- Wuthering Waves
- Battlefield 2042
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Cyberpunk 2077
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Arena Breakout: Infinite
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EA Sports WRC '23
- Polgári repülőgép-szimulátorok
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Micsurin #108137 üzenetére
Aki eddig 30-40 lovas motorral járt, az meg letérdel hogy milyen jó egy ilyen 650-es gép. Felesleges összehasonlítások ezek, legalább valaki látja.
Más: Ismerek olyat aki egy Skoda Fabia 1.9tdi-vel 700ezer km ment, pedig egy 3-as BMW Touringnak sokkal jobb a futóműve meg a fékjei, és mondjuk egy 30d 3x olyan erős is. De egy M3-nak mégjobb a futóműve, meg még hamarabb megáll 200-ról, akár többször is.
Érdekli ez a Fábiás ismerősömet?Gipsz Jakab
-
eron009
tag
válasz Micsurin #108344 üzenetére
Köszi
Ezzel az a baj, hogy napszemüveg nins benne
Esetleg a GIVI sisakokról mi az álltalános vélemény (50.5 vagy Sniper)
Illetve a NISHUA márkáról mit lehet tudni?Scorpiont néztem, ezt, de teszten (szerintem) leszerepelt. Nem tudom mennyire mérvadó de így nem venném meg jó szívvel
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #108758 üzenetére
Update:
Egyben van... Hengerek viszont ki ki hagyogatnak, nem tudja eldönteni melyik, kompresszió elvileg jó. De szeretem az elektromos problémákat...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #108758 üzenetére
Ha ez megnyugtat ismerős is hasonló cipőben jár, valamiért nem ment az egyik henger, a szerelő két hét után mondta hogy viheti, majd cca. négy hétig nyomta az ezt csavart nem tudta kiszedni, majd azzal a csavarral nem boldogult műsort.
Kezdem úgy érezni, hogy bár elég macerás eljutnom Surihoz de bitang nagy mákom van vele hogy hozzá járok, nála ilyen sosem volt. Amikor megbeszéljük fogad, ha meg otthagyós a történet pár nap múlva csörög hogy mehetek érte. Nem is értem ez úgy általában miért nem megy a szakiknak.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #108765 üzenetére
Építő jelleggel nem tudok hozzászólni a storyhoz, csak annyit, h nekem egyszer volt ismeretlen, kínai robogóm. Ennek, több mint 20 éve, akkor fogadtam meg, h soha az életben nem lesz távolkeleti gépem, nulla előéletű gyártótól.
Az a baj, h nincs kivétel. Lehet önigazolni egy db-ig, bízni abban, h az embernek pont szerencséje lesz, de mindig ugyanaz a vége, a végtelen szopás, a megfejthetetlen, megjavíthatatlan hibák sora. Kezdetben aki nem hatj el rögtön, majd megunja közben és mindenféle ürüggyel megvárja h elvidd tőle az egészet és azt veszi észre az ember, h vége a nyárnak, nem jó a motor és nincs szerelő aki egyáltalán telefonban ne hajtson el.
Nyilván a piszkos anyagiak közbeszólnak motorválasztásnál, de belépő árszegmensben nincsenek akkora árkülönbségek manapság egy minőségi idősebb japán, vagy egy "újabb" ismerelen távoli-keleti között.
Vagy, ha nagyobb az árrés, kétségkívül kell némi türelem, kitartás h összejöjjön a különbözet. De mindenképpen érdemes kivárni és venni egy nomális japánt, mert ilyen formában részleteiben ugyanúgy rá fogod verni egy minőségibb motor vételárát, annyi eredménnyel h a pénzedet megeszi, de jó utána sem lesz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #108972 üzenetére
meg kellene tudni, miert megy vissza gepmuhelybe a hfej. ha a nyomasveszteseg proban a szelepek tomitettsegevel van baj, akkor pedig csiszolas lesz belole.
ha gandalf szerint ujra kellett volna marni a szelepfeszket, akkor egyertelmuen szeleptomitettsegi problema van. kerdes, miert igy kaptad meg a gepmuhelybol?
bontott hfejet nem ajanlom, valszeg ugyanazt el kell vele jatszanod, mint a mostanival, hacsak nem bizonyithatoan kevesebb km van benne, vagy valaki garanciat nem vallal a bontott alkatreszre, hogy jo. egy kulfoldi alkatreszben meg van bizodalmam, de magyarorszagon meg a szart is el akarjak adni.elso korben ki kellene deriteni, hogy miert jon vissza a gepmuhelybol ugy egy alkatresz, hogy a szelepek tomitetlenek maradnak, utana miert megy vissza, es miert nincs egyertelmuen meghatarozva a hiba. meg neked miert kell ezen gondolkodni, miert nem csinaljak meg neked anelkul, hogy te oldanal meg barmilyen problemat, amit nem neked kellene.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #108983 üzenetére
Ahhoz, hogy uj hengerfej kelljen, nagyon nagy hibanak kell lennie. De meg a nagy hibakat is meg lehet oldani altalaban, szoval ez lenne a legutolso, amit vennek. Peldaul ha egy pajtalelet hyosung hengerfejet arulnanak 1000 km el, amit egy papa zsirozott le, hogy jo lesz meg valamikorra, es az unokajanak csak fogja a port, fillerekert eltekozolja. Az ugy oke.
En a sztorit ugy ertelmezem, hogy gandalf vesztesegprobazta a hengert. Ugye ilyenkor gyertyafuraton keresztul megfujja (kompressziomeres ellentete) es latja egy mutaton, hogy fotengelyfoktol fuggoen mikor, hol szokik a levego. Ebbol kovetkeztetni lehet szeleptomotetlensegre, vagy gyuru-hengerhibara.
Ha gandalf azt mondta ezek utan, hogy marni kell a szelepfeszket, az szeleptomitetlenseg egyertelmuen. -> gepmuhelyt szaros bottal piszkalni, hogy ugyan megis miert nem lett elvegezve a felujitas. Ki vitte el gepmuhelybe? Gandalf, vagy te?
Ugy veszem ki a sztoribol, hogy a szelepek hozzaertek a dugattyuhoz. A szelepek ellenorizve lettek, hogy egyenesek-e? Egy ilyen utkozest akar ki is tudnak mozogni, gs 500 nal en is talalkoztam ilyennel, en ezutan mindent kimertem, szelepvezetot, szelepszarat, szeleptanyer utest. Miutan megbizonyosodtam, hogy minden egyenes, utana kezdtem osszerakni vele a blokkot. Ha nem tortent meg, megint ki nem csinalta meg? Gandalf, vagy a muhely?
Szemre nem rossz a hengerfej, gondolom a szeleptanyerok nincsenek megegve, nincsenek kiszelesedve a tomitofeluletek, ranezesre.
Szoval ezzel gandalf nyilatkozatabol kovetkeztetve, a gepmuhelyben hozza sem nyultak.
Az elulso henger kompresszioerteke mekkora? Mekkora a kulonbseg a hatso hengerhez kepest? Ezek attol fuggetlenul, hogy megkaptad-e infokent, meg lettek merve?Amugy tovabbra is az az allaspontom, hogy neked errol az egeszrol nem kell tudnod. Nem kell ezzel foglalkoznod.
En ezek utan ezt a szezont temetnem, es kernek gandalftol egy konkret idopontot, emlekeztetve, hogy hany honapra van valamilyen szar kifogasa. Mondjon egy konkret idopontot, mikor lesz kesz. Utana elvinnem onnan a picsaba, es forumrol megszerelnem magam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #109256 üzenetére
A WagonR-be, amivel apum napi szinten ingázik, minden vasárnap szoktunk tankolni, ilyenkor nyáron általában 22-23 liter szokott belemenni. De amikor ilyen gyűjtögetős promóció van, úgy szoktuk csinálni, hogy egyszer-egyszer csak 7-8000-ért tankolunk, hogy éppen kibírja a hetet, és akkor utána párszor belemegy a 25 liter, ha csak addig nyomjuk a pisztolyt.
Tegnap a Jazz-t nyomtam tele 36,34 liter V-Power Racsinggal. Mivel legalább egy hónapig elég egy tank, itt nem szoktam trükközni.
Már van egy Scrambler, egy Hypermotard és a Monster. Az akció végéig még 2 biztosan meglesz, de lehet, hogy az utolsó is.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #110085 üzenetére
Pont ma tettem bele új akkut, mert a fél év állás an 1,4V-ra merült amit tavaly tettem bele. Akkucsere után PÖCC-RÖFF!!!
Magam is meglepődtem, féltem a benzin szétesésétől!A Kawával mentem mostanában sokat, azzal mentem oda, Pegával jöttem el. Basszus! Ez több, mint 2x erősebb, és minden paci érződik is rajta!
Tököm, most megint nem akarom eladni! 🤣
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #110257 üzenetére
Ez fugg a szelep minosegetol, es csere modjatol.
Jo szeleppel es szakmuhelyben cserelve, szerintem a manualt kell kovetni.
Hazi cserevel, 1-2 ezer utan inkabb nezzetek meg.persuader:
Motoros felvonulason a jaradan gozolgo szetforgatott vasak, piaci hirdetesekben szereplo megkimelt allapotba hova soroljuk? :).
Annak egy okor kategoriat kellenne nyitni szerintem.
Amugy ha csupan a motoblokkot emeljuk ki a kapott rendesen mezonybol, akkor a streetesek elviszik a palmat. :). Igaz eleg extrem poziciokba hasznaljak az eroforrast.
Ha egybe vesszuk a motort, akkor valoban a palya ad extrem tarhelest.
Ugy gondolom az utcai hasznalat eseten a kapott rendesen kijelentest leginkabb a helytelen hasznalattal eshet egy kategoriaba.
Mennyire lehet megterhelobb az also tartomanyban eroltetese a motornak?
Alacsony fordulat magasabb sebbessegi fokozatban valo motorozas amire gondolok.
Ezeket mennyire toleralja a blokk belseje?
Egy ilyen berogzott hasznalattal azert csak szet lehet veretni a kuplung rendszert,
vagy a kiegyenlito rendszert? Itt az 1-2 hengeres vagy boxeres kivitelekre gondolok, ahol nagyobb a nyomatek.Amolyan traktoros hasznalathoz tudom hasonlitani.Nekem most olyan erzesem van, hogy a motorom kap rendesen :)
Persze leginkabb napsutest, es menetszelet :D.
A rendes uzemi homersekeltet nem tudom elerni a gumin es a fekeken sem. :D
Nem tudom, hogy ennek a V2 nek mi a jo igazan.
Sebesseg/fokozat, melyik fokozatban meddig jo a motorfeket hasznalni.
Olyan erzes, hogy kap rendesen, vagy inkabb kinzas :). Ez a sajnaltbol fakad, mert szeretem. :).
A kap rendesen meghatarozas erzelmi alapokon tortenik. Nalad tudatos es szakmai alapokon nyugszik. A legtobb motorosnal meg erzelmi. :). De hat pont az erzelem ami miatt ulunk nyeregbe, es ezt mashogy eljuk meg. Vagy tevednek?
Persze ez csak egy maganvelemeny. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #110329 üzenetére
Ha nincs megedzve az a fogaskerek, akkor ilyen lesz. Afelol nincs ketsegem, hogy tobb km van abban a motorban, mint a km orajaban, ez a magyaror piac 90% ara igaz. Epp ezert az is lehet, hogy hatul tobb km van a dolgokban. valamilyen hasznalt alkatresz kerult bele amirol nem tudsz, mert valakinel ugyanigy osszekocolodott meg korabban. Vagy elol kellett cserelni valamit es hatul gyari minden. Vagy szimpla gyartas minoseg hullamzas. 15 fok az viszkozitas szempontbol elhanyagolhato 100 fok kornyeken. Nem gondolnam, hogy egy 50 es olajjal jobb lenne hatul, mivel ilyen esetekben szerintem nem a viszkozitasnak kellene kennie - a viszkozitasbol fakado suruseg nem is tudom hol elonyos... talan a dugattyu es hengeren kivul nem sok helyen - hanem az olajban levo kenvegyuletnek kene reakcioba lepnie a fogaskerek femjevel, es megvedeni azt, azon a nagyon kicsi feluleten, viszonylag nagy nyomasnal. Ha nincs akkora nyomas ott, akkor inkabb az eszterbazisu es ezaltal jobb tapadassal rendelkezo olaj marad ott jobban a femen, ha mar mas olajat akarsz beleonteni (Bar ket olajcsere arkulonbsegebol megveszed a vezermufogaskerekeket mar, amik kb 50e km ig birjak az olcso olajjal) Szoval ha nincs megedzve a fogaskerek, a tobbit elintezi a sok km, ami a tobbieknel lehet meg nincs meg.
50 es olajtol sem lesz baja, ha megnezed, milyen suru 100 fokon a 40 eshez kepest, nincsenek hatalmas kulonbsegek. Melegen minden olaj vizkent lotyog.
Sot. Ha meghajasz egy motort, akkor fel tud menni az olaj 120-extrem esetben 150 fokra. Ott mar nincs kulonbseg a 30 as es a 60 as olaj kozott sem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Micsurin #110329 üzenetére
Úgy van, ahogy persu írja. Nézz meg egy 60-as olajat, 100 fokon alig 6 cSt a különbség egy 50-es és egy 60-as olaj között, illetve a 40-es és 50-es között sem nagyobb az ugrás. Ellenben hideg oldalon akár 20-30 cSt is lehet a különbség, hiába 10W mindegyik, ergo hidegen nem annyira előnyös.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Micsurin #110345 üzenetére
Nem hinném, hogy baja lenne, de a váltód nem feltétlenül az 50-es olajtól fog megjavulni, hanem esetlegesen egy más adalékolású olajtól. Nekem a szintén darabos váltós kawán a MOL 10w50 olaja jött be a legjobban, pedig sok mindent kipróbáltam, de azzal hidegen-melegen ment az üres és simán vette a sebességeket.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #110327 üzenetére
Nem tudom te mit csinálsz azzal a sisakkal, de az enyém (szintén IS17) több év után is passzentos, még most is néha kétszer kell belebújnom mert elsőre elhúzza a maszkot. Igaz ez M-es, lehet ezt a méretet tartósabbra gyártják mint az L-eseket.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
válasz Micsurin #110406 üzenetére
Én havi 1-2 alkalommal mentem csak, nem is kívánkozok rá.
Akkor veszem elő, ha hosszabb távra kell menni valahova, és az időjárás is engedi.
Közlekedési célszerszámnak használom csak.
Igazából semmi szükségem nincs a motorra, de jól el van a garázsban.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Agostino
addikt
válasz Micsurin #110573 üzenetére
most már csak megnéztem magamnak, ki ez a dodor, hogy ennyien emlegetik. számomra sunday driverként mondott néhány jó gondolatot az a pár videó amibe belekattintottam, de a videó minősége ezzel a folyamatosan rázkádó kamerával hosszútávon nehezen elviselhető. a motorszerelés online szösszenetében meg éppen önmagának mondd ellen. az első felében előadja, hogy csilingelő hangról nem lehet megmondani, mi a motor baja és különben is minenki hülye, fél perc múlva meg teljes magabiztossággal rávágja, hogy ha kidobálja a gép sebességet, akkor kuka a váltó. ami lehet is, elhiszem, de most akkor...? szóval maradok a revzilla meg a fortnine anyagainál ha motoros téma érdekel, a srácnak meg jobbulást.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #110732 üzenetére
Igazságtalan vagy Mackóval, és úgy sejtem nem is ismered túl jól
Először is Mackó ezt hivatásszerűen csinálja, márpedig nem sz@runk oda, ahol eszünk. Másodszor pedig Ő már többször vitt vissza bukót (vagy mást), hogy "fiúk, ebből nem lehet jót kihozni, inkább keressünk valami mást!"
A Jet sisaknál nekem is az volt az első gondolatom, de én hülye kihívásnak tekintettem az egészre, és próbáltam megkeresni, hogy kinek is jó ez a sisak (munkába járni, városi robogózásra). Utólag visszagondolva rosszul döntöttem, mert így már tuti nem fognak újra megkeresni, de ez van. Szerencsére nekem ez hobbi, és nem bevételforrás, így ettől nem esem kétségbe.(#110735) BlackPriest
A sisak megfelel az ECE követelményeinek (anélkül nem volna forgalomba hozható Európában), így a szükséges biztonsági szintet eléri, esésnél védeni fog - zárt állapotban. Nyitva annyit ér, mint szélben a fing, ez tuti!
Nekem is zárt sisakjaim vannak, de túrázásnál azért hiányolom a régi felnyithatóm. Talán egyszer újra lesz egy?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Micsurin #111053 üzenetére
De, ha már megvan az A2-je egy ideje, és nem akar végügcsinálni (kifizetni) mégegy tanfolyamot, akkor marad az A2.
A gond csak az, hogy az A2 (48ló), két személy, csomagok, hegymenet szavak ne férnek meg egy mondatban
Jó, tudom, 125-s MZ-vel is fel lehet menni a transzfogarasra, és az talán mégnagyobb sikerélmény, mint egy V-Strommal, de, ha az ember az kirándulást akarja élvezni, nem baj, ha a 48 ló mellé van néhány. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #111056 üzenetére
Fmx-el nem vagyok tisztaban, semmilyen tapasztalatom nincs vele, es utana sem neztem, mert nehez es gyenge azaz tokeletes hetkoznapi motor.
Almombol felkeltenek is azt mondom, ha japan, akkor fesszab vezermulancfeszito generator :DUtana kellene nezni, de arra szamits, hogy ami sokat allt, vagy olcso, az nem hiaba olcso, es nem csak azert all, mert nincs ra ideje a tulajnak. A piac torvenyei alapjan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest