- PlayStation 4
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Dragon Age: Origins
- Marvel Snap
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Húzz le biciklin egy-két szezont, majd visszatérünk az érvekre utána!
A motorosok is épp úgy pufogtatják, hogy motoron máshogy lehet és kell közlekedni, mint mondjuk autóval.
(Én mondjuk azt sem értem, ha már itt tartunk, de mindegy. Mert az 50 az motoron is és autón is és biciklin is 50.)
Ez érvényes a többi résztvevőre is, biciklire meg különösen.(#70407) bogyo112
Remélhetőleg a felelősség továbbra is a bringásé.*
Lehet menni - át a piroson is akár, miért ne... de aki idióta haljon meg!
Én biciklin piroson csak akkor mentem át, mikor hajnali egy óra volt és én voltam az egyetlen ember az úton.
Persze amúgy nem tartom rossz ötletnek a szabályozást, jobbra kis ívben pl. minden gond nélkül lehetne alkalmazni.*Ha elütteti magát a pirosnál.
[ Szerkesztve ]
-
mrhero
tag
igen, USAban vannak allamok ahol lehet balra kanyarodni pirosnal. Csak ott nem ahol tabla kulon tiltja. De azert ne feledkezzunk meg arrol h itthon nalunk is van olyan keresztezodes van ahol ergo pirosnal lehet jobbra kanyarodni. csak itt ez ugy nez ki h jobbra kanyarodo sav van es ki van teve a macisajt.
-
yodamastah
őstag
Tényleg jól mentél, meg is votam lepődve A vége fele amikor már jobb tempót mész és megcsúsztál akkor mentem mögötted fél kört ott látni hogy eléggé mozog a motor alattad. Tényleg nem ártana foglalkozni azzal a rugóstaggal. A pilot power 3 sport gumi de van a Michelinnek ennél 2 sportosab utcai gumija is ami inkább pályára való.
-
Daywalker
addikt
Megint túlgondoljátok. A viszkozitáson felül kismillió dolog van, ami befolyásolja az olajat. Te semmilyen publikus adatból nem fogod tudni megállapítani, hogy az olaj jó vagy rossz, vagy egyáltalán milyen. A viszkozitás osztályokon belül vannak eltérések, sőt, ha jobban belemélyed valaki láthatja, hogy egy 20w50 és egy 10w50 között viszkozitásban nincs olyan nagy különbség, De pl. ha összehasonlítjuk mondjuk a castrol 10w40-et mondjuk egy motul vagy fuchs 10w40-nel, akkor nagy különbségek vannak adott osztályon belül is. Szóval két dolog számít (az MA minősítésen felül): API besorolás, viszkozitás osztály. Ezen kívül minden más legenda...meg egyéni tapasztalat, ami két egyforma montornál is lehet tök eltérő...de a motorosok általában a váltóból következtetnek a minőségre, ami hiba, mert azon kívül sok más alkatrész van, aminek kell a kenés. Szóval betartva a gyártó ajánlását mindenki vegye azt amire pénze van, vagy amit akar, feleslegesek az ilyen kinyilatkoztatások, hogy ez jobb, az jobb. Kinek, mikor, hol, mibe, milyen körülmények között? Na, ezek amik nem egyformák általában, és itt bukott meg az egész.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
amdk7
aktív tag
Daywalker véleményét osztom, már csak azért is, mert pont nem ugyanarról az olajról beszélünk. A Te írásodban és az enyémben csak a gyártó egyezik meg.
De a lényeg, hogy próba után majd mesélek, de az még odébb lesz.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
yodamastah
őstag
Nagyjából ez történhetett: Játszottam tegnap a beállításokkal. Előre döntöttem a motort, és kicsit növeltem a húzó csillapítást elől. Ezzel több súly kerül előre, és ez a kettő együtt már sok lehetett a guminak és túlmelegedett. A gondom az, hogy ezzel a beállítással jó volt motorozni a szűk pályán, gyorsultam is, de ha a gumi szétmegy akkor biztos hogy ez így nem lesz jó.
-
Yoshida
aktív tag
"namost ami miatt egy gtk-t el tudok képzelni, hogy a kormánynyak sérült, egyébként mi a fenéért?"
Angliában hatványozottan, de itthon is elég pár "apró" sérülés a GTK-hoz.
Nekem 2 éve a kb. 1millát érő mocin amikor ugyanígy kijöttek elém, csak jobbról, ezek sérültek:
(FZ6 naked)
Egy féktárcsa, becsúszószárak, első sárvédő, első szélvédő plexi, kormány, kuplung kar, váltókar, egy lábtartó, bukócső, és a lényeg: tank. Csak egy tank 300 ezer ha gyári újat akarsz. Úgyhogy kihozták hogy 1.2 vagy mennyiből javítható (amortizációt még vonni kell ebből asszem), így GTK. Más kérdés hogy amikor megkaptam a pénzt, akkor meg lett csináltatva, de bontott tankkal. A többi gyári maradt viszont. Így maradt is pénz vissza, de persze a tank nem olyan mint előtte volt (karc-és horpadás mentes volt a baleset előtt), nem lehet mondani hogy jól jártam. (azóta csináltam rá még egy horpadást (a bontotton is volt eleve már)), illetve a sárvédő, plexi se lett újra cserélve, mindkettő javítva lett, funkciójukat ellátják. -
yodamastah
őstag
3mm az nem sok, de már érezhető. A te esetedben 5-6mm sem lenne sok, mivel lágy a hátsó rugód. Ha a hátulját emeled akkor az ívet jobban fogja tartani gázon. A bekormányzás is jobb lesz, de nem annyira nagy a változás mint amikor az elejét engeded le. Persze nálad most az eleje is alacsonyan fut, mert a gyári első rugok is puhák kicsit a te súlyodhoz.
Lényeg: hátul 3mm emelést nyugodtan kipróbálhatsz, elesni emiatt nem fogsz. Mondjuk rugó előfeszítés növelésselsel kéne kezdeni, az is emeli a hátulját. Arra figyelj, hogy ha tekered be az előfeszítést akkor free sag maradjon legaláb 5mm.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Én egyébként nem tolnék bele sok lét a k4-be. Nem ütőképes versenymotort építesz, csak néha kinéznél pályára. Első hátsó rugó csere, hátulra szelepelés, pl racetech gold valve kit. Azán kell egy jó alapbeállítás. Ez kijönne olyan 160k-ból, és ezzel már jól lehet menni. Ja és normális gumik, ami legalább pálya/utca ajánlott. Pl Racetec K3 vagy Supercorsa SP. Ezeknek gumimelegítő sem kell.
-
-
HSM
félisten
Akkor ez inkább sisak függő lehet talán. Nekem mikor kijöttem angilába, 1800km-t jöttem egyhúzásra, a motor, sisak egy komplett bogármassza volt a végére (szó szerint), kívül már kb. ötödjére mostam tisztára, és belülre nem került az égvilágon semmi. Némi por volt csak, azt meg teljesen fájdalomentes leörölni egy mozdulattal....
Bár tény, hogy én legfeljebb egy "kattanásnyira" nyitottam ki a sisakot, ez is közrejátszhat.Nekem amúgy egy motul sisakmosóm van, kis pici flakon, én azzal szoktam takarítani kívü belül, remekül leszedi a mocskot egy sima (puha) papírzsebkendővel is.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Nem tesz kárt a plexiben? Mindenhol azt olvasni, (sisak vételkor mondták a boltban is) hogy csak tiszta vízzel, esetleg kis szappant használhatok. Semmilyen törlőkendőt, ami át van itatva. Mondjuk én az üveg tisztító kendőre kérdeztem rá.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Én is szivaccsal szoktam, tök jól leszed mindent. Nekem se karcos, igaz én frissen tisztítom, amint haza érek az az első.
Pinlock tól tartok kicsit, még nem vettem le sosem. Sőt, még a plexit sem. De ma megpróbálom, úgy is esett, estig nem megyek sehova. Addig csak vissza tudom tenniAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
yodamastah
őstag
Fárasztó hát. Ha jól mész akkor a célegyenesben sincs már függőlegesen a motor, csak hátul kb 3 sec-et. Többi ledöntve végig Sokat kell kijárni és megedződsz Ha van kedved, jövő hét szerdán megyünk újra. Próbálom kisakkozni miért gyalulom le a gumit (geomoetria vagy nyomás). Itt egy 44es kör [link]. Azért remélem 43 még idén meglesz. 42 meg majd jövőre
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
Kecsón 41 már nagyon jó idő 600-1000es sportmotorral. Supermotoval 40 eleje a jó idő. A kawás srác gondolom a piroskás motorral az egyik helyi menő lehetett. Ők mennek ilyen 41-42-eket. 43ig relatív könnyű lemenni, utána már kenni kell neki keményen. Nem tűnik soknak a 2 sec difi, de 41 és 43 közt elég nagy már a különbség. Sokkal nagyobb mint mondjuk 48 és 50 között.
Kakucs hasonló csak plusz 1 sec. 44et menni nem kell semmi extra. Lapon mész mindenhol és megvan. De a 42höz már nagyon precízen össze kell rakni a kört, és kellenek a jól megválasztott ívek, kemény kigyorsítások meg jó gumi.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
https://www.autoscout24.it/
http://www.moto.it/moto-usate
http://www.subito.it/annunci-italia/vendita/moto-e-scooter/You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
gergo5991
őstag
mi melóval mentünk vidékre gps szerint, aztán a susnyásban kötöttünk ki, sikeresen kiűztük onnan a fácánokat, majdnem elakadtunk és egy kis folyóba landolás is közel volt , bezzeg az iPhone tökéletesen mutatta hogy nem arra kell menni, de mint legfiatalabb nem volt beleszólásom..
ja offolom mert kocsival mentük[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ezt még nem próbáltam, eddig a készüléken terveztem, de megpróbálom valamikor.
V.Stryker
Kösz, a tervezést én csináltam.
Hja, azért erősen budget megoldás az xRider, a gyári fóliát én rajta is hagytam pont emiatt, de majd valamilyen matt fóliát akarok rátenni. Használni viszont egész jól lehet ujjbeggyel is, csak a rezisztív technológia mivoltja miatt illik határozottan nyomkodni.Horvi
Köszi. Az első tulaj vette rá, egyébként gyári Honda cucc tudomásom szerint, tetszik nekem is, plasztikus, van térhatása, nem a kommersz fólia hatása van, mitöbb a hátsó sárvédőm valódi karbon cumó.
polimorf
Köszi, a mester nevében is. Ezért (is) jó vidéken lakni (bár én kétlaki életet élek), mindig találni a célokra 1-1 mesterembert.
A következő terv a rejtett doboztartó konzol lesz. Ha jól sikerül, a "sorozatgyártás" sem kizárt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Igen mindenütt erre jutottak. Lassan bekúszú hang lett ahogy teltek a km-ek. Nem baj ezért nézünk rá a szelepekre és a láncra. A bibi max a bukócső lehet, a bilincs épp a feszítő elé fog be, lehet bontani kell majd azt is.
Én tisztában vagyok vele, hogy a legvégső ellenőrzési határ előtt vagyok km-ben, de már azt a kb 500-at kibírja.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Jópofa reklám (bár vótmá), még ha megrendezett is. Viszont a BMW a csúcs fölé húzta a blokkot, 30-40k km után rendszerint széthullanak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
De nem ezért dolgozok, hogy ilyen butaságokra költsek, hogy esetleg 1-2 grammal az idők folyamán elment a gumim egyensúlya... Ütésről szó sem volt, teljesen szépen működött idefelé, míg fenn voltak a súlyok. Igazából most a súlyok nélkül (pontosabban kettő 5grammosat vesztettem el a négyből) sem éreztem semmi rosszat, csak mikor ránéztem a motorra, láttam meg, hogy valami nem teljesen okés....
De írtam is, kipróbálom milyen visszaragasztva, aztán ha mégse jó, bejelentkezem a gumishoz. De ha reális esélyt látok 25 helyett 2 fontért megúszni, akkor inkább azt választom. Itthon úgyis új gumit és gyensúlyozást fog kapni...
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hálózati / IP kamera
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- PlayStation 4
- Autós topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest