-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz eTrade #16900 üzenetére
itt vannak friss "teszteredmények" [link]
mondjuk én nem értem ezeket a teszteket... olyan támpontnak esetleg jó, ha összenézel pár különbözö tesztet, akkor nagyjából látod, hogy hol helyzkedik el az adott gumi.
fogyasztásban meg nem hiszem, hogy látható különbség lenne A és C között.itt pl 3 deci van a legjobb és a legrosszabb között.. szóval kb értelmetlen ezt, ezeket az adatokat figyelni. szerintem. meg nem is értem hogyan lehet ezt lemérni. egy úton nem lehet ugyanúgy végigmenni kétszer. lehet, hogy a második úton pont lenne annyi szembeszél, ami mondjuk az 1 decis különbséget adja.. stb..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
eTrade
tag
Olaj téma: A szerelő megírta, hogy Castrol 5W-40 olajat rakott bele a motorba, így FIX ez lesz a kiváltó ok. Nos, most a hangosabb motorzaj miatt nem fogom leengedni a friss olajat, azaz nem akarom kidobni a pénzt az ablakon. Majd csak 1 év múlva váltok 10w-40 olajra és remélem, hogy jóval csendesebben fog "muzsikálni".
-
válasz eTrade #16900 üzenetére
Meg ugye mennyi megy ebből a tapadás rovására
Egyébként sosem foglalkoztattak ezek a besorolások....millió más dologtól függ a fogyasztás.
mod.:millió más dolog van, amiktől valóban (észrevehetően) függ a fogyasztás
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
ja, én pl nagyon utálok,és milyen szar is, szélben vezetni (oldal- és szembeszél). azt viszont nagyon szeretem, amikor zuhog az esö
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz FerNandor #16910 üzenetére
Az esővel nem vagy egyedül, az nekem is bejön, főleg ha rendben van a fűtés, jó az ablaktörlő, meg a gumi. Akkor élvezetes az eső.
Bár 2 éve, amikor az aluval kapott kínai gumi volt fent (egyébként szárazon nagyon jó kis gumi volt) esőben vicces volt vezetni. Minden kanyarban kersztbe, de szó szerint, ha akartam, ha nem.
Aztán, bár még a gumi 1-2 szezont kibírt volna, egyszer egy nagyobb ívű körforgóban, esőben, nem gyorsan úgy megindultam a szalagkorlát felé, hogy azt hittem rottyratöröm az autót (ott oszt fékezhettem, kormányozhattam, bármit...mintha jégen mennék), na ekkor lettek ledobálva.
Egyelőre használt conti premiumcontact van, viszont ez nagyon baba. Bár teszteket nem néztem róla, érzésre tök mind1, hogy száraz vagy nedves-e az aszfalt, nagyon jól fog mindenhol, már alig várom, hogy felkerüljenek a téli helyett.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
hú, bizony, az nagyon jó.
az elég durva lehetett gyakoroltad a korrigálást
én most azon gondolkodom, hogy felújíttatom a 16-os felniket. nincsenek rajta vészes hibák, de elég zavaróak, fényezö azt mondta, hogy 4-5 ezerért javítás mértékétöl függöen felújítja. még átgondolom, de ha akarom, akkor hamarosan kell, nyárigumi felrakása elött.
MMA ez mindig így van. jobbulást
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FRENK1988
veterán
Szerintetek 4 (na jó 5) 15"-os acélfelnit még jocskán használható 195/65 R15-ös Michlein Energy saver gumikkal mennyit érhet?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
_NCT
őstag
Íme egy híres boci Először azt hittem BMW 1-es széria.
-
Ck.
addikt
Faceliftes Megane I-nek vannak hangjelzesei amikor kigyullad a tankolasi figyelmeztetes, ill. a kicsatolt biztonsagi ov? Mert nalam csak a muszerfalon jelzi, de nem sipakol.
-
-
-
FerNandor
őstag
nekem nem, előző tulajnál se ment már. haver szerencserére talált kapcsolási rajzot, alig várom már, hogy megnézzük. diaggal nem lehetett visszakapcsolni.. nem engedte..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Nincs viszont marha egyszerűen beköthető ha szeretnél.
Csak leveszed a jelet az óracsoportról konkrétan a visszajelző lámpáról így amikor az felvillan megszólal a jelző hang is.
Egy csippanás vagy ha perverz vagy akár folyamatos sípolás is lehet.
Én a Golfba beleraktam, a meganet meg tankolomRenault power
-
válasz FerNandor #16921 üzenetére
Egyébként sok jelentősége nincsen (bár emlékeim szerint, ennek köszönheti a megane2 az egyik csillagját...hááát elég vicces), ha beszállok, indítok, akkor utána ez az első mozdulat, hogy bekötöm magam.
Ja és ennél még csak a vezető oldalon érzékel....“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ghandi
aktív tag
Ma megjött a 4 Beru trafó és a 4 Denso gertya,be is raktam őket.Elég trehány volt az előző tulaj! 3 Valeo trafó volt benne és egy Meyle.Nem is halottam még erről a márkáról.
Az első benyomásokb igen vegyesek az uj gyujtásról.Az tuti hogy alapjáratnál abszolut meg sem moccan a kaszni,de egyébként minden ugyan olyan.Régebben azt vettem észre hogy alapjáratnál egy-egy pillanatra mintha kihagyott volna valamelyik henger és akkor meg mozdult az auto eleje,menet közben minden rendbe volt csak az a fránya service és a motor control lámpa sokszor kigyulladt.Ezen a héten is égett,de pont ma,még a régi trafókkal ment és eloltódott.Ha az uj trafókkal is ki fog gyulladni akkor nem is tudom mit teszek.FHP kb 2 hónapja lett cserélve,és akkor leellenőriztettem a lambda szondákat is,szóval minden rendbe.Mit jelezhet még a motor controll lámpa?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16925 üzenetére
A Check Engine lámpa (motor kontroll lámpa) jelentheti a káros anyag kibocsátó rendszer hibáját, illetve az autó elektromos rendszerében, gyújtásában, üzemanyag ellátásában, kipufogó rendszerében történő bármilyen meghibásodás esetén kigyullad. Pontos diagnosztikához márkakereskedésekben van motorkód hibakiolvasás, vagy ha van kütyüd(ismerősnek) akkor azzal ki kell olvastatni.
Renault power
-
aktív tag
Delutan megyek a szerelohoz a kocsiert, de azt mondta, hogy a valtoval nem tudtak mit kezdeni. Lekotottek a botot rola, de maga a valto ragad.
Szerintetek mi lenne az okosabb megoldas: bontott valto, vagy felujitas? Mennyibe kerulhet egy felujitas es mi lehet egy realis ar egy bontottert? Mert 50-90eFt kozott latok neten.Esetleg tud valaki jo szerelot itt Debrecenben? Giigz?!
-
őstag
Egy kis segítséget kérnék, ha lehetséges.
Jó barátom törött Clio mk2-esét(1999) rakosgatnám összefelé. Kb. úgy 1,5 évvel ezelőtt megtörte, és azóta állt az autó, az akksi gondolom már egy ideje lemerült. Arra jutottam, hogy valószínűleg elfelejtette a kulcsot, és azért nem indul. Kp zárat nem nyitja a kulcs, illetve az immo visszajelzése(piros fény) folyamatosan villog. Nem bütyköltem még Clio-t, de szerintem a piros visszajelző az immobiliser lesz .
Házilag meg tudom vele taníttatni? Azzal próbálkoztam, hogy 30 másodpercig rá adtam a gyújtást utána 30 másodpercig elvettem, majd megint vissza 30 másodpercig, de ez nem segített.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
senior tag
-
aktív tag
válasz vallas #16931 üzenetére
vallas: Koszi a tippet, nagyon jol hangzik! Te mikor probalod ki?
rob210: Hat ez a legnagyobb bajom, hogy azon kivul, hogy fura hangja van az egyesnek, meg neha egy-egy fokozat megakad attol meg mukodik, a kocsi teljesen hasznalhato, es igy nem er meg nekem 60-80-100eFt -ot a dolog.
Neked mi volt a problemad? Otthon bele lehet tenni MEgane II-be?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Tud valaki működő linket mk2 clio repair manualhoz?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
aktív tag
válasz vallas #16937 üzenetére
Hat amit olvastam rola, eleg jol hangzik.
A leiras azt irja, hogy egy keramia felulet hoz letre, akkor gondolom az 1-es fokozat zajat megszunteti majd, mert azt nagy valoszinuseggel a kopas okozza. Viszont a valto ragadast nem tudom mi okozza, es hogy azzal tud-e valamit kezdeni. De ha Ti is azt mondjatok, hogy jo cucc, es rosszat nem tehet, akkor ennyi penzert biztos kiprobalom.
Azt jo lenne tudni, hogy otthon bele lehet-e nyomni, de ha nem, akkor elgurulok a szerelohoz, gondolom par perc alatt megcsinalja.MMA87: Amugy ha mar itt jarunk, tegnap megvolt a szerviz: Vezerlescsere (Gates keszlet, feszitovel, gorgovel illetve nem tudom mar milyen vizpumpa, de nem a HQ), az aljan a rozsdafoltokat lekezelte, illetve szetszedtek a valtokulisszat, de mint kiderul, nem azzal volt a baj. Ez igy osszesen: 50eFt volt (48.400.- Ft)
Szoval ezuton is koszonom a szerelomnek a korrekt munkat, orulok, hogy vannak meg ilyenek! -
rob210
Topikgazda
válasz vallas #16936 üzenetére
A hűtő felöli oldalán alul van egy műanyag pillangócsavar azt ki kell tekerni, sík felületen, mert ez a szintező is, és ha lejtőn állsz kifolyik az olaj.
Vagy akár emelkedőre is állhatsz akkor biztos nem jön ki semmi a váltóból.
Azon keresztül tudod benyomni, de én javaslom, hogy egy kis váltóolajjal rázd fel egy fecskendőbe amit gyógyszertárban tudsz venni és azzal nyomd be a váltóba.Renault power
-
aktív tag
MMA87: Az meg osszel, mert nagyon nyikorgott (el volt kopva). A vezermuszij amugy eleg jo allapotban volt ranezesre, tenyleg lehetett volna vele meg menni, a vizpumpanal mar volt egy kis vizko...
giigz es rob210: Valahogy csak bele teszem akkor. Hol lehet kapni ezeket, neten rendeljem? Ez a legjobb? Az en valtomba pontosan melyik kell?
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #16944 üzenetére
Váltóba egy féle van, kiszerelésben van különbség, van spray azt csak benyomod, van tubusos azt ahogy írtam.
Azt hogy hol veszed meg te döntöd el, rendelheted is és házhoz viszik, vagy boltban is megkaphatod.
Felmész a honlapra és megnézed a viszonteladók listáját.Renault power