Új hozzászólás Aktív témák

  • Yoshida

    aktív tag

    válasz V.Stryker #61780 üzenetére

    Nekem ilyen van, bár 2 éve még 8 ezer forint körül ment (hát igen, a gyenge forint :) )
    Arra hogy utassal kommunikálj, vagy egy másik motorossal teljesen jó, úgy 130-ig, ha halk a sisakod. Stevennel amikor próbáltuk, az ő Caberg-jében már 130-nál nem értette mit mondok, én még viszont értettem (Nolan N86-om van)
    Én biztos nem adnék 50-60-ezret a Sena-ért, ha nem tud 2-nél több eszközzel full duplexben beszélni.
    A nagyobb sisakgyártók saját modelljei 1-2 éve már tudnak a másik gyártóéval is kommunikálni, ha rá van írva mindkettőre. Tehát van már valami szabvány erre. Viszont ez a 8-12-ezer forintos kínai nem fog azokkal kommunikálni, ez még analóg ad-vesz intercom módban.

    BT-re amúgy fasza, szépen lehet navigáció hangját is rárakni, telefonálni (ezt mondjuk nem csinálom, túlságosan elvonja a figyelmem)

    Kb. 3 ilyen BT-t rendeltem összesen, abból egyet megfogtak vámon is, az drágább lett. (akkor volt 8-8-és 11ezer kb.)

    A régi változatban még nagy bumszli mikrofon volt, télen jól jön, kicsit csücsörítve melegíti a szám :D

    Próbáltam android intercom progit is (kocsi-kocsi, motor-kocsi viszonylatban), nem igazán jött be. a BT intercom egyik gombját is rá lehetett pl. a Zello-ra mappelni, hogy ha megnyomom a szám léptetést, akkor elkezd adást adni, ha mégegyszer megnyomom, akkor adás szünet lesz. Szobában összepróbálva jól is ment, de motoron mindig valami szívás volt vele, egyszerűen nem reagált, vagy elment aludni a telefon, vagy adás ON-ba maradt... Emiatt meg nem álltam meg, hogy most éppen mi a baja...

    Amit még nem próbáltam, az az android intercom progi, wifin. Csinál egy ad-hoc wifit, és hangerősség alapján ha úgy érzi hogy elkezdtél beszélni, akkor leadja a hangot a csatornán. Nem kell nyomkodni gombot se. Ez talán jó lehet, és így akár több mint 2 motoros is egy csatornán lehet. Persze mindenkinek kell wifi bekapcsolva.

Új hozzászólás Aktív témák