Új hozzászólás Aktív témák

  • vodkaboy22

    addikt

    válasz Ear001 #10610 üzenetére

    Apám mig21 pilóta volt 2000ig. És ha kell igenis gondolkodjon azon mit tud és hogyan az a turbina mert ez az ami többé teszi és ha tudja akkor kereszbe lenyeli az f18-as pilótát a mig21-essel ahogy a taszári példák is mutatták nem is egyszer nem is egy pilótával :DD A digitális rendszerek jók segítségnek de nem irányításnak ... Ha a pilóta úgy dönt, hogy most szabályos működés fölött terheli a gépet mert az élete és mások élete múlik rajta de tudja hogy ez mit jelent és tudja, hogy így lehet, hogy a turbina 20 perc mulva kaput akkor is akkor is legyen lehetősége megtenni, mert ha nem akkor leszedik a magasból mint a legyet... És erre elég sok példa volt van... Ezért is jobbak a csúcstechnikás f22-eseknél a su33-masok mert ott a pilóta dönthet és ha kell kuka a gép leszállás után de az f22-esnek is viszont ott a pilóta nem éli túl...
    Most írtad le pont, hogy hol a szar kényszer! A versenyszabályzatok ! Hogy nincs turbo hogy 1.6-os motorból kell kiszurkolni 200 lovat (ami nem sok azért csak más keretek meg nem engedik mert megint versenyszabályzat :W ) Nem feltétlen a mérnökök miatt szar egy konstrukció itt a rallyban pont a szabályzat tesz erről... De nem akarok tényleg többet max priviben vitatkozni erről már pedig tetszik a téma mivel elég jól benne vagyok :DD És most fogok vizsgázni kalorikusgépekből (belsőégés turbina hasonlók...)

    [ Szerkesztve ]

    Villamos- és Gépészmérnök - Blog-omban audio felszerelések és saját készítésű elektroncsöves erősítők.

Új hozzászólás Aktív témák