-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
HeavyToys
senior tag
Üdvözletem mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni az alábbi kérdésekben:
(B)1. kérdésem: (/B)
Megane II 1.5 Dci (2007-es, 106 lovas K9K732-es motorkód), mostanában azt játssza, hogy nem akar bemelegedni rendesen. Ugye középen lenne ideális esetben a hőmérséklet jelző, de most az alatta lévő csík és a középső állás között ingadozik, inkább az előbbi felé. Ha nagyon meghajtom (padlós gyorsítások 3-4 sebességfokozaton keresztül 4 ezerig) felmegy középállásba de mikor visszaveszem a tempót, akkor egyből visszaesik az előbb említett helyzetre.
Fűtés van, szóval nem csont hideg a víz, de úgy emlékszem tavaly télen is jobban bemelegedett. Gondolom a termosztáttal lehetnek gondok, hogy nem zár le rendesen. Esetleg valami vélemény róla? Szerelőmnek bemondtam a tüneteket, ő is erre gyanakszik, de mivel messzebb lakik, ezért kérném ki a ti véleményeteket is.
Ha általatok vélten is termosztát cserés lesz, akkor abban mi lenne a bevált márka? Mert ahonnan én szerzem az alkatrészeket, a Vernet termosztátok nagyon jó árban vannak. Vagy érdemes ebből Valeo-t vagy Gates-t venni? A nyitási hőmérséklet alapján is van árkülönbözet. Ebből melyik lenne a jobb ami 83-4 fokon nyit, vagy ami 89 fokon?
2. kérdésem:
Illetve a klímámmal lenne probléma, vagyis a levegő keringtetéssel. Szintén ezen esetén a ventilátor légszállítása már nem hozza az új korában tapasztalt értékeket. Jön a levegő, de nem úgy mint kéne. A ventilátor tökéletesen működik, reagál a fordulat szám állításra, szóval itt nem lehet gond véleményem szerint. Továbbá a befúlyás helyének változtatásával (automata klíma), hallom és érezhetően is állítja a lamellákat, szóval én úgy gondolnám itt sem lehet akkora probléma (bár csak találgatok). Korábban volt olyan, hogy a ventilátor felől picit ciripelő hangot véltem felfedezni, olyat mint amikor egy falevél éppen hozzáér.
Kérdezném tőletek, hogy lehetséges, hogy el van tömődve a levegő járat? Most cseréltem pollenszűrőt és a szerelőm is mondta, hogy érezhető "feszülés" vagy a pollenszűrőnél, amikor félig kiveszi, onnan is jön a levegő. Ő azt mondta , hogy le kell bontania a műszerfalat, hogy kitisztítsa az egészet. Megbízok benne, rendes srác, de az általa mondott 25 ezres díjat (természetesen, ha nem kell semmit sem cserélni), kicsit sokallom. Bár azt is tudom hogy egy egész napos munka.
A szűrők egy esettől eltekintve tökéletesen lettek cserélve, akkor a szűrő kicsúszott a helyéről, valami anyaghibás lehetett, mert eltört a széle és csak később vettem észre, volt felette 1-2 cm-es szabad hely. Aztán egyből cseréltem (egyébként Mann Filter volt, szóval nem értem... )
A kérdésem az lenne, hogy van rá öltetetek, hogy hogyan lehetne megoldani ezt esetleg házilag? Mit érdemes megnézni? Az általa mondott ár reális egy ilyen esetben?
Köszönöm a segítségeteket előre is!
Üdv!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Legion Go: kézikonzol a Lenovótól
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Óra topik
- Crypto Trade
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Yettel topik
- Macska topik
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W