-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Azért azt szögezzük le, hogy nem szalonból vetted.
A motor jó, de van egy két user aki bármit el tud pusztítani. (És itt nem rád gondolok) Én ezt ugye már egyszer mondtam neked, hogy a kálvária végén lesz egy nullkilométeres autód amit te járatsz be. Csak ezt nézd, a többit engedd el.Renault power
-
diablo1984
veterán
Hú, eladni biztosan nem adnám el, ilyenkor a legnagyobb a bukta. Szerintem a régi motor is költséghatékonyan felújítható, érdemes azt donornak eladni, bár gondolom ez nem vígasztal.
Ha nem az olaj minősége, akkor az olajnyomás gyengesége is tud ilyet okozni, de akkor a turbód is a végét járná, igaz elhasználódott olajnál is. -
norbert1998
veterán
Én is így gondolom. Egy rugdalt <1.4 turbó 3 hengeres a maga kis 2,5-3 liter olajtöltetével (márkafüggetlenül) érhető, hogy kéri 8000-nél, hogy ne pusztuljon rá az első tulajra. De egy nagyobb motor, dupla ennyi olajjal talán nem ennyire érzékeny.
Igaz, az 1.8 tCe-be se megy sok olaj - forrástól függően 4,1-4,5 liter. Ez régen az 1.2-es szívómotorok, majd 1.5 dCi territóriuma volt nagyjábólAz 1.5 EcoBoost Ford "motor" a maga 2,7 literes olajtöltetével mondjuk tényleg egy hulladék, 10 ezer kilóméter alatt meg is eszi a 3 liter olajató nem túl öreg formában. Vezetni sem jó - erről van saját tapasztalatom, az előbbi állításról nincs.
Összehasonlítva az egyforma súlyú 2.0 tCe és 1.5 EcoBoost ég és föld. Lóerőben alig van különbség (Ford 184, Renault 178), nyomatékban már más a helyzet (Ford 260, Renault 300), de valahogy egyszerűen nem olyan. Tök karaktertelen, olyan tök semmilyen az egész. És jelentősen rosszabb a menése is, sehol sem húz jól. Sokkal többnek tűnik a különbség a nyomatékban. Igaz, a Ford-ban 7 sebességes DCT volt, bár ez szerintem előny kéne legyen, nem hátrány - max a vesztesége nagyobb annak? -
Dyno
veterán
Végig olvastam az egész történetet, én beleörültem volna ebbe az egészbe, jó mondhatjuk hogy happy end....
Amúgy akkor valszeg eleve nem volt valami oké az olajnyomással...
Annyi nem tiszta egy kicsit a történetbe, hogy így minden költség őket terhelte? Nyílván a gátlók nem, de az tiszta sor le is írtad.Megmarad amúgy a kocsi?
-
zaskar
senior tag
Talán van is alapja azoknak a városi legendáknak Én a 2006 februári 106 LE-s Megane-omról írtam anno hasonló "élménybeszámolót", mint te most a Talisman-ról. A különbség csak annyi, hogy nekem nem volt garanciám, ill. nagyságrendekkel kisebb értékű autó volt az érintett. Természetesen a sok szervizben töltött idő meg a több alkalommal kifizetett kisebb-nagyobb összegek elég érzékenyen érintettek. A már 9 éve meglevő Laguna 3 mindenben az ellentéte annak a problémahalmaznak.
-
Gabady
aktív tag
Jelenleg 225/40-em van, rugótányér még kb 25 mm-re van a gumitól. A képeken átmérőket látunk, tehát /2-vel kell számolni. Jelen esetben ha /40 helyett /45öt teszek fel, az azt jelenti, hogy a 23mm-es átmérő növekedés miatt 11,5mm-el fog nőni a kerék sugara, ergó a 25mm-es jelenlegi rugótányér - gumiabroncs hézagból már csak 13,5mm lesz. Viszont mivel ez már egy kopott abroncs, így további mm-ek jönnek a számításba.
Illetve mint mondtam, 245/40ről már hallottam, ahol pedig 7mm különbség van átmérőbe a /45höz képest, ami a korábbi matek szerint 3,5mm sugárnövekedést okoz. Mondhatjuk igen hangyafasznyi.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
Igen, ha nem muszáj, nem vennék kisebb felnit, maradna a 18, és igen a komfort miatt lenne jobb egyel nagyobb. Meghát a kinézet is, mert a gyári kerékjárati ív elég nagy, nagyobb gumi jobban kitöltené....
Meg már csak onnan is a felindulás, hogy scenicen pl. láttam 205/60 R16ot. Amelyik kerékméret majdnem akkora mint a 225/45R18....
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
tycon
tag
Na, hogy a fene egye meg. Szenvedtem egy napot, de megvan. Felraktam a 169 helyett a 145-öt. Azt mondja, a 160-tól kell a töltő. Holnap lehet hogy kipróbálom, de azért töltővel. nem akata letörölni, aztán meg nem akarta feltenni a 145-öt. Mert be volt a disznó setup pipálva w95-re. VM, XP W32. Az újabb változatok egy dekával nem többek.
Egyébként van egy ócsó ELM 327 adapterem is, ami ugyan semmit nem csinál, kiírja, hogy forog a motor. Telefonra. BT-s, azt hiszem. semmit nem ír.[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
-
Morales72
csendes tag
Köszi!
"Rohadni nem szokása, az 1.6benzines motor strapabíró."
Nekem ez most a legfontosabb. Az elektromos hibák javítása csak nem olyan költséges és reménytelen, mint a rozsdával való harc. Majd átolvasom a fórumot, és összegyűjtöm az infókat. Beletelik egy kis időbe, mire összerakom a pénzt a gépjárműre.
"I'm too old for this sh.t..."
-
-
angyalpc2
aktív tag
sima 2-es clio 150e-nél sőt már 135ekm-nél-nél full gatya volt a legéscsillapító.
ballonos kerekekkel, nincs is súlya a kocsinak, elpattog a hepehupán.
Az összes stabszilent 70ekmt bírt a gyári, aztán került bele másik gyári 8 éve 70ekm után az is kuka lett. Iszonyat moslék utaink vannak. és még nem is járok kifejezetten rossz úton kb napi 2x2 km-t leszámítva -
plömplöm
őstag
"The older ‘Type D’ coolant (yellow) will stop being supplied. This will be replaced with new RX ‘Type E’ Alliance coolant (blue)
RX Type E is fully interchangeable with ‘Type D’ (Old)
Two engine types, B4A and B4D, are not interchangeable with RX ‘Type E’ as use of RX ‘Type E’ harms the water pump.
These engines require RX ‘Type D’ (New version-Yellow) which is only for these engines."All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest