-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #16741888 #63700 üzenetére
Párom szerint ilyen 5-6 óra urán kezd kényelmetlenedni, de inkább a térdel van a baj hogy nem lehet kinyújtani...párom viszonylag igaz magasabb, 175cm.
Idén éppíttetünk rá komplett ülést zselés betéttel.
Mi viszonylag ha megyünk akkor sokat megyünk. Mapi 300-500km.
Nem autópálya term.
De pl azt mondta a cbf 600 al össze sem lehet hasonlítani. Ott 1.5 óra után meghaltam énis meg ő is...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #16741888 #63702 üzenetére
Ó, hát akkor ez neki mint egy fotel olyan lesz.
Tudnám ajánlani rögtön háttámlás hátsó dobozzal venni, sokat dob mindkettőtök kényelmén. Neked nem lóg a nyakadba, neki meg nem kell attól félni hogy lehuppan egy izmosabb előzésnél...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz #16741888 #63700 üzenetére
Feree-nek olyan van, majd beszámol, ráadásul ők sokat túráznak a párjával. Látszatra kényelmesnek mondanám, eleve egy túrs-sport gépről beszélünk. Nem guggolva ül rajta az utas sem, mélyre toltak a hátsó lábtartók.
De ha netán valami oknál fogva szar lenne a tömése, Tommot-ék 30-40-ért zselésítik az egészet.mod.
Nah ez van amikor megnyitom a post írásához az ablakot, csak közbeesik egy kis meló, de úgy rémlik h csak pár perce nyitottam meg, közben 2 órája. Sry.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
valaki gurulni mostanság Bp környékéről?
-
baboss
őstag
Most kaptam az infót, hogy holnap megvan a megrendelésem, reggel mehetek érte. Ezért nem hiszem, hogy nekem összejön. Hétvégén kell Balatonon 2 lakásba bútorokat összeraknom.
Pedig szívesen mentem volna bármerre. -
Something_
őstag
Új Alpinestars márkakereskedés nyílik Budapesten
Nem értem miért nem Szegedre nyitnak :-(
-
Xaels
félisten
-
tboldi
nagyúr
-
AndrewTdi
addikt
válasz baboss #63706 üzenetére
Lemaradtam. Nemrég értem haza. Csak egy enyhe karikát.mentem céltalanul. Kecskemét felé vettem az irányt, nagyon fasza idő volt.
Legközelebb elöbb szólok.V.Stryiker:
Szombat sajna nekem nemj, de az ötlet nem lett volna rossz.más:
Van Szegeden egy elég fasza kis büfé jellegű, de beülős kajálda. Mega Megálló. Komoly ételeik vannak.
Nem lenne kedvetek egyszer megnézni közös gurulás alkalmával? Ismerem a tulajt (neki adtuk el a passatunkat). Tudnék vele egyeztetni.tboldi: én szombaton ki fogok nézni, akarnék venni farmert meg kordura dzsekit.
[ Szerkesztve ]
-
SzTamás
újonc
válasz StoneBridge #46076 üzenetére
Szia! Én már utánaérdeklődtem ennek az MT07 kipufogó témának. Nekem sem nagyon tetszik, hogy kis fordulaton szinte nincs hangja. Mivel a teljes gyári rendszer egyben van, ezért valóban csak a teljes rendszer cseréje lehetséges. Mivel a gyári ECU nem írható, ezért power commander nélkül elég lutri a dolog, lehetséges hogy teljesítménylyukak, egyenetlen alapjárat, fogyasztásnövekedés jelentkezik, ha megváltozik a gyári rendszer. Ezt power commander beiktatásával lehet kiküszöbölni (kb. 130ezer fékpadi beállítással), vagy EJK beiktatása(olcsóbb, mint a PC, de nem lehet olyan pontosan beállítani). Mivel nekem nem a teljesítménynövekedés a lényeg, hanem a szebb hangzás, és az hogy a gyári ECU-val megfelelően működjön. Magyarországon még kevés a tapasztalat, mert nincs sok MT07. Külföldi fórumokról szereztem infókat. Az akrapovic titánium rendszer tényleg erre lett fejlesztve, tehát negatív hatások nélkül jól működik a gyári beállításokkal (az akra karbon -ra ez már áll. nem igaz). Ez kb 300 ezer, nekem drága. Természetesen egy PC beiktatásával még optimálisabbá tehető, és jöhet néhány plusz lóerő.
A másik gyártó, aki azt állítja, hogy a gyári elektronikával is jól működik a rendszere a MIVV. Több helyen is állították MT-s kollegák, hogy pl. a mivv gp rendszer gyári ECU-val jól működik, tehát vszínű a mivv oval is(én ezt szemeltem ki). Kb 130 ezer ebay-ről, és szép hangja van, kivehető db killerrel. Persze erősebb nem lesz ettől a gép, de remélhetőleg gyengébb sem. Szóval ezen agyalok, hogy ebbe beruházok még. De ha te többet tudsz, akkor szívesen meghallgatom.Üdv:Tamás -
Khaosz55
addikt
válasz SzTamás #63724 üzenetére
Szia
MT07 Termignoni, németből rendeltem. Fenn van még nem gurultam vele, alapjárat nem ingadozik. Német fórumokon senki nem panaszkodott "lyukra", nem kell semmit sem állítani rajta ECU stb.. Felrak és élvezi ezt az iszonyat mély hangot amit kb a mélyládám tud kiadni. DB killer nélkül ki sem mertem próbálni. Katalizátort nem szereltem be (én olyan verziót kértem) majd ha megy vizsgára. Lehet vele vizsgára vinni mert E számos...
Termi-nek van az egyik legmélyebb hangja a dobok közül, de itt válogathatsz. Nem mondom nem volt leányálom felrakni egyedül...
[link] -
Topiccsendőr
addikt
válasz Khaosz55 #63725 üzenetére
Kivancsi lennek egy normalis, fordulaton motorfekes kanyarbemenet utani gazreakciora. A lyukakat nem ugy kell elkepzelni, h annyira elkevesell, h nem megy a motor, hanem egy magas fordulati motorfekbol csuklas belkul nem lehet gazt adni pl.
Reszterhelesen is lehet h rangat bizonyos fordulaton a gyarihoz kepest. Db killer nelkul pedig 100 h megborul valami.
Alapjarat nem ingadozik, hanem a gyarinal egyet se fordul a fotengely, addig a nyitott dobbal koszorulni kell rendesen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #63726 üzenetére
Ez majd kiderül ha tudok vele gurulni, viszont sajnos még nem engedi az idő.
Átolvastam részletesen a német MT07-es fórumot , ott elég sok embernek van termignoni, és nem volt ilyen panasz. Mondom majd kipróbálom természetesen.
-
Xaels
félisten
válasz Khaosz55 #63727 üzenetére
Tegnap is az izzadság folyt a hátamon mire hazaértem pedig nem volt rajtam már a termós motoros ruha...
Az meg, hogy egy fórumon nem írják le, ha a drága pénzért vett kipufogószett nem az igazi az ne lepjen meg.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
StoneBridge
senior tag
válasz Khaosz55 #63725 üzenetére
Qrvajól néz ki, gratula. Valamikor gurulunk majd remélem, megnézném. Ha rövid időre is, de előbb utóbb ki fogod venni a tompítót. Meglátod.
(#63724) SzTamás
Az általad leírtakat olvastam én is a külföldi fórumon. Az a baj, hogy sokan próbálnak tapasztalatból beszélni, de elég soknak bizonyult ott is a fals infó (pl. Akra-t mindenképp hangolni kell), meg páran szép ellentmondásba keveredtek. A MIVV-ről nem tudok nyilatkozni, enyémre rákérdeztem, nem lehet vele gond.
Egy elég ritka, de létező problémát ismertünk fel, de ez gyári dobos verziónál is megvolt. Alapjárat közelében nagyon finom gázzal indulva lefullad. Hétvégén enyém is, meg haveré is kétszer produkálta. Shit happens.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #63729 üzenetére
Ez idegesített a GS500-ban is, mikor azzal jogsiztam. Kisgázzal könnyen és sunyin le tudott fulladni, már azt hitted megy szépen és egyszercsak paff. Bezzeg az SV650... Mint a dízel autó. Gáz nélkül kiengeded a kuplungot és megy.
-
StoneBridge
senior tag
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #63731 üzenetére
Ez is tény. De valahogy ez mégis sokkal kellemesebb. Mondjuk kisgázzal máris rángatás sincs, míg a GS úgy is tudott sunyin fulladni. Forgalomban elég bosszantó tud lenni.
(#63733) StoneBridge: Nem hiszem, hogy a gázbowden játéknak ehhez lenne bármi köze.
Nemc csoda, hogy elvileg hasonlóan nyomatékos, ha jól tudom, az is 270 fokkal ékelt főtengelyű, gyakorlatilag egy sorba rakott V2.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Akkor miert erolteted az alacsony fordszamon elindulast, ha nem toleralja valami?
Nem sok ember szokta igy hasznalni a motort, en sem nagyon vettem eszre ilyesmit egy gs 500 nal, h lefulladna hamar. Viszont egy kopott, vagy rosszul beallitott gs tud ilyet csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
A rutinpályán a GS500 sokkal-sokkal kezesebb, mint a Gladius volt, azzal végig "birkózni" kellett. Amúgy érdekes, én az eddig GS-sel megtett 2400 km-em alatt egyetlen egyszer sem fullasztottam le a motort.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz StoneBridge #63729 üzenetére
Pedig ez az alapjarat kozeleben lepoffenes tipikusan nyitott dob problema. Erdekes, h a gyarival ilyesmit csinal
Ott vmi beallitas hiba van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
StoneBridge
senior tag
válasz Topiccsendőr #63737 üzenetére
Utánajárok és megírom majd, ha lett eredmény.
A probléma ugye ott van, hogy produkálni kellene a hibát, amikor nézik. Ez a hibajelleg meg alig fordul elő.Más: Keveréket (levegő/üanyag) hogy tudnak mérni? Mi szükséges ehhez?
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz StoneBridge #63739 üzenetére
Lambda-szonda.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
Gödöllőn ismét egy motoros baleset. egy motoros sérült. Kijöttek elé
-
SzTamás
újonc
válasz StoneBridge #63729 üzenetére
Ezt most nem teljesen értem: "A MIVV-ről nem tudok nyilatkozni, enyémre rákérdeztem, nem lehet vele gond." Ezek szerint neked már nem a gyári rendszer van fent? Szóval mi az amivel nem lehet gond? Bizonytalan vagyok ez ügyben, 130ezret kifizetnék egy rendszerre, ha tudnám hogy tényleg jól működik egyéb módosítások nélkül (nem kell plusz lóerő, csak szép hang), de még ezen felül plusz 130ezret Power Commanderre, és beállításra nem szeretnék elkölteni. Az EJK-ról tudtok valamit? Illetve több helyen olvastam az "ECU flash (reflash) update" kifejezést fórumokon. Az AGO motors viszont azt írta, hogy a gyári mt07 ECU nem írható.
-
Xaels
félisten
válasz SzTamás #63743 üzenetére
A szép hangról annyit, hogy abból rendesen menet közben alig tapasztalsz valamit. Én is leginkább akkor hallom amikor visszaverődik vagy araszolok. Ezért felesleges erre sok100ezreket elverni szvsz...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
Féktuningra leadva a motor, este megyek érte :-) Kíváncsi vagyok :-)
-
StoneBridge
senior tag
válasz SzTamás #63743 üzenetére
Nem, már jó ideje Akrapovic Ti van fent (a yamaha által ajánlott, nem a "kacskaringós leömlős").
Elhiszem, hogy az vagy, inkább járj utána, mielőtt berendeled. Én is úgy tudom, hogy nem írható. EJK? Mi az?
Két haverról tudok még nyilatkozni, egyiknek IXIL, másiknak Delkevic van fent, eddig nem számoltak be negatívumról.(#63745) HGabor89
Ez a fémhálós fékcső előre lesz?[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz StoneBridge #63739 üzenetére
Ki nezi? Ezt most nem ertem.
Nagy motorfek utan csuklik-e, ez produkalhato. Magas fordulaton motorfekezel, es finoman vissza probalod adni a gazt. Itt majd' az osszes nem gyari kipu elverzik.
Az rsv peldajat tudom felhozni, h sima vegdobhoz is evo szoftvert raknak ra, de az olaszok ilyen teren fejlettebbek a japanoknal.
Illetve en azert nem hagyatkoznek senki velemenyere, mert nagyon sok motort probaltam ki, ami csuklott, de a tulaj evekig ezzel nem volt tisztaban. mas a fontos szamomra, de akkor is, ezt erezniuk kellett volna. ha nem huznak nyelet sosem, es gyokkettovel rotyognak, akkor a dob altal elkurt gazreakcio nem olyan eles. Es altalaban ezeknek az embereknek nincs szukseguk pontos gazreakciora, mert egyaltalan nem hianyzott nekik.Ha mar a leomlo kacskaringossagarol beszeltel. Ezek szerint a rendszer hossza is megvaltozott, azaz a mukodesi fordulatszam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #63747 üzenetére
Ejj hogy én ezzel mennyit szoptam amikor felkerült a yoshi rendszer A closed loop afr tuner sokat javított rajta, de 4-5 ezer között sosem lett jó. Mondjuk normális esetben nem szabad 7-8ezer alá ejteni a fordulatot
Vicces hogy tavaly elkeztem érezni hogy valami nem kóser a gázreakcióval, rámértem az afr-re laptoppal és kiderült hogy a szonda beszart és minusz végtelen / plusz végtelen között ugrál folyamatosan A szélsőséges értékeket persze a computer eldobálja, de néha jöttek az értelmezhető fals értékek is, az afr map meg kezdett szép lassan elszaródni
Kapott új szondát, de azóta még alig mentem vele
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #63748 üzenetére
Nah, en ekkor dontottem ugy, h visszarakom a gyari csovet anyagi megfontolasbol
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Something_
őstag
válasz StoneBridge #63746 üzenetére
Aha, fém fékcső, plusz előre ebc hh betét és ugye fékfolyadék motul 5.1.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...