Új hozzászólás Aktív témák

  • emre

    veterán

    válasz demars #71125 üzenetére

    Nem vagyok szerelő, én is csak találgatok (hol van Persu ilyenkor) elég sok minden lehet.(szar kompresszió, eltömődött fúvókák, párásabb időben öregedő repedezett szigetelésű gyújtótekercs.

    Igazából kellene a pontos tünet, hogy mi a nem normális. Nézem Tasi videóit, és elég sokszor említi, hogy a gyári fordulatszámjelző csal egy kicsit, szóval az sem szentírás amit mutat a műszer.

    Én a gyertyákat és az akku töltöttséget nézném meg először. Ha ttt minden rendbe jöhet a karburátor.
    Az enyémet is egy cimborám állította be. Most épp egy FZR1000 genesis-t próbálok életre kelteni, és már sokadszor szedem szét meg rakom össze a karbit, de még mindig nem jó. Behugyoz kicsit a hengerbe. Azt hittem, elég egy tisztítás, de ellenőriznem kell az úszószintet is. Elég macerás ha valaki képzettség nélkül autodidakta módon próbálja elsajátítani ezt a szakmát.

    A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

Új hozzászólás Aktív témák