- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
..én ugyan most csak egy 180-as robogót hajtok, a múlt héten mentem be vele melózni, csont egyenes útszakaszon úgy szembeelőztek, mint a pinty. Teljesen le kellett mennem a padkára. Hozzáteszem a sofőr már előzésközben folyamatos intéssel kért elnézést, de mi a penészt csináljon az ember, ha egyszer - ne adj Isten - frontálisan elkenik.
Külsőre ez kis testű robogó, pont akkora mint egy 50-es, a végsebessége 125-130, sáv középen járok ezzel is, de még így is nulla tekintélye van.
Gondolkodtam újra a xenon-ban, a Nexus-omban volt, de félek, h a rendőrök már szigorúbban nézik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Én így koccoltam le a céges kocsit tavaly. Az ember megállt előttem térképet nézni.
De nem félrehúzódva, vagy valami. Nem. Ott ahogy ment, megállt, előttem 20 méterrel. Én meg nem bírtam megállni mögötte, amikor ezt észrevettem Szemből jöttek, járdára meg nem emlékeztem, hogy volt-e valaki. Szal kocc...
kaptyákbe.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
alvaro
senior tag
Nekem egy nadrág meg egy sisak fog kelleni. Utóbbi persze már kezdett csereérett lenni amúgy is, de most sikerült letörni egy hülye kis pöcköt is a plexiről, és most csak lifeg-zörög, ami elég zavaró - szóval most sürgősebb lett a dolog, nekiállok konkrétan nézelődni a környékbeli boltokban. A tatabányaira konkrétan berágtam, de van azért Fehérváron is néhány. Múltkor nézegettem egy neonsárga Lazer Daytont az egyikben, de valljuk be, sokallom az 50k-t, ami persze csak a színe miatt ennyi. A pinlock viszont pozitív.
-
stifi
senior tag
valószínű a szerelőd is onnan veszi nagyker áron, így hasonló árban tudja adni neked.. (mivel a pink sokmindennek nagykereskedése)
mondanám, hogy próbálj meg egy Danger Bikes-t, de valószínűleg ugyanez lesz a szitu: annyiért adják, mint a pink, a hasznuk pedig a kisker és nagyker ár közötti különbség. de azért próbáld meg, mert lehet kellemes meglepetés ér!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ez ki ez?
ha ÁFÁ-t csal (nem kapsz számlát például), máris 27% árelőnye van.. ha még a hasznokulcsa is kevesebb, az még nagyobb difi.. ha szlovák cégről számláz, akkor ugye eleve nincs ÁFA.. sok lehetőség van, de mondjuk engem csak 1 szokott érdekelni: vállalja rá a gyári garanciát, és adjon valamilyen papírt az adásvételről. akkor nem érdekel kapok-e számlát vagy bármit, kitörölhetem vele...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
Az jó... Én utálok ruhát venni, ami azt jelenti, hogy nem is nagyon teszem, ha kell, akkor is igyekszem kerülni. Motorosnál külön probléma, hogy nem mindenütt van rám való, nadrágnál mondjuk nem érdekelt, hogy hosszú, a csizma/bakancs megtartja, de kabátból rövidebb karú kellene.
A kesztyűt már meg se szoktam próbálni, mind kényelmetlen, maradok az ujjatlannál, leszarom az összhangot és a jégesőt is néha Tavaly belefutottam egybe (nálam volt a bélelt kesztyűm is, de az kényelmetlen), nem a legnagyobb élmény, de inkább, mint 80-as szél a Bakonyban Majd valami nem motoros, de meleg kesztyűt veszek ősszel, amin ugyan nem lesz protektor, de olyan a motorosaimon se volt soha. Az ujjaimat annyira nem is féltem, a csuklóm a legkiszolgáltatottabb, s ott nemes egyszerűséggel semmi nincs.
Szóval nekem csak kabát kellene. Nagyon érezhetők a hatalmas lyukak, a tépőzár is elenged csuklóban, a belseje szét van szakadva, de igazából ez apróság menet közben, most már nem fagyok meg benne, mint ősszel
A többi cuccom pöpec, főleg a szép új sisakplexinek tudok örülni. A sötét megvan, de valszeg sose fogom használni. Csak hátránya van, rosszabbul lát vele az ember, ami pedig elvakít, az ugyanúgy megteszi, mert a relatív fényesség megmarad... Fene tudja, másnak mi a jó benne. Mindegy. Az origi plexim pedig pinlockos volt, de az nekem teljesen felesleges. -
stifi
senior tag
a cordurával nekem csak az a bajom, hogy nyáron elviselhetetlenül meleg.. lehet csak az enyém szar (feleennyibe sem került), de a 100 EUR-os Dainese protektoros farmerom a legjobb partner a kánikulában (forintosítva 23000.- volt, akkor még jobb árfolyam+akció is volt rá), de létezik ezekhez kevláros is kétszer ennyiért, azt már túlzásnak érzem..
de majd elmeséled hogy szellőzik meg milyen kényelmes, a CBR-en a kényelemmel is gondok vannak az ilyen túrásabb cuccoknál :\Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ha tudsz haladni, egy bőr cucc jobban szellőzik ha jól meg van csinálva. de városban, nem csapatva pillanatok alatt nagyon kellemetlenné tud válni a bőr, ha elkezdesz bele izzadni és nem vagy aláöltözve akkor egészen undorító lehet a végeredmény
a cordura sem egy leányálom kánikulában, amikor legszívesebben egy szál boxerben csiklandoztatnád a mellbimbódat a széllel (én próbáltam, tök jó érzés!).. nincs perforálva sehol, kicsi a szellőző ha egyáltalán raktak rá ilyet, és itt nehezebb elkezdeni beleizzadni, de azért a test megoldja..a megoldás a kifejezetten kánikulára szánt protektoros ing, ezen ujjnyi lukak vannak mindenhol és csak az a szerepe hogy a protektort a testeden tartsa...
aztán lehet nekem sem rendes cordura cuccaim vannak, csak valami fos textil, és ki kéne próbálni valami igényesebb holmit..szerk: a superzoneban mindig minden akciós, a mugen és a berik is. oda kell figyelni, de amúgy az áraik nem vészesek.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
szezonban amikor autóba kényszerülök, mindig anyázok a dugó miatt, és megfogadom hogy soha többet nem ülök kocsiba amíg lehet motorozni, még az ikeából is motorral hozom haza a franciaágyat ha muszáj..
viszont amikor motorral kerülök olyan dugóba, hogy rámsül a cucc és mozogni sem lehet, jön fel a jó 107 fokos hő a hűtő felől, akkor a motorozásra is nagyon tudok haragudniNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nagyon néha beszopok egyet (baleset, rossz lámpa, béna kereszteződés), tényleg évi 1-2 alkalom.. de az emlékezetes, volt már hogy majdnem hőgutát kaptam és félre kellett állnom felfrissülni..
Integra: nekem van textil betét a bőr cuccomban + perforált, de például a hason semmi szellőzés sincs (ezt nagyon elbaszták szerintem), és ott rendszeresen melegem van főleg ha még a tankra is fekszem...
(egyébként "akciós" Berik ruha volt 110-ért ugyanott, ahol a Mugen is van, ugyanúgy fehérben csak más design.. az eladó azt mondta ugyanott varrják őket, meg az Arlen Nesst is)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
Mondtam már, valami rossz szériát fogtatok ki. Nekem semmi gondom még a bőrruhámmal *kopp-kopp*, zipzárjaival sem, jól szellőzik (hason is full perforált), annyira kényelmes, amennyire egy ilyen alsó-középkategóriás bőrruha lehet, és az eddigi két év alatti pár esést is átvészelte, a legnagyobb esésnél (amiben amúgy a vállam kiment) is csak minimális festék-ledörzsölődéssel az esés helyén, de amúgy semmi.
Dugóban motorral, does not compute? Pedig sajnos néha van, itt 10-ből 1-2 ember mindig van, aki nem érti, hogy miért húzódik mindenki kijjebb, ő inkább beljebb húzódik, nem hagyva annyi helyet, hogy elférjek, aztán amikor a tükréből farkasszemet nézek vele, csak bambul rám, rohadtul nem érti a helyzetet. Meg voltam már olyan szűk úton is, hogy az 1+1 sáv között még a biciklisek sem fértek volna el, jobbra pedig fű. Látszott, hogy nem forgalomra tervezték azt az utat, mégis az lett.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Djuree
félisten
ja igen, asszem tavaly említetted már a cipzárat. hát igen, de az minden kabátnál könnyen tönkremegy, szerencsére nekem van varrónő rokonom, kompletten cseréli ilyenkor az egészet jófajtára az én kabátommal még nincsen cipzár gond, igaz nem volt rajtam még olyan sokszor.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
Hm, nekünk nincs drága cuccunk, Alvaro folyton panaszkodik, hogy meleg a nadrág, én pedig fél Fehérvárt is átszelem benne nyáron, ha kell. De olyan csak egyszer volt, gyalogláshoz át szoktunk öltözni, motoron pedig nincs gond. Nem szoktunk dugókban állni vagy ilyesmi, a boltokban pedig inkább légkondi van... Nyáron amúgyis a nadrág lenne a legkisebb gondom, ruhamennyiségtől függetlenül haldoklom, ha túl meleg van. Motorra nem is nagyon ülök olyankor, még a menetszél is forró, kegyetlen.
Ki kell használni a kellemes tavaszt
-
shiNIN
tag
Nem akkor, amikor Alvaro után mész autópályán... Amikor nem bírtam cérnával, megelőztem, aztán végtelen időnek tűnt, amíg 70-nel kellett mennem, hogy beérjen. De nem akartam elszakadni tőle. Majd gyúrok erre (mármint a szakaszosan külön motorozásra, bár tájékozódásban nem vagyok jó és nem is akarok ilyenekkel foglalkozni, csak menni, amerre tetszik), de... az én motorommal nem is tudok olyan gyorsan menni, hogy 40 fokban ne legyen forró a menetszél. No meg nem is akarok. Fene fogja szétpörgetni a kicsike agyát (és akkor sosem hoznám be Alvaróékat fogyasztásban, pedig az teljesen reális, nem a motor miatt, hanem mert én nem megyek vele télen és ketten).
Pedig poénos lenne kipróbálni egy magasabb sebességet, egyszer, (természetesen német) autópályán Amikor autópályáztunk, Alvaro korai szakasza miatt, szédítő 110-es tempóban (előzéskor 120. ezt én a Balaton északi partján egy kanyar utáni falu kezdetekor is hoztam), akkor tűnődtem el, hogy ha alattam lenne egy f650, akkor én tuti nem ennyivel mennék...
Azóta 80-nal megy autópályán, ha sietünk, akkor 90-nel, vagy továbbra is 80-nal.
Én nagyon, nagyon jól elvagyok a 70-80-as tempójával, csak legyen hozzá kellően kanyargós út. -
alvaro
senior tag
Teljesen veszélytelen.
Ott a lehető legegyszerűbb előzni. Egyszerűen kikerülnek a másik sávban. Ebből a szempontból sokkal jobb, mint az egyszerű 2x1-es utak, ahol ha tényleg van forgalom, muszáj húzni, ha nem akarok kicseszni a mögöttem jövővel, mint egy kalapos tata. Igazi felüdülés, ha nem jönnek szembe, akkor végre lassíthatok.Egyébként NEM megyek 80-nal pályán, csak ha a kamionok is azt teszik (általában kicsit gyorsabban mennek). Nekik is veszélyes ott lenni? Sietve meg mentem tartós 130-at is. Nem szeretek sietni, a pályának meg tökmindegy, abban a tempóban is unalmas.
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Akkor balesetveszélyes, ha a janik nem bírnak egy percig lassabban menni Nálunk ilyesmi nem volt, néha találkoztunk egy autóval, annyi. A sávok is szélesek...
De nekem igazából mindegy, én kerülöm az autópályákat, egyszer elmentem Bledbe s egyszer Pécsre, ennyi nekem elég is volt. Bled felé rendesen mentünk, 110-zel, fölötte az én motoromnak már nem jó, szétpörgi az agyát, csak előzésre használom.
Alvaro azt mondja, keletre azért mentünk pályán, mert sokkal lassabb lett volna főúton, a sok lakott terület miatt. Jogos. No meg járt az M7-esen munkába. Reggel 5-kor pl. nem igazán tartott fel senkit. -
alvaro
senior tag
Nézz meg egy BSFC ábrát, azonnal rájössz, miért nem az egyenletes haladás a legjobb. A fordulatszám-hatékonyság nem közvetlenül függ egymástól, igazából ez egy (legalább) kétdimenziós reláció, ahol a fordulatszámnál a terhelés fontosabb paraméter. Különösen motornál, ahol - valljuk be - gyakori a hatékony közúti közlekedéshez túl erős gép, jobban jár az ember, ha gyorsítva jobb hatékonysággal konvertálja a benzint lendületté, aztán legurulja a fölösleget, mert még a közben alapjáraton elpöfögött nafta is bőven visszajön a különbségből. A mythbusters szerintem még csak nem is hallott erről, vagy csak nem akarta a jónépet ezzel fárasztani.
Villanynál persze majd borul az egész, ott az akku belső ellenállása miatt tényleg nagyon óvatosan célszerű csak gyorsítani, illetve emelkedőn érdemes lassulni, lejtőn gyorsulni, ilyenek. Sokkal kevésbé szórakoztató, mint gyorsulgatni. De legalább van visszatöltős motorfék a védhetetlen helyzetekre.
-
stifi
senior tag
ha már levelet küldenek, akkor nincs kifogás, az már közigazgatási eljárással együtt jár az ügyfélnek, és az üzembentartót analizálják meg ha nem nevezi meg a személyt aki vezette.
szabálysértés csak akkor lehet, ha kicsit léped túl és megállítanak, és helyben felelősségre vonnak.a gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy eleve a szabálysértési érték fölé állítják a műszereket, hogy ne kelljen még megállítani meg szarakodni a kicsit gyorshajtóval, viszont aki meg nagyon gyorshajt annak küldik a közgazgatási eljárásról szóló levelet..
repkednek a százezrek, engem még nem büntettek meg de fosok ha eg ycekk jön, az nagyon vastag lesz és se kidumálni, se részletfizetést kérni nem lehet..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
lehetséges, mondjuk értelmét nem látom.. én mindent elolvasok tüzetesen amit bárki küld levélben, szerencsére ilyen jellegű leveleket nem szoktam kapni
volt egy időszak amikor 2-3 havonta kaptam parkolótársaságoktól 1-2-300e Ft-os felszólításokat az intrumon keresztül.. azzal a lendülettel dobtam ki ahogy kivettem a postaládából, gusztustalan féreg dolog arra építeni hogy az emberek figyelmetlenségből és megszokásból kicsengetnek egy valag pénzt a semmire...a legújabb kedvencem a "hitel mindenkinek kezes nélkül, hívja ezt a számot"
a hívás díja 600 Ft / perc
hogy tud ennek a kitalálója aludni?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
gondolom a funkcionális annyit jelent, hogy valamilyen speciális célra készült, például melegít, vagy szellőzik, vagy izzadságot vezet, vagy mind egyszerre kifejezetten meleg ruha alá stb..
tehát a nyári funkcionálisnak az a dolga hogy ne rohadjál el benne, a télinek meg az hogy melegen tartson..nyári hosszú aláöltöző létezik magában (nadrág)? kéne lassan egy. pólóm van
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Ja, én is szoktam látni egyet a második kerületben grasszálni, csak sárgában.
Amúgy a jet-ski a Kawasaki által birtokolt márkanév, a többi gyártó ebben a formában elvileg nem használhatja
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tomic
addikt
Nem Magyarországon lenne véve és használva sem. De mi az a kilométer ami felett lutri, Kb 15ezer?
persuader Érdekesség képen faterom egyik hobbija, ha van ideje a cod multizás. 58 évesen.
Nekem nem a diszkó elé kell a motor . Abból kinőttem már, ill nem is voltam ilyen sosem. De ha mennék sem motorral mennék hanem amit a stuttgartban össze hánynak autóval.
Én csak egy pár motor típust szerettem volna megtudni, mégis melyiket érdemes megvenni.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nyilvan aki hallotavolsagban van annak fel fog tunni a flex. De nem mindenki teheti meg hogy 5-10 meteren belul tartsa a motort. A flexet csak azert irtam, mert azzal aztan tenyleg mindent at lehet vagni, ha van ra ido es nem zavar senkit a hangja. PErsze hangos. De ez pl nem hangos: [link]
Termeszetesen en is lancolom a motort mindig ha tehetem. Benne is tartom a csomagtartoban szinte allandoan. Ennyivel is nehezebb elvinni, vagy valasztanak mast. De igazan en is akkor vagyok nyugodt, amikor olyan helyen taroltam a motort ahol vigyaznak ra. Sajnos sokba kerul az ilyesmi
Miutan a meregdtaga ABUS lancomat eltuntettek a motorrol, vettem 7k-ert egy jo vastag nem olyan markas lancot. EZ is jo arra hogy csak ugy eltolni ne lehessen. De ha jonnek a komoly vago cuccal, akkor cseszhetem a legjobb lancot is...
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Inkább kivárom a 2 hetet, addig is megvan a pénzem.
Amúgy ha nincs átíratva, akkor mehetek vele külföldre?Másik gond is lenne, hogy leovince oval dobom van, kaptam hozzá db killert is, de nem bírom belerakni. Normális, hogy szorul nagyon? Nem merem beleütni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen