-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Az új SV nem szemet gyönyörködtető, régiek formásabbak voltak.
Remélhetőleg lesz nyílt nap jövőre hogy kipróbálhassam, ami viszont mozgatja a fantáziámat az MT-10.
Kinézetre eme típus sem nyűgöz le viszont szeretném egymás után kipróbálni MT-09-el.
Tavaly a 09 nagyon tetszett, várom mit fog mutatni a nagy testvér.
KTM 690 Duke teljesen elveszítette a Supermotos formavilágát, inkább nakedbike mint SM.
2010 Duke 690R számomra a valaha gyártott legszebb KTM.
Duke R], itt még volt agresszív forma, az újnál ez teljesen eltűnt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #59685 üzenetére
Azért ez nem teljesen igaz, menj egymás után mondjuk egy CRF450X vagy WR450 és egy EXC450-el.
Futóműben mérföldkövekkel jobb a KTM.
Látom SM610 amit birtokolsz, jó választás, szerettem én is a sajátomat igaz kicsikét orr nehéz.
De kategóriájában ami ugye az SMC660 megint nem neki áll az zászló.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolt19900 #59695 üzenetére
Nagyon jó motorok, megbízhatóak, alkatrészellátásuk is szuper.
Csak be ne dőlt a hirdetésben leírt teljesítményadaton, gyárilag 98 lóerősek, 122 pacihoz nagyon meg kellett volna tuningolni a motort.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Something_ #59778 üzenetére
Egészen addig amíg nem mentem ABS-es motorral én is azt mondtam felesleges és hülyeség.
De miután haver gépén poros úton hirtelen kellett fékeznem és nem csúszott meg hanem jól kontrollálhatóan szépen meg lehetett vele állni nem tartom hülyeségnek.
Az biztos hogy csúszós/poros úton nagy segítség lehet bizonyos hirtelen helyzetekben.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Van annak közel 1 éve is!
Itt is egy ember áll a birodalommal szemben?
Akinek hatalmas elméleti síkon történő tapasztalata van, gyakorlata meg pont az ellenkező?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Czimby #60389 üzenetére
Az SV650-et nem igazán ajánlanám kezdő motornak, mármint akkor inkább egy 600cm3 sor4-et.
A V2 főleg a régebbi karbis változat eléggé nyers, főleg a motorfék tud megviccelni.
Egy sor 4 sokkal finomabb, motorfék is lágyabb, egyenletesebben jön meg az erő is.
Egész más élmény a két motorral az utakat róni.
A V2-nél inkább a vadság jön elő már alacsony fordulaton, a seggét megcsúsztatás 6.ból, 4.be visszaváltásnál.
Sor4-nél a magas fordulaton történő erőtöbblet, alul viszont finom erőleadás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #60452 üzenetére
Ennyitől semmi baja nem lehet, volt hogy én is 2-3 hétig nem indítottam el, sőt téli időben havonta egyszer szoktam megjáratni.
Még soha nem okozott gondot, viszont amikor egyik gépemet vettem az úriember egész télre benne hagyta, ott már besárgult szépen minden a karbiban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok!
Valaki a topickban tulajdonosa esetleg Hyo GV650 típusnak?
Gábor
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #65443 üzenetére
Igen Hyosung GV650 Aquila.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Van köztetek Triumph Speed Triple 955i tulaj?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66091 üzenetére
Nála az egész motorozás nagy homályosság más motoros szemével nézve!
Az SV fórumba is meg annyiszor csak figyeltünk számára mennyire stresszes a motorozás a mi szemünkkel nézve.
Nem szeretnék úgy motorozni ahogy ő teszi, ez egy szabadság de nála, nagyon nem ez szűrődik le róla.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66107 üzenetére
Ezek a megállításai kb azonosak azzal amikor diagramból kiszámolja melyik motor milyen , és meggyőződése hogy a valóságban is úgy van.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ebben is hatalmasat tévedsz csak egy példát hozok fel neked, Yamaha FZ1N és TNT1130 CafeRacer és MotoMorini Corsaro!
Kérlek számolj utána ahogy szoktál, kíváncsian várom az eredményedet!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Benneli TNT 138Le/9700 1/min , 112Nm 8200 1/min végs: 260km/h
Corsaro 144Le 10200 1/min, 108Nm 8200 1/min végs:255 km/h
FZ1 147Le/11500 1/min, 101Nm 9300 1/min végs:252km/hKíváncsi vagyok nálad hogyan jön ki melyik a legdinamikusabb, nyomatékból való gyorsulás.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Sosem szabad azt sem elfelejteni ami az egyik legfontosabb tényező, az pedig a súlya a motornak.
Persu is igazat ír abban hogy pilóta is kell hozzá de, sok motort tesztelnek úgy hogy legmagasabb fokozatban megnézik a rugalmasságát, például egy jó nakednak ott kell jól teljesíteni, pont ez adja eme típusok élvezetfaktorát.
Olyan dolog mint amikor te megnézed a diagramon hogy egy VTR1000F erősebb teljes fékpadi mérésen mint egy SM610, azt amikor mész vele meg csodálkozol hogy lehetséges hogy jóval dinamikusabb 1-3 sebességfokozatban az SM, és itt jön ki a súly.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Itt nem az SV650-re kell gondolni, hanem amiket említettem motorokat, Benneli TNT az 80-ról lök olyat 6.ban mint az SV650 2.ban.
Egy olyan motornál ami közel 100Nm ad le 2500-3000 fordulatnál nem igazán kell váltogatni 80-120 között ha csak nem akarsz.
Természetesen ez egy 600-650cm3 motortól nem várható el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66129 üzenetére
Persze, 2006 RXV550 volt a tulajdonomba.
Azt tudom róla mondani hagy ameddig ment nagyon élvezetes volt, sajnos ez az idő nagyon rövidre sikeredett!
A 2006-2007es modelleknek nagyon sok szériahibája volt, alul méretezett önindító, általában vagy hengertalp, vagy hengerfej tömítés szakadás.
Nem voltak megbízható gépek, 2008-tól tulajok elmondása szerint sokkal jobbak lettek.
Igaz súlyban hátrányba vannak az egyhengeresekkel szemben, én inkább vennék újra 2T típust mint V2 terepre.
Könnyebb, jobban kezelhető, ha felújítani kell harmadába kerül.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66144 üzenetére
Én újonnan vettem, garancia addig volt rá amíg a fojtásokat ki nem vetted belőle.
Nálam a fő gond hogy 2000 kilométer után hengertalptömítés szakadás történt, összefolyt a víz az olajjal, nem is jöttem rá addig amíg az olajat meg nem néztük.
Cserélni kellett benne több alkatrészt is, csapágyak, stb......
Önindító hideg időben alig bírta indítani, volt hogy hajszárítóval meleg levegőt fújtam be neki, úgy nagy nehezen elindult.
Hidd el nekem ha sok bajtól, méregtől meg akarod magad óvni akkor nem ilyen típust veszel.
Ami nagyon jó 2006-ig a KTM EXC525 vagy WR450, igaz mondom ha hard endurózni szeretnél akkor 2T exc 250/300, ezeknél nincs jobb![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66146 üzenetére
A fojtással 28 lóerő volt, amikor kinyitották hát fogalmam sincs, állítólag 60-65 paci között voltak, mindez 120 kilóhoz igencsak durva volt terepen, igazából a befecskendezése is nagyon agresszív volt.
Kanyarokba nagyon vigyázni kellett vele mert nem lehetett folyamatos gázon tartani.
Igazából a hosszabb egyenesekben éreztem jól magam vele, a durvább emelkedők és fűzögetéseket nem igazán szerette, vagyis én nem szerettem.Utána a 2T 250 áhhh.... számomra sokkal jobb volt keményebb terepen is kezelhetőbb, sokkal finomabb.
Az RS vázba biztos hogy jó lenne, nem véletlenül jók Supermotóben ezek a blokkok, oda is valók nem terepre.
Amit én megvalósítanék EXC525 vázba SMC660 blokk!
Supermotóban így hívnám, EXC660R[/L ]Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Something_ #66197 üzenetére
Ha magas lesz a javítási összeg tényleg pénz fognak felajánlani, fogadd el.
Én is hasonlóképpen jártam anno a Husky SM610-el, nálam a MABISZ rendezte mert a károkozónak nem volt biztosítása.
Boltokban ahol vásároltam a ruhákat kértem ki az áraikat, kárszakértőt jött ki hozzám felmérni a ruháknak a becsült értékét, a Pápai Husqvarna Márkakereskedésben kaptam árajánlatot a felújításra, meg is kérdezték hogy a pénzt kérném inkább vagy építsük újra a motort.
Akkor azt mondtam építsük meg, ha most kellene inkább a pénz.
Az már egy javított motor lesz akármit is csinálnak vele, amit kapsz érte meg veszel belőle egy másikat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Something_ #66911 üzenetére
Most te magad vásárolgatod a dolgaidat az összetört motorodon?
Miért teszed ezt?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Pedig a tapasztalat a megtett kilométerek és az eltelt évek alapján jön meg.
Tudod minél többször csinálsz valamit annál jobb leszel benne, rutinná válik!
Hát tudod az esetek 99%-ban sok kilométer és évek alatt nagyobb tapasztalatot lehet szerezni mint kevés idő alatt kevés kilométerrel a hátad mögött.
Anyukád ha egy utat járt 30 év alatt akkor az elég gáz, nem is nagyon szerezhetett normális tapasztalatot.
Tudod a motorosok és autósok között az ritka, legalábbis nem nagyon ismerek ilyen embert.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap voltam megnézni vétel céljából egy Bandit 1200N-t, élőben milyen kicsike, mit mondjak nem okkal nagyobb mint az SV650N-volt, haver CBF600N gépe nagyobb.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Egy kis eszmefuttatást végeztem.
Érdekelne ti hogy gondoljátok, ugye hosszabb túrákra keresek olyan motort ami nagyon kényelmes, a kormány-ülés-lábtartó háromszögnek nálam különösen nagy szerepet tölt be
Sajnos kettős gerincsérvem van, így teljesen egyenes háttal kell ülnöm, ha már kicsikét is előre kell hajolnom akkor jön a hátfájás és a jobb vállamba kisugárzó szúrás.
A Bandit 1200 nagyon kényelmes ezen a téren, de elgondolkodóba estem hogy vannak a nakedre átalakított sport gépek, GSXR1000, ZX-9R.
Szerintetek lehetnek olyan kényelmesek mint egy bandit?
Ezek mind megvannak emelve hogy lehessen velük túrázni, a futóművük, fékeik, biztos hogy jobbak de, vajon kibírnék e kényelmesen rajtuk akár 400-500 kilométert tudván a problémámról.
És vajon lehet e abban a tartományban ahol a bandit szeret ezekkel is olyan vehemenciával motorozni.
Gondolok itt a nyomatékra, arra nem adok amit a neten írnak adatokat, nem nagyon hiszek benne.
Mert akkor a ZX-9R a Banditnál 100km/h-ról jóval nyomatékosabb is, ezt azért nehezen hiszem el.
Szóval érdekelne ti erről mit gondoltok?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tyűha!
Sok motorom volt, mindig azokon éreztem jól magam amikkel egyenes háttal ültem.
Supermotoimon sosem volt hátfájásom csak fenék, keskeny vékony szivacsozású ülés.
De ezek e gépen nem is ilyen távolságok megtételére voltak hivatottak.
VTR1000 kényelmetlen volt pont a tartás végett, SV650N-nél is éreztem a vállam.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz #79335424 #67149 üzenetére
Mondjuk nem hinném hogy nagyobb élményt nyújtana annál a turbós busánál.
Ilyen tengelyhosszúság mire lehet használni, mert hogy kocsik kötött szlalomozni, pályázni, kerekezni sem lehet vele normálisan.
Az hogy tempóba meg elmaradna a busa nem nagyon hinném, ami 300 jön fel kerékre ott van még tartalék bőven.
Igaz értelmetlen eszmecsere, de mégiscsak ha már hasonlítunk!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz #79335424 #67179 üzenetére
Ezen szerintem felesleges vitatkoznunk, szívesen megnézném mondjuk pályán, melyikkel lehetne gyorsabban menni.
Bár előre borítékolható hogy a busa jobban motorozható, én nem csak egyenesekre értem a motorozást.
500 lóerő a busa is ami valljuk be eszement, fordulékonysága jobb, súlya sokkal csekélyebb.
Azért megnézném én a félelmet ami kiül az arcodon egy teli gáznál 300 környékén.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
]Attól függ mire szeretnéd használni a speed gépet, túrázni 300-400-500 kilométereket nem kényelmes, lehetsz 173 vagy 190cm magas.
Eleve a testtartásod végett fogsz elfáradni rajta, alapból egy ilyen stílusú gépet lábbal kell tartani lassú tempónál, pl:városban különben a kezeid elfáradnak.
Mivel ez a pozició amin a gépen ülsz nem természetes, lábak fent, hát előre, kéz terhelve, fej felfelé hajlik.
Nekem a VTR1000-en a nyakam is megfájdult egy idő után, meg a kezem is meg a lában is mivel az utazótempó nem volt 100-110 felett, pedig a VTR nem kicsike motor.
Onnantól könnyebb amikor van tempó 130-140 ott a menetszél is tart már, számomra nem ideális eme típusok.
Hozzáteszem 187 magas és 110 kg vagyok, ültem 2008as R6-on, na azon olyan voltam mint majom a köszörűkövön.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok!
Jó régen jártam erre, olyan fórumtárs véleménye érdekelne aki jártas a motorépítésben vagy esetleg ismer olyan illetőt akik foglalkoznak vele.
Van egy elképzelésem egy ütőképes, könnyű és mellette tartós SM géppel kapcsolatban.
Egy komplett 2005-2007 Husaberg FS450 vázba beleépíteni egy KTM SMC 660 blokkot Keihin FCR41 karbival és full nyitott rendszerrel.
Ami előny lenne hogy könnyű maradna a motor és mégsem kellene 15 ezrenként megbontani a blokkot.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76355 üzenetére
Ezek még csak tervek, gondolatok, örülök hogy te is foglalkozol a témával.
Ahogy néztem a vázat nem kellene megvágni hogy beleférjen az SMC blokk, csak a tartókonzolokat kellene más méretűre formálni, kialakítani.
Hajtás is azonos oldalon van így a hátsó lengővillával sem kell sokat foglalkozni.
Ami lényeges hogy az SMC légszűrőházát bele kellene építeni az FS segédvázába.
Ugye az FS szériánál az ülés és tank között helyezkedik el a légszűrő, azt nem tudom hogy rátudnál e kötni, de az is lehetséges hogy igen és nem kell a KTM légszűrőháza.
Ahogy néztem a 660 blokk igencsak poweres, ráadásul üzemóra nélkül is kiprésel magából 73 pacit és 78Nm egy nyitott rendszerrel és dynokittel+K&N szűrővel.
Olajcsere 2500-3000 kilométerenként, nagy szerviz kb 60 ezernél.
Úgy saccolom hogy feltankolva megállna 120-130 kg között, a gyári SMC 131 kg szárazon.
Mivel terepen is lehetne használni így nagyon jól jön a súlycsökkentés.
Mindenképpen papíros vázat és blokkot lenne érdemes venni, itthon sajna nem lehet papíroztatni de, ha jól tudom a szlovákoknál nem gond.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76361 üzenetére
Tetszetős amit írsz!
Én annyit változtatnék rajta hogy ha a súlyt nem akarod növelni akkor néznék bele egy EXC300 blokkot, méretre beleférne, súlyban sem lennél többe, viszont a karaktere a motornak nagyon vaddá válna, megkockáztatok még egy EXC360 blokkot is.
Strapabíróak pont azért mert pörgetni nem kell őket, nyomaték van alapjárattól, nem is kevés.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Full protektoringet szoktam a kabát alá venni.
Ebben biztonságérzetem van, semmivel sem érzem magamat merevebben benne mint egy bőrkabátban sőt....
A szellőzése is jobb, bevált, nem cserélném másra, viszont cordurát nem hordanék nélküle.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #76412 üzenetére
Mindenféle probléma nélkül elférek benne, van hogy a kabátban a protektorok is benne voltak úgy vettem alá.
Így is simán jó, természetesen az sem mindegy milyen szoros kabátot öltesz magadra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #76425 üzenetére
Hölgy ismerőseim közül keveset tudnék mondani akit nem érdekel a motorozás!
Színpatikusabb az a hölgy aki inkább motorozni jön el minthogy a Plázában fel alá mászkálást választja.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Elgondolkodtam azon hogy lehet érdemes lenne a telekre venni egy olcsó 250cm3 kínai Quadot.
Csináltatnék rá vonóhorgot azt rá az utánfutó hogy szállítani lehessen vele ha be kell hozni valamit.
Szerintetek érdemes ilyet venni, vagy csak a nyűg lenne velük.200-250 ezerbe már látni eladó darabokat, mennyire lehetnek megbízhatóak?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a hozzászólásodat!
Számomra tényleg csak normális, otthoni használatra lenne, semmi pálya, igazából az erdőből ha behozom a fát vagy, az összevágott füvet, ne kelljen akár 20x150 métert talicskáznom.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óvodások homokozója
- Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- iPhone topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Politika
- Építő/felújító topik
- BMW topik
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen