Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Archer #53471 üzenetére

    Ezt a gazdag kulfoldi forum altal felepitett sorrendet nem tartom logikusnak azok alapjan amit eddig csinaltam fekkekkel.
    Ket ugyanolyan atmeroju fofekhenger csak a fekkar forgaspontjaban kulonbozhet, azaz valami kis valtozas az erokarban. Marka teljesen mindegy ilyenkor, a hidraulikus attetel ugyanaz.
    Munkahengernel viszont erezheto valtozas van az osszecsavarozott es a monoblokk kozott. Tehat sokat nem ersz fofekhenger cserevel, ha a munkahengered ho hatasara valtoztatni fogja a nyomaspontot (ezt rosszul fogalmazom, mert nem tudom kellokepp leirni azt a bizonyos erzest a monoblokk es csavaros kozott)
    Nekem pl gumicsoveim voltak az R6on, az a fekrendszer ugy volt tokeletes, ahogy legyartottak. Ha mar olyat tud csinalni egy gyarto, felolem az is lehet egy masik fekrendszeren feltuntetve hogy sony, ha egy szar. Szoval direkt irtam, hogy a sztereotipiak honnan erednek, es hogy manapsag megis mire panaszkodnak, mire nem. Nem akarok elmenni markak fele, nincs ertelme. Irtam is, hogy ugyanolyan arsavban mindegy mi van rairva. Monoblokk az monoblokk. Nem lehet szar.

    A rendszeres fekfolyadek cserevel a legmesszemenokig egyetertek.
    A femszovetes csovel hatarozottabb lesz a nyomaspontod, de ennyi. A csavaros munkahenger ugyanugy valtozo marad.
    Miutan eleg sokat molyoltam a fekekkel nalam a sorrend (rendszeres fekfolyadek csere mellett)
    Betet, monoblokk munkahenger, fofekhenger, fekcso.

    Nem az olaszokra verjuk eppen, hanem egyszeruen nem ertem.
    Dehat ha jo, akkor jo. Orulunk neki.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák