Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz Topiccsendőr #47783 üzenetére

    Pedig az R6-ra mondják (R6R-re legalább is biztosan), hogy hú hát az aztán az igazi pálya 600-as. Futóműnél mi kellett volna, komolyabb cartridge vagy csak rugók vagy mi?
    Az RS-ből neked melyik generáció van? Milyen húzósabb költségekre kell számítani egy ilyen kihegyezett(ebb) 2T blokknál? Havernak 125-ös CR-je volt, az 40 LE körül van, nem versenyzett vele de azért húzta neki, dugattyút kellett cserélni azt hiszem kétszer (Wössnert vett) amíg nála volt, más motorikus gondja nem volt. Másik ismerős 250-es RM-Z-jénél megvételkor már nem maradt pénz szelepcserére, el is törött, ahogy illik, blokknak kiment az oldala, pedig az 4T meg ő aztán nem ment vele állat módon. Egy KX-250-es blokkból lett újra talpra állítva (ugyanaz a blokk van mindkét motorban, legalább is annál az évjáratnál), így is 200 fölött volt a buli vége.

    Daywalker: sziloplaszt, a sufniszerelő legjobb barátja :DDD Bernernek is vannak ilyen cuccai [link]

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák