-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95155 üzenetére
Az baj ha valaki nem tud lassan stabilan menni, de ott nem a motor a hibás.
5-10 km/h-is atom stabilan lehet fűzni egy endurót vagy sm-et kocsisorok között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #95160 üzenetére
Persze mert az SV-d jóval könnyebb volt, most képzelj el egy széles kormányos, 130 kilós gépet, mennyivel egyszerűbb irányítani lassú tempónál.Mint egy biciklin úgy lehet irányt változtatni, súlyt sem érzel a lábad között.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Vagy a legjobb ha vesz egy ilyet, azt nem kell kerülgetni senkit!
Vezetési élmény is megvan, jól belátja a forgalmat, könnyen felmegy a padkára, elmegy a kocsik fölött is, sőt még a busz/villamos sem akadály.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nálunk is szemét idő van, itt a hó is jóval nagyobb, ez nem is lenne baj de hideg is és fúja szél is, én már puhány vagyok ilyen időben, 5 éve nem számított, ráadásul esik az ónos eső!
Egy kicsikét ha melegedne már mennék is kifele, a sár nem számít csak menjünk kicsikét plusz felé.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Legegyszerűbb módszer a kipufogó tisztítására, fogsz egy konyhai dörzsit + szappant beleteszed a vízbe míg jól fel nem puhul, utána átkened vele a dörzsit és nekiállsz, mint új korában olyan lesz tőle, nem mar meg semmit, nem kell vigyázni mire csöppen rá stb......
VTR1000-nél ilyen lett a koszos, ráégett dzsuva után.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Unokaöcsinek én azt tervezem hogy veszek egy 125-ös crossgépet és azzal fogom tanítgatni, Quad már volt nekik de, ő nagyon odavan a motorért.
Úgy hogy jövőre szeretnék neki venni, aztán meglátjuk mennyire fog ráérezni a dologra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hátsó féktárcsa cserénél cserélnétek fékpofákat is?
Nincsenek elkopva, csak egy ponton üt a tárcsám és azért akarok újat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a segítséget!
A betét vastagsága természetesen nem a gyári már, 6 mm a teljes vastagsága, ebből a ferodolos réteg 3.5-4 mm.
Csak azért akarnám cserélni mert egy ponton nem forog olyan könnyen el a kerék, ott üt a tárcsa, úszóágyas a fékem és ott megmozdul az egész féknyereg.
Ráérek akkor kicserélni az egészet ha elkopott a betét?
Vagy okozhat ez valamilyen gondot a fékrendszernek, féknyeregnek, dugattyúknak?
Mert ha nem akkor csak akkor cserélném ki ha betétet is kell már.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95379 üzenetére
Marmint az okoz problemat, hogy ut a tarcsa, es hozzaer a betethez, vagy micsoda?
Igen hogy lehet e ettől gondja?
Úszó nyerges, és bemozdul a kerék felé a nyereg amikor hozzáér, ha nem akkor csak fékbetét cserekor fogom mindkettőt kicserélni[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #95434 üzenetére
Semmivel nem nagyobb lutri, azzal is ugyan úgy átb@sznak ha tudnak!
Itthon nagyon menő hogy szarnak megadni ami jár a motornak úgy és akkor ahogy elő van írva.
A sok önjelölt otthoni szakember meg inkább nem nyúljon hozzá, ebből származnak a megszakított menetektől kezdve a súlyosabb dolgokig a problémák (elektronika, házilagos felújítások).
Mennyi kókány munkával találkoztam már........Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #95494 üzenetére
Nekem pont ma jött meg a szemüveg és a kesztyű.
Pont jó méretű lett mind a kettő, a szemüveg jobban is zár mint az előd, ami nagyon tetszik benne hogy szűri a fényt, napba nézve sem vakít.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #95504 üzenetére
Igen sőt még a bukóban szereplő úriember is!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #95511 üzenetére
Túl nagy lenne a tolongás!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #95589 üzenetére
Ne keseredj el!
Kell venni az újszülöttnek egy ilyen sípot és elmúlik minden bánatod!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz gabor128 #95742 üzenetére
Mindegy mit veszel, a csuklódon fog múlni hogy fogsz vele motorozni!
A hülye leszel vele akkor 400 35 lovas géppel is elfekszel, ha meg nem akkor egy 150 pacis motorral is simán lehet menni.
Nem egy, két gyerek volt már aki 1000 gépet vett friss jogsival, aki azt hitte király és nem tisztelte a gépet hamar el is dobta, aki finoman megy vele, fokozatosan tanulgatja mit hogy lehet rajta az mai napig használja.
Kimotorozni úgy sem fogod csak megtanulod mik a határaid és a gépé.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Most komolyan, hány oldalon keresztül akarjátok még folytatni?
Fejezzétek már be, cseréljen mindenki úgy ahogy ő saját maga gondolja, francnak vagytok ennyire rákattanva még mindig erre a témára.
Ő így gondolja akkor hagyjátok meg neki, minek álltok le vele vitatkozni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Supermoton ekkora tempót csak a KTM 950/990-en nem fog megkottyanni, igaz nem is tartok igazi SM-nek egy 200 kilós hegyomlást.
Az SM gépek nem nagy sebességű utazásra vannak kitalálva, az más kérdés hogy bírnak ekkora tempót, sőt némelyik 185-190 is megy végre (KTM SMC 660), de hidd el nem lenne kellemes rajta a 160-as utazó.
Ezek e gépek a kanyargós részeket szeretik igazán, ott vannak elemükben, a rossz minőségű útjainkon sem fog olyannal találkozni hogy lassítanod kellene a huplik, stb....miatt.
Ott ahol más gépeknél elveszed a gázt, ennél még rá is csavarhatod.
Hosszabb utakra megint csak nem alkalmasak, az ülés vastagságuk, párnázásuk nem ezt a célt szolgálja.
Egy napi 200-300 kilométer még kibírható rajta, de a végén már nem lesz őszinte a mosolyod, SMC 625 320 kilométer, hason alvás, hátsófertálynak vége.
Aztán nagy előnyük ha beköszönt a téli időszak akkor sem kell leraknod, enduró szett azt goo kifelé.
Itt nincs olyan hogy szezon vége, csak kezdődik a másik szezon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem a legjobb választás, SXC 625/SC625, SMC660 ha már LC4.
Youtubon keresd meg CafeineCrewOfficial, tőle érdemes megkérdezned mit érdemes, volt már a keze alatt minden.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azért mert jóval nehezebb, gyengébb, más karbi, elektronika, stb......!
A 690-nek meg nem válik előnyére az injektor, pont az egyhengeres karakterét csapja agyon, nincs meg benne az a lentről érkező tolóerő, inkább a magasabb fordulatot szereti, ami egy 1 hengeres SM-nél nekem csalódás volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap nekem is megvolt az első nagyobb kör, volt kérem szépen itt minden, száraz, poros út, saras, nagyon saras, agyagos, jeges, kicsike pocsolya, nagyon nagy pocsolya, volt hogy jégtörőhajóként üzemeltünk.
Idei első tanyálás is benézett, kiderült hogy nem nehéz felállítani a gépet vízszintes helyzetből!
Csak előbb a lábamat kellett kihúzni alóla, biciklis kolléga nézett is milyen tornagyakorlatot végzek!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szervizelése a 640 és az SXC/SMC 625-nek ugyan annyi, 5000 km, ugyan úgy 2.1-2.3L olaj kell bele, az SC 625-nek 2500 kilométer az olajcsere periódus, itt csak 1.6L az olaj.
Nincs a vázba, ezek pörgősebb gépek mint az újak, végletekig leegyszerűsített motorok, se önindító, se akkumulátor, mindenből a legkönnyebbre törekedtek.
Megvan az enyém, de már nem eladó, felújítottam így most használom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A 660 is berúgós, az SXC625 és SMC625 ami önindítós is.
De ezeket berúgni olyan egyszerű hogy hihetetlen.Mik vagytok ti valami elkényesztetett kislányok, vagy selyem fúk?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kicsikét megkevertelek, ez a volt gépem, 2005 KTM SMC 625, a gyári SM változata a KTM-nek, átmenet az üzemórás versenygépek és az alap LC4 640 SM között.
Önindítós is, de ami ebből valóban jó állapotú az 1.1-1.2-1.3 millió között megy még most is, és hozzáteszem nagyon ritkán adják el őket, évente talán 1-2 darabbal találkozni a magyar oldalakon.
A mostani motorom teljesen más, SC620, ez a típus a KTM versenyendurója az EXC sorozat megjelenése előtt, ilyen blokkos motorokkal VB címet is nyert a KTM 1998-ban.Csak berúgós, se aksi, se semmi sallang ami növelhetné a tömeget.
Ő is ugyan azt képviseli mint a SMC az úton, az üzemórás EXC és az LC4 640 Enduró közé ékelődik be.
Hasonlóan nagyon ritka madár az eladó járművek között, és bizony meg is kérik az árukat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #96249 üzenetére
Ez rendben is van, csak hogy azért súlytól is függ ez, nem mindegy hogy 80 vagy 120 kilós emberkéhez kell beállítani.
Tudom mert nekem is a gépen ha haver ül rá túl laza, ha én pont jó.
Mint ahogy a futóműnél is, ő pattogna rajta, nekem így csillapít jól, az övé az ő súlyához van, nekem az túl lágy.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Aki a közeljövőben szeretne eladni esetleg venni motorkerékpárt a beárazás topickban nagyon szívesen segítek.
Aki úgy dönt érdekli és átjön kérem olvassa el a topick jobboldaldalán a tudnivalókat!
Remélem találkozunk ott is![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mai Off-Road, izgalmasra sikeredett, a délutáni körnél már hulla voltam, meg is lett az eredménye egy tigrisbukfenc bemutatásával.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #96518 üzenetére
A nagy böszme műszerfal is plusz súly, ezt a típust pedig a lehető legkönnyebbre tervezték.
Azért nincs rajta semmi felesleges többletsúly, sallang.
Gyárilag ez a digitális óra van rajta, ami mutat kilométert, napi számlálót, össz megtett kilométert.
Valójában nem is kell több.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #96521 üzenetére
Úgy van ahogy mondod, érzed azt hogyha már váltani kell akár lefelé vagy felfelé is.
Terepen amúgy sincs időd a műszerfalat bámulni, mert ki tudja merre visz el a nyomvályú, ma is mereven kellett tartani a gépet hiszen még sok helyen nagyon csúszós volt, meg a drága erdész, vadász barátaink is tettek róla hogy lehessen akrobatizáláni.
Ez meg is látszik az átlagtempón, 200 kilométerest távon 35 km/h az átlagtempóm, az nagyon nem sok, pedig ahol lehet húzom neki, de sok helyen nem lehet mondjuk a terep 80%-nál nem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96523 üzenetére
Hát de nem?
Terepmotoroknál a lehető legegyszerűbb megoldások kellenek, a minimálisra tervezni mindent.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Vannak érdekességek ebben a cikkben!
Ami számomra is beletartozik a 10 legjobban vágyós speed gépbe ezen típusok közül:Cagiva Mito EVO2 7 sebesség, iszonyat szép kinézet, minőségi alkatrészek, mai napig simán vennék egyet.
BMW S1000RR és HP4 ők mindig is álom motorok maradnak.
Yamaha YZF-R1 RN19 a legszebb gyorsasági motor a Yamahától, iszonyat dögös forma.
Aprilia RS 250 azért itt a 2T karaktere az ami végett belekostólnék, teljesen más világ mint a 4T társai.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96640 üzenetére
Szép gép ez is, viszont 125 kategóriába nálam a Mito visz mindent kinézetre, olyan mint autóknál a Lamborghini.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #96697 üzenetére
Első villák
Két alapvető fajtájuk van, az egyik a hagyományos elrendezésű, amikor a villahídba a fényes, acél csúszószár van befogva és a fordított (Up Side Down – USD), ahol a csúszószár az első kerék tengelyéhez kapcsolódik, és a villa vastagabb, általában alumínium része van befogva a kormánykiflibe.
Általánosságban elmondható, hogy a fordított villák korszerűbbek, számos, főleg súlyelosztásukból és belső konstrukciójukból adódó előnyeik van, mint a finomabb reagálás, a nagyobb merevség, stb. A hagyományos villák olcsóbbak, egyszerűbbek és kevésbé karbantartás igényesek, szimmeringeik általában tovább tartanak.
A fordított (USD) villáknál megkülönböztetünk nyitott villát és zárt patronost (closed cartridge). A zárt villában két olajteret találunk egymástól elzárva. A belső olajtérben (csillapító patron) mozgó dugattyú csak a csillapítást végzi, így a külső olajtérben dolgozó rugótól nem jut ide be szennyeződés, kopadék. Ezek karbantartása, szétszerelése bonyolult. A nyitott rendszerűeknél, ahol egy olajtér van, egyszerűbb a helyzet. Itt egy olajban mozog a rugó, a csillapítódugattyúk és minden egyéb alkatrész, pálca, szelep. Ebben van a hátránya is: jobban koszolódik az olaj, jobban gázosodik, ezért csillapítása kevésbé állandó, mint zárt rendszerű testvérének.
A hagyományos, felső csúszószáras teleszkópvillák egyszerű felépítésűek, gyakran semmilyen állítási lehetőséggel nem rendelkeznek, a gyártó beállít egy bizonyos rugóelőfeszítést és csillapítást, ezzel kell élnünk. Nyilvánvalóan ezeket olyan motorokba szerelik, ahol az alacsony költség nagyon fontos szempont.
Az előnye az, hogy a kisebb átmérőjű, könnyebb csúszócső kerül alulra, tehát csökken a rugózatlan tömeg és fékezéskor kevésbé hajlik, tekeredik a villa. A hátránya az, hogy a fejreállított elrendezés miatt különleges tömítéseket igényel, illetve komoly technológiai kihívás a nagy keménységű, tükrösített csúszócső és a rugalmasabb, szívós tengelyágyazás és féknyeregtartó összeházasítása.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Fordított villa előnye:
Azért, mert a kisebb átmérőjű, könnyebb belső cső kerül alulra. Ez egyrészt csökkenti a rugózatlan tömeget: a könnyebb cső mozog, pontosabban követi a kerék az aszfaltot. Másrészt pedig fékezéskor merevebb a villa: nem a nagyobb átmérőjű, nehezebb cső tekeri a másikat, hanem fordítva. Így ugyanolyan fékerő mellett kevésbé deformálódik az első villa, ami jó dolog.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #96714 üzenetére
Nincs mit!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #96717 üzenetére
Persze, meg nem mindegy hogy a nehezebb vastag cső terheli a vékonyabb befogott részt vagy a vékonyabb alsó cső terheli a befogott vastagabb felsőt!
Ezért is merevebb, erősebb a fordított villa.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
A csavarnak a menetemelkedési szögét kell megnézni, ahhoz kell hozzávaló helicoilt választani.
Igen van betekerő és letörő szerszám is hozzá, a betekerőt meglehet oldani egy csavarból is, az egyik felét leköszörülni úgy hogy betekerésnél beleakadjon a helicoil füle, amikor betekerted és nincs hozzá szerszámod egy vékonyka fogóval le lehet törni a végét.
De csak óvatosan, nehogy a blokkba repüljön a letört fülecske.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Van ennek egy folyamata, mit hogyan kell csinálni.
Ez attól függ mennyire van kikopva a menet.
Ha a helicoilt beletudod csak úgy tekerni a menetbe akkor a helicoil plusz vastagsága végett vékonyabb csavar fog belemenni.
Ha a menet ki van kopva és a heliciolal is lötyög benne akkor új furatot kell készíteni, menetet fúrni, bele az helicoilt és úgy a csavar.
Mi újat csináltunk mindegyiknél.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha van helicoilod akkor tekerd bele, meglátod hogy betekerés után lötyög e benne.
Ha túl laza lesz és tekered be a csavart akkor betekeri a helicoilt is.
Ilyenkor kell új menetet készíteni a heliciolnak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mai barangolás.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Doki16 #96780 üzenetére
Ugyanazokon a földutakon amiket az erdészek, a vadászok és bárki használhat ha kimegy a határba.
Nem megyek be magánutakra, így senkinek semmi köze hozzá miért is járok arra, azt hogy meg hogyan néznének rám magas ívben lesz@rom.
Egyedül a rendőrnek van joga hozzá hogy ott kint is ellenőrizzen, ugyan azok a szabályok vonatkoznak rám ha nem megyek be magánutakra mint kit a közutakon.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- NASCAR
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs