-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
Nekem is az injektoros verzió van (ha erre gondoltál kétgyertyás alatt). Nálam 6.5l körül van az átlag; de az 5000-es fordulatszám környékét csak poroszkálásra használom, ha haladni akarok és/vagy élvezni a dolgot akkor 6000 fölött van boogie.
A VFR-re azért csodálkoztam rá mert haveromnak is az van, csak 750-es (abban ugye nincs Vtec) és úgy nyilatkozott az övé is nagyjából annyit eszik mint az enyém, talán kicsit alatta; így amikor runner írta hogy a váltás megtolja a fogyasztást először azt hittem 10l környékéről van szó.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
Vagy úgy! A karbis-injektoros frissítésről tudtam csak, arról nem hogy utána is belenyúltak.
Persze, én sem folyton a piros határán pörgetem; de előzésnél, illetve városban közlekedve valamint kanyargós részeken jobb szeretem ha ugrik és van rendes motorfék, így ott inkább a felső tartományban használom.
Apropó, ha már szóba került a gyertya: most vettem észre hogy már ki kellett volna cserélni őket; számít valamit hogy milyen kerül bele?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
Na ehhez abszolút láma vagyok... A füzet szerint az eddigi két cserénél NGK CR8E került bele, de úgy látom abból is van több fajta: a "sima" CR8E, a dupla elektródás CR8EK és az iridiumos CR8EIX (és ez csak egy bolt kínálata egy márkán belül), fogalmam sincs melyik a jó, vagy érdemes-e egyáltalán ezen filózni vagy csak vegyem a "simát" (vagy más terméket) oszt' jónapot.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
baboss
őstag
A sógor ajánlása alapján cseréltem olajat Castrol Act-Evo 4T 10W-40 Kawasaki Zephyr 400 levegős olajhűtős.
Jót ajánlott hozzá a sógor ?
A szervizmanuálban csak ennyit találtam..[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Jogos észrevétel. Sokszor ezen kapom magam a piac többi területén is. Valami olyasmit várok, amit még nem gyártottak le.
Nem figyeltem folyamatosan a tükröt, azt sem mondom h folyamatosan nyélen előztem, de lendületesen mentünk, alapvetően jött velem végig.
VFR Club-on is felvetettem a témát, amolyan ismerős érzésként reagáltak rá... de ott első körben az egy foggal kisebb első fogaskereket javasolták, ami nem lehet rossz ötlet.
Nah oké, de ha pl az 1.2-es nyomatékból 6,5 liter mellett tudja ugyanazt, mint az enyém szétforgatva 8-ból, akkor inkább jövőre átülök arra.
Áh, SV-t biztosan nem veszek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mm89
őstag
SZEBB!!
Canniball
Hát nem elég ez?
Nagyon jó!
Egyébként nyomatékban alul nem gyengébb mint az sv, csak cserébe 6-7 körül megindul
Alul nem szaggat be, 2-3e között simán használható, onnan szépen húz. Azt azért hozzá kell tenni, hogy hátul +2 fogas lánckerék van.
Hogy megéri e a +900e - t? Egyéni preferenciák kérdése.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
canniball
nagyúr
-
Daywalker
addikt
Jaj, ezek a nagy szavak. Addig érvényesek, amíg egyszer el nem csapnak...és ez nem fosás kérdése. Le kéne szállni a magas lóról és nem kéne olyanokat mondani, hogy aki ettől betojik az menjen gyalog. (Az ilyenektől kinyílik a bicska a zsebemben, amikor ismeretlen emberek nagy arccal nyomják ezt a sódert). Nyilván veled akkor még sosem fordult elő igazán necces helyzet, ha nem tojtál be soha.
Az a baj, hogy "bizonyos utakon még az ABS-el hosszabb a féktáv, mint "kézzel", jó érzéssel" megint nem tapasztalati úton szerzett dolog nálad, hanem "mert autóban így volt meg úgy volt" egyszer, valami húsz éves autóban, ahol tényleg rakás szar, ahogy masszírozza a lábad és nem lehet vele megállni.
Pont ezért nem volt motoron nagyon sokáig. Rengeteget fejlődött az ABS, egyes típusokon sokszor csak a versenyzők tudnak mindig jobban fékezni, mint az elektronika, átlag embernél sajnos nem így van. (Ugyanez igaz a kipörgésgátlóra, vannak versenyek, ahol bizonyos fokig bekapcsolva tartják, mert annyira jól működik egyes motorokon).Az emberek legnagyobb hányada a büdös életben nem fog tudni úgy belemarkolni a fékbe, hogy azonnal a maximálishoz közeli fékhatás jöjjön elő adott útviszonyoknak megfelelően, a progresszív fékezés pedig növeli a féktávot. ABS-szel ez az idő viszont lerövidíthető. Esős időben is, mivel ott lassabban mész, jobban fosol, hogy megcsúszik, ABS-nél ennek valószínűsége jóval kisebb.
A vezetéstechnikai tréning nagyon fasza, de teljesen más az ottani felfokozott állapot (amikor felkészültél idegileg és testhelyzetben is hogy itt most be kell rántani tényleg a féket) mint az, ami túrán van és nyugisan vezetgetsz, és beüt a szar. Szintén más az, hogy megtanulsz 50-60-ról megállni, és az is, amikor 240-ről próbálsz beleállni a fékbe egy hring célegyenes végi kanyar előtt (aka nagy sebességről való "vészfékezés"). Ahhoz, hogy elsajátítsd rutinszerűen, nem kevés órát kell venni, plusz külön gyakorolni rengeteget. Szóval nem kell bízni a technikában, de jó ha van, és megvan mellé a vezetéstechnikai tudás is. De ilyen baromságokat ne írjunk már, hogy az ABS szar, mert kb. szerinted ez így van és ez kőbe van vésve.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
kcsa
veterán
Ja, TFH ugyanaz a rendszer (nem hiszem, de személyes tapasztalat okán maradjunk a feltételezésnél), de attól még a két jármű fizikája eltérő.
Vészfékezésnél én tudom magamról hogy mire vagyok képes (jellemzően nem sok mindenre), de hogy a videódban látott határon fékezést éles vészhelyzetben nem igazán tudnám reprodukálni minden alkalommal, az fix.
Ha már youtube délutánt tartunk, inkább ez a realitás vészfékezésnél: minden fék satu.
Motoron hosszú évek után képes vagyok arra hogy ha csúszik a hátulja, akkor kiengedjem a féket, de attól még sejtem hogy milyenek a képességeim. (szarok).
De autóval én is megtapasztaltam a salakon ABS-es csúszás csodás élményét, épp hogy nem durrantam bele az előttem megálló autóba, de attól még az esetek kiemelkedően magas százalékában előnyösnek tartom.
-
-Mosquito-
őstag
Légy szíves gyere vissza majd akkor,ha lesz néhány féle/fajta ABS motor/robogóval vész/fékezéssel tapasztalatod. Esetleg még BMW,KTM kanyar ABS-t is kipróbálhatod. Februárban amikor már és decemberben amikor még motorozom rendkívül hasznos dolog az ABS! 2016-tól már csak ABS rendelkező motorok kerülhetnek forgalomba. Az EU biztos hoz pár hülye törvényt/rendelkezést de ez hasznos dolog a balesetek megelőzéséhez. Autós videót meg minek/miért linkelsz egy motoros oldalra,köze sincs egymáshoz..
Kcsa:
Rékási balesetnél keresték a féknyomot.. ABS-s robogónál.. Most vagy fékezett vagy nem de ha fékezett akkor annak nincs nyoma. Nem akarok elmélyülni ebben a témában.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
Nincs olyan út ahol abs-el hoszabb a féktáv...
Talán rossinál igen. Talán. De azt hiszem volt erről már cikk, és ott versenyzők fékezgettek, nem Te vagy én. Mindenkit minden körülmények között megver az abs. Ennyi. Ez tény...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
Olvasva a soraidat arra tudok gondolni, hogy ezeket a fotelben kitalaltad, es nem ultel meg abs es motoron - varjal, enis kitalalkok valami demagogiat a fotelben... - este, vizes feheraszfalton, ahol egy ovodascsapat feketebe oltozve hirtelen atvag elotted.
Te ilyenkor nem 90km/h val mesz, hiszen feher aszfalt este vizesen, hanem 20 al. Teged vag hatba egy szivar audi tordasrol, kalapos, 60 ev koruli foszer, ket sorrel a gyomraban. Egesz jo fotel forgatokonyv, az ovodasok eletben maradtak. (mondjuk velence fele ahol vegig ez a fos aszfalt van tobb kmen keresztul).
Csapo ketto. Mivel nem fosol be, hirtelen nem ramarkolsz a fekre. Hanem televagod az ovodasokat . Vagy ramarkolsz, es te vagy superman, ezert te jobbat fekezel, abs nelkul, veszhelyzetben, baromi gaz szituban, mint azzal. (Sztm ugy elesnel mint a budosszar, megbocsass)
En mentem abs es motorral, baromijol ki lehet hasznalni. Nekem nagyon tetszett. Es biztonsagosnak erzem.
Az utcai motorjaimmal az elso gumimat csikorgattam, allora fekeztem barmikor, ezzel szorakoztam a nagymotorjaimnal, ez tetszett. Hatalmasakat fekezni.(meg nagyokat startolni) Most, hogy palyan csiszolgattam tovabb ezt, ugy, hogy a motor hatso kereke fent van a levegoben, es eppen dontom a motort, majd ugy adagolom a feket, ami szerintem level2 a szentendrei csuszos fos aszfalton allorafekezett elso kerekhez kepest, ezekre a tapasztalataimra epitve mondom azt, hogy te, vagy en nem vagyunk kepesek annyira precizen adagolni a feket, plane veszhelyzetben, hogy az sokkal jobb legyen, mint abs el. Ebben biztos vagyok.Vagy... Tenyleg superman vagy. De azt nem hiszem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mar ertem hol van a problema.
A veszfekezes nalad ez:
Hoppa! Miaz ott az uton? Ahha! Egy akadaly, amelyik keszul elem kerulni. Nade, mivel en a defenziv vezetesemmel direkt nem megyek annyira gyorsan, hogy ez a varatlan dolog belepiszkitson az eletembe, ez nem lesz problema. hiszen barmi elofordulhat.
szepen akkor kezdjuk el felepiteni a fekutat... Jo... , nehogy sokat huzzak, oke, beult az eleje, most mar fekezhetek, jo nagyot, ahogy a youtubeon lattam... Eees ezaz. aaahh, milyen konnyu volt megallni igy, nem is ertem, miert nem tud fekezni ez a sok hulye.Namost az elet az, hogy ha eso ha jeg, ha barmi, te ramarkolsz a fekre, satu!
Mert nincs ido semmire! Azonnali satu! Es meg az sem biztos hogy kiadja.
Nem oraknak tuno masodpercek.
Es pont hogy nem, abs el nem lesz instabil. Ezert kellene kiprobalni, mielott elmeletben leeljuk az eletunket. Azt be lehet satuzni gondolkodas nelkul.
Es foglalkozhatsz kozben a kikerulessel, nem pedig azzal, hogy akkor mennyit kell ahhoz huznod, hogy ne ess pofara.
Az abs nem azert van, hogy a fekut rovidebb legyen, hanem hogy iranyithato maradjon a jarmu. Es ez a nem mindegy. Nem lefekezni kell, hanem kikerulni.Ha a valosag bem az abs t igazolna, szerinted fejlesztene barki is?
Ez mar-mar arrogans hozzaallas a reszedrol, ennyi embert ennyire hulyenek nezni, mindenfele tapasztalat hijan meg plane.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
"Így tizenkétezer főleg városi km motorozás és durván 5 szezon után azért úgy gondolom, a fotelfizikánál némileg több tapasztalatom van."
Hm,elnézésedet kérem. Nem tudtam,hogy ilyen rengeteg Km/tapasztalat van a kezedben és atomfizikus/mérnök képesítésed van. Mára asszem elég volt..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
Ezzel nem lehet ervelni, hogy szerinted mi tortenHETETT VOLNA az abs el, es az sem mentett meg volna.
Ilyenkor kijohetne beloled a mernok. Ez nem erv. Mindenaron ragaszkodsz a fassaghoz.
Egobol vissza kene venni az objektivitas javara.Ugy, hogy abs es motoron meg nem is ultel
En ultem, es neztem mit tud is, sot, ultem valaki mogott, aki feheraszfalton velem csinalt veszfekezest, bemutato jelleggel.
Obuda feher aszfalt. Cbf 600 abs. Lehet kanyarodni vele elcsukott feknel. Elcsukott fekkel vette be velem a kanyart.
Obuda feher aszfaltjarol: honda sh 150 kopott henger, olajfustpamacs indulasnal. Kigyorson keresztbe lehet rakni 35 fokos hosegben azt a szart.Szerintem amit te mondasz, az az, amit a fejedben kigondoltal erre az egesz szituaciora.
En meg ateltem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Burt1793
veterán
Konkrétan most írtad le, hogy egy satuzás miatt irányíthatatlan lett a motor és elestél, na ABS-szel simán lehet, hogy megúsztad volna, amikor úgy érezted, hogy jégen csúszol biciklivel, akkor aszfalton csúsztál motorral.
Ez a 99%-os 1%-os duma nagyon gyenge, legyen inkább 99,99999999999% és 0,00.........1%
ABS-es autó alá rendes gumi kell, modern autó kell és akkor biztos, hogy hamarabb megáll, ESP-vel, mindennel, autóval ráadásul nem is tudsz külön fékezni, nem csoda, hogy kötelező rajtuk az ABS, illetve lehet, hogy már az ESP is. -
fattyu
veterán
oké te olyan fúdefúdejóvagy hogy neked az abs már nem ad semmit. nem hagyhatnénk ezt ennyiben?
ja tényleg. wow 2500km se per év átlaggal.fú apám. igazad van. mindenki hülye te vagy helikopter
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
Ejha 12k kilóméter az nemsemmi 5 év alatt...
Tényleg tapasztaltnak mondhatod magad.
Asszem tavaly mentem 11k-t.
De musqitó lehet fél év alatt megy ennyit.
Innentől kedzve részemről is ignore.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
amdk7
aktív tag
Látom ~egy hónap után megint előjött a téma.
Amennyire én tudom az ABS akkor avatkozik be ha csúszik a gumi, ergo, ha annyira qrva jól fékezel vészhelyzetben, hőmérséklettől, útburkolattól, guminyomástól és állapottól függetlenül, akkor nem avatkozik közbe. A maradéknál meg nem mindegy mi jön elő: ABS dolgozik, vagy a parakaka jelenik meg.bogyo112
mm89
Gratula a szerzeményekhez, sok örömet és balesetmentes kilométereket kívánok!pityaa23
FIREBLADE78
A frissen szerzett jogsisoknak pedig még a fentiekhez óvatos motorkezelést!
Akarom írni a gyógyszerre vigyázzatok, nehogy elguruljon!Ha valakit kihagytam, bocsánat.
[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
fattyu
veterán
de nem akarod érteni.
van aki 80ezer alatt sa tanul meg vezetni csak valamiért életben marad.
de 12000 alatt sem lesze fúde advanced motoros akkor sem ha istenadta érzéked van hozzá. A bicigli meg a motor összekeverése tovább emeli a tekintélyed csak mondom.
Attól hogy két kereke van még semmi köze nem lesz hozzá.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
V.Stryker
nagyúr
Nem azért, de a hozzád hasonló mentalitásuak szokták túlvállalni magukat, majd a tepsiben végezni.
Mert a baj nem akkor van, mikor nem tudsz motorozni és ezzel tisztában vagy, hanem mikor "én már k.rva fasza gyerek vagyok".
De ne legyen igazam....
Nekem van barátom, aki az anyjából is motorral jött ki, harminc éve csak motorral jár a mindennapokban is...Hayabusát hajt. De így még ő se beszél soha! Sőt, ő int mindig óvatosságra, következetességre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
fattyu
veterán
te figyi. én többet mentem biciklivel kilóméterben az elmult 5 évben mint te motorral.
Folyamatosan alázod magad tényleg ideje lenni abbahagyni
"De tény, hogy úgy gondolom, hogy a 12k km-hez képest erős a tudásom"
Ez olyan mint hirdetésben a korának megfelelő állapot ugye? azt is tudjuk mit jelent.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
amdk7
aktív tag
Valóban nem néztem a videót, nem is akarok belemászni a történetbe, mert értelmét nem látom már ennek az adok-kapoknak, de annyit azért hozzáfűznék a mondandódhoz, hogy ami blokkol azt nem csúszáshatárra fékezted, hanem blokkolóra.
Ha meg az megcsúszik , akkor az ABS old, ha meg nincs ABS akkor vagy visszaengedsz, (szabályozottan fékezel) vagy nem esteleg a harmadik megoldás, hogy mégjobban rámarkolsz.Mindenkinek balesetmentes vezetést, ABS-el és nélküle is.
Azt hiszem ezt a témát tovább nem vesézem.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
pakriksz
őstag
én biciklivel lejtőn lefelé 70-100 közötti tempókkal mentem, többségében rendes úton, de néha kavicsos földes úton. Kiváló kézi ABS-em volt, mindig mind2 féket egyszerre használva
De sajnos motoron már ez nem működik, oda igazi kell szóval van különbség.Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
aszfalton miért ne lenne könnyebb megállni mint földúton? Persze hogy könnyebb, az aszfalton jobban tapad a kerék
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Mert akkor még könnyebb, és csúszásmentesebb, és pánikfékezés ellen is véd
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
Mondjuk egy motor 200-250 kg, a bicikli meg durván tizede. Nem vagyok nagyon erős fizikából, de minden mozgó testtel kapcsolatos számítás alapja a test tömege tehát nyilván mindegy, hogy biciklivel kell mondjuk 70-ről fékezni, vagy a tízszer nehezebb motorral.
jaktib:a kétrészes Difi bőrruha 100k-ért szerintem jó vétel.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
fattyu
veterán
-
Archer
őstag
Milyen harmad súlyú kerékpár, 70-80 kiló egy bicikli? Egy 125-ös cross motor van olyan körül, nem egy bicikli. Egy normálisabb bicikli mennyi, 15-20 kg? Nem mindegy, hogy az a tömeg indul meg valamerre, vagy a 200+kg de te is levezetted. De hagyom, én sem vagyok fizikus, csak józan paraszt ész.
Hogy ON is legyen, olaj: milyet tegyek a motorba, 5W-30-at vagy 80W-90-est?Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
Itt nagyon osszekuszalodnak a dolgok.
A kormanyon erezheto rezgest olaj nem okozhatja. Mivel nagyon alacsony fordulaton hasznalod a motort megelolegezem, hogy szinkronizaltak a fojtoszelepeidet. Olaj nem tud lefojtani egy motort ennyire.
Az olaj szine, allaga teljesen mindegy, hogy milyen leeresztesnel. Illtve de. Ha sotet, az a jo.
A kuplung, valtoproblema az adalek (jaso ma vagy ma2), a hideg-meleg valtasproblemak pedig viszkozitasstabilitas, viszkozitasi index. Nem kenes.
Ha megerzel kenesi hianyossagot, ott mar nagy baj van.A szavazast ezennel - figyejjetek, mutatom a kezemmel a T t stohl bucisan - ezennel lezarom.
Szakadjunk le az olajrol, es akkor hagyjuk a segito szandekkal fura dolgokat irast, mert a pokolba vezeto ut joszandekkal van kikovezve.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
Az a bibi, hogy mindez amik mostanában témaként felmerültek, már jópárszor ki lettek vesézve A-tólZ-ig. Csak vissza kellene olvasnia akit ez érdekel. Az, hogy neked nincs pénzed motorozni sajnálatos.
A témáidat többnyire átugrom de mikor már oldalakat kell átugrani az már nem vicces.A motorszerelés szerintem szakember dolga, ha gond lenne a gépemmel akkor nem állnék neki otthon magam szerelgetni hanem elviszem olyanhoz aki ért hozzá, neki az a dolga, hogy értse a dolgát és megjavitsa a gépemet. Még olajcseréhez is szerelőhöz viszem, ezért nem is érdekel, hogy mit tesz bele, tőlem bele is pisálhat csak jó legyen.
Az átlag motoros motorozzon és ne szereljen arra van szakember.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
BoB
veterán
Én is vittem már olyan szererlőhöz, aki úgy töltötte fel olajjal, hogy akkor volt a nézőke felénél a szint, amikor oldaltámaszon állt a motor. Ő azt hitte úgy kell...
Én is megyek a túrára de el kell hogy vigyetek mert eladtam a VFR-t
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Óra topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Linux kezdőknek
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen