- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
- Diablo IV
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #28508 üzenetére
Nem errol volt szo. Hanem arrol h az emberek kijelentik altalaban, h turamotorral nem lehet varosban menni, sportmotorral pedig turazni nem lehet. Ezek butasagok. Mindegyikkel lehet motorozni. Termeszetesen egy turamotorral kenyelmesebb nagy tavokat megtenni, illetve sportmotorral konyebb jo idot menni palyan.
De szeretunk sarkitani minden szempontbol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a feszultseget ami itt van, valahogy le kellene inni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
fattyu #28553 üzenetére
No igen, ebben van igazsag. De mennyi?
Alapvetoen mennyisegek hianyoznak mindig a kepletbol, amit egy hozzaerto ember elmond. Azaz, h mennyire fogja befolyasolni es hol a motor viselkedeset.(a dolog hibaja, hogy az egy igazsagot az ember minden helyzetre ra akarja huzni , mert ugy egyszerubb az elet) ezek a dolgok konstrukciotol es motorfajtatol fuggoen valtoznak. Tegyunk fel egy kisebb fojtassal rendelkezo kipuffott magatehetetlen keverekkepzessel ellatott motorokra: mondjuk egy lambda nelkuli injektoros r6 ra. Eredmeny kasztrofalis. Ugyanez a karbisnal semmilyen valtozassal nem jar. Vagy egy sornegy injektor banditra. Semmi nem tortenik, nem lyukad be stb.
Tehat a motorblokkot valoban egy egeszkent kell kezelni, es attol h megvaltoztatunk valamit rajta akkor csak a mernokok altal kiszamolt kompromisszumaranyokat toljuk el valamilyen iranyba.
Azaz egy legszurocsere es kipucsere ugyanolyan rossz hatassal lesz valamilyen fordszamon, mint a sima kipucsere. Ugyanolyan mertekben tekinthetjuk butasagnak is.Szatiekhoz elvittem en is a pruszkolo r6 ot. Nem tudott vele mit csinalni. Voltam vele meg ket helyen. Ugyanez. Gondoltam egyet visszarakzam a gyari csovet, tokeletes lett.
persze ezt egyik helyen sem tanacsoltak, sot csodalkoztak rajta amikor elmondtam.
Nem a szivorendszer hibaja okozta, hanem a keverekkepzes. De ez egy masok sztori. Egy emberelet nem eleg, h eleg melyen beleassa magat az ember.
A lenyeg, h kiput kiherelni csak azert h hangosabb legyen, az fassag.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, de en nem megyek a vegen 200 al
Nem forog ki a 6 teljesen, az kb 150 lehet.Sztm azalatt azert elfersz es latsz is vmit, de majd megnezzuk
Mod:veszek nehany lanckereket, vekonylanccal, meg akarom donteni ezt az idot mindenkepp. Alig varom mar a jovo szezont
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #28602 üzenetére
Mivel nem versenyre hasznalod ezert ne itt keresd a hibat.
Merheto fekpadon a kulonbseg. Inkabb a lanc sulya a donto, ahogy atfordul, es a tehetetlensege miatt visszafog a nyomatekbol. Persze az o gyuru sem tesz jot.
Nalad nem fogy el amugy sem a loero, 100 felett egy 4T 125 csopper...
A burkolt alig megy 110 et.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #28658 üzenetére
A probalgatashoz annyit meg, h akkor krvakenyelmetlen egy jo overal.
En ugy vettem mintha kisebb lett volna 1szammal, de az elso palyanapos beleizzadasnal sokat tagult.
Most tokeletes. Csak a kenyelemrol jutott eszembe
Az arlen nessnek van csipoprotektora, amit alig raknak ruhakba ahogy neztem (superzone)
Erdemes inkabb olyat venni. Fazont sztm felejtsd el, ez a biztonsagert van, es egy csipoprotektoros overall kb kugliformat ad. De nagyonhasznos.
Turazasra en mindenkepp ketreszest javasolnek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #28696 üzenetére
hullamosodo fektarcsa pl. ez ne legyen már probléma egy cbr nél vagy egy s 1000 rr nél
hengerfalról pattogzó nikaszil. Állandó probléma cbr nél. A futómű gyári állapotában általában használhatatlan egy ilyen 180 lovas géphez. főleg az olaj miatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #28841 üzenetére
Pont ezert vettem marhabor arlen nesst, mert van venne csipoprotektor, mig kenguruban mar nincs, es lehet vasarolni ilyen alsogatyat hozza. Mindket ruha ugyanannyi lett volna.
Sztm a borben levo protektor elhelyezkedese miatt biztos jobb ennel, mert foto alapjan pont ott hagytak le rola anyagot ahol a medencecsontod ekalakzatot ut az aszfaltbapersze foto alapjan tippeles, ugyanugy, mint a te velemenyed.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Steven #46968 üzenetére
Idetevedtem nezelodni, ha mar rolam is szo van, gondoltam az en nezopontomat is megosztom.
Pisti, kicsit kiszinezed a sztorit.
nem szakadt az eso, csak kitartoan esett. Nem vagyunk hulyek, ha szakad, ki se megyunk. A gumid egy hulladek volt. Palyabiro kiment gokarttal es szaritotta a palyat. Majd megint elkezdett kitartoan szemerkelni, amivel nem tudtunk mit kezdeni.
Alapvetoen nem volt hulyeseg kimenni reszemrol. (Es ha nem esel akkor reszedrol sem lett volna-csupan ennyi a kulonbseg a nap vegen) Kecskemeten is kb ilyen korulmenyek kozott versenyeztem, sima slickkel, podiumos helyezessel, ezert nem ijedtem meg egy kis esotol. A slick nagyon jol birja az esot egy bizonyos ideig amugy is. Csak az utolso pillanatban eri meg esogumit felrakni, amikor osszefuggo viz reteg van a palyan, igy nem ereztem nagy kockazatnak az egeszet. Anyagi kar amugy sem volt jelentos reszemrol, es vissza is mentem azonnal. Motornak se lett baja. (Ettol fuggetlenul sok fotelfizikustol kaptam azt a tanacsot, h esoben hulyeseg slickkel menni. Altalaban ezek az emberek meg se probaltak motorozni esoben.)
Kulonbseg kecskemethez kepest annyi, h ott elkezdett sutni a nap, mig nalunk nem, es egyre tobb viz lett a palyan. Szerintem baromi jo buli volt, erezheto csuszashatarral, hatalmasat lehetett tanulni.
Te nap vegen dobtad el utanam, amikor mar sok volt a viz. De en nem nap elejen estem, kb 4-5 orat voltunk ott. Kesobb atvizsgaltam a motort otthon. az is lehet h olajon estem, mivel a malossi atlatszo uszohazam megvetemedett a hotol, eresztett. Reszletkerdes. A hideg vizes slickem jobban teljesitett, mint a te utcai gumid, ezt azert sehol, soha egyik cikk sem emliti erdekes modon. Mig a te m5 interactoddal (?) ket kereken finoman kusztam be mar kanyarba befele is, baromi instabil erzessel.
A tesztek agyondicserik azt a gumit...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Olvasgattam itt a maszturbalast a sokat allt motorrol.
Bar jobb lenne nem felhozni ujra, hatha segit az, h kb 6 darab, tobb evet allt motorral talalkoztam, ami ugyan nem sok, de ott a kovetkezok voltak:
Ha valoban sokat allt, a kuplung ossze lesz gyogyulva. A rugok teljesen kinyomtak az olajat a lamellak alol, valszeg nem lehet 1be rakni, vagy nagyon nehezen. (Vagy mintha kuplung nelkul raknad) Eletszeru a tank rozsdasodasa. Meg garazsban is akar. Ez csak kesobb fog tunetet okozni ha a tapszivattyu szuroje tele lesz rozsdaval, felsobb fordulaton kijon, h nem nyom annyit a szivattyu. Injektorfej elott is van szuro, oda altalaban semmi mocsok nem jut el. Tapszivattyu szuroje a gyenge pont, nem a szolenoid szelep, de szuromosassal kikuszobolheto.
Az injektorfejek meghibasodasa egyaltalan nem jellemzo. Akkumulator biztos halott.
Ezen kivul baja nem nagyon szokott lenni ilyen motornak. De szakemberrel meg kene nezetni es nem kepekrol.Egyebkent a por valszeg a hitelesseg kedveert maradt rajta, h valoban allt a motor.
Drz valogatashoz
Pont aktualis nagyjabol, a telen haverommal enduroztunk, o drz vel, amit eleg sokszor elkertem tole. Allandoan nezi a forumokat. Rahozzak a szivbajt rendesen
Vasarlasnal jo kiindulopont, de rengeteg az urban legend. Tartsd szem elott, h egy forum altalaban emberek velemenyenek osszessege, vki konyit hozza, vkit erdekel, valaki meg csak ott van. Velemenye mindenkinek van. Aki vakon elhisz mindent ami le van irva, az nem jo irany. Valoban hasznos infohoz eleg sokat kell olvasni.
Amit en tapasztaltam, h minel idosebb annal nagyobb az esely az uszoszint elmaszashoz. Ez abban jelentkezik, h folyik a benzin a motorbol oldaltamaszon. 3 ilyennel talalkoztam. Tuszelep tokeletes. Valszeg az ellentarto rugo puhul be ilyenkor, es gyari uszomagassag beallitasa utan szegeny lesz. De erzesre be lehet allitani, h ne legyen a biztonsagi szint felett. Egy rossz benzincsappal akar a blokkot feltoltheted benzinnel. Erre figyelni kell. A lendkerek magnes csavarjai nem minden evjaratban van beragasztva, es elszabadulhat. (Haverom lelki nyugtatasara persze ezt is meg kellet csinalni
Minden motornak vannak jellemzo hibai. Egytol egyig. Egy motor kb 2000 alkatreszbol all. Tulnyomo tobbsege beszallitoktol, akiknek az arait a motorgyarto kemenyen lenyomta. Barmikor lehet minosegi valtozas barmilyen/barmelyik alkatreszben. Ezt a hetkoznapi ember el se tudja kepzelni/ nem hasznalja ugy, h kijojjon legtobbszor. Sajnos nem lehet behatarolni ezt. A km ora tekergetes es a teljesen eltero hasznalat miatt eselytelen az elmelet. Allapotra kell venni motort. Ha nem ertesz hozza, vinni kell szakembert.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Van idom
A kuplungot tokig huztad be?
Nem tudom mennyire szereti a rugo, ha egyfolytaban ossze van nyomva, az is lehet, h sosem lesz baja, de eleg tehermentesiteni a nyomolapot a bowden finomallitoval a kuplungkarnal.
Csak h ne nyomja ki az olajat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #47272 üzenetére
Boris Vallejo posztapokaliptikus kinyilatkoztatasa, a lokorudas, tarcsafekes motor alapjan a kesoi nyolcvanas- korai kilencvenes evekbol. Figyeljuk meg a szepen bordazott dudat az elulso hengernel, es a 3. Vilaghaboru utan teljesen ertelmetlen visszapillanto tukrot.
Amugy a csaj patentNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #47311 üzenetére
Figyelmetekbe ajanlanek nehany dolgot, ha mentek.
Az a palya eleg poros szokott lenni, ha nem hasznaljak, szoval remeljuk a gokartok mennek elottetek egyet. Amugy eleg csuszos tud lenni az elso fel oraban. Gondolom nem supersport gumival mentek ki. Szoval az szar lesz. Ettol fuggetlenul le lehet vele takaritani a palyat, es be is fog melegedni az a gumi.Igenis lehet gyakorolni nagyon sok mindent! Ulespozicio, kormanyt nem terhelni, akar egy sebbessegi fokozatban vegigmenni a palyan, gyakorolni hogy hova nezz a kanyar elott, kozben, utan, kanyarban mit csinalsz a labtarton, melyik labtarton, belsocomboddal, ellenkormanyzas, (most hirtelen csak ennyi jutott eszembe) es millio dolgot lehet tanulni anelkul h korrekordokat vadaszna az ember. Siman az alapokat tokeletes gyakorolni biztonsagos palyan.
Amugy meg volt hogy 2 fokban mentem ki kecskemetre, es be lehetett melegiteni a gumit, gyors kort is lehetett menni. Persze az elejen ovatosan!
Kezdoknel nem az elforgo hatso kerek a jellemzo, hanem rossz idoben nagyfek vmilyen ijedelmtol, vagy egesz egyszeruen nem ledontes, es kanyarkiegyenesites, mert megijed a tempotol.
Az a hatsokerekcsuszas messze van.Jo szorakozast sracok! Elotte olvassatok vmi szakirodalmat es felkeszuleten menjetek tanulni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #47335 üzenetére
Sztm egy kisse tul van ez mar magyarazva
Nekem egy sibakancs szeru puma v1000 gyorsasagi csizmam van. Fel le mozog, hogy tudjon az ember valtani, fekezni. Amugy meg nem egy rallycipo a talpa. Amugy is csak kilyukasztja a talpat az utcai labtartok szelen levo lecsuszasgatlo, ami engem rettentoen idegesit. Labtartorol rezgeseket en nem figyelem, az max a motorblokk dinamikus kisulyozasarol ad infot, meg a blokkfelfuggesztesrol. Akkor inkabb egy kemenyebb ulesNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha elfogadtok egy tanacsot, hangrol soha semmit nem allapitunk meg. Es ha valaki megallapit valamit, (plane ha laikus) annak nem hiszunk, es ne hozzuk egymasra a szivbajt.
Egy normalis szakember max a lehetseges dolgokat vazolja, azt is ovatosan, de hangrol nem allapitunk meg hibat. Egyszeru a dolog. Mindent merni kell.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
FIREBLADE78 #47471 üzenetére
Nem csak neked.
Nekem az r6 ra mar 10 meterrol mondta a szervizes hangrol h hu de nagy a szelephezag, amit en otthon mertem le nemsokkal azelott. Hat ennyit ezekrol a dolgokrol. A videorol alapjaratelemzes sem pontos annyiraNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
FIREBLADE78 #47473 üzenetére
Ha verparaszt lennek akkor azt valaszolnam, arra h mit kell merni, azt neki kene tudnia
Viccet felreteve, szelephezagot. Gondolom azt hallotta nalad.
De rengeteg dolog miatt lehet ugyanolyan motornak mas hangja. Egyreszt nincs ket ugyanolyan motor. Meg egy markan tipuson belul sem. Masreszt honnan tudja, h nem a dugattyu/henger hangosabb, mert kopottsag miatt nagyobbat "bolint" a dugattyu. Vagy szabadonfuto, vagy barmilyen csapagyillesztes, vagy talalkoztam olyannal, amikor a vezlanc vezeto bakelit mashogy kopott a szokasosnal, es az a motor kattogott. Vagy eppen hol all a vezlancfeszito? Nem kattant at a kovetkezo ricnibe ha olyan fajta, es meg picit lazabbra engedi a lancot? Szoval van par ok a motoroknal, es nem csak a szelepek lehetnek.
Egyebkent megtisztelo, h ennyire adsz a topicban leirt velemenyemre, h a sraccal vitazol, de nem veszi ki hulyen magat a dolog? Magat az embert nem ismerem, nem rola irtam velemenyt, egesz egyszeruen nekem nem tetszik ez, h hangrol diagnosztizalunk motort. Ha megfordult a keze alatt 10 ugyanolyan husky, akkor eleg nagy az eselye hogy beletrafal, de altalaban nekem nem ez a tapasztalatom. Meg eleg nagy osszegek repdestek, szelepet akar cserelni 50 k bol? Mindezt hangmintabol?Most lehet elkuldenek nehanyan anyamba, de alapvetoen a motorszereles nem egy nagy ordongosseg. Rosszul fogalmazok, eleg sok ember meg tudja tanulni az alapokat. Pl villamossagtan, szerkezettan stb. Azokra az emberekre mondjuk, h profi motorszerelo, akik rengeteg tipussal talalkoztak, nagyjabol tudjak, mivel lehet szopni, mit nem kell lebontani egy hezagellenorzeshez pl. tehat sokkal gyorsabb, mint egy "amator" akinek at kell gondolnia, mit kell csinalni lepesrol lepesre. Az amator tud ugyanolyan szinvonalu munkat vegezni, mint a profi, megbirkozik ugyanazokkal a dolgokkal, de sokkal hosszabb ido leforgasa alatt. De ez nem agymunka kerdese, hanem az ido es ezzel aranyos tapasztalat kerdese. Tehat az amatornel a szopofaktor joval nagyobb, de a profi nem azert profi, mert ossze sem olajozza a kezet es megmondja mi baja a motornak. Pl szagrol, meg szinrol, meg hangrol. Meregetnie neki is kell. Kulonben az nem szakember.
Tehat ha van idod, es muszaki erzeked, erdeklodesed, lelkesedesed, kitartasod, neten eleg jol ki tudod magad kupalni szerintem.
Bar szomoru, h ha bankba megy az ember, akkor kb a jogszabalyokkal kell tisztaba lennie, ha autoszerelohoz, akkor az autoszerelessel, es igy tovabb. Inkabb keruljuk a megbizhatatlan nagydumas link alakokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Lancapolas.
Nezzuk meg az abrat, es jozan paraszti esszel gondolkodjunk:Milyen terheleseket kap a lanc, hol, es hova tud bejutni az abra altal a kivulrol felviheto kenoanyag?
A legnagyobb terhelest a szeg-csap kapja, ahol a kenoanyag lenyegesen szerephez jut az ellettartam szempontjabol. (pin-bushing) Ezek el vannak zarva az o vagy x gyuruvel. Ide nem tudunk bejuttatni kenoanyagot.
A gorgokhoz tudunk. (Roller) Ami arra szolgal, h a fogaskerekeken atgorduljon a lanc. Jo, ha kenve van, de nem is jo. Egyreszt nem ettol fog javareszt a lanc elettartama novekedni, ugyanis ha a szegnel elmegy a kenoanyag akkor van rotty. Masreszt ha kivulrol kenoanyag bejut, akkor barmi mas is be tud jutni, es mint egy polirpaszta, jobban koptatja a gorgoket. A gorgokon is nagy a terheles, de ha kiszamoljuk, h hanyszor kell mosni/fujkalni, deficites lesz a dolog. Meg egy rosszul gondozott lancnal sem a gorgok tornek, repednek el legeloszor, tehat nem az a szuk keresztmetszet, amit kenni tudunk.
A lanc altalaban szakaszosan megnyulik, esetleg beragodnak a szegek, ezert vagyunk kenytelenek cserelni, de ezeket pont nem tudjuk kenni.Megegy dolog. Ebben a marketing anyagban van egy tablazat, mertekegysegekkel, de szamok nelkul. Az ilyen homalykodasoknak ugye nem dolunk be? Ugyanez pepitaban, amikor szamok ugyan vannak, de nincsenek mertekegysegek. Ertem ezt barmilyen tesztre, marketinganyagra, tablazatra.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Czimby #47707 üzenetére
Hat elegge kozvetett tapasztalas, a regi Rotax v990 est is belekeverted, pedig az elegge idotallo konstrukcio.
Rsv4 alig van az orszagban. Ez alapjan persze lehet velemenyt kialakitani az egesz markarolEs akkor elerkeztunk oda, hogy az ember mindig az egesz csak kis szeletet latja.
Rs 125 hoz azt tudom mondani, h a mikuni olajpumpaja nem tud tobbet nyomni. Nyelgazon 3% os kevereket nyom, alapjaraton meg 1%. Ha a bovdent feszesre huzod, akkor alapjaraton fog tobbet nyomni, amivel nem lesz jobb semmi. Olajpumpa sosem szokott elromlani. Olajpumpat azert talaltak ki, hogy olajat sporolj. Ne allandoan ugyanaz a mennyiseg menjen az elorekevert benzinhez kepest. Azert kotik ki, mert a versenyolajok 2t nel 50 es viszkozitasuak es nem annyit nyomna.
2t szintetikus olaj.
A 2t szintetikus olaj csucstechnika, nem kokszol, nem rakodik, nem fustol, es teljes vedelmet nyujt az on motorja alkatreszei szamara. Kb ez van a fejeben az embereknek. Egy resze igaz.
Furcsan hangzik, de a leheto legjobb olaj 2 t be az novenyi eredetu, ricinus olaj.
Magas hofokon instabil, nem ugy mint a szintetikus. Es ez az instabilitas a kenese titka. Polimerizalodik meg nehezebb olajokra, ami gazdag eszterben, sokkal nagyobb vedelmet nyujt, mint a szintetikus olaj. Viszont rakodik. Vagy ez, vagy az. Csodak nincsenek.
En epitettem ossze a sajat rsemet, a masodik honolasnal nem jarattam be. Nem kell.
Motorfeket nem keveset kap nalam. Nincs baja tole.
Az hogy mitol ragad meg, millo dologtol fugg. Amit en tapasztaltam, az csak szerelesi hanyagsagbol kifolyolag.
Most fog a harmadik szezonba lepni ilyen hasznalattal, emelt kompresszioviszonnyal, eltolt gyujtassal ugyanazzal a dugoval...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #47721 üzenetére
Moriwaki Cup a motor
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #47776 üzenetére
Dehogynem.
Loerobol sosem eleg az embernek. De amint elkezdek koncentralni h faragjak az idobol pl a linkelt euringen, hat a celegyenes utani fektavon meg ez a harmincakarhany loero is soknak erezheto. Minel kesobb elfekezni, baromi felelmetes, meg ezzel is. Hat meg egy 90 loerovel erosebb motorral...
Utcai gumival, gyari attetellel 165 ot ment, (Zoli jott mogottem speedohealerrel) azota van rajta egy masik kipu, 170 felett tud, szoval nagypalyara is el lehet vinni.
Nagyon jo gep volt az r6, fekei abban az evjaratban utotte az osszest. Blokkja is jo volt, de elertem a gyari futomu hatarait eleg hamar. Ez nem engem minosit, hanem inkabb a futomu volt elbszva h utcan jo legyen.
Tobbszor ment ki az eleje nyelgazon 150 es kanyarban, illetve becsuklott fektavon kanyarba befele.egy valag lovet kellett volna kolteni a futomure h jo legyen palyara. Akkor belattam, h 33 000 km ota nem estem vele, meg most el kellene adni, mert gatlasosan motoroztam vele. Egyaltalan nem volt felszabadult motorozas, es ez idegesitett.
Mindig is szerettem a ketutemueket, plane ezeket a gp replikakat. Hat akkor inkabb erre koltsek.
Boven megerte, rengeteget fejlodtem vele. 3x estem vele, anyagi kar egy elhajlott valtokar, es egy karboncso serules.
Sikerult bronzermesnek lennem vele 2014 ben a mami kupaban. Baromi nagy elmeny ez a motor.
Van rendszama is egyebkent. 11 kW os
Ezt a modellt tulterveztek, mert ebbe a vazba, ehhez a futomuhoz egy 250 es es negyutemu 400 as blokkot is terveztek. Tehat ezert baromi komoly gep. 41mm belsocso atmero, 320 fektarcsa...
Gyarilag palyara teljesen jo futomu. Elol csereltem picit surubbre az olajat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pakriksz #47782 üzenetére
A 2T nek azert van vege jelenleg, mert a legnagyobb motorgyartok mar eleg regota ellenmarketinget folytatnak vele szemben. Az emberek kelloen feluletesek h vevok legyenek ra.
Mar 2008 ban volt az aprilianak egy 450 es egy 1000 kobos ketutemu eroforrasa, amit az ausztral orbital ceggel karoltve fejlesztett. Orbital’s air-assisted direct injection technology (ADI)
80% al kevesebb olajfogyasztas mellett lazan hozza a normakat, nyomatekban is illetve fajlagos teljesitmenyben is lenyomja a 4T blokkokat, konnyebb, olcsobb eloallitani, erosebb.
Megis a legnagyobb motorgyartok eltorzitjak a piacot. A jovo a 2T lenne, hiszen pont erre van szukseg, amit nyujtani tud. De nagyon palira lehet venni az embereket.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #47809 üzenetére
Ez R6s volt. Rugo elol tul puha volt. Csillapitast lehetett tekergetni de semmi ertelme nem volt.
Hatul a csillapitasnal ugyanez volt. Szoval szelepelni kellett volna. Mindezek csakbeallitasok, semmi csere.
En max ezt koltottem volna ra, be lehetne loni ennyivel is, nem gondolnam h ohlins kell bele azonnal.
Jo darabig en lettem volna a szuk keresztmetszet, nem egy jol beallitott gyari futomu.RS bol nekem 2003 as van, de ugyanaz a rotax 122 es eroforrasa van, mint a 2012 esnek.
Alapvetoen az ember ott van eltevedve, hogy egy bizonyos osszeg alatt nem lehet motort venni, csak egy leharcolt valamit.
RS nel hajtorud tud a leginkabb seruleseket okozni, egy jol osszeszerelt es beallitott blokknal nem a henger-dugo a gyenge pont. Minden hasznalat es gondozasfuggo. Igy fogalmam sincs milyen koltsegekre gondolsz. Egy versenymotort gondozni kell, utcai motorhoz ne hasonlitsd, nincs ertelme.
Ha RS teljesitmenyt akarsz, azt biztos nem fogod meguszni cbr 125 koltsegekbol, de szerintem nem mondtam ujat[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #47811 üzenetére
En alapvetoen versenyre vettem ezt a motort. Ha pedig arra veszed a legelso dolog, h vasarlas utan darabokra szeded. Ami hataron van csere. Egyszeru. Ezert megbizhato.
Ha egy laikus kezebe adnam, sem lenne baja gondolom.
Ket szezon alatt csak lehuztam a hengert, h mi ujsag, de semmi problemat nem lattam. Szervizigenye nem sok volt, meg fuvokazni se nagyon fuvokaztam a masodik szezonban. Ilyen szempontbol igenytelen. Olajat sem csereltem sosem.
Bar aki versenymotort tart, az eleg ritkan laikus, epp ezert csomo problemat meg tud elozni.
Az elejen darabokra kell szedni, mindent kimerni es nem lesz problema.
Olyan embernek nem ajanlom, aki kenyelmes motoros. Mindenkinek masrol szol a motorozas, vannak akik a villanymotor halksagu, rezzenestelen alapjaratu, total szervizmentes (legalabbis ameddig belelat) modern dolgokat szeretik egynel tobb muszeregyseggel. Hat ok keruljek el nagy ivben[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #47958 üzenetére
Volt zxr 250 esem.
Latszatra egy picit fejlettebb usd villa, 45 loero, a vegsebesseg-fojtas eltavolitasa utan 170 felett megy, a 65 loeros 400 as tarsaik tudjak a 200-210 et, szoval inkabb 180 at tudjak ezek.
Jo gep, csak ha belegondolsz, 18 000 et forog. Ott eleg hamar szelephezagallitas van, ha arra hasznalod, amire valo. Korongos, tehat lehet locsolni a penzt. Vasperselyes henger. 4T nel a hengerfej es a vezerles a leggyengebb pont. Ha ott vmi nem stimmel, a motor ara mehet ra megint. Ha van penzed nincs ezekkel semmi baj. Koltsegcsokkentesbol egy-kethengeresek a mostani 250 esek, es nem is lesznek sornegyesek, nem hiaba.Az akku meg kesztyu temahoz hozza se tudok bofogni.
Altalaban ha valamirol velemenyt mondok, aminek a nagyresze metafizika, probalok osszehasonlito teszteket keresni, szamokkal mertekegysegekkel. Ugyanezt csinaltam az olajoknal is, es baromi erdekes eredmenyek jottek ki a marketinghez kepest. Nekem egy kicsit fura, ha azt olvasom, h ez es ez a marka a legjobb.
A vilag mar nagyon reg nem igy mukodik sztm. Arsavok vannak. Egy arsavban majdhogynem tokmindegy mi van rairva. Kb ugyanazt tudja. Legyen szo barmilyen termekrol.
Amugy akkuteszteket megnezve nagy markak is elverezhetnek, nem azt tudjak ami ra van irva.
A forumok epp ezert megbizhatatlanok. Nincs alatamasztva semmivel a velemenyuk az embereknek, csak kijelentik, meg hallottak, meg mindenhol ezt mondjak.
Kesztyunel el nem tudom kepzelni mi alapjan jo/rossz.
Ranezesre jo, de volt olyan ember aki hordta tobb szezonon keresztul, esett benne?
Eses utan amugy is ki kene dobni a kukaba kb, tehat tenyleg nem ertem a rangsorolast.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #47964 üzenetére
Ja, igen, amikor a kawahoz rendeltem valamit, az 3-4 het volt mire ideert.
Most is van egy belpiacos yamaha dt200 asom, (ezektol nem szabadulok sosem.) erdekes modon ahhoz is barmit lehet rendelni itthon. Mivel a fobb alkatreszek egyeznek a 125 el, a kozponti raktarbol 3 napon belul itt van, ha huzosabb akkor 1 het.
A kesztyu/akku temat sommazva irtam hozzad, arra, amit itt lattam, de nem direkt neked szantam. Akinek nem inge ne vegye magara
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
ujskodas #48015 üzenetére
Nem akarlak elkeseriteni, de a masodik fele is santit
Chrobak, Talmacsi 52 ot megy 600 al a ringen, Kispataki 50 et 1000 el.
Aki 3 eves kora ota motorozik, az bizony kimotorozza.
Es itt mar a blokk is teljesen ki van hasznalva, es minden mas is, meg az ezres sornegy sc 59 (kispataki)nel is.
150 fokra felmegy az olaj, sokaig szivtak az injektor csatlakozokkal, mert ilyen igenybevetelnel bepuhultak, es szetjott az injektor, a gyari tarcsak kb fel ora alatt hullamosak ilyen tempo mellett.Ettol fuggetlenul a tobbi kutyauto (mi) keptelen erre
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Genesistibi #48021 üzenetére
18 ezernel uj kuplung nem tudom mennyire szokasos dolog, ennek a cbr nek tul kicsi a teljesitmenye, h ledaralja, de nem ez a leggyengebb pont a sztoriban. Az alapjarat nagyon beteg. Ezt el ne hidd hogy igy jo. Legjobb esetben karburalas, legroszabb esetben, szelep, vezerles. Ezt be ne harapd, h nem lehet lejjebb allitani! Ott valami baj van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #48028 üzenetére
Szerintem nem jo pelda. Meklau ott lakik. Reg megvannak a palyahoz a beallitasai. Neki semmit nem kell tesztelni. Csak belovi a rugostagokat es go. A tobbiek ezzel szemben egyreszt nem akkora koltsegvetessel mentek, masreszt nem akkora palyaismerettel, amit most a beallitasokra ertunk. Koltsegvetest meg a gumiktol elkezdve mindenre. Nem midegy ki huz fel hany koros, esetleg vadonat uj gumit.
Szoval ez igy nem fair osszegasonlitas. Bar a motorversenyzes egyik legbefolyasosabb osszetevoje a penz, tehat ha valakinek nincs, az ne kezdjen bele, de itt nem a pilotak kepessegeirol beszelunk megintcsak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #48044 üzenetére
Az akkori Gsxr kupaban pl Rizmayer is kimotorozza. Az "amatoroktol" ne varjunk olyan teljesitmenyt, mint attol, aki 3 evesen kezdte.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Valahol igaz az, h direkt elbsznak dolgokat. Sokkal nagyobb futasteljesitmenyt is ki tudnanak hozni a blokkokbol ez biztos. De azert az eleg szelsoseges dolog, h ezt egy mezei oktato fogja elmondani nekunk, hogy hogyan is zajlott.
)
A motorrevus tartostesztek zomet tudtommal a motorrad magazintol veszik at. A motorradonline.de-n atolvasgattam jopar 50 ezres tesztet es pl sportmotoroknal egyaltalan nem ez jon ki, amit leirsz.
Az osszes markanak pl 50k km utan cserehataron van dugyattyu. a henger-dugattyu illesztes mindenkepp rotty. Az osszes markanal. Szelepek sem szepek sehol. Kiveve a desmo vezerlesnel. Az megkimeli ennyi ido utan is.
Aztan millio kis apro hiba, amit a 0 km es motorokon garanciaban cserelnek. (ezert nem ertettem pl a korabban felhozott rsv4 10 000 km es hajtorudcsapagy tores-sztorit, mert az meg garancialis csere altalaban)A magyar motorrevu sztm bena. Kb gyokkettovel mindig valamilyen kiskobcentis vagy turamotort "nyustolnek" alig van penzuk erre is, velemenyem szerint a fele tarsasag normalisan motorozni sem tud, es csodalkoznak h tulel 50 e km t ezek utan. A ktm rc8 as 50 ezres tesztjet le se hoztak, pedig eleg nagy felfordulas volt belole a motorradban. Es nagyon erdekes, h mindezek a tesztek eredmenyei nem jelentkeznek az utcai felhasznaloknal. Erre kulon volt egy cikk is, h ket rc8 elhalalozott a teszteken, de mindez nem jelentkezett az olvasoknal.
Nemetorszagban azert, mert a 90% nem ugy hajtja, ahogy a tesztekben csinaljak. Mert nem arra veszi a motort, amire kitalaltak. A nemet tesztekben. Nem a magyarban.
Magyarorszagon meg azt sem tudjak az emberek, h a sajat motorjukban mi van, amig beindul, es nem kell kolteni ra. Nem birnak szembesulni azzal, hogy minden kopik. A hatalmas kulonbsegek motorok elettartama kozott a felhasznalasban es a gondozas/rakoltes merteke alapjan vannak. A masik h a motorok nagyresze vissza van tekerve.
Motorrevus tesztekre visszaterve. Amikor a 120 ezres yamaha wr es a majd ilyen futasteljesitmenyu tl 1000, vagy sv nel pont a mami suliban jartam, ahol meregettek a dolgokat. A yamaha egy baromi megkimelt futarmotor volt, aminek nem volt rangatva, h ne egyen sokat. Szerinted ennyit terepen, normalis hasznalat mellett elment volna? Lfszt. Es a laikus olvassa a cikket es beharapja. Es hisz a csodakban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #48153 üzenetére
Az Api lenne a teljesitmenyszint, ertelemszeruen minel kesobb van az abc ben, annal jobb az olaj.
A jaso ma vagy ma2 a kuplung surlodashoz van koze, nalam pl az aprilia rs 125 nek csuszott a kuplungja az ma2 es olajjal, illetve egy korai tl 1000 s, aminek kisebb atmeroju a kuplungja a kesobbi evjaratokhoz kepest.
MA ra valtva megszunt a jelenseg.
A hidegoldali viszkozitas leszarhato, a melegoldalit tartsd be. Ha jot akarsz, akkor fullszint olaj legyen, de a teljesitmenyszint amugy is meghatarozza ezt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #48255 üzenetére
Az utolso mondatodat azert gondold at
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #48251 üzenetére
Mit jelent az, hogy puha az eleje?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen