-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Micsurin #121071 üzenetére
Drágállom
Egy spigen tok meg a quad lock szett lenne vagy 30-40k...
(#121072) Vityaa
Ehhez amit linkeltél adnak telefon hátuljára felragasztható cuccot is? A másik verzió sem tűnik rossznak...Viszont ezekkel és a quad lockkal is az a bajom, hogy jelenleg 1db tokom van a telefonra és a franc akar ilyen biszembaszommal a telefonján járkálni amikor nem ül a motoron. Ergo kéne egy fasza vízálló tok amit csak motorozáshoz használok, arra felragasztanám ezt a vackot. Itthon viszont nem igen van választék erre a telefonra
És akkor még mindig ott motoszkál bennem, hogy mivan ha elenged a kétoldalú ragasztó amit ezekhez a tartókhoz adnak
(#121073) Steven
Ja, fémnek örülnék a legjobban én is. Franc se gondolta, hogy ekkora macerát fog nekem okozni a telefon elhelyezése motoron -
Pocee
senior tag
válasz
Micsurin #121067 üzenetére
engem nem érdekel az öltözete, az mindenkinek a saját dolga, miben érzi jól magát, számomra az számít, hogy van e olyan szakmai múltja amire alapozza a "vállalkozását", engem akkor se érdekelne ha lenne múltja, de figyelmen kívül hagytam volna az infót. az hogy ermexben oktat, nem gáz, az a gáz hogy ennek ellenére állnak mellette emberek, akik nem gyerekek hanem felnőttek akiknek illene megítélni a helyzetet.
Mr.Brightside
-
nagynorbi
aktív tag
válasz
Micsurin #121102 üzenetére
De itt pont azokról a dobokról beszélünk, amik állat módjára szólnak, mert a szerencsétlen lakosok ettől őrülnek meg. Nem érdekli őket, hogy ez csak a motorosok X százaléka, mert nem kaptak sehonnan hathatós segítséget arra, hogy ezeket kiszűrjék.
Értsük meg már végre, hogy közösen élünk ezen a földön! -
nagynorbi
aktív tag
válasz
Micsurin #121109 üzenetére
Rátapintottál ezen nagyon komplex problémahalmaz egyik sarkalatos pontjára, ugyanis az arányosságot rendkívül nehéz objektív módon megítélni. Már régóta szükség lenne a szabályozási háttér fejlesztésére.
A probléma megoldásában az sem segít, hogy te buta parasztnak titulálod őket. Ez ugyan olyan sértő általánosítás, mint amit egyesek mondanak a motorosokról. -
HoaryFox
őstag
válasz
Micsurin #121112 üzenetére
Igen, egyszer voltam kint kocsival hosszabb távot Ausztriában, én is meglepődtem, amikor a Waze 100-at mutatott országúton, mint megengedett sebesség. Aztán pihenőben már autópályán néztem meg telefonon, hogy valóban 100 km/h az országúti sebességhatár.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
nagynorbi
aktív tag
válasz
Micsurin #121117 üzenetére
Jó, akkor boncolgassuk:
Adott egy buta paraszt megnevezésű részhalmaz
Tulajdonság 1 - életében nem ült még motoron
Tulajdonság 2 - ha meg lát egy mOtRoT AkKoR HuDe HaNgOS éS tÚl GyOrS...
Tulajdonság 3 - egy 60-90-nel közlekedő motort képtelen felmérni
Tulajdonság 5 - egy 600RR-t ha meghallgatna gyári és a gyáritól éppen hangosabb de leginkább más orgánumú dobbal rögtön gyorshajtó lenne a motorTe a buta paraszt megnevezésű részhalmazt és annak vélt vagy valós tulajdonságait húztad rá azokra, akiket őrületbe kerget a hangos kipufogó.
Az én olvasatomban ez általánosítás, hiszen nem elég konkrét a definíció ahhoz, hogy pontosan be lehessen határolni, hogy ezek közül az emberek közül ki a buta paraszt.Egyébként simán elképzelhető, hogy tévedek, mert nem értettem meg pontosan, hogy mit is írtál. Ha ez így lenne, akkor két dolog lehetséges:
1. Elnézést kérek tőled, mert stupid módon nem tudtam rendesen értelmezni, amit írtál.
2. Fogalmazz pontosabban, hogy más is értse, hogy mire gondolsz.[ Szerkesztve ]
-
Shin Chen
tag
válasz
Micsurin #121102 üzenetére
Arról van szó, hogy egyes dobok már ténylegesen fizikailag sértik az ember fülét.
Minap jöttem munkába, mikor balról nagy lendülettel beelőzött a kolléga egy 'fájdalmasan' hangos dobbal.
Nekem is van nyitott dobom, ismerem az érzést milyen 'kicsit' odaröffenteni nekiEgyébként azt vettem észre, mióta a gyári alattomosan halk dob van rajta, nem húzzák rám direkt a kormányt az álló kocsik. Persze ez lehet a kukás mellény miatt van
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121139 üzenetére
Azaz, belso rotoros, allithato versenygyujtas. :D
(A gp 125 motorokon ugyanez a belsorotorosos gyujtas van a selettratol)
Mar megrendeltem a vinamold taknyot is a henger csatornakhoz, hogy lassam, minek milyen iranya van, es mibe lehet belenyulni, es egyaltalan van-e ertelme.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121144 üzenetére
Haaat, biztos nem fog elsore sikerulni, illetve rengeteg buktato van, amit olyan eszkozokkel lehetne kivedeni, amik nehezen hozzaferhetok.
4 pothengerem van :DSzoci motorokhoz en a hall-jeladosra emlekszem, mint nagyon szofisztikalt gyujtas a megszakitos helyett, meg a babetta gyujtas teljesen rendben volt gyarilag. Az fejletebb volt jopar japannal akkoriban. Autoknal is csak megszakitorol tudtam (trabi) szoval autoban laikus vagyok teljesen.
Szoval ez a verseny italkit digitalis elmeletileg.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Polemius
aktív tag
válasz
Micsurin #121112 üzenetére
Hozzá kell tenni, hogy ráadásul a kisebb településeken, meg külső városrészekben a főbb utakon kint a 70-es tábla, nem kell 50-ig lassítani. Meg egyáltalán, jellemzően ésszerű, indokolt korlátozások vannak, és ha nem állandó, akkor csak az indokolt időbeni és térbeli terjedelemben. Nem az otthon megszokott - hónapokkal előbb kitesszük, fél évig kint felejtjük ha már végeztünk - módon.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121152 üzenetére
Nem nagyon van olyan, hogy erositett fotengely mivel utcai motor, rettento nehez az igy is, van abban anyag, inkabb a hajtorud a problemas, de a gyari vagy a wössner sztm elbirja, persze valszeg gyakrabban kell majd cserelni. Italkitnek van egy kinezetre combosabb hajtorudja, hogy az mennyire erositett, azt ranezesre meg nem mondom, az is lehet, hogy szrabb, mint a gyari.
Ez az RS annyira nincs sokban (mivel egyaltalan nem szamolom), az egyetlen motorom, ami mar tobb, mint 7 eve megvan, altalaban hidegrazast kapok, ha 2 evnel tovabb van nalam valami.
De az alkatreszek jelentos resze gombokert lett veve, pl egy hengert 7000 ert vettem, egyet 15€ -ert, egy komplett blokkot 15 000 ert. Ja igen. Raadasul ketto RS van a haznal.
Valami ilyesmi nagymotor kene, amit nem akarok lecserelni evente :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121157 üzenetére
Pedig de :D
Eleg sokat kellett iden motoroznom, mivel egy ideig a munkahelyem ~90 km-re volt.
Nemet autopalyan a sebesseghatar nelkuli szakaszokon elkezdett beverezni a szeme szegenykemnek. Yamaha betegseg. Nem is. Inkabb japan betegseg. Ilyenkor mindig az van, hogy felszabadultan motorozol 10 000 es fordulatszam felett nehany percig, aztan kigyullad az olajszintjelzo lampa (nem nyomas) a muszerfalon. Ilyenkor az olaj fennmarad a hengerfejben, es nem tud visszafolyni a forgattyushazba, ami sztm eleg gaz egy 182 loeros motornal. Megakadni nem akadt meg, luftot sosem szivott emiatt, de nincs kedvem kiprobalni. Lehet birna.
Ugyanez a problema altalaban sornegynel, hogyha utod, akkor az olajzasi rendszer nem mindegyik tipusnal van a topon.
Mas, szar markaknak kulon olajpumpaja van egyebkent erre a problemara, amik nem japanok :DIlletve ilyesmi problemaja volt a verseny RC30 nak is, (csinaltak egy csocst a generatorfedelre, radugtak egy csovet, es azt egy tartalyba vezettek, hogy ne legyen nagyobb a nyomas a forgattyushazban, es vissza tudjon folyni az olaj) a verseny es utcai TL1000 nek, amit pont egy SBK futamon tobbszor is eljatszottak, es meg jopar japan motornak. Pl valamelyik a legszurohazba tolja fel az olajat ilyen esetben, az megjobb. :D
Mindegy. Szoval rettenetesen felhuztam magam, hogy nem birok nehany percig normalisan menni, es le kell ejtenem a fordulatot, ez milyen mar? A 02 es R6 osomon aminek a blokkja 99 ben jott ki, ugyanez a problema volt. 10 ev alatt nem tudta megoldani a gyar?
Eppen melegitem ra egy nemetre, remelem elviszi a heten :D
Jo motor, meg tenyleg bugi a hangja, nagyonfinom RBW, szerintem meg a futove sem annyira rossz, de 3 eve nalam van. Jah es a legnehezebb a kortars ezresek kozott, amit en erzek rajta.
Jo, ha ram rohad, nem fogok sirni, nem egy rossz motor, csak akkor melle lesz veve valami, ami hely szempontjabol nem jo.RS-t plane palyara azt ugy kell venni, hogy azonnal szetszeded, es felujitod, es ugy bir barmit. Mashogy ne is vagj bele, mert csak a szopas lesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz
Micsurin #121157 üzenetére
Pályázás: És ha esetleg nem RS és nem 2T akkor:
CBR125 kupa!Nézd meg a bukósisakok mögött nem a tizenéves korosztály ül..
125 Kg teletankolva, folyadékokkal a motor, 14 LE, 2007 után injektoros, van rá slick gumi, minimális para, no életveszély, kipróbálhatod magad versenyben.. mi kell még?
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #121173 üzenetére
Nem követtem cikk szintjén én sem, csak itt olvastam pár napja/hete (te nem?) h a Dodor javaslata alapján felrajzolt ideális íveket az Onroad kifogástola, kritizálta, leszarozta, vagy mi. Amin nyilván Dodor kifakadt pár videóban, h mostmé. Aztán az Onroad kiadott egy nyilatkozatot, h ők nem vitatkoznak senkivel, pont.
..és most jön majd az a videó yt-n tőlük."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121218 üzenetére
A gs-nel mar utotte a szelepet a dugattyu. Azt se lehetett egyebkent hallani.
Szoval a dugattyun lattad a szelepek nyomat.
Valszeg csak nagyobb fordulaton ert bele, ott meg semmit nem hallasz. Sztm nem lehet a fuledre hagyatkozni, nem nagyon egzakt dolog.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shin Chen
tag
válasz
Micsurin #121252 üzenetére
Nekem a műszerfal szokott 'ciccegni' néha, arra tippelek beázott valahol a legutóbbi mosáskor
Ill két hete voltam hosszabb túrán, aztán valami iszonyúan csörgött.
Vagy 10x legalább megálltam, mire rájöttem, hogy a táskámban a franciakulcs csavarja zörög.."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121288 üzenetére
Ha az atmeroje a fofekhengernek ugyanaz (az aljaba bele van ontve, hogy mekkora) akkor nem lesz fekhatas valtozas, es ki lehet cserelni barmelyik gyartora, a lenyeg, hogy az atmero stimmeljen.
Egyebkent meg tenyleg, feket barkacsolni, meg hezagolgatni, eszem megall :D ha rossz, akkor csere, kesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121294 üzenetére
Nem, a tuszelepnek nem feladata tobb napig a benzint tartani. Ha a membran atszakad, akkor esetleg plusz benzint sziv a motor a vakuumcsovon keresztul?
Betaraztal japan motorhoz? :D
Nekem is van egy pot vezlancfesz, fotengelyjelado a fiokban, mert ezek kopnak am :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121296 üzenetére
Volt nehany tipus, amelyik fel tudta tolteni a forgattyushazat benzinnel, ha nyitva volt a szivoszelep epp, es a karbi is epp ugy tudott allni, hogy a szivocsobe folyt a benzin, nem tudom, hogy a cb ilyen-e.
A szilikoncso nem tudom mennyire idotallo, kb en vmi nagyon dragat vettem de 5 ev utan elkezdtek elegge kemenyedni, es a 30 eves robogomban a gyari feketenek meg semmilyen baja nem volt. Azota szkeptikus vagyok az uj csovekkel szemben, remelem neked jobban birja.
A gyari feszito es zajossag az megint valami vajtfulu felesleges aggodas valakitol, mert ha nem feszit, akkor az vodor csavar, nem pedig cicereg.
A manualis nekem nem szimpatikus, mert tul tudod vele huzni.Nem szakzsargonnaciskodom, csak sztm felreertem amit irsz. A munkahenger a nyereg, a fofekhenger az felul, amit pumpalsz.
Szoval fofekhengert cserelsz? :D
Azokra a munkahengerekre is raferne egy nem uszora csere :DJa igen, en is beszereztem egy teljes kuplungot szabadonfutoval :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121298 üzenetére
Hat sztm ettol jobban le lehetne irni, ha felporgetne, akkor egybol lehetne hallani, a fordulat ejtesnel, hogy mi okozza. Ez igy siman csorog, ami lehet huszfele dolog. de a komment, miszerint "szetszedte es beolajozta" a feszitot, majd elmult ez a zaj :D majd a masik, miszerint kuplung. Pontosan ennyire hasznalhatok szamomra ezek a videok.
Jah, betekered. Ugy erzesre. Nem para, nem azt mondtam, csak en egy napi jarkalasra szant motornal egyszeruen nem erzem szuksegesseget, es nem akarnek barmihez nyulkalni. ha egyszer ki van cserelve a feszito, az fix, hogy minimum 30 ezret elmegy.
Ha ez a zaj feszitotol van, az nem 1-2 ev alatt jon ossze.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121308 üzenetére
De ha mukodik es zakatol akkor az jo. Akkor olyan hangjanak kell lennie. Ez egy belsoegesu motor, nem lesz sosem zajtalan.
A videoban eleg nagy zaj van, (ha egyaltalan ez eloben is ilyen) olyat tuti nem csinal semmilyen feszito 3 ezer utan, az olajjal athajtas pedig mit tud megjavitani? Valoszinuleg a le es felrakas miatt jobban megfeszult, de nem az olajtol. Ha siman leszereled es visszarakod, akkor is elkussolna. Ha ki van kopva egy ilyen feszito, azt te olajjal nem tamasztod fel.
Es ugye kinek mi a zakatolas? Mert en sok zajt teljesen termeszetesnek veszek, mig az emberek tobbsege mar azt mondja a motoromra, hogy szelephangja van, meg lanchangja van, es a kuplung is ki van kopva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #121322 üzenetére
Te is irtad, hogy elmegy millio km-t igy. Nem tok mindegy milyen a hangja? Minek kell olyan dologgal foglalkozni, ami alapvetoen jo. Minek kiszedni, ertelmetlenul atolajozni? Az ilyen dolog szamomra teljes penz es idokidobas. En csupan ezt nem ertem. most ezen vitatkozhatunk, alapvetoen veszel egy honda oem feszitot, arra nem kell ranezni addig, amig vodor csavar hangja nem lesz motorfeken. Hogy mi cicereg, alapjaraton, mi zakatol, az irrelevans a feszito szempontjabol, mert azt akkor hallod, ha motorfek van.
Amire gondolok: egy kuncsaft jott a cb 500 al, hogy hallgassuk meg. Meghallgattam, mondtam a tulajnak, ez jo. Egy hettel kesobb jott az uj vezermulanccal, feszitovel, mert o hallja, hogy nem jo. Elkoltott egy rahedli penzt ertelmetlem dolgokra, es ki kellett cserelnem a hibatlan alkatreszeket. Es utana megnyugodott. En semmilyen kulonbseget nem vettem eszre, miutan feszitot es vezlancot csereltem.
Azzal is vitatkoznek, hogy te meghallasz egy csapagyhangot, ami eltorik. Csak egyre nagyobbodo hezagot hallasz meg, ami nagyon sokaig tart, ha te meghallod hogy valami hirtelen el akar faradni, akkor nem tudom minek olajozom ossze a kezem, ha ez ennyire egyszeru :D
Lapozzunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Micsurin #121322 üzenetére
A lónak a p*csét, már bocsánat. Nem szoktam reklámozni, de szerelő vagyok, ott végeztem ahol Persu. Nem szerelek annyit, mint Ő és főleg cruiser félék az ügyfeleim, de semmiféle apró zörgés miatt nem állok neki blokkot bontani. Ez 20 éve működik, most már maradok ennél a módszernél. Megjavítjuk a nem rosszat, annyira felesleges idő és munka pazarlás.
-
Tamás9x
őstag
válasz
Micsurin #121347 üzenetére
Nem derékszög a befogó, és gumis a felület. Fog rendesen. De ha kevés egy reszelővel csökkenthetsz a szögeken. Olyat fog, hogy hamarabb töröd a telefont, vagy a tartó csuklót mint, hogy kiessen, a kínai X-grip-nek is csak 1 hibája van, hogy lejár a gumi fej, ami a telefont fogja FBS, és már olyan mint a gyári.
vendingo: Iszonyat kevés nyomás alatt lévő palackot láttam eddig, kivéve a versenyeket.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
zgospel
őstag
válasz
Micsurin #121354 üzenetére
Tarján - Tata jut még eszembe. A nagyját megcsinálták, egy-két szakasz azért maradt a régi aszfaltból, legalábbis tavaly még így volt
Tardos és Süttő között jó már az út?Vagy több időt kell rászánni
Nógrádban egész jó utak lettek mostanában. Sajnos nem túl szélesek, de a minőség jó, a táj szép, és kanyarok is vannak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
kimista
aktív tag
válasz
Micsurin #121173 üzenetére
végül aksicsere oldotta meg a problémát.
Sokat gondolkoztam h miért van az h csak melegindításnál nem indul, hidegen meg működik.
hidegen 12.6V. félóra motorozás után rámértem, szintén 12.6V. önindító, nem megy, aksit leszívta, mar a lámpa se világít. Rámérek megint, 12.2V. (ami még mindig elég kéne h legyen) Ebből arra következtettem, h a töltés működik, vagyis se a fesszabályzó, se a generátor nem probléma. Viszont hidegen regenerálódhat annyit az aksi, hogy be tudja indítani a motort az önindító, melegen viszont, mivel használatban van, valami gebasz lehet.
Végül aksit cseréltem, így pöccre indul. Szerintem a régi aksi nem tudta már megadni a kellő ampert, csak több órás pihentetés után.Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok