-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #127060 üzenetére
Az olajfogyasztas nem hiba. Ez alapjan nem lehet megallapitani a blokk allapotat. A legtobb esetben nem hiba. Nagyon sok motornak van uj allapotaban is. Jellemzo sok tipusnal, pl bandit 1200 nel is jelen volt, aki sirt, annak garanciaban kicsereltek a dugattyugyuruket az uj motornal, mas tipusura es megszunt a jelenseg. Sc59 nel is es meg sok mas tipusnal van, annak ellenere, hogy nincs szethajtva. Ez nem v2 vagy barmilyen epitesi mod jellemzoje.
Nem tudod kutatni, ezt a mernokok tudjak, hogy gyuruelofeszitettseget vagy gyuruformat valtoztatnak, es hogy miert.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #127064 üzenetére
Open loop befecs 600 al sosem tudtam ennyit etetni, crossplane sornegy 9.5l olyan 120 as atlagsebesseg mellett 100 km-en. Ebben tobbszori 250 feletti sebesseg van, akar percekig. El nem tudom kepzelni hogy tud egy gyari, kisebb motor efolott enni. Ha mas kipu van rajta, valami mas terkeppel, akkor biztos, de 12 liternel vagy fel oraig van elomelegitve, es varosi dugo utan nyelgaz van, vagy ott valami nagyon nem stimmel.
12 litert eddig egy ezres ducatival tudtam megetetni, aminek mas eprom-ja volt, nyitott kipufogoval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Rosszabb nem lesz, ha be van allitva, az biztos
Altalaban a lengovillan rajta van a matrica, mekkora logasanak kell lennie. Esetleg hasznalati utmutato. Ha ennel nagyobb, allitani kell. Annyira azert nem atomfizika ez. Akkor lesz rosszabb, ha nincs allitva, mert szetver mindent, ha esetleg egy olyan a konstrukcio, hogy valami utban lehet, ami aluontveny.
Ha nem lett beallitva, allits te utana.Mit jelent, hogy az olaj hibatlan? Milyen hibaja lehet? :D
Nem jon ki? :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezert nem vennek nyomatekkulcsot.
Jelold be az anyan filccel, hol volt, huzd vissza kb ugyanoda. Figyelve arra, hogy a masik oldalon maradjon minden ugyanugy, ha esetleg olyan a konstrukcio, hogy elforoghat. De nem kell annyira szivbajoskodni, hogy most 120 vagy 140 NmAz olajbol ilyeneket megallapitani...
Ott van a szuro, az megszuri, szoval meg jo hogy 1000 km utan nem talalsz benne semmit. A magnescsavart kellene nezegetni, de japanok azt ki szoktak hagyni a csavarbol. Szoval azt se tudod mindig.
De komolyan kisse csalodott vagyok, hogy milyen hulyesegeket osszehordanak. Jol lement a szolgaltatas minosege ott is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127205 üzenetére
Azert baj, ha az oldalan megy a motor meg, mert ilyenkor nem kap olajat az olajpumpa, es szarazon jarnak egy ido utan a csapagyak. Erre lenne egy doleserzekelo, ami leallitja a motort, ugy latszik ebbol a tipusbol kisporoltak.
A masik problema, hogy nagy gazfroccsel lett beinditva ez utan, hogy az olajpumpaban nem volt olaj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127230 üzenetére
Nem koszon el az olajszivattyu. Nagyon extrem esetekben tortenik ilyen, nagyon ritkan. Akkor is olajpumpa lanc szakadas miatt. Olyankor mindent visz.
Egy eldolestol csak olaj nelkul jart a motor, es valoszinuleg tul hosszu ideig, tul nagy fordulaton volt az oldalan, szoval a legrosszabb forgatokonyv, hogy motorkar lett / a legjobb, hogy tul sok olajat etettel meg vele a legszurobol, es azert allt le, de ez nem magyarazza a zajokat. Remeljuk a legjobbakat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Kb tokmimdegy, hogyan allitod, oldalsztenderen, vagy emelon. Kozepsztender nincs, szoval pont ennyire foglalkoznak ezzel azok, akik a manualt irjak.
Ami rajta van a lengovillan ertekek, az emelon is jo lesz. Alig van kulonbseg. Nem kell ennyire tultolni, tokeletes. Kesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127297 üzenetére
Ha Nemetorszagban le lehet Tüvoztetni ilyesmi atepiteseket, ahol merik a motorok karosanyagkibocsajtasat is minden muszakin, nem ugy, mint Mo-on, nem tudom elkepzepni, hogy ne lehetne legalisan megcsinalni ezt. A muszaki allomasokon most be vannak szrva, es amugy sem ertenek kb semmihez, a szabalyokat sem ismerik, tehat ok mindenre nemet mondanak, meg akkor is, ha az jogszeru.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #127303 üzenetére
Mert nehez.
Nem az orrnehezseg miatt, azt egy villa nem fog okozni, hanem az egesz nehez, a feknyergek, minden, amivel noveled a rugozatlan tomeget. Persze jobban nez ki, mint egy hagyomanyos nyereg, de ertelmetlen a radialis fek, mivel az csak azert radialis, hogy alatetekkel kihezagold, ha nagyobb fektarcsat raksz fel, vagy epp kisebbet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #127321 üzenetére
A radialisnak nincs koze ahhoz, hogy jobb-e.
A hagyomanyos nem radialis brembok ugyanolyan jok. Itt a tarcsaatmero, a betet anyaga, es a fofekhenger-munkahengerek attetele szamit, nem a nyereg felfogatasi modja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #127328 üzenetére
Igy sem ertem, mit akarsz mondani, de igazabol mindenre valaszoltam korabban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #127362 üzenetére
Ezt nem tudhatod, hogy motoreroben hol allsz azzal, ha nincs felfurva teljesen. 2T nel rengeteg valtozo van, az erore a legnagyobb hatassal a hengeroblites modja van, a vezerlesi idok, a kipufogo aktualis alakja van, amit befolyasol a belerakodott koksz reteg, ami azonnal elhangolja. Ezek mind gyartonkent valtoznak, de gyarton belul is. Hiaba van 4. tulmereten valami, ha a kipufogoja visszafogja, vagy rosszabb a vezerlesi ideje, mint egy masik gyartonak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #127366 üzenetére
1mm el kapsz valami ccm-t, Kb 49.26 bol 51.75ccm lesz, de azert nem lehet 80 ccm hez hasonlitani.
A neve lehet, hogy area 51, de ez nem ccm et mutatja, hanem a helyet, attol meg alapmeretesen 49ccm, hogy ne haladja meg az 50 ccm et par tulmeret utan se.Es ez is osszehasonlitas kerdese, mivel van 8 loeros 80ccm es henger es van 17.5 loeros 50ccm es henger.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #127389 üzenetére
Uvoltott a motor az oldalan nyelgazon. Ezt semmilyen motor nem birja ki, es eleg gyakori eset, ahol nincs dolesszog erzekelo, ami lekapcsolja a gyujtast.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Hőguta #127391 üzenetére
En nem pontosan tudom, hogy mirol beszelsz.
Ha valami olaj nelkul jart, akkor fotengely, hajtorud, dugattyu, es veztengely siklocsapagyai miatt az egesz hengerfej cserevel kell szamolni. Van egy kuplungod, meg egy valtod, ami jo maradt.
Kolompolt a motor, amikor leallt. Szerinted aprobb baj, amit otthon megcsinalsz, a szerelo meg le akar huzni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #127399 üzenetére
Mint mondtam, gyakori jelenseg.
A sok egykerektol meg a drz is megfekszik 20e km alatt.
Illetve megint mas olajzasi rendszerekrol beszelunk.
Szarazkarteres olajzas jobb tud lenni ilyen szempontbol, de az sem 100.
Ha egy motor nagy fordulaton nem kap olajat akar egy pillanatra is, az azonnal beall.
Ez ilyen. Azok a motorok egykereken kapnak olajat. Ha nem kapnak, azonnal rotty van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #127403 üzenetére
Tehat hajtorud csere volt. Azert azt nem raknam egyeloseg jellel emelle. Es a drnek gorgos fotengelycsapagyazasa van. Ennek siklocsapagya.
Kisse tobb anyag kell egy ilyen olaj nelkul jarasnal. Ujonnan ha jol latom nem is tudsz venni mar fotengelyt hozza. Ha vonalkodos, akkor csiszolni sem lehet altalaban. Meg azt sem otthon fogod. Otthon ki mereget plastigauge-el siklocsapagyhezagot?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez egy olyan csavar, ami valahonnan mashonnan kerult oda, peldaul ahol nagyobb honek van kiteve / vagy regebbi csavar. A szervizben elhagytak, azt a csavart potoltak egy ilyen regivel, vagy pedig valahol felcsereltek erre es egy tisztabb csavar van ott, ahol amugy elszinezodik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127569 üzenetére
Ha szakszeruen akarnad felujitani, uj alkatreszekkel azt nem tudod, mert mar nem kapsz hozza uj fotengelyt. De csak maga a fotengely szokott 300-600e lenni csapagyak nelkul.
Bontott fotengelyt ha beleraksz, akkor miert ne lehetne mar bontott blokkot eleve?
A fotengely terheles, tehat hasznalat fugvenyeben lesz tele mikrorepedesekkel, szep lassan. Az, hogy egy bontott fotengelyt beleraksz, es mukodik vele, az ugyanugy nagyon messze van az uj allapottol.
Aztan ott van a hengerfej. Puha aluminiumban forog a keregedzett vezermutengely. Olaj nelkul belemarta magat, ehhez nem kell szetszedni, ezt garantalom. Bontott hengerfej mar megint, mert az is egy vagyon lenne, ujonnan, kb 600e minden nelkul, csak a hfej, csapagyakkal.
A hengert dugot gyurut nem szamoltuk most.
Szoval kockazatban nem erzek nagy kulonbseget a bontott alkatreszek es a teljes blokk kozott.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt igy a tavolbol nem lehet megmondani, mindenesetre ha kulfoldrol jon a blokk, es az nyugateuropa nem afganisztan, akkor nagy az esely ra, hogy semmi baja. Peldaul beszamitott motorokat bontanak el, amik meg nem is balesetesek voltak.
Masik dolog, hogy miutan beszerelte a szerelo, onnantol az o garanciaja, annyira konnyen nem lehet kibujni ez alol, tehat ha 2km utan megint kolompol, akkor vissza lehet vinni, az azert nem ugy mukodik, hogy o beszerzi a blokkot, majd szettarja a kezet, es 250e huss.
Meg ha ezt mondja, akkor sem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #127597 üzenetére
Blokkbeszereles nem kulonleges munka.
Blokkosszerakas joval tobb szerszamot es szaktudast igenyel.En csinaltam mar ilyet, ez zsakutca.
Honnan tudod, hogy mit tudsz eladni es mennyiert? Egy a-b tomegmotor, aminek vannak jellegzetes hibai, azt a nehany dolgot eladod, a tobbi meg ott rohad nalad orokre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127781 üzenetére
Ket lehetoseg jutna eszembe, ha en csinalnek ilyet.
- Megkerdezed kormanyablakban, mo.hu-n keresed, vagy barhol, hogy mi a teendod. Addig, amig meg nem talalod magat a torvenyt, paragrafust, mittomen mit, akarmit, hogy hogyan kell eljarni. Tehat te jarsz utana, de nem ismerosoktol, forumrol, netrol, hanem utanajarsz hivatalos kontaktol. Vin expert-tol is kerdeznem elso korben, azok vegeznek muszakiztatast, es nem ijednek meg az e-jeles doboktol sem, tehat nem tuntek fullidiotaknak, mint 90% ban a vizsgaallomasokon dolgozok.
-a szerelore bizod a cseret es a vizsgaztatast. O fog utanajarni, te hozod, fizetsz, viszed a portekat, ahogy normalis esetben kellene, anelkul, hogy te energiat fektetnel bele, mert neked nem ez a szakmad, dolgod. Ezert fizetsz, hogy neked ezzel ne kelljen torodni.
A legjobb honda szerelot teljesen felesleges keresned, ez - mint mondtam- nem annyira bonyolult munka, mintha normalisan ossze kellene rakni egy blokkot. Sokaig tart, de alig kell valami szakertelem hozza. A legjobb honda szerelo olyan arat fog kerni a szolgaltatasaiert, hogy nem gondolnam hogy megerne egy cb500 ast csinaltatni vele, amikor neki az ideje kisse tobbet er. Mivel o egy jo szakember.
Es egy blokkbeakasztas tenyleg nem nagy dolog egy ilyen motor eseteben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127810 üzenetére
Nem ertem a problemat. Ha motorozni akarsz, akkor ennyit kell rakolteni. Ha nem akarsz motorozni, hanem arulgatni alkatreszeket ki tudja meddig, ki tudja mennyiert, ugy, hogy elegge laikus vagy a temaban... Azzal, hogy mit tudsz eladni mennyiert- ezzel en sem tudnek szamolni, es ez alapjan kiszamolni, hogy mennyit nyernek ezen, nem pontosan latom, neked hogy jott ki, mi.
Mindenkepp buktal egy nagyobb osszeget. Ha masik motort veszel, nezd meg mennyit kell kiadnod erte, es ki vagy-e azzal bekulve, vagy a helyreallitas tetszene jobban.Tudtommal nikaszilos a cb.
Micsurin?
Ha nikaszilos, rozsdasodni nem fog. Szelep-szelepulek ha osszeragad, nem tudod atforditani, szoval persze szet lehet rangatni, aztan mindent kimeregetni, de ezt ember nem fizeti ki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #127815 üzenetére
Azota lefolyt egy keves viz a dunan.
en legutoljara kb 5 eve adtam le a rendszamat az RS125 nek, hogy palyan hasznalom csak, nekem az onkormanyzatnal azt mondta az ugyintezo, hogy ideiglenesen tudom leadni, veglegesen nem.
Kerdeztem, hogy ez a jovoben mit fog jelenteni, de pontos valaszt nem tudott adni, amin egyaltalan nem csodalkoztam, mert senki nem tud ott soha semmit. Mondtam hogy lszrom, akkor en ezt itthagyom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127821 üzenetére
Igen. Az egyik szerelo ezt, a masik azt mondja, a forumon megint mast mond mindenki.
Neked kell donteseket hoznod, ezt helyetted az internet nem fogja megtenni.
Emellett megertem azt a szerelot is, aki tele van munkaval, nem fog kockaztatni, hanem inkabb szetszedi a motort, amit kifizettet veled. Igy garanciat is ugy ad ra, hogy nagyjabol tudja, mit rakott be. Ugye amit mondtam neked. A legjobb honda szerelot keresed, de fizetni sokat nem szeretnel. Ezek ellentetes szempontok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #127837 üzenetére
A fotengely biztosan, ami vitte magaval a hengerfej puha aluminium veztengely csapagyat. ez a ketto az elso, ami olaj hianyaban azonnal tonkremegy.
A veztengelycsapagyat nem latod. A fotengelycsapagyat nem latod. A butykoket hiaba nezed.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #127885 üzenetére
A videok szamomra arrol szolnak, hogy megnezem, amit ide beraksz, mert szerintem elegge pusholod, mert nemhogy onroad berenc vagy, de meg macko fan is :D. Nem a gyorsasaggal van baj, szimplan szamomra alacsony szinvonaluak. Ez persze az en velemenyem kb 10000 karakterben konkretan leirnam, de ki a fszt erdekel a velemenyem. Az mindenkinek van. Megprobalom korbeirni.
Nem jo szo ra, de szakmaiatlan. Egy Gyulai Balazs szint, (te jo isten, az is mennyire szar volt) amikor epp jo formaban van, ami nagyon ritka. Szoval nem az a baj, hogy rossz szakmai kifejezeseket hasznalnak, hanem a redundancia miatt azonnal atlatod, hogy az epp beszelo ember segghulye ahhoz, amirol beszel. Igen. Inkabb ez a baj, nem a szakmaiatlansag. Nagyon elenyeszo ismerete van arrol amit tesztel, azt is sokszor a marketinganyagbol mondja fel. pl. Vagy a wilbers progressziv rugo teszt meg egyertelmuen egy reklam anyag. Ertelmetlen osszehasonlitasi modokkal, amik egyaltalan nem objektivek, es ilyenkor megint arra gondolok, hogy ha nekem, mezei parasztnak kerdesek ugranak be azonnal a valaszra, amit a szamba rag, akkor hogy lehet, hogy o a nagyobb ismeretevel nem gondol ezekre az alap dolgokra, es mar megint ott vagyunk, hogy tulajdonkepp atlatja-e azt, amirol beszel? Mert megint nem ugy tunik.
Totalbike-osok egykerekeznek a rendorseg elott a duke-al, ne mar, hogy pelda mutatas miatt nem lehet lekozolni tesztet. :D
Inkabb azert nem, mert megsertodik az epp aktualis importor, akitol kaptak a motort, aztan sohat tobbet nem kapnak, ha valami rosszat sikerul mondani rola. Ez a jellemzo inkabb, ezert szar az egesz ilyen tesztelosdi, ami magyar nyelven van. Es szerintem ez annyira gaz.
A szitalas ezeknel a turaenduroknal nagy temponal a hatso doboz statikus rogzitese miatt van, erre talaltak ki a bmw es ducati-nal az uszo felfuggeszteset ezeknek, ami ezt kezeli. Semmi koze a kormanygatlohoz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #127905 üzenetére
Egy kethengeres motor also fordulatszamon nagyobb nyomatekkal bir, mint egy tobbet porgo tobbhengeres, tehat inkabb az a fura, ha jobban gyorsul a sornegy. Hacsak nem forgatod a sornegyet rendesen, es csusztatod a kuplungot elindulasnal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Robotporszívók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elektromos autók - motorok
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs