Új hozzászólás Aktív témák

  • Füge007

    senior tag

    válasz Ebit #4084 üzenetére

    Az utak katasztrófálisak, de majd küldök rólla fényképeket a Renault kutatóközpontba, csináljanak erősebb futóművet :D, legalább abba amit ide hoznak.

    Igen ez igaz a alapanyag más, meg nem spórolnak a takarításon sem talán mint nálunk. Nézd én lassan 200000Km tettem meg a dCI Cliommal, volt már pár baja, ami nem is lett volna gond, de a 4 db befecskendező fej cseréje zsebbenyúlós volt (még így is , hogy külföldön vettem meg féláron) 80 ezernél. Akkor kértem ki azoknak a szerelőknek a véleményét aki az adott márkával foglalkozik. Inkább cserélek szűrűt sűrűbben mint fejeket! Igazad van a szervízkönyvben 60 ezer van írva, de a szerelők, akik nap mint nap tapasztalatokra tesznek szert, talán ők sem mondnak rossz dolgokat. Mint mondtam nem ők cserélik, a kisebb szervízt magam csinálom, hiszen ez az eredeti szakmám. Szűrő, és olajcsere otthon történik a saját aknámon.

    Érdemes lenne a kővetkező szerviznél megnézetni a fedélzeti számitógépet,milyen hibakodot tárol.
    környezetvédelmi lámpád világitott?

    Ezzel kapcsolatban csak annyit mondanék, bátyám Peugeotjában a hibakód szerint tönkrement egy elektronikus szelep, rendben szervízben csere 95 ezerért. Majd 2 hét mulva ugyanaz a hibajelenség, ugyanaz a hibakód. A szervízesek tanácstalanok voltak, egy fórumon kapott egy tippet, egy szerelőt ajánlottak nakiaki csak Peugeot-ot javít. Elvitte a kocsit, elmondta mi a helyzet. Két nap múlva mehetett a kocsiért, a kábelkorbácsban cserélt egy vezetéket, azóta nincs gond. Mint kiderült ez a vezeték alulméretezett, ez vezérel egy szelepet, a vezeték hibája a kopjuterben szelephibaként jelentkezett, ami persze fals hibaüzenet volt.

    A jó szakember még mindíg kell a hibafelderítő számítógépek korában is, sajnos ezekből egyre kevesebb van.

    Ui: Az a lényeg minnél kevesebbet keljen elkölteni szervízre, és ezt minden autóstársamnak kívánom!

    [ Szerkesztve ]

    Füge

Új hozzászólás Aktív témák