torzak és elnyomják a közepet.....
Lehet csak megszoktam a Rainbow-t de "báncsa" a fülemet : D
Én álltalában rock zenét hallgatok elég hangosan és arra szerintem alkalmatlan.
Addig nen nyugszom amig be nem rakom a 16-os hangszoróimat előre!
A Loganra is azt mondták hogy előre csak 13-as rakható,na persze! ajyókárpitot leszedtem,látom hogy van lemezfelület mögötte,átvágtam a lyukat nagyobbra,a gyári hangszorórácsot átalakitottam és hozzárögzitettem az ajtókárpithoz,igy nem is látszik kivülröl semmi az egészből.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
Ok fényképezni fogok! Az eddigi műveleteket is fényképeztem volna,csak otthon hagytam a digitgépet.A hátsó kalaptartó készitését fotoztam kb 2hete,max azt tudon mutatni,meg a kész beszerelt erősitőt ha most lefényképezem
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
Ha kevés a hely akkor egy házi szépen megmunkált kiemelő kerettel pl szerencsére a megane-omba elől akkor a hely van hogy sakkozni lehet mögötte amúgy általában a mélységgel szokott baj lenni 16os majdnem minden típusba befér ..csak a mágnes végett van a szivacs ezért kell okoskodni és egy dekopir+mdflap+kárpit kombóval csináltam meg a 306omon nagyon szép volt senki se mondta meg elsőre hogy nem gyári
-
-
Ghandi
aktív tag
Én meg úgy tudtam hogy 30ezrenként kell cserélni az olajat.Már a loganomban is igy volt.Amikor megvettem a Logan ujonnan akkor ugy emlékeztem hogy 1500nál kell az első szervizre vinni,majd kijavitottak a szervizben hogy az 15.000 km! Aztán megvolt az első olajcsere és közölték hogy 45.000-nél találkozunk ujra.Én csak néztem,de tényleg igy van
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
FerNandor
őstag
ezt csak így lehet, le kell bontani hozzá a fél autót? mindegyik MII-nél így van?
ha igen és meglesz a GT, lehet hogy keresek majd valami öntisztuló pollenszüröt, hogy ne kelljen sürün cserélni[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
rob210
Topikgazda
azért ne harapd le a fejem, nem mondtam,hogy csak az az olaj és mindenki hülye aki mást használ.
én csak azért mondom mindenkinek, hogy megéri, mert az autószerelő aki szétszedte após kocsiját (fiat punto12éves) azt mondta, hogy ezt most hozták ki a gyárból vagy nem rég lett kicserélve a dugattyú meg fel lett esztergálva a blokk.
nem hitte el,hogy a 12éves gépben nem lóg egy fikarcnyit se a dugatyú.Renault power
-
Kornel
veterán
Kormány, pedál, az ajtón lévő kapaszkodó kopásából szerintem látni, hogy mennyit volt használva... azért pedált nem fog cserélni egy kereskedő se, hogy jobbnak tüntesse fel a kocsit
Ahogy néztem, 100k km körül még viszonylag megfelelő állapotban vannak az említett részek, de van, amire azt írják, hogy 120k km, és szana szét van kopva, na az tuti tekert!A legjobb az lenne, ha a topicból valami megbízható ember pont el akarná adni a megane-ját, akkor megvenném azt Így meg keresgélhetek majd vaktába
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Csináltam sok képet,még nem válogattam ki öket,na meg át kellene méretezni ha ide akarnám berakni.
Egy valami biztos! Megane 2 ajtókárpitot borzalom leszedni,iszinyatosan túlbonyolították a dolgot,ha nem lenne net én lehet fel is adtam volna.A leszedésnél csak egy rosszabb van, a visszarakás.Az valami vicc,ha 4kezem lenne az is kevés lenne.Az ablaktörlő motorja a kárpithoz van rögzítve,nem az ajtóra!!! Ki volt az az idióta tervezőmérnök aki ilyen mechanikát tervezett???
Mintha eredetileg csak kézi ablakemelöt terveztek volna,aztán a végleges verziónál Pier a fömérnök éles eszével kitallta hogy mi lenne ha elektromos ablak is lenne benne? Erre jött Fityesz és Pacuha betürtek egy motort a kárpit mögé,majd 3 önmetsző csavarral odanyomták a kárpithoz,és eltakarták egy jó nagy hangszóróráccsal hogy ne lehessen észrevenni a bakitElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
Sajnos a családtól nem nagyon van időm a fényképeket válogatni,szerkeszteni,inkább felraktam az összes eddig Meganeról készült képet ömlesztve egy tárhelyre.Főleg a hifi van benne,de van kép még a kesztyűartó höszigeteléséről is
Remélem müködik a linkElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
FerNandor
őstag
-
FerNandor
őstag
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]a motorburkolat ma jött meg a Renaultdepoból (7000Ft + szállítás), mert azt valószínü az elözö tulaj elhagyta az egyik szervízben...
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
hú lehet tényleg, majd ellenörzöm es ha már befizettünk minden pluszköltséget, akkor rendelek az akksi fölé is egy burkolót.
a bilincseket nem figyeltem"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
A képen amit mutattál, alul sorban vannak patentok.
Nekem abból egy csomó törött, ki szeretném cserélni őket. Tudnál, vagy tudnátok segíteni, hogy pl. a patentdepón ezek melyikek? Én már lefényképeztem egy épet, de az alapján sem találtam meg a megfelelőt.Vagy vigyem be a márkaszerízbe, úgy egyszerűbb? Náluk milyen árban lehetnek (/db) ?
Köszi előre is, üdv: Dave
-
FerNandor
őstag
úgy egyszerübb, hogy k*rvanagy amúgy meg, ha valószínü, hogy olyan dolgokat kell majd valaha szállítani, ami a lépcsöshátú csomagtrartó-ajtóján nem férne be, akkor inkább a kombi legyen nyílván, ha van választék.
mondanátok nekem jó webshopokat, ahol találok delphi és mann üzemanyagszüröt és olcsó is? fridcar, unix, láng, stb nem jó. alig találok valami jó helyet. ti hol szoktátok venni a delphi szüröt (dci-be) vagy max mann-t????
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
Nekem válaszolt szinte azonnal, mindig elérhető e-mailen.
(legalábbis manapság Igaz én is épp "nyaralás" közben érdeklődtem, de mindig vissza írt, max nem fél órán belül.)15 pénz volt, hogy másnak mennyi, azt nem tudom, én ennyit fizettem.
Nagyon nagy szerencsém volt, hogy ő szerelte be, nem pedig más. Ráadásul épp útba estem neki és beugrott megcsinálni. Minden elismerésem az Övé, nagyon korrekt és megbízható ember!Amúgy BP-n "rendel" Írj neki, aztán majd mondja a továbbiakat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Trollok komolyan
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Ukrajnai háború
- Ubuntu Linux
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Linux - haladóknak
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen