-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz seadrone #96929 üzenetére
Szia!
Tavaly augusztusban vettem egy z750-et. Előtte kb volt egy babettám meg egy simsonom 15 évesen. (most már vagyok a duplája ) Mindig is vonzott a dolog, de csak tavaly történt meg az velem ami a kezdő lökést adta. Októberben be is fejeztem a jogsit.
Azért ezt vettem, mert egy haver haverjáé volt, így a megbízhatósághoz közelebb kerültem, mintha egy idegentől vettem volna.Szívem szerint én sem vettem volna 400-asnál nagyobbat, de mivel a motoron csak esztétikai sérülések vannak, jó vételnek számított. Egy DRZ-t akartam amúgy, amire most is fáj a fogam, de az páros közlekedésre kb alkalmatlan.
Na csak azt akarom mondani, hogy úgy érzem nem lőttem fölé. Tisztelem a járgányt, tetszik (nézegetem én is ), sokat vezetek autóval, talán ez a rutin is ér valamit. Bizalmatlan vagyok az autósokkal, és a kereszteződésekben, de jelenleg azt mondom, jó lesz ez nekem. Nyilván a tavalyi szezonról lecsúsztam (persze azért nem bírtam ki, hogy 2-5 fokokban ne menjek 20-40 km-eket, amihez persze az is közrejátszott, hogy a kocsimat összetörték... ) idén meg még sokat nem mentem, de ha tényleg azt mondod ennyit közlekedsz, akkor véleményem szerint lesz benned egy kellő szemléleti mód a közlekedésre való tekintettel, amit figyelembe véve tök mindegy, hogy 250-es vagy 600-as motoron ülsz. A perec az perec. 250-essel is tudsz menni 150-et, ugyanúgy nem fog védeni mint egy nagyobb. Meg nem is muszáj gyorsan menni. Lehet röhögni rajtam, de én marhára élvezem 100-as tempóval is az utazást. Sőt, minden percét élvezem, a váltást, a kanyarodást, lényegében azt hogy nincs körülöttem semmi, csak az a vasparipa alattam.
Ruháról meg szintén annyit, hogy ha egy kicsit is kellemetlenül érzed magadat benne, MEG NE VEDD! Nekem gyorsan kellett gönc a suli miatt tavaly, arra már nem maradt annyi gempa, vettem is egy olcsó 2 részest csizmával, most árulom. Azóta beszereztem egy másik szettet csizmával együtt, mert annyira nem bírtam elviselni magamon. Rajtam ostobán állt.
Ezek nem releváns tanácsok, hanem egy közel hozzád hasonló kezdő véleményei.
-
Teasüti
nagyúr
válasz seadrone #96937 üzenetére
Lövésed sincs? "A" kategóriát csinálod és nem 600-as motoron tanulsz? Az hogy lehet?
Úgy tudom minimum 500-as motort kell adjanak alád "A"-hoz.
Én cbf600-on tanultam, egyben az volt az első motor életemben amin ültem.Vagy megváltozott a szabály 4 évvel ezelőttihez képest?
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
-
seadrone
őstag
válasz akos727 #96950 üzenetére
az m3 alatt csinálom
láttam hornetet, meg valami 500as suzukit is, nem vagyok képben a motorokkal, nem vagyok technikai ember
ilyenek vannak, ezt honlapon találtam, ki mit lát ki belőle?
@Teasüti:
első alkalom volt 125-ös, vasárnap már nagyot kapok magam alá (haha)
@z123456789, köszi a tippeket, ruhát olyat nem veszek amiben nem érzem jól magam, nem téma, nem kell rohannom vele szerencsére.
motortémában azért kapok tanácsokat, mint a mai nap is mutatja, köszi mindenkinek eddig is!
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96913 üzenetére
Beindítás előtt:
01 16° (kicsutkázva 97°)
03 98 KPA
05 21 °C
06 21 °C
09 12 VStored errors sequence:
12 - crank axis sensor
30 - turnover sensHidegen hirtelen gázra nem fullad le.
CO-t anno 6-ra állítottam. Kipróbáltam +10-en és -10-en is, nem változtatott semmit (minden állítás után mentem 1-2 kilométert, mielőtt megpróbáltam volna). Tovább nem játszottam ezzel.MAP szenzor jól el van bújva, le kellene vennem a tankot hozzá. Amennyire tudtam bevizslattam, sehol semmi különöset nem láttam - de alig láttam valamit...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Töröm a buksim, hogy mióta csinálja, de nem tudom pontosan beazonosítani. Haverom szerint Bulgáriában, vagy Törökországban kezdte el - Ő legalábbis ott látta először. Szerinte érdemes lehet egy injektor-pucolót beleönteni, mielőtt szétbontjuk a gépet, azzal kárt elméletileg nem tehetünk...
Felmerült bennem, hogy vajon csinálta-e már akkor, mikor Grazba mentem sietős (110-140) tempóval - nem autópályán.[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96958 üzenetére
Fojtoszelep poti nem hulyeskedik, amikor csavarod a gazt? Az ertekek csak emelkednek, nem ossze-vissza megy valahol egy pontban, vagy hirtelen huzasnal?
A nyomast, nyomas valtozast beinditott motornal is tudod nezni?
Akkor nezd az ertekeket, amikor a hiba elojon lehetoleg, hatha akkor elkapsz valamit.
A hibaknal csak egy esest es egy fotengelypozicio jeladot lat.
Szethuztad a pickup szenzort valamikor, valamilyen szerelesnel, es utana rainditottal, vagy volt hogy nem indult be azonnal hidegen?
(Ennek nem lesz koze hozza, mast kell keressunk, de erdekes, hogy bedobta a pickup szenzort... Ennek is utana kene jarni)Injektor pucolot... Hasztakurva. Konstruktiv lada-szerelo javaslat, de inkabb basszal le neki egy sallert.
Ne ilyen hulyesegekre pazarold az idodet, meg a penzed.Kene nezni egy benzinnyomast...
Bar nem, ha hidegen nem fullad be, az nem nyomasproblema, olyankor kell a kakao, ez valami mas lesz. Vagy nem lat jol valamilyen homersekletet, pl vizhofokot melegen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96959 üzenetére
Megnézem ezeket majd amint megint kijutok a motorhoz - ma is kisebb csoda volt, hogy oda tudtam menni.
Potinak csak a két végállását néztem, majd megnézem a linearitást is.
Nyomást is alaposabban megvizsgálom majd!
Hibákkal nem igazán foglalkozom. Az önindító hibája asszem azóta van, hogy kihajtva felejtettem a sztendert, gangban volt a motor, és nem akart elindulni, én meg azt hittem hiba, mert előtte bohóckodtam, és felülírtam. Persze önindító szépet rántott rajtam... Mondjuk nem fix, hogy ez volt a hiba, de úgy rémlik ekkor láttam először...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
máyköl
veterán
válasz Graphics #96850 üzenetére
Köszi a választ!
Kb. 4 éve napi szinten vezetek 50 -es motort a városban. (minden kerületben kb.)
Most érkeztem oad, amit már régóta fontolgattam, hogy meg kell csinálni egy nagyobbra jogsit mert ezt kinőttem.
Nyilván lenne millió minden amit megtaníthatnának, de nem nulla rutinnal vágnék neki. Így is az A2 -őt ajánlod?
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96959 üzenetére
csak kattog az agyam:
1. Szelephézagot nem ellenőriztem, pedig kellett volna kiskönyve szerint. A szelephézag játszhat szerepet? Az más hideg és meleg motornál? Szerintem nem, de nem először tévednék...
2. Van egy szenzor a pillangó szelepen, ami adja a jelet a pillangó állásáról a komputernek? Hidegen kap plusz anyagot ott nem fullad, de melegen ha pillangó szelepet megmozdítom a gázkarral, akkor lehet, hogy későn reagál rá az injektor?
3. Lehet, hogy valamelyik szenzor (azokból, aminek írtam a számait), melegen pontatlan lesz?
4. Lehet, hogy melegedés hatására hőtágulás miatt valahol, valami "tapad", jobban súrlódik, vagy csak nem tud elég gyorsan reagálni?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96968 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy ilyet tud-e szelephezag, nem gondolnam. Mindenkepp ellenorizd, mert ha nyitvamarad, azzal kinyirod a szelepet. Hidegen termeszetesen nem ugyanakkora a hezag, mint melegen. Sot, motorfeknel sem akkora, mint nyelgazon.
Igen, ez volt a tps, amit kiolvastal muszerfalrol. Ezt kell megnezni, mit jelez hirtelen gaznal, 16-97
Biztos nem reagal kesonIgen, valogathatunk, hogy map szenzor, vagy motorhofok, vagy levegohomerseklet szenzor, vagy oxigenszenzor.
Nem, hotagulas miatt semmi ilyesmi nem tortenik
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
seadrone
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Doki16 #96957 üzenetére
Csak az a baj a Hondával, hogy rutinpályára nagy.
Tudom, mert 10 éven át oktattam fater mellett , és CBF500-as "kasztnija" ugyanez kb.
Nagyon trükközni kell vele a 8-asnál.
Kawa ER-6-ossal viszont piszok könnyű
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Doki16
addikt
válasz Graphics #96971 üzenetére
Igen ebben egyetértek veled. Én is a Hornettel vizsgáztam. Az oktatásom vége fele kölcsön kértem a GS500-at, hogy mégis hadd menjek már vele. Hát sokkal kezesebb volt a kis kanyarokban. Abban a turnusban alapvetően én mentem mindig a Hornettel hiába mások is jöttek A jogsira. Odáig fajult a dolog, hogy egy srác addig addig keménykedett, hogy ő mekkora májer, hogy végül odaadta az oktató neki a Hondát. Ment két kört a rutinpályán és a második végére amikor az utolsó fordulót csinálta bepánikolt húzott egy nagy kövéret egyesben majd kiugratott a pályáról és elütött egy embert. Na onnantól kezdve a Hornet csak az "enyém" volt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Doki16 #96973 üzenetére
Igen, jó a gép a Honda, de a GS500 egy helyben megfordul mellette...
Ugyanez igaz a Kawákra is, nem véletlen szinte az összes általam ismert iskolában, ha új motort vesznek ER6-n-eket szoktak. Alacsony a súlypontja, könnyű kezelni a szűk fordulókban.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Ferdzsoo
addikt
Már megint az interphone-nál vagyok leakadva. Kinéztem a sportot, de nagyon sok helyen írják hogy kb 100kmh ig használható a felett nem hallani. Plusz én folyamat 3m füldugóval közlekedek.
Arrólnem beszélve hogy a gt-veloce-ban nagyobb tempónál így is majdnem hozzáér a számhoz a sisak eleje. Most ha oda még egy mikrofont is rakok az szinte biztosan zavarhat.
Viszont túratársamnak meg van csak nincs kivel használja.
Mindig eddig jutok.
Fc motoban a twin sport 89k. Elég baráti főleg a magyar árakhoz képest."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #96975 üzenetére
Én nagyjából ezért hajítottam ki a Caberg Duke-ból az Aldi-s kihangosítót, amit egyébként csak a GPS-hez használtam:
- ehhez a sisakhoz kell a füldugó, így meg nagyon leromlik a hallhatósága 100 km/h fölött.
- minden sisaklevételkor / felvételkor hajlítgatni kellett a mikrofon szárán, azt meg nagyon utáltam.
- nekem is hozzáért a számhoz, mert amúgyis közel van a sisak eleje a számhoz.Így inkább jobb helyre tettem a GPS-t a kormányon, hogy ne kelljen lenézni a tájékozódáshoz - és hang nélkül használom.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #96964 üzenetére
"szépen 70-100-al csordogáltam, semmi vadulás," ezzel vadulni nem is lehet!
Viccet félretéve nagyon szép állapotnak örvend a gép, szeretem ezt a formát, de azt az ételhordó dobozt levehetnéd róla!
A jó minőségű magyar útjainkra pont az ilyen felépítésű motorok valók.
A fényképeden az igazi élmény a motorodtól 3 méterre kezdődik![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #96975 üzenetére
én SENA-t használok, és imádom! Még az oda-vissza úton az autópályán is beszélgettünk haverommal most, hogy voltunk a tréningen! Az interphone is kb. ugyan az, csak asszem francia talán. Mondjuk, ha 100 felett használhatatlan, akkor valami nem jó, mert egy kínai 5eFt-osnak ez elnézhető, de egy ilyennek már nem!
3M-el szerintem nem fogod hallani. Én Alpine MotoSafe fülest használok, és jobban hallom vele, mint nélküle, mert a szélzajt kiszűri! Ezt Graz-Pécs útvonalon tapasztaltam leginkább, amikor hazafelé (is) tempósan jöttem, és nagy szél is volt, meg unatkoztam is. Bekapcsoltam a rádiót, és full hangerőn kellett hallgatnom, hogy értsem amit mondanak (egy riport volt). Aztán beraktam a MotoSafe füldugót, és csak kamilláztam, hogy miért üvölt a rádió!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #96975 üzenetére
Elég drága,itthon ákcióban 96eft volt a Sport dupla szett. Ha lenne kapcsolatod ennyiért meg is kapod. Nem árt tudni,hogy a kintről vett Interphone-ra itthon nem él a garancia, csak ott ahol vetted. (Ha valami gebasz van akkor itt is ott is egyből cserélik)
Amikor volt a zárt N86-os bilim, a számhoz nálam is hozzáért a szivacs.. Jobbra vagy balra teszed majd a mikrofont és nem teszed rá a szivacsot. Fülldugóban is használom, ilyenkor +1-2 nyomok a hangerőn. 140-150Km/h-nél is tökéletesen hallanak, persze ez sisak, plexi függvénye is lehet. Az 5.-ik Interphone-om van, most a Tour verzió,csak ajánlani tudom.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #96978 üzenetére
Motosafe-et próbáltam elviselhetetlen volt számomra, kényelemre, és közel nem szűr annyira mint a 3m. Azt hozzá kell tenni hogy alacsony a hallásküszöböm, sok számomra iszonyat hangos és majdnem elviselhetetlen zaj másnak teljesen normál. Sosem bírtam se a hangos diszkózenét se semmit ami hangos. A 3m tökéletes. Viszont emiatt feltételezem hogy talán jobban hallanám az interphone-t is mint mások...
Musquito ez viszont így ígéretesen hangzik.
Mondjuk miért az 5.? Mindegyik meghalt?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #96977 üzenetére
A doboz még marad egy darabig. Sajna csak erre volt zseton, célját betölti.
Ha a 3 méterre lévő élményt kihasználtam volna, akkor 6 számjegyű csekkel indulhattam volna haza. Nemzetipark, ráadásul azon belül is fokozottan védett terület.Amúgy ja, ennél jobb kiránduló motort nem találhattam volna, elnyeli a hazai utakat, nem kell kátyúkat kerülgetni, elvisz bárhová. A hatótávja meg baromi jó. 380-400km lazán megvan.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #96980 üzenetére
A halláshoz nem értek, ahhoz nem tudok hozzászólni (Sentinel).
Viszont a MotoSafe-t amikor megvettem, akkor először nagy csalódás volt nekem is, mert nem szűrt annyit, mint amit vártam. Aztán beszéltem a boltossal, és mondta, hogy kb. az emberek 99%-a nem nyomja be eléggé, és tényleg! Van is hozzá egy bisz-basz, ami erre van (mondjuk sosem használtam azt). A lényeg, hogy amikor bedugod, akkor addig kell dugni, amíg a kinti zajok úgy meg nem szűnnek, mint amikor bedugul a füled kb. (én legalábbis ehhez tudom hasonlítani az érzést). Bedugod mindkettőt így, és utána a beszéd hangtartományt boldogan hallod, a szélzaj pedig olyan lesz, mint amikor egy zárt szobában "észleled", hogy kint nagyon fúj a szél!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #96982 üzenetére
Szerintem benyomtam elégge de akkor lehet hogy nem, mindenesetre eladtam már újat ezért biztosan nem veszek. Én a 3m et is benyomom az agyamig így király.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz Geresics #96982 üzenetére
Én a kis applikátorával használtam (worksafe kiadás volt amúgy, ami akkor megegyezett még az erősebb motosafe-el), és tuti jól berakva, jól hallani, mikor szűnnek meg durván a kinti zajok. Azt kell mondjam, sokkal, de sokkal többet csillapít a 3M 1100-as, az a sárga szivacs holmi. Persze, utóbbinál egyébként mégfontosabb talán a megfelelő behelyezési technika. Mikor kimentem Angliába, odafelé a worksafe volt benn, a kényelmét imádtam, de minden bajom volt a zajterheléstől pár napig utána, visszafelé a 3M-el semmi bajom nem lett igen hasonló körülmények között. Rövidebb utakra, nem túl hangos motorokra én inkább a MotoSafe-et használnám mert számomra nagyon kényelmes és praktikus volt, de hosszabb távra vagy hangosabb motorra már kevés lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #96980 üzenetére
Hehe..
Elsőnek egy használt garis F4 vettem majd eladtam és vettem egy új F4-et. Majd lett F5 XT, és az F5 MC. Úgy csinálom, hogy használom 9-10 hónapot majd eladom és veszek egy újat. Mivel jó áron kapom, kicsi a bukta. Kivéve az F5 MC (nem tudtam, hova tovább lépni) 3évesen 35eft-ért adtam el és 55 gurigáért kaptam.
3M füldugó az az uv sárga? Hátőő ott lehet bajos lesz, mert az eléggé szűr és majdnem süketszoba effekt. KB olyat kérsz mint egy süket embertől, hogy ordítson.
Hm, ha az ismerősödnek is egyforma a fejméret/sisak akkor próbáld ki sisakját füldugó kombóval.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #96985 üzenetére
Jah neki F5mc van, viszont nyitott sisakkal.
Nemtudom, megint ott vagyok ahol a part szakad...HSM: én pontosan ugyanezt tapasztaltam. A 3m-el többezer km-es túrán is elvagyok... füldugó nélkülnem tudok közlekedni, ha elfelejtem berakni néha meg kell álljak...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #96982 üzenetére
RTFM Vagyis el kellett volna olvasni a használatiját Abban le van írva hogy mire való az a kis műanyag basz, és hogy egész pontosan mi a mozdulatsor a füldugó behelyezésének.
Persze viccesnek tűnik hogy egy füldugóhoz is el kell olvasni a manualt, de sokkal egyszerűbb és kényelmesebb úgy behelyezni ahogy ott írják.De röviden: belerakod abba a műanyag csőbe a füldugót, túloldali kezeddel a fejed fölött átnyúlva a füled tetejét fölfelé húzod, közben a másik kezeddel betolod a dugót, és amikor bent van fél fordulatot csavarsz egyik irányba a füldugón majd kihúzod a műanyag bizbaszt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #96982 üzenetére
Én csak legelőször használtam a MotoSafe-hez adott aplikátort - utána a nejem vette ki csipesszel a dugókat a fülemből.
Azóta csak "szabad kézzel" dugom be őket, így két másodperc alatt ki is bírom szedni bárhol....Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #96989 üzenetére
Jah de végülis azt is megszűltem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
szabonorbkk
csendes tag
sziasztok!
Kawasaki Z300 és BMW G310R motorokról van valakinek tapasztalata?
A kettő közül melyik a jobban ajánlott?Köszönöm!
-
Doki16
addikt
Pont ezért mondtam akinek van esze. De egy 40 éves fószernek legyen már annyi esze, hogy nem rángatjuk egyesben a 96 lóerős Hornetet. Az oktató látta is, hogy ki az akinek oda lehet adni és kinek nem. Soha életemben nem ültem váltós motoron amikor elkezdtem a vizsgát. Adott alám 1 óráig egy 125-ös yamahát, hogy gyakoroljak. Majd következő órán odanyomta a kezembe a kulcsot most te viszed a 600-as hornetet.
Sok a hülye és ők is vesznek nagy motort, de hiába tudja magáról, hogy megy mint az állat ő akkor is nagyot fog menni magának. Aztán majd kicsavarodik a keze alól a gép. De mindenki döntse el magáról, hogy mi a megfelelő neki. Ha sok példát olvas akkor eltudja dönteni, hogy neki mi a megfelelő.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Serricon
senior tag
válasz Doki16 #96993 üzenetére
Fejben dől el minden. Életemben soha nem vezettem motort a rutin előtt, először ráültettek egy GS500-asra körözgessek vele kicsit.. következő alkalommal egy 1200-as banditot kaptam és irány a pálya.
Persze tartottam tőle, de kezesbárány volt alacsony fodulaton. Végül úgy alakult, hogy A2 lett belőle, első motorom 660-as, nem bántam meg, lehet vele lassan is menni. -
Serricon
senior tag
válasz akos727 #96996 üzenetére
Egerben
Yamaha XT660X, még éppen belefér az A2-be.
Azért lett A2, mert a banditok után (600-assal is mentem) az oktató elhozta a saját XT600-asát, és úgy éreztem a magasabb felépítés miatt sokkal kezesebb, nem kell görnyedni rajta (184cm vagyok), és bejött az egyhengeres stílus, nem kell kerülgetni az akadályokat sem a hosszú rugóút miatt, igazi magyar utakra való városi, kanyargós motor. -
Serricon
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Crypto Trade
- Politika
- MG5 menetpróba
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gray Zone Warfare
- BestBuy topik
- BestBuy ruhás topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen