Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Biztos szebben mutatna, de még a gyári futóművel is szenved szegény lagesz, ezeken a magyar izé, utakon, vagy min.
Ezen a Török tuning lagesz-on meg látszik, hogy nem hülyék nyúltak hozzá.
Kimondottan jól áll neki ez a matt fényezés... A többi részéről nincs kép?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Neked is hallatszik újból (a hideg miatt), amikor eltekered a kormányt az rogyadozó, vagy mittomén milyen hang? Valami ilyenkor ordít a szilikonért, zsírért. Ez is egy olyan "hiba", amit csak lassú gurulásban, beállva a parkolóba hallani, azt meg, hogy a rákba lehetne már kiszúrni...
Ha szerencsém van, csinálja állóhelyzetben, ide-oda tekergetéssel, de kötve hinném, járó motornál ezt az autó alatt ki lehet szűrni. Utastérben is azért hallani, mert ott lényegében csend van.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Esetleg még ilyen november körül nem téli adalékolt gázolajat adnak a kutakon, vagy mi lehet erre a magyarázat??
Nem tudom, hogy működik ez, az enyém kicseszett jól fogyaszt. A tuning óta vagy másfél literrel az biztos. Mert előtte a hasonló vezetés mellett a 7-8 litert simán benyelte.Bár engem a fogyasztás annyira sosem érdekelt, de ha azt nézzük már rég csak a fogyasztásával visszahozta azt, amit a tuning miatt kifizettem.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Gondoltam rá sokáig, de vidéken nem jönnek reggel hatkor eltakarítani az utakat van, hogy másnap se. Sót csak a főbb utak látnak (legalább nem rohad). Dombos helyen vagyunk, a munkahely is. És a letaposott kemény síkos izén még mindig elsírják magukat a négyévszakosak pont erről beszélnek sok helyen, sokszor a téliek is. Nagyon drága négyévszakos esetleg, de nincs annyim rá és téliből kevesebbért jobbat kapok akkor is. És télen sokat megyek, mert én be nem gyalogolok ilyen hidegekben a munkahelyre, se boltba és ezekről a helyekről még haza is akarok jutni. Szóval kell a téli. Nyáron gyalogolok vagy bringa amúgy is.
A másik kocsira négyévszakos fog kerülni mindenképp, mert az valami ritka fos egy felépítmény (Kangoo), annyira könnyű a hátulja, hogy dobálja mindenfelé, ABS sincs. Az jó lesz nyári autónak, négyévszakossal, ha esetleg mégis mennie kell télen valahova, ne nyári gumi legyen rajta. -
rob210
Topikgazda
Srácok 3 óra alatt összerakták volna
Nem vicc pofám leszakad mennyire ebben élnek.
Nekik egy dömperük van meg egy dozer, ami hasonló, rendes dugatyú jár a motorban, kormányzás, plató billentés, 1 óra alatt összerakták. Én csak pislogtam, hogy hű b.z. meg. El is szégyeltem magam, még jó, hogy az igazi nekem megy jobban[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Meg kell nézni indításkor mennyire esik be az aksi.
Tipikus önindító hibára utal, amikor elkoszolódik esetleg elkopik, kiszárad benne a kenőanyag, olyankor szokta azt csinálni, hogy indításkor felvesz annyit , hogy az aksi beesik 10volt alá és már nullázza is az érzékenyebb dolgokat.
Illetve az aksit is érdemes egy kapacitás mérésre elvinni.
Renault power
-
polonic
félisten
Nekem, ahogy írtam és Rob is, a nagy test is közrejátszhat.
Csak tényleg azt furcsállom, hogy 130-nál arányaiban többet fogyaszt. Mert 90-nél lehet 4,4-et is produkálni vele. 110-nél is 5 körül.Nekem ilyenek voltak egyébként a fogyasztások. Amikor 7 fölött volt, akkor sok volt a város benne. Utóbbi időben igyekszem hanyagolni a várost és hosszú távokra használni.
Bocs a hosszú képért. Mobilos alkalmazást használok az autós költségek nyilvántartására. Car expenses pro egyébként. És így tudtam onnan kimenteni. Ez most csak a tankolás. Vannak benne más kategóriák is.
Te mit használsz? Elég jó a te táblázatod.
-
t.imi
addikt
Nem semmi... Ez a DCI 110-es motor, kb ennyit tudok róla
Bele kell még rázódni. Ajánlottak 17.ker-ben Renault szakit, állítólag nagyon korrekt és messze nem ilyen árakon dolgozik.
Ezek szerint jobban járok egy kör maillal és kiválasztom a Tesco csapatot.
12+fa alap óradij, 5+ akció, 5 év fölött 15% kedvezmény, 7 fölött 20(?) most még valami fix áras csomag is van, csupán az árak nincsenek fent egyelőre.Vagy 4 éve Hollósnál jártam, talán C5 főtengely csapágy váltó oldali szimmeringre adtak árajánlatot.
Anyag 8k, munka 170...
Vonal másik felén hallani lehetett, ahogy éppen megfojtja a munkafelvevőt.
Média meg tolja az okos "nem törődnek az emberek eléggé az járművek műszaki állapotával" c. műsort. -
rob210
Topikgazda
Azért ez így nem teljesen fedi a valóságot
Tedd hozzá, hogy lent nálatok, mert Pesten azért durvábbak az árak.
De a márkaszervíz valóban szemérmetlenül elkéri az árát, ez van.Nekem most a vizsgafelkészítés 148e lett volna.
Komlpett futómű (első hátsó lengéscsillapítók, fékek, elöl lengőkarok ), így, hogy megcsinálom magamnak 52e lett az anyag.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én -4-ben indultam, 5km múlva full középen állt. Ekkor még nem értem ki a városból.
De ma nagyon morgós hülye hangja volt, amíg nem menetem vele legalább 20 kilométert. Letudtam volna hányni, aztán elhallgatott. Mivel a múltkor elmarad, most beleborítottam egy flakon verylube turbo-t az olajhoz.
Lehet, attól fogta be a száját, de bekussolt. -
Jaded
őstag
Köszi az oldalt, tényleg olcsóbbak. Az árak egyébkén Inter cars-os árak, dolgozói kedvezménnyel.. dobbetét elvileg csak a lökös felöli része.
diablo1984: a hűtők megnyomódtak picit, de minden tiszta hó és víz így nem igazán látni semmit. Hűtővíz a tartályban nagyjából ugyanannyi.
Renault Megane IV Limited
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
F@sza!
Csak az a kár, hogy nekem nem ilyen a menürendszer. Mármint ilyen, illetve hasonló, csak nincs ott ez a válaszható lehetőség, hogy telefon, vagy autó. És mivel egy nap többet beszélek angolul lényegében, mint magyarul, elég égés lenne, ha ezt nem láttam volna. Mint írtam a ringing volume kivül semmi nincs ott.
Lényegében a telefon felülírta az autó gyári csörgését egyik napról a másikra. És közben azt is megtudtam, hogy droid 8.0-ról frissült 9-re a huawei készülékek a Dacia-nál is ezt csinálták, az meg ugye lényegében rönó.Szóval úgy néz ki, hogy itt a PITE az, ami bekavart most a Laguna-nak. Mert a többi telefonon meg simán az autó csörög, nem a készülék (hangja).
Azért, még egyszer kösz, hogy megnézted.
-
rob210
Topikgazda
Az egyeshez honnan vagy benne biztos, hogy ezek voltak az elnevezések?
Csak azért kérdezem, mert amikor elkezdték a meganet gyártani akkor a 8 szelepesekkel kedtek a 19 ből átvett 1.4 benzinnel, és jött hozzá az 1.6 benzin a 2.0 benzin és az 1.9 dt, majd dti.
Ezekből volt chic,rl,rn,rt,rxe,monaco
Utána jött a ráncfelvarrás, 99' ekkor kavarodott meg az élet.
Jött a már említettekhez az alizé,expression,authentic,Monaco, ehhez pedig a választható dolgok. Szóval kavar van, rendesen ez igaz és volt még a bonyolítás a klímás nem klímás ezek voltak cool megnevezések.Szóval könnyen követhető nem is értem mit nem értetek rajta.
Renault power
-
-
Gabady
aktív tag
Nekem tetszik, hogy a műanyag betétek feketék, nem pedig az autó színe. Kinek mi...
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
TigerDzsó
tag
Én valami 1.7 Blue dCi-ről olvastam a 2.0 mellett.
Nem tudom mennyire lehet ezeknek hinni.
-
eTrade
tag
KIA kapcsán mindig az emberek fejében a jó megbízhatóság villan fel, mindez annak ellenére hogy kilencvenes években botrányos volt a megbízhatóságuk. Francia autóknak meg kb.100 év sem elég, hogy az emberek fejében a x@rfrancia törlődjön.
Egy 2013-as megbízhatósági felmérésben a Renault Megane 3 megbízhatóbb volt mint a KIA Ceed.
Sőt, a Megane 3-as jobb volt mint sok más megbízhatónak tartott autó: VW Touran, Mazda 5, Toyota Verso, Ford Focus, Opel Astra, Honda Civic stb.
Legutóbbi felmérések szerint a Renault márka hozza az átlagot, se nem rossz, se nem kiemelkedő a megbízhatóság terén = teljesen jó.Szerintem mindhárom jó autó, tetszetős, szerethető de számomra nagyon kiábrándító ez a TC szavazás jelenlegi állása.
-
BigBlackDog
veterán
+1. Bírom az ilyen "ez, meg az az igényem, de nem lehet Suzuki/Francia/Opel, mert csak".
Egyébként nálam sem éppen a franciák voltak eddig a kiszemelt célpontok, ha autót kerestem. Viszont legutóbb a keret miatt nem nagyon lehetett egy-egy márkát/típust kiszemelni, így jött képbe a Thalia is. És nagyon kellemesen csalódtam a típusban és a márkában is.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Volt nekem is olyan kollégám, aki majd, hogy lebaszott, hogy ennyi pénzért hogyan vehettem meg ezt a szar francia lagunát, mikor ennyiért már szuper A6-os...
A kollégád xart se tud jól, csak annyit lát A6. Tegyük fel, amikor megvetted a lageszt, akkor a jó állapotot simán rá lehetett pecsételni. Csak épp ezt az állapotot, hasonló évjáratú A6-nál, BMW-nél közel 3-5X-ös árban tudnád a mai napig megvenni, vagy még drágábban. A többi lerugott fos, vagy összetákolt gané visszaállított órával.
Egyébként meg, amikor megvettem az autót 10 éve, és közel 10 milióért kigördültem vele a szalonból nem gondoltam volna, hogy eltelik 5-7 év és ezen minden szar zörögni fog, amiket folyamatosan el kell kussoltatni, ha nem akarok kényszerzubbonyba kerülni. A fene azt a nagyon jó hallásom.De hát tudod miről beszélek.
Egy példa... egyik Ismerősöm 2011 ww passat 2ezres dízel, alig törődik vele és ez nagyon hallatszik a hangján mikor beindítja. Kint valami kicseszett hangos, én beindítom a lageszt olyan finom és halk járása dízel létére 600 ezer környékén is, mint ha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. A kettő egymás mellett szinte ég és föld.
Beülök a passat-ba és ki nem szarja le kint milyen hangos a motor hatás lesz úrrá rajtam, mert úgy le van szigetelve az autó és semmi nem zörög, érződik, hogy k...ra összerakták a köcsög vévések az a passat-ot.
Ezzel szemben a halk, sima járású és még mindig bődületes erőben lévő Lagunam-ba beülök és bent hangosan hallom a motort. Pontosabban egyszerűen jóval szarabb a hangszigetelés, ami az évek alatt nagyon sok helyen megadta magát, ezért ba...hatom a csendes motorom meg úgy az összes többi gagyi, amivel teleb...ták ezt a frankó autót, ahol megszámolni könnyebb, hogy mi az ami éppen nem zörög, rezonál, hupog vagy az Isten tudja milyen hang szűrődik ki és adódik hozzá, ezzel is felerősítve az utastérbe beszúródó/beszűrődő motorhangot és tovább rontva az élményt, hogy ezt az autót a középkategória felsőbb szintjéhez lehetne sorolni.Na, emiatt lehet mondani rá, hogy szar francia és az a baj, hogy ez igaz is rá és annak gyorsan terjed a híre, mert mi a retek anyjukért nem lehetett volna rendesen megcsinálni ezeket anno? Miért kellett bele ezernyi olyan gagyi, amitől az az autó szintje lerohad egy 30-40 éves zörgős ganévá? 8.7 millió minden szarral együtt? Akkor kérjél érte 9.2-öt te idióta francia seggfej, de húzd meg jobban a csavarokat, tegyél bele több szivacsot, gumit, és minőségi hangszigetelő cuccokat, amik legalább 15 évig bírják ezzel is "kitámasztva" a többi belső dolgokat, amik egy idő után a nem kezdenek el pofázni, főleg hőmérséklet változásra, vagy csak úgy alapjáraton.
És ugye ebben a 2.0dci az japán, amihez végképp semmi közük, de még egy kicseszett kis csavar sem, honnan a francból tudjam, ha az renault fejlesztés lenne, nem-e döglött volna meg már rég a motor?
Tehát emiatt, igen lehet sajnos a Lagunát is szar franciának nevezni, illetve helyesebben...viheti tovább a franciákról alkotott "tévhitet", hogy ne tartsák az árukat.
Mostanra olyan ársávba kerültek a Laguna III-sok (IS), hogy az alkatrész árak valami brutálisan nincsenek balanszban az autó tényleges árával! Az S90-hez több (nagyobb és komolyabb) alkatrész is olcsóbb, mint a hozzá képest "filléreket" érő Laguna. Ez az alapprobléma és ugyanez a gond a Talisman-nal is. Független attól, hogy a feleségem totál csak városban használta, majd 90 ezer km után kb több minden is zörgött már rajta.
Ettől függetlenül a Lagunam most is állat jó vezetni, tegnap mentem vele, kis túlzással addig kell füldugó, míg ki nem érek a pályára, mert ott vérszemet kap és felgyűri a betont, de olyan szinten, ami miatt a mai napig egyszerűen imádom, ahogy ez megindul és beletol az ülésbe a nyomaték, ekkor a kis pofázók is elhallgatnak és mindenki csöndben is van a motornak meg csak a józan ész és az én lábam vethet véget a kb 250-ig tartó eszement gyorsulásának. Nyilván sokat segít a sok kis pofázónak a magyar utak kiváló minősége városban, hogy zöröghessenek, de ez főleg a franciák gagyi alkatrészek beszerelésének számlájára írható, mint írtam, mert ugye a passat ezt letojja, hogy milyen a magyar út. Kussban van és kész. Ahogy letojja az audi, bmw, opel, merci etc, mert nem zörögnek...A fenti iromány nem kirohanás és üvöltve lett írva, hanem nyugodtan, csak az erősebb szavak a latba nyomás miatt kerültek oda.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ne szopass már, nem ez volt az egész lényege, hogy besértődj! lol
A passat meg akkor is többe kerül, az audi még jóval többe, a bmw még többe etc... ha ott esik szét a lagesz mellett, ez ellen nem lehet mit csinálni már. Független attól, hogy jók, vagy nem jók a francia autók.
Nyilván, ha átlagsüket lennék és is pnt telibexarnám, de túl jó a hallásom...
Ha engem érdekelt volna, pedig a kicseszett rossz hírű laguna kettesek elég ok lett volna rá, szóval, ha érdekelt volna, akkor szerinted újonnan veszek lagunát? Na, hát ez sem érdekelt. Elmentem, több autóba beleültem, ez volt a legkényelmesebb, ez húzott már alapból is jobban meg akkor k..va csendes volt beltér. -
#89309696
törölt tag
Én is lemostam a nagy eső után múlt héten, mondom már nem sós az út, sózva meg már talán nem lesz, megkapja az utolsó téli nagy mosást. Mentem vele, hogy leszáradjon kicsit.
Nem lett teljesen száraz, másnap reggel nyitni akartam a csomiajtót be volt fagyva. Körbeöntöttem a réseknél bojlervízzel, az szépen kiolvasztotta, finoman húzogattam, de a nyitóműanyag a kezembe maradt a rendszám világítással együtt. Utána az ablaktörlőt fogtam majd az is a kezembe maradt (kombi).[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha ez a motortér most tiszta, akkor inkább nem képzelem el, hogy előtte milyen lehetett....
Hogy a rákba van, hogy az enyém egyáltalán nem koszolódik? 1 hónapban egyszer áttörlöm, de akkor is szinte újnak hat minden. Por is alig van bent.
Tegnap mostam én is le, konkrétan az autó fehér volt a sótól....De ez inkább ilyen nagyon gyors lemosás volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen