-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #137139 üzenetére
A tobbiektol elnezest kerek.
Nalam is szalajt valami, hogy nem hagytam mar az elejen rad az egeszet, de megmondom oszinten, a tokom kivan az ilyen vitakulturaval rendelkezo emberekkel. Es mindenhol ezzel talalkozik manapsag az ember. Gondoltam elmegyek a hatarig,
ha satuban van a tokod, es igen-nem lehetosegeid vannak csak, gondoltam a vegere csak sikerul vmi logikus dolgot kipasszirozni. De tenyleg semmi nem mukodik. Szoval a jovoben tartozkodni fogok az ilyesmitol, mert valoban, semmi ertelme.Viszont en nem hittem el teljesen ezt a backfire effektet. De tenyleg igy mukodik. Teljesen mindegy mivel van szembesitve az ember. Ahogy a muvelt amerikai tuningmeseterek mondjak, miutan szarra verik oket egy gyari allapotu, tuningolatlan autoval: That was a good data.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #137143 üzenetére
Verre azert nem megy itt semmi, ezek csak betuk, mondatok.
Ha vmi hszre nem reagalsz, ignoralod, akkor meg mi tortenik?bar korabban amikor a cbx szelepallitasan vitatkoztunk, meginvitalt a motorosklubjukhoz, ha van merszem hozza. Gondolom teazni. :DDD
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #137159 üzenetére
Gyongyot a disznok ele... hmm... az szep.
a vallast nevezhetjuk vegulis kalasszikus muveltsegnek ebben a helyzetben, ugy latom beszelni akarsz rola egy motoros topicban, mert 3x mondtam el, hogy mire ertem ezt a hasonlatot. Dehat nezd. Furabb mar nem lesz a topic.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz IntelKiller7 #137169 üzenetére
Fekolaj mindegy, csak 2 evente legyen lecserelve.
Hutofolyadek egyaltalan nem mindegy, nezd meg mit ir a konyv, hondanal elofordul hogy szilikatmentes kell bele.
Mindenkepp nezz utana. Mi szerepel a kezikonyvben, es a hutofolyadek adatlapjat sajnos le kell tolteni, es atolvasni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz atomanti19 #137203 üzenetére
Sena smh5. Louis ban doppelpack azaz 2 db 143€. Igy az utasodnak is ugyanaz lesz, mint neked.
~ 8 oras uzemido.
Nagyon fugg a sisaktol, hogy mennyire hallani. Ha olyan sisakba rakod, ahol nincs elokeszitve hangszoronak hely, akkor nagyon nehez rendesen elhelyezni, ilyenkor a szelzaj is jobban elnyomhatja. Tehat a legjobb lenne, ha elore hangszorohoz elokeszitett sisakba lenne rakva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #137207 üzenetére
En csak pro-t tudnek mondani.
Kontra hogy tularazott premiummarka.Az R nineT-n kivul az osszes valtozat sima teleszkopvillas, eleg olcso fekkel, amit atlagember sosem fog eszrevenni sem, de ennyi penzert, valahogy zavarja a szemem.
Az egyebkent jo, hogy nagyon lent van a sulypont, ulesmagassag idealis alacsonyabb pilotanak is, (kiveve az urban) noknek viszonylag idealis lenne, ha nem lenne egy egykettes 109 loerovel. Meg ha nem lenne ~225 kilo.
Nem gondolnam idealis noi motornak, de ha ugyes, akkor jo lehet neki.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #137297 üzenetére
Jah, azt elneztem, azt hittem az a minimum
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #137351 üzenetére
A telorol a gumharmonika? :D az sporolas?
A kollegam evente csereli a gumicsoveket azon a royal enfielden, az osszes repedezik, es 2 even belul kilyukad a kartergazelvezeto.
Annyira sok kmt meg nem tudott belerakni, hogy valami szethulljon, mert van mellette vagy 10 motorja.
De legutobb buszken meselte, hogy megelozott egy bmw gs csoportot vele. Nem azert, mert annyira jol megy, hanem mert a gs esek mar neki is zavaroan lassan mentek. Egy royal enfielden zavaroan lassan. Azert ott van baj. Es megveszi a csucs tura bmw t. Egy vespa gts 300 mar sok lenne nekik, miert nem olyat vesznek ezek, nem ertem :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #137360 üzenetére
Sztm erre a celra egy levegos 125-250 es egyhengeres regi japannal olcsobban kijon. Kb ugyanannyit kell szerelni egy 20-30 eves japant mint ezt.
Gn 250 es 17 loerovel ugyanez a szint.
Nalunk 800-2000€ kozott megy, altalaban 40 es 15 e km el.
Az olcsobbaknal termeszetesen karbiba rohadt benzin van, meg ilyenek.
Es a legjobb, hogy el lehet scrambleresiteni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137400 üzenetére
Szerintem a legtobbet a vezetesi segedlet szamit.
Masik fekmunkahengerrel nem lesz gyorsabb az ember. Mas lesz a fek erzete, szerintem ez a fajta pimpeles netto penzkidobas egy abs es motornal.
A futomunel a rugoero a legfontosabb, foleg kezdonel. Ezert nem lehet egy puha fazerrel normalis koridot menni, es ezert fog eldaralni az eleje fektetett motornal, amikor kigyorson van az ember.
Dave Moss jonehany videoban akar olmot is onthetne fazek vizbe, es az alapjan josolhatna. Elegge tultol nehany kovetkeztetest. Ezt ahhoz tudnam hasonlitani, mint a gyertyakep alapjan karburalni motort, es megmondani, az alapjarati fuvoka epp kicsi.
En egy naked-es haverommal szoktam gurulni, o peldaul egyaltalan nem szereti a sportmotorokat, mert nem tud ulni rajta normalisan, anelkul hogy ne terhelne a kormanyt. Sztm ez a legfontosabb nakedrol atulve, ahol viszonylag egyenes az ulespozicio. Egy sportmotorhoz kondi kell. A legtobb embernel nincs eleg edzettseg a sportmotorhoz, es erre ra kell keszulni.
Nem ugy van, hogy atulsz, mert szarul fogsz ulni rajta.Nos ennek a havernak az mt10 volt pontosan iranyithato, es itt mar elegge kuszak lesznek a dolgok. Amirol atult, 190 50 es hatso gumija van az mt nek 55. En most raktam 200 55 ot a yamahara, es nekem magyon tetszik, ahogy mozog. Es ez csak a gumi meretkulonbseg.
Be is iratom a forgalmijaba, annyira jo lett.
Szoval en inkabb ezekkel foglalkoznek egy motornal, nem a fekkel. A fek mondjuk egy brunonal biztosan fontos, az is csak bizonyos korido alatt, de euroringen, pannoniaraingen egy r1 nakeddel nagyon kozeli idoket lehetne menni egy sportmotorhoz is.
Bar a loerokulombseg ki jon azonnal koridoben is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137410 üzenetére
Persze, nem arrol van szo, hogy jobb-e az a fofekhenger. Meg most nem emlekszem azon az mt -n milyen fofekhenger van, a yamaha radialis nissinje, mert ez sp? A fekkar tavolsagot tudod valtoztatni, mondjuk nekem az teljesen eleg, de ez az en velemenyem. Nekem a kemeny nem mukodik, ha egy kis puhasag van benne, akkor en valahogy jobban erzem, jobban tudom adagolni. Ha ket ujjal lehet huzni, azzal mar lehet fekezni. Ehhez kell egy normalis betet is, es nagy tarcsa, tehat az egesz fekrendszernek jonak kell lennie, kulonben semmit nem er a pumpa. Szamomra tul nagy kiadas tul kis eredmenyert, akkor igy fogalmazok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #137417 üzenetére
En a viszonylag uj sv 650 cafe racerrel mentem autopalyan, semmi baj nem volt vele, siman birta a 130 at. Nekem nem zavarta a fulemet. Nagyon jol ment, ora szerint 200 kornyeket is kienekelte. Boven jo autopalyara. Nehogy mar egy 650 es ne legyen jo 130 km/h ra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #137419 üzenetére
Ezeket a babonakat kellene elfelejteni.
Ez egy gep. Nem egy eloleny. Hasznalati cikk.
11 ezret kiforogja, 4 szeleppel, minden ugy van megtervezve, hogy 3000 nel nem mukodik jol a gazcsere. Bar lehet vele ott is menni, mert sosem rangatja a lancot. Meg alapjaraton sem.
Az sv650x egy nagyon jo motor[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #137436 üzenetére
Igen, minel tobb a henger, annal simabb, de a tobb henger is nagyobb kobcentivel jobb, mert pl a bandit 650, ami sor4, kicsit tobbet forog 130 nal, mint az sv 650.
Ilyen fordulatnal az sv is sima jarasu, tulajdonkepp az a motor valahogy mindig sima jarasu volt. Mondjuk en egy 25 eves ducatit hasznalok a hetkoznapokban, ahhoz kepest minden sima jarasu. :D
Szoval a tobbhengeres de ugyanolyan ccm meg tobbet is forog, amitol szivbajt megkonnyebben kap az atlagfelhasznalo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #14787072 #137449 üzenetére
Mivel a bmw hez nem ertek, meg a yamahahoz sem, utana nem neztem egyik motornak sem, ezert szakmai szempontok egyaltalan nem jatszanak szerepet. (Akkor minek szoltam hozza, kerdezheted teljesen jogosan :D )
Igazabol te tudod ezt, hogy melyiket akarod, sztm nincs ertelme idegen embereket megkerdezni :DNekem a yamaha valahogy mivesebbnek nez ki, es szeretem altalanossagban a motorjait.
premiummarkat amugy sem vennek. Legalabbis olyan premiumot ami fiatalabb ~15 evnel :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #137458 üzenetére
Az eredeti kerdes, amire a valasz es a reakciok irodtak, az volt:
mi az a kobcenti es loero, ami a nyugis 130-150 autopalyatempot birja.
erre en is beikszelnem a 600 as motorokat, mert szerintem siman birjak. Nekem az nyugis.
Ha feltetel, hogy nem szabad sokat forognia, akkor torekedjunk konszenzusra, legyen ezres. Vagy ezerkettes. :D
Mondjuk egy jo 08 as cbr vagy a regi 1.2 nagybandit egy bizonyos evjarat dugattyugyuruivel. ott aztan kell tőtikézni az olajat meg uj allapotaban is, szoval eppen milyen motorrol van szo, ugye.
Itt nem kulon a dl vagy az sv rol volt szo, csak 600 ccm rol. felhivtam a figyelmet, hogy a tobbhengeres meg tobbet is forog ugyanannal a sebessegnel, ami egy hetkoznapi jaro-keloben azt az erzetet keltheti, hogy a motor erolkodik.
Ezekben is evjaratonkent kulonbozik, mi eszik olajat, mi nem. 150 nel forog 7000-et az sv blokk, nekem az is beleferne, nem ereztem rajta, hogy erolkodne, es olyan 170-200 nal ereztem, hogy a futomu az nagyon puha, es takony. De legalabb elol hatul ugyanolyan szar, igy kanyarban eleg jol mukodik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #137465 üzenetére
Ezt hogy kell ertelmezni, hogy konnyen kap defektet?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #137470 üzenetére
Szoval a kritikus gondolkodasmod kepviselojekent olvassuk at egyutt ezeket.
Egy vfr 800 as velemeny, hogy a puha karkasz miatt serulekeny, es a sok minta miatt, ahol nincs annyi anyag...
Aszongya sharp response (hahaha) egy vfr 800 ason. Beztossan sharp lehet, el tudom kepzelni mennyire megvaltozik a visszajelzes egy gumi miatt, ugy, hogy a futomu ugyanolyan puha es erotlen, mint annak elotte.
Neki nem volt problemaja, de a baratainak igen. Szuper, ezzel tobbek nem igazan lettunk.Akkor ez leredukalta 1 kozvetlen tapasztalatra a kettot.
Masik velemeny egy nemletezo, 180/45 os merettel.
a legkissebb femdarab is kilyukasztja.
Melyiket nem???Legutobbi elmenyem, egy tenyleg kicsi kulcs allt egy battlax s22 kozepebe, tehat ahol kb 6-8mm hus van, nem a mintaba, hanem a kozepen a futofeluletbe, es atszurta.
Nem azert, mert puha a karkasz. A gumi az ilyen. Puhabb, mint a vas.Viszont ami fontos, es mar en is talalkoztam ezzel:
Nem lehet kukacolni ezt a gumit, mert ereszteni fog.
Ezt en is tapasztaltam, es furcsallom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pietrrr #137472 üzenetére
Nezz ra fb oldalra, hogy mikor alakult, ki alapitotta, miert alapitotta.
Azert olyan nagyot nem lehet dobni onnan.A google ertekeleseket elolvastad?
Nezd, melegben, utcara en egy 15€-os alpinestars krosszkesztyut hasznalok, tehat annal egy barmilyen bor jobb, es el is fogja latni a feladatat, mindegy milyen marka van rairva, de attol meg alsopolcos. nem o fogja kezművesgyártani otthon kengurubőrből, hanem legyartatja valakivel, mint mindenki mas.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #137474 üzenetére
Nagy rajongoja vagyok a marketing szovegeknek, ezert fontolgatom, hogy fogok irni egy forditoprogramot hozzajuk.
Gyorsan atfutottam a miert a serpentize cimu menupontot, ahol tulajdonkepp meg kellene gyozniuk, hogy miben kulonbozik ez a termek mas gyartok termeketol.
Mivel a google velemenyeknel a termekekrol nem, vagy 1 napos teszt utan irtak a nyilvanvaloan erdek nelkuli felhasznalok, csak a kiszolgalas, es az uzleti terv kapott 5 csillagot.
Mielott felreertene valaki, en nem tudnek egy ilyen ceget alapitani, egy sor termeket kitalalni, hogy melyiket vegyem at egy masik gyartotol, vagy mit valtoztassak rajta, en az osszes penzt, ami a cegben van, oreg szar motorokra es egy hangar kiberlesere forditanam, tehat a verig fikazom az egeszet, mert az interneten az ember ezt megcsinalhatja.
Meg szerintem a marketing szovegek idegesitoen fasznak nezik az embert. Leginkabb ez ordit a fikaert.
-----------------------------------------------------------------------ez a sok szaggatott vonal nagy melo am okostelefonon bszki
Küldetésünk, hogy minél több, minél biztonságosabban felöltözött motorost láthassunk az utakon.
Magyarorszagon belul ez halott gondolat. Ha nem nyitnak kulfold fele ezzel a termekpalettaval, akkor rossz helyen van a kocsi Lali.
100%-ban magyar tulajdonosi háttér.
Remek. A nemzeti toke biztonsagban van. Nem valami rohadek nyugati multi viszi ki a penzt, a hozzaadott ertek itt van, pakisztan pedig a mi gyarmatunk. A pakisztanok nemetjei vagyunk.
Akik igen motiváltak a fejlesztésben, hiszen a nemcsak biztonságos, de kényelmes és jól kinéző motoros biztonsági felszerelést szívesen vesszük fel bárhova.
a lelkes cegtulajdonosok a fejlesztok is egyben.
Ez az alpinestarsnal is igy van. Meg a dainesenel is.Hétköznapi teszteket végzünk, tudjuk mi kell Neked (Pl. a termékek vezető fejlesztője évi ~30 ezer km-t motorozik).
A lelkes cegtulajdonosok a fejlesztok es a tesztelok is egyben.
Egy kozuluk sokat motorozik. Hetkoznapi teszt= Hogy birja a cirogato szelet, a napot, vizet, cicaszortLokalizált fejlesztések, minden visszajelzést megfontolunk, így Rátok vannak szabva termékeink.
A lelkes cegtulajdonosok, tehat a fejlesztok es a tesztelok, nem mennek el kulfoldre motorozni? :D ezt nehez leforditani.
Nezik a krvaanyazasokat a facebookon.Olyan nagy pakisztáni gyártókkal dolgozunk együtt akiknek több évtizedes tapasztalatuk van motoros felszerelésekben, ezért kiválóan kivitelezik a mi elképzeléseinket is.
Ott gyartatnak ruhat, ahol mas, nagyobb gyartok is, de az o termekuk jobb, hiaba ugyanott gyartjak, mert... olvasd tovabb, majd rajossz.
A felhasznált anyagok minőségében és kivitelezésében soha nem adjuk alább: minőségi marhabőr, erős cipzár, igényesvarrások, minél több, minél magasabb védelmet nyújtó protektorok használata, stb.
A felhasznalt anyagok kivitelezeseben ha nem adjak alabb, amig csak lehet, a termekek annyira dragak lennenek, hogy senki nem venne meg oket, plane nem magyar piacon, ahol a motorozasbol megelni nem lehet. A protektorokra szabvany van, amennyiben CE minositett, igy az ala nem is adhatjak.
Na. Kit gyozott meg a marketing?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Harcipocok84 #137524 üzenetére
Karburatort nem kell es nem szabad tisztitani, amig nincs baja a keverekkepzesnek, ez tisztan penzkidobas. Nem lesz tisztabb semmi.
Ha lassan ejti a fordulatot az vagy szegeny keverek, vagy tul nagy fojtoszelep szogtol lehet. Vagy a tisztitas soran, ha darabokra szedte a karbit, valamelyik o-gyuru nem tomit. Csupan szetszedesnel a regi o-gyuruket ujra kell cserelni, ami egy vagyon. Ezert szetszedni akkor, ha jol mukodik a karburator, pazarlas, es ertelmetlen dolog. Vidd vissza, hogy allitsa vissza a gyari beallitasokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #137526 üzenetére
Nem, ott csak a fojtoszelep szoget allitjak, vagy bypass csavart nyitnak-zarnak.
Ez is elegge ertelmetlen dolog, semmi nem karosodik, ha nincs beallitva, csak es kizarolag alapjaraton van szerepe, gazreakcioba nem szol bele, csak az alapjarat lesz tole szep.Tulajdonkepp en egyik tobbhengeres motoromon sem allitottam soha, pedig nagyon haklis vagyok sajat motorjaim muszaki allapotara.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137486 üzenetére
Szerintem ezt azutan, hogy leirtak: az a nehany fonok fejleszti es teszteli a termekeket- nem lehet, mivel nem jarnak versenypalyan. Egyebkent a legelso hiba, amit ilyenkor vétenek az ilyen pozicioban levo emberek, ha mindent a kezukbe vesznek, az elite projection. Tehat egy olyan termekpalettat kezdenek el fejleszteni, olyan igenyekkel, amire nagyon keves embernek van szuksege pl. Csak a sajat buborekukon belul kepesek ellatni.
A biztonsagot sem tudom, igy hogyan lehet novelni, hiszen adatot abbol kapsz, ha valamilyen versenyzot, aki a te ruhadban pürére töri magát, megvizsgal egy orvos, es az alapjan fejleszted tovabb a ruhaidat, szoval... mint mondtam korabban, olyan nagyot dobni igy nem lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Harcipocok84 #137529 üzenetére
Nem csak o gyuru, az egesz tomitesszett ilyenkor cseres, kulonben megszopatja magat az embert, kb igy, ahogy most nalad. Alapszabaly: ami nem romlott el, azt ne javitsd meg.
Nem feltetlen ez a baja, tehat lehet nem baj, hogy visszarakta a regit, bar egy minimum 15 eves akarmilyen alkatreszt, ha megbontasz, egyszeruen a regi szarral nem rakod ossze, mert minden el van mar deformalodva.
A karburatortol nem fog elhalkulni.
A karbi csonk, ha kivulrol repedt, az nem azt jelenti, hogy falsot sziv, eleg vastag szokott lenni, az altalaban csak feluleti repedes.
A lassu fordulatejtes az szegeny keverek, tehat a fals szivas megszuntetesetol nem lehet.
Inkabb belenyult az alapjarati keverekcsavarokba is szerintem. Azokat kellene visszaallitani gyarira.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137561 üzenetére
Igen, ezt azert csinaltak, mert a corsa modellek le voltak maradva szamozasban, es ha vki a rosso 4 utan vett egy corsa 2-ot, akkor ugy erezte, hogy nem az aktualis sportosabb gumit vette. (Tobbszor kerdeztek nalunk is, hogy nincs-e frisebb, mert ez regi)
A rosso4 egyebkent a mez sportec m9rr es tarsaival van egy kalap alatt, szoval sima road gumi, semmi hegyesseg, sportossag.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #137564 üzenetére
Pedig az r1 nek ilyen sebessegnel ami abban a kanyarban van, meg 1 esben sincs nagy ereje :D
Egy jo 200 as supercorsa kellene ra, a felnimeret ugyanaz, mint nalam. nekem nagyon bejott meg utcara is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz lazatt #137585 üzenetére
Szinte semmit nem szamit.
A legidealisabb csoelvezetes, ha kulon cso megy minden nyereghez a fofekhengertol, tehat a verseny kivitel. Ez a legjobb, leghatekonyabb.
Utcara teljesen mindegy, az olcsobbat is valaszthatod.
A tobb fekfolyadek nem jar semmilyen elonnyel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #137586 üzenetére
A lenyeg, hogy barkit, akinek nem egyezik a velemenye, tiltsd le a pcsaba. Igy mindig teged erosito velemenyekkel talalkozol, ami mint latjuk a vilagban, teljesen jol mukodik, es hasznos :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #137592 üzenetére
Ja hogy ti mar voltatok egyutt lakogyulesen. Jolvan, lapozzunk
:D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Marmint egy zsanerben levo gumikhoz kepest hegyesebb?
Szerintem nem. Ez ugyanannyit tud, mint a tobbi, utcan legalabbis. Ha uj gumit raksz fel egy elhasznalt utan, teljesen mindegy mit raksz fel, mintha uj motoron ulnel, ebbol ne indulj ki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #137594 üzenetére
Nem a vitaval van baj, azzal van baj, ahogy az emberek ezt megelik. Szemelyes tamadaskent erzekelik, ha valaki a velemenyuket cafolja. Es ez a baj.
Emelle pedig a legtobb vita elfordul a tematol es mindket fel a masik szemelyet kezdi el tamadni, amitol mar tenyleg nem lesz senki tobb.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen