-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
Szerintem nem volt sok. Ha jól rémlik nekem anno a kabát tisztítása volt 6-7k körül. A protektorokat nem vették ki, vagyis ha kivették akkor vissza is rakták utána mert úgy kaptam vissza ahogy leadtam
Úgy tudom a hungarocellt nem tudod roncsolás nélkül kiszedni a bukóból. Én is a kompresszoros megoldásra voksolok.Hello darkness, my old friend...
-
runner 125
nagyúr
Az baromi kevés. Fertődön (Sopron) mellett, nekem 25-ért csinálták legutóbb.
Melyik cég ez és milyen lett az eredmény? Ha elégedett voltál, inkább elpostázom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Madwe
nagyúr
Pont most jelent meg egy releváns cikk ha nem ragaszkodik az ember a váltóhoz és elg az 50cc... szóval annyira mégsem releváns, na
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Annyira feldúltam magam, h ez eszembe sem jutott.
A legjobb ötlet, komolyan!
Vesz ilyen AM6 Minarelli blokkos 50-est, már ez is megváltás lesz a Babetta után. Könnyű szerelni, megbízhatóbb, mint az MZ, jó az ára, van hozzá minden alkatrész, kb. ugyanennyibe eladható utána is. Aztán ha lesz cash, ezután már jöhet a 250-400 is lazán, sőt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
A féktávon befelé húzódó emberek nagyon neccesek... Azt gondolnád hogy kint marad az íven, ahogy az normális lenne, erre elindul befelé. Euroringen több supermotossal meggyűlt már a bajom emiatt, minden féktávon befelé vágtak, tulajdonképpen V alakban véve a kanyarokat. Életveszély amikor épp megérkezem mellé féktávon és a normál ív helyett behúzza...
De a Hungaroringen volt nekem hogy a hátsó rövid egyenesben megelőzött egy faszi, aztán korábban kezdett el fékezni mint én, és elkezdett kifelé húzódni, semmi helyet nem hagyva nekem. Az én első kerekem még átfedésben volt az ő hátsójával. Hogy ne menjünk össze az ő faszsága miatt, inkább leszaladtam a pályáról...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
DR-Z 400S 2007.
Stock Shock Spring Rate: 5.5 kg/mm.
Kalkulátor szerinti ajánlott: 6,35kg/mmElsőnél a gyári rugó érték: 0,44kg/mm
Kalkulátor szerinti ajánlott: 0,57 kg / mmNoh nemhiába, gyárilag minden motor 75kg környékére van állítva.
Elég informatív kalkulátor volt, köszi! Most már csak jó áron kéne rugókat találni előre és hátra is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
A lényeg hogy csinálj róla videókat Dodor most hétvégente 5 ezerért csinálja az olajcserét, ami még márkaszervizben is csak 4 volt. Úgyhogy hajrá
Amúgy 7-9 ezer között simán van egy szerviz óradíja. Nem volt még szerencsém teleszkópolaj cseréhez, de gondolom nincs meg 1 óra alatt, vagy igen?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
Kompresszor + egy ilyen fék légtelenítő:
Leengedtem, megpumpáltam, kitöröltem a tartályokat, ment fel az új fékcső, meghúztam a csavarokat, feltöltöttem a tartályt, párszor megpumpáltam a féket, míg fel nem keményedett és a levegő jó része nem jött ki a tartályon keresztül, majd a kis szilikon csövet rádugtam a légtelenítőre, rányitottam, majd nyomás alatt elkezdtem szép lassan szivatni le az olajat. Kb. 3x töltöttem utána a tartálynak, nyilván figyelve arra, h ne fogyjon ki belőle, nehogy levegőt szívjon.
veze
Igen, hasonló ez is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nem szív, elég szoros a gumi csöve, úgy kell ráerőszakolni a légtelenítőre. Ha a tiéd szív, akkor tenni kell rá szűkebb csövet, h passzentos legyen.
Ez ebay-es cucc, ha gondolod délután visszakeresem h honnan lett véve."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
-
mm89
őstag
Ha a helyén a karter attól még lehet menetet metszeni. Felfogod az olajat ami lejön belőle, menetjavítás, aztán nem rakod be a csavart, átküldöd rajta az olajat az szépen kihozza az esetleges forgácsot. Ha kétszer - háromszor megcsinálod tuti nem marad benne.
Persze ha levehető karter van akkor célszerű levenni. Úgy a menetjavítás is kényelmesebbELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
zgospel
őstag
+1 tőlem is, és szerintem azzal a motorral pályaoktatásra (is) menj mindenképp, még akkoris ha se száguldozni se pályázni nem akarsz sosem. De ott legalább át tudod szakítani a fejedben a kanyarodással és fékezéssel kapcsolatos gátakat és sokkal kintebb tolódnak a határaid.
Ha szerencséd van akkor ezalatt a pályázást is megszeretedhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
Ha jól tévedek, akkor ott most útépítés van, szóval esélytelen.
Tök jól, ha megtaláljuk a beállításokat (márpedig Persu és a cimborám mindketten eléggé vágják már a témát), akkor piszok erős a gépünk!
Zgospel még péntek este kap egy verést, mert nem jött el az egyetlen edzésre, én pedig mert lassú vagyok aszfalton az esés óta, de utána már minden simán megy majd!GYERTEK SZURKOLNI, vagy csak simán találkozni!
A csapat neve Petrol Circus, gyertek, és pacsizzunk! Lehet ez egy nemhivatalos topiktalálkozó is!
Könnyű lesz minket megismerni, csak ne a bemutatkozóban látott arcokat keressétek! Persu szakállas, énnehézerős vagyok, Zgospellt pedig még nem látta soha senki!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Nagy elmeny volt, kar hogy a belefeccolt munka ellenere szenvedes volt vegig, 1:10 ala akartunk bemenni, amihez tenyleg jol beallitottuk a variatort, es meglett volna ezzel a robogoval konnyeden. Mar a kecskemeti probanapunkon jol belemrakta a parat ezzel az elso kerek pattogassal, tobbszor esesbol loktem vissza magam, utana egyaltalan nem biztam a robogoban, meg akkor sem, amikor mar jobb lett. Szoval ez s resze igy annyira nekem nem gyere be. Mivel erre a hibara rajottunk, a csapagy csere utan eleg nagy javulast lehet elerni vele.
Kb reggel 6 kor adtuk fel, akkor en kiprobaltam egy masik cdi -t, a benzinpumpat lecsekkoltam, a hengert leszedtem... szoval ott eleg alaposan belemasztunk.
A kipufogot most Geresicsek fogjak megvizsgalni. En csak arra tudok jelenleg gondolni.
A motor ugy viselkedett, mintha rengeteget kapna, ennek ellenere a gyertyakep alapjan inkabb szegenynek tunt, es nem reagalt arra sem ha legszuro nelkul nyeleztem. Nem fulladt, es nem porgott jobban, ugyanazt csinalta.
A hengeren a honolas meg megvolt, a dugattyu nem volt meghuzva sem. Oszinte 10e km es gyari henger. Egy kis rendellenes fenyesedes volt csapszeg iranyban, ami fura, mert a terhelt sikban kellene kopnia mindennek, de az is jo allapotban volt.
En szetteszem jelenleg a kezem, de ezt a hibat csak egyszer kell megtalalni, utana eleg utokepes lesz a robogo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Eltomitette a sok olajkoksz. Arra tudok gondolni, hogy folyekony trutyi volt es ahogy egett ki a nyelgaz miatt, megszilardult, mert alapjaraton is fustolt sokaig, mintha rengeteg olajat kapna.
Ilyenkor szokott "negyutemuzni" egy ketutemu, azaz minden masodik fotengelyfordulatnal gyullad be a keverek. Amikor ezt csinalta akkor mar gondoltom, hogy valami akadalyozza a toltetcseret.
Ha a szekunderlevego meg fel van szerelve a kipufogora (2T) akkor sokkal tovabb birja a kipufogo, de ha rovid tavokra hasznaljak, kisgazzal, es lekotik a szeklevegot akkor telemegy es ez lesz 10 000 km utan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Nem tudom amúgy most hirtelen amilyen motorról beszélünk, de órával kimérni a legkönnyebb, egyértelműen megadja a választ. Úszónyereg esetében a legritkábban szokott gond lenni, azok nagy ütést ki tudnak mozogni pulzáló érzés nélkül. Amúgy sem árt néha ellenőrizni és karbantartani a fékrendszert, tehát ahogy írod, első kör a nyereg és a betét ellenőrzése, takarítás, illetve érdemes a tárcsa szegecseinek ellenőrzése is. Egyesek javasolják, hogy a szegecseket jól át kell fújni féktisztítóval és kicsit drasztikusabb, de át kell őket forgatni és közbe fújni. Amúgy ami még gond lehet, nálam 90%-os bontott gyári tárcsa járt és szög egyenes volt, de nagyobb fékezésnél berázott vadi új gyári betéttel, bármit csináltam vele. Valószínűleg az előző betét anyaga okozhatott valamit, így becsiszoltam az élét a betétnek, ahogy régen csinálták, majd hring célegyenes 250-ről lassítás egy párszor egy 20 perces etap alatt megoldotta örökre Bekopott
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#81556480
törölt tag
Ez csak egy gyors kérdés volt a tárcsára vonatkozóan. Nyilván átnézek majd mindent. A motor és a féknyereg is újszerűen néz ki, betétek vastagok.
Daywalker Ez nem szegecses tárcsa. Menet közben egyáltalán nem éreztem semmit, csak némileg hullámzik a fékhatás fékpadon, ezért javasoltak tárcsa cserét.
-
zgospel
őstag
Egy pillanatnyi kihagyás erejéig ultrabalfasz voltam, elcsúsztam és a kavicsos felület összecseszte az egész jobb oldalát. Pedig nem volt egy nagy esés, műszakilag a kormány hajlott el enyhén meg letört az index. Esztétikailag meg GTK mert a váz és a hengerfej is összekarcolódott. A lábfejemet bevertem a kormányba ahogy repültem át, a csizma elején persze semmiféle védelem, az estére bedagadt majd kiderült hogy letört a tetejéről egy darab. Szerencsére hamar meggyógyult az.
A lelkemnek fáj a legjobban ez az egész 5 év alatt ez volt az első bukásom. Azt reméltem hogy sose lesz szükségem rá, de még jó hogy kötöttem cascót... a szívem szakadt meg amikor felkeltem és ránéztem a motorra.(#110514) Daywalker bármennyire is jónak mondod, 120 vagy 170 ezret egy már rég kifutott sisakért biztos nem adnék. Két példa ami hirtelen eszembe jut:
- 120-ért vadiúj HJC RPHA 11
- 170-ért vadiúj Shoei NXR
Akciósan ki lehet fogni kevesebbért is, és aktuális modellek. Azért 8-10 év alatt a sisakok is jelentőset fejlődnek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
"Ha bizonyítható, hogy az akciós ár a korábban rögzítettekhez képest nem kedvezményesebb, sőt akár magasabb is, úgy tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt eljárás indulhat a kereskedő ellen."
Az ellen, hogy ez a gyakorlat ne legyen szokas, csak ugy lehet fellepni, hogy felnyomod a picsaba a fogyasztovedelemnel. Kulonben sosem lesz jobb hely a vilag.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BlackPriest
őstag
" régi típusú gépkocsiknál lehet szükség a járműre vonatkozó előírások ellenőrzésére"
Vajon itt mire gondolt a főtitkár úr? Nézzem meg az owner's manualban, hogy 40 év múlva mit kell csinálnom, ha ebbe az irányba mozdul a világ?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem lehet. Elmeletileg a szivocsonyomas valtozasabol latod, ha nincs hezag, mert jellegzetes lesz a nyomas diagramja, de csak hibafeltarasra alkalmas, nem hezagmeresre.
Ha sokaig szolgalt magyarorszagon, akkor extra szopas lesz. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Csak ellenőrizte a szelephézagot, de nem mérte. A mérésből arra következtetett, hogy kb egyformán van hézag, de hogy ennek mekkora az értéke azt nem tudja.
Ettől lehet rossz, vagy határ érték, és egy következő szervizre már lehet szelepbeégés is.
Nem ír manual olyat, hogy digitálisan ellenőrizz szelephézagot -
Khaosz55
addikt
Igen pont ez az egyik amit néztem én is. Van nekem egy Mugenem ami full perforált és 24 fok alatt a mellkasom fázik, szoktam berakni oda 5mm-es habszivacs lapot.
A Beriknél Zakura esetében a mellkasnál nincs perforáció csak alatta. A Losail-nál meg a mellkason van, de a vállon nincs, szóval ott az jobban szellőzők. Ezért is tetszett elsőnek a Zakura jobban, viszont ahogy nézem Losail-nál a a nadrág résznél és a kabátnál is cipzárnál és oldalt is van stretch anyag. Gondollom ezzel hasban derékban komfortosabb nem a bőr húz össze. Na ez nagyon tetszik benne. Ahogy nézem az én méretemre 183cm/93km az 56-os lenne a jó a kommentek alapján. Az más, hogy most semmilyen számomra jó színből nem lehet kapni.
Losail
Zakura
A másik meg semmi hivatalos oldalt nem találok a Beriktől van egy oldal de azon kb 2-3 ruha van fent. Se videó se normális face oldal. Nem is értem. -
rayoliviero
veterán
-
Micsurin
nagyúr
Itt az a gondom f*sik a valagam mert még mindig hallom ahogy a kormány leért és elkezdett karistolni.
Na meg így nem sok értelme lesz a pályázásnak sem, nem megszokni kéne hanem a bizalmam a gumikkal és a motorral újraépíteni kb. Mielőtt elnyaltam meg volt az önbizalmam most ez nincs meg pedig ment ez jobban ráadásul a Hyot sokkal nehezebb volt ívre tenni és a BT45 nem is volt ennyire stabil. De most szabályosan kerestem néha a helyem az uton.
Szerintem elfelejtettem motorozni ezalatt a nyugis szinte motor mentes 1-1,5 év alatt.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Remélem, mert arra emlékszem ez nem így ment nekem 2 éve.
Egy másik sisak viszont sanszos, hogy kell majd. Ez kegyetlen hangos... hazafelé pályán jöttem kíváncsi voltam a CB-re még nem mentem fel vele érdekes az EXO490 nem volt hangos a Hyon ellenben most az konklúzió az a 130-140 kicsit nagyon más a két motoron.Hazajövet néztem meg, mármint egy 1,5-2 óra pihi után. Direkt mondtam 2-2,1-re tegyék a hátulját a srác csak azért sem oda fújta ahova kértem. 2,4... Jaja tudom meg kellett volna nézzem, a sárga is rendesen túl volt nyomva.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
A tulaj pont úgy néz ki mint egy visszaeső renitens huligán, én is megbüntettem volna, felelőtlen fiatalság!
@persuader: értem mi lenne a nem éri meg de tudod per pill mi megy itthon? GS500 repedt hengerfejre közölték nem éri meg megjavítani a motort. Tudod mennyi volt egy bontott? 45 rugó... 60-ban volt gépműhellyel. Itthon ha valami több mint egy olaj csere, fék pucolás, gyertya csere akkor arra lassan közlik a műhelyek áááá ez drága meg melós nem éri meg megcsináltatni.
Elektronikai problémára is úgy megakartak anno mérni a Hyoval hátha közlöm nem kell vele foglalkozniuk mondván amúgy sem éri meg ennyit költeni erre a motorra. (Fogtam feszszab és kábelkorbács csere.. 25k, 1 délután.... )
Amúgy meg, "Egy masik lomszar kijon belole atirassal, ami nem ennyire van rossz allapotban." nem pont te szoktad mondani semmit nem lehet megállapítani széthúzás nélkül? Már pedig akkor jó eséllyel a másik lomszarnak is lóghat a bele.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
Az volt a gond, hogy a forgalmiban K&N légszűrő volt beírva, nem ez. Kapott a pali 14 napot, hogy vagy bejegyezteti a mostani légszűrőt, vagy felrakja a K&N-t és bemutatja a rendőrségen. De szerencséje volt az öregnek, mert elengedték, hogy a legrövidebb úton menjen haza
Volt már másik részben, hogy kevesebbért is csak utánfutón mehetett tovább..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
Azért a 150V elég érdekes!
Kivetted az akkut, és úgy mértél rá, vagy a motorban hagytad bekötve? Mivel mérted? Rendes multiméterrel, vagy valami kütyüvel? Egyenáramra, vagy váltóáramra volt rakva a mérő? (Bocsi a fura kérdésekért, de nem igazán látok magam előtt olyan élethelyzetet, hogy a 12V-nak 150-nek kellene lennie, pláne nem azt, hogy ezt egy akku okozhatná!)A menet közbeni jelenséget 2 esetben tapasztaltam már. Egyiknél a gyújtáskapcsoló alján a forrasztás repedt meg, de a kontakt eleinte csak időnként szűnt meg, másiknál a kijelző elektronikája végleg felmondta a szolgálatot (de azért én még elmentem Svájcba meg vissza, csak nem volt kijelzőm meg indexem )
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Ha ennyire hirtelen ment el a fesz, es neha-neha visszajott, akkor az jo esellyel az akkunak a saruja tort el, bent az akkuban. Sztm sima akkucsere.
Mosquito34
Marmint CoC papir?
Az nem lesz olyan motornak, ami nem felel meg az eu normaknak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs