-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86352 üzenetére
Az az igazság hogy minek magyarázkodni, aki szereti a 2T érzést azoknak többet ér mint 180-200 lóerő.
Ahogy a power kinyit, a hang, a könnyedség, a jó futómű és fékek.
És akkor ez még csak a 125 kategória.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86373 üzenetére
Úgy van ahogy írod, olyan minőségi alkatrészekkel vannak telepakolva hogy ebben a kategóriában csak jelenthetnek nekik a 4T motorok.
Ezekkel a teleszkópokkal el lehet menni szerpentinezni nem a motor hanem a te határaidat fogod karcolni.
A fékek is olyanok hogy akkor és ott áll meg a motor ahol te szeretnéd.
De szerettem volna én ilyen telót az SV650-re, meg ilyen féket.
Az hogy valakinek nem jön be hogy power alatt nem repít hát istenem, ezért kell pörgetni, felül viszont állati jó.
Verseny feelingje van, és ezeknek a 125 cm3 gépeknek pont ez a lényege.
De akkor térjünk rá a nagyobb kategóriára 250 és felette, ugyan ezen súllyal sőt 100 kg száraz tömeg.
Na ott kezdődik a móka, már alul is nyomaték dögivel, a 360-380-500 kategóriát nem is említem mert az itt levők 90%-a maga alá ...........!
Azt ezek után lehetne fitymálni milyen is egy jó 2T.
De senkit nem akarok meggyőzni, aki például endurózik és keményebb terepre is kimerészkedik, jobban, könnyebbet nem talál náluk.
Egyik kedvencem a friss videók közül.
A másik hogy mit is tudnak a 4T motorokhoz képest majdnem harmada cm3-vel.Ezt tudja, ha most még hozzáadjuk hogy 50 kg-al könnyebb ugyan olyan jó fékekkel és futóművel akkor el lehet képzelni mekkora feeling vezetni.
Ja hupsz, ez csak egy 250!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Aztán hacsak nem verseny céllal tolja, akkor egy idő után megunja a bő 15L/100km-es+olaj (hasonló erejű 4T motorokhoz képest kb dupla) fogyasztást, és hogy ő tankolni jár, míg a haverok motoroznak, és végül vesz egy 4T-t ő is.
Megint hatalmas tévedésben élsz, semmivel nem evett többet mint haverom XR600R-je ami előtte az enyém volt.
Mivel nincs szükség rá hogy pörgesd a gépet, nyomatékból megold mindent.
Elhiheted nekem egy 4T 450 ami egy kategória a 2T 250-el, ha húzod neki, magas fordulaton használod az is megeszi a 10L/100km.
Mint ahogy az EXC 250 is, nálam annyi volta fogyasztása 120 kilométeres terepezés közben.
Mint ahogy neki is az XR-el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86402 üzenetére
Valahonnan ezt is biztos hallotta, meg 100% hogy meg is tapasztalta!
Lehet nagyobb neki a tapasztalata fotelből mint nekünk akik ki is próbáltuk, használtuk őket.
Ez van el kell ismerni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ezt az összehasonlító tesztet ajánlom neked, és itt a 125cm3 2T gépről beszélünk ami többet eszik mert állandó fordulaton kell használni hogy menjen.
Egy 2T 250 nem enne többet mint a 4T 250 mivel nyomatékból megold mindent, a többi fenntartása sokkal kedvezőbb.
Az az összesen nézed akkor egy 2T fenntartása, felújítása sokkal de sokkal olcsóbb.
Saját és más motoros ismerőseim tapasztalatai is ezt bizonyítják, meg hát Honda szervizelőm tapasztalatai is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86413 üzenetére
Állat vagy!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Elég ha azt látod hogy amiről beszélünk ha az összképet nézed nem azt igazolja amit te mondasz.
Ennyi, de felőlem hihetsz bárkinek is, megtanultam/tuk már azt hogy amit te állítasz az nagyon sok esetben szemben van a valósággal.
Te ilyen vagy úgy sem lehet mit kezdeni vele, akit érdekel meghallgat amit mondasz neki, nálam hitelét vesztette.
Ennyi, szerintem felesleges kommunikálni egymással.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nekem van tapasztalatom, nem kevés ezekben a dolgokban is mind a két típussal.
Te mit tudsz felmutatni?
Semmit, csak amit hallasz, akkor kinek van valóságalapja.
Ennyi hidd el felesleges ezen vitázni mint a többi dolgon is amit a fotelből teszel másokkal szemben akik meg is élik.
De tényleg fejezzük be, mert veled felesleges megosztani bármit is, úgy is jobban tudod hiszen megélted, megtapasztaltad.
Az a baj rád is igaz ami az aláírásomban szerepel![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86424 üzenetére
Én már kész vagyok tőle, megmondom őszintén utálom az ilyen embereket!
Nem elfogadni kéne, inkább csak olvassa a topikot vagy még azt sem kellene.
Ha én lennék itt valaki és tudván az előzményekről is, hányszor de hányszor csinálta már, rég nem lenne itt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86428 üzenetére
Ideje lenne!
FIREBLADE78 Bizony, nagyon szuper kinézetük van, élőben meg minden részlete fantasztikus, csak lestem hogy ez egy 125-ös motor.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86430 üzenetére
De úgy le is papíroztatják vagy csak pályagépnek szokták megcsinálni?
Azért az eléggé ütős kombináció lehet, mondjuk egy 660-at belerakni, FCR 41 MX karbit, nyitott rendszert és kapásból 70-75 paci, biztos sz@r élmény lehet vezetni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86430 üzenetére
Találtam Mitot amibe 660 blokkot tettet, kicsikét szokatlan ez a hang hozzá, valahogy jobban illik a 2T vonyítása.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #86434 üzenetére
Igen, nekem sem jött át, ennél hallottam sokkal szebb hangot nagy cm3 1 hengerestől.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #86436 üzenetére
Igen, néztem én is, úgy képzelem hogy a megalkotója azért az LC4 blokkot választja mert időtállóbb mint a CR500.
Természetesen nem olyan filigrán vele mint a Honda 500 cm3 erőforrásával, de felújítani sem kell annyira sűrűn.
Meg a hangja sincs sehol sem a nagy cm3 2T-től.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Cagiva Grand Canyon 900 típust ismeritek?
Totál úgy néz ki minta Pegaso csak V2 900 blokkal, egy ilyenre lehet majd lecserélném egyszer.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nekem is annak tűnik, természetesen nem egyet olvastam én is.
Egy telefont megér annak aki esetleg tényleg venni szeretne, aztán ha kamu akkor nem került neki csak egy telefonba.
Én annyit megtennék a cél érdekében.-Mike- Engem még nem sikerült átverni senkinek sem, de volt már hogy nagyon jó áron jutottam hozzá sokkal de sokkal drágább motorért.
99% hogy kamu, de ha mégsem.........!
Egy telefon vagy megnézés ha ott van tőled 10 percre megér.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #86544 üzenetére
Rendben inkább ne foglalkozzunk vele, bocs mindenkitől hogy felhoztam a témát.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hogy jóvátegyem bűnömet egy kis enduro Husaberg FE 650 módra.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86564 üzenetére
Számodra is biztos olyan üdítően hat ez a hír akárcsak nekem.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Egy kis segítséget kérnék, oldaldobozaim felső részei eléggé kopottak, ki mit ajánlana mivel lenne érdemes lekezelni hogy visszanyerjék az eredeti állapotukat?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #86646 üzenetére
Ezért a motorért majdnem 2.9 milliót kiadni?
Te jó ég!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #86655 üzenetére
Fene tudja nekem valahogy ezek a CBR-ek nem jönnek be, a 2006-os volt talán a legszebb.
Igazi agresszív forma, amit tudott meg bőven elég, mit is mondtam elég?
Sok is, nagyon de nagyon sok![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #86663 üzenetére
4000 euro az már kint is szép summa, átlagban 1100-1600 euro között keresnek magyarok akik kimennek.
Ha ezekhez a fizetésekhez nézzük az árakat akkor igencsak drága a szerviz!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #87061 üzenetére
Nagyon tetszett ez a videó!
Annyi bizonyos hogy ezek a rendszerek sokat segíthetnek ha hirtelen helyzetben kell fékeznünk.
Nagyobb az esély arra hogy veszélyes helyzetekből könnyebben kihúzzuk magunkat, megakadályozzuk a balesetet, ez a kanyar ABS besz@rás mennyire jó.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #87064 üzenetére
Nem egészen így van ez, legalábbis nálam nem így van, de jó tudni hogy van segítség ha kell, ami persze nem garantálja 100%-ig így sem hogy minden szituációt megúszol.
Viszont ellenben a technika nélkül biztos a bukás, vagyis biztosabb.
Csak egy alap ABS ami ennél sokkal butább is képes olyan helyzetekből állva maradásra bírni amit egy ABS nélküli géppel sokkal nehezebb megoldani, nem azt írom hogy lehetetlen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #87068 üzenetére
Én sem vagyok annyira oda a sok elektronikának, de a baleset megelőző technikák sokat érnek.
A legfőbb cél hogy minél kevesebb baleset, halálos balesetet tudjunk elkerülni, ha ezek a technikák segítenek ebben azt nagyon is támogatom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #87073 üzenetére
Teljességgel egyetértek több soroddal is.
"Ha valamit bolondbiztosra terveznek, akkor azt a bolondok is használni fogják"
Ebben a feltételezésben egy nagy hiba van, a bolondok most is használják azokat amiken nincs ilyen rendszer.
Sajnos ez minden járműre igaz, megszűrni nem igazán lehet őket.
Nekik hidd el teljesen mindegy mit adsz a kezükbe!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Felhasználási területe nagyon nem mindegy, az EXC525-el közúton nem jársz jól.
Üzemórás motorok, nagyon sűrű lesz a szervizelése, olajcsere 600-1000 kilométerenként, a másik gondolatod nagyon jó hogy SM 690.
Jó motor, igaz nekem az injektor rajta annyira nem bejövős.FIREBLADE78 azt írja már jobb a szervizhálózata a Husqinak.
Akkor viszont egy 630 típussal jól járnál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #87350 üzenetére
15 évvel ezelőtt már felfedeztem és alkalmaztam is ezt a megoldást.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #87354 üzenetére
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Egy kis kitérővel gyönyörű vidéken járhatsz, ha a 8-as autóútról letérsz Hajmáskér-Zirc-Hárskút-Herend irányába.
Pápán a Gólyafészek éttermet és a Ricsi fagyizót ajánlom, nagyon jó helyek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Kicsikét változtattam a motor áttételezésén gyári 16:47 helyett 14:47 lett, úgy vettem észre eddig fogyasztásban nincs változás, féltem tőle hogy jóval többet fog enni.
A gyári áttéttelezése a motornak ehez a súlyhoz és blokkhoz nagyon hosszú, így most 5.ben szépen lehet haladni vele alacsonyabb tempónál is.
2 személlyel szerpentinen Tarján és Bajna között is max 4.be kellett visszaváltani ami nagyon nem rossz.
Vége 150-160 között mint az összes SM gépemnél, utazóba 100-120 amit eddig mentem vele.
Ha valakinek van Pegaso Cube próbálja ki, nekem eddig tetszik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A bukósisak töréstesztet megcsinálták egyszer a Totalcarban, beletettek egy görögdinnyét ezzel illusztrálták az emberi fejet, ugyanazokból a magasságokból kezdték ledobni őket, mentek egyre feljebb és feljebb így érzékeltetni a gyorsulást és a becsapódást.
Ami az érdekesség hogy az olcsó 30-40 ezres bukósisakok is ugyanazt a védelmet biztosították mint a méregdrága bukók.
Ahol az olcsó bukóban szétment a dinnye ott a drágákban is.
Arra a következtetésre jutottak hogy a védelem az olcsóbb sisakokban is megvan úgy ahogy a drágákban is.
De a drága bukók nem véletlen drágábbak pont az előbb felsorolt dolgok végett, könnyedség, anyagminőség, zajszint stb.......
Míg az olcsó sisakok ebben elmaradnak de hát az áruk is tükrözi.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nagyon sok akció érdemes körülnézni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok ezt nézzétek végig én csak pislogok.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #87624 üzenetére
Nekem pont az tetszik benne hogy mit is tud azzal a motorral, mert azt kétségbe vonni hogy nagyon tud nem lehet.
Egyébként lehet előzni benne, nem egy olyan videó van fent.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87626 üzenetére
Őrült jó, valahogy ilyenkor egyből mennék endurózni!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DIGI internet
- Gyúrósok ide!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Ukrajnai háború
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Politika
- Diablo IV
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Renault, Dacia topik
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest