Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Archer #47809 üzenetére

    Ez R6s volt. Rugo elol tul puha volt. Csillapitast lehetett tekergetni de semmi ertelme nem volt.
    Hatul a csillapitasnal ugyanez volt. Szoval szelepelni kellett volna. Mindezek csakbeallitasok, semmi csere.
    En max ezt koltottem volna ra, be lehetne loni ennyivel is, nem gondolnam h ohlins kell bele azonnal.
    Jo darabig en lettem volna a szuk keresztmetszet, nem egy jol beallitott gyari futomu.

    RS bol nekem 2003 as van, de ugyanaz a rotax 122 es eroforrasa van, mint a 2012 esnek.
    Alapvetoen az ember ott van eltevedve, hogy egy bizonyos osszeg alatt nem lehet motort venni, csak egy leharcolt valamit.
    RS nel hajtorud tud a leginkabb seruleseket okozni, egy jol osszeszerelt es beallitott blokknal nem a henger-dugo a gyenge pont. Minden hasznalat es gondozasfuggo. Igy fogalmam sincs milyen koltsegekre gondolsz. Egy versenymotort gondozni kell, utcai motorhoz ne hasonlitsd, nincs ertelme.
    Ha RS teljesitmenyt akarsz, azt biztos nem fogod meguszni cbr 125 koltsegekbol, de szerintem nem mondtam ujat

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák