Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz vlevi #48141 üzenetére

    Valahol igaz az, h direkt elbsznak dolgokat. Sokkal nagyobb futasteljesitmenyt is ki tudnanak hozni a blokkokbol ez biztos. De azert az eleg szelsoseges dolog, h ezt egy mezei oktato fogja elmondani nekunk, hogy hogyan is zajlott. :)))

    A motorrevus tartostesztek zomet tudtommal a motorrad magazintol veszik at. A motorradonline.de-n atolvasgattam jopar 50 ezres tesztet es pl sportmotoroknal egyaltalan nem ez jon ki, amit leirsz.
    Az osszes markanak pl 50k km utan cserehataron van dugyattyu. a henger-dugattyu illesztes mindenkepp rotty. Az osszes markanal. Szelepek sem szepek sehol. Kiveve a desmo vezerlesnel. Az megkimeli ennyi ido utan is.
    Aztan millio kis apro hiba, amit a 0 km es motorokon garanciaban cserelnek. (ezert nem ertettem pl a korabban felhozott rsv4 10 000 km es hajtorudcsapagy tores-sztorit, mert az meg garancialis csere altalaban)

    A magyar motorrevu sztm bena. Kb gyokkettovel mindig valamilyen kiskobcentis vagy turamotort "nyustolnek" alig van penzuk erre is, velemenyem szerint a fele tarsasag normalisan motorozni sem tud, es csodalkoznak h tulel 50 e km t ezek utan. A ktm rc8 as 50 ezres tesztjet le se hoztak, pedig eleg nagy felfordulas volt belole a motorradban. Es nagyon erdekes, h mindezek a tesztek eredmenyei nem jelentkeznek az utcai felhasznaloknal. Erre kulon volt egy cikk is, h ket rc8 elhalalozott a teszteken, de mindez nem jelentkezett az olvasoknal.
    Nemetorszagban azert, mert a 90% nem ugy hajtja, ahogy a tesztekben csinaljak. Mert nem arra veszi a motort, amire kitalaltak. A nemet tesztekben. Nem a magyarban.
    Magyarorszagon meg azt sem tudjak az emberek, h a sajat motorjukban mi van, amig beindul, es nem kell kolteni ra. Nem birnak szembesulni azzal, hogy minden kopik. A hatalmas kulonbsegek motorok elettartama kozott a felhasznalasban es a gondozas/rakoltes merteke alapjan vannak. A masik h a motorok nagyresze vissza van tekerve.
    Motorrevus tesztekre visszaterve. Amikor a 120 ezres yamaha wr es a majd ilyen futasteljesitmenyu tl 1000, vagy sv nel pont a mami suliban jartam, ahol meregettek a dolgokat. A yamaha egy baromi megkimelt futarmotor volt, aminek nem volt rangatva, h ne egyen sokat. Szerinted ennyit terepen, normalis hasznalat mellett elment volna? Lfszt. Es a laikus olvassa a cikket es beharapja. Es hisz a csodakban.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák