-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
keresek valami használható pumpát, ami nem ormótlan, de tartósabb mint a tescós vacak. A nyomásmérés pontossága nem számít. Motorban pár tized fújására kell alkalmas legyen, nem akarom az MTZ hátsóját fújkálni vele
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én 2 féle (teljesen használhatatlan) biciklipumpa után egy szivargyújtós kompresszort vettem, nem foglal több helyet, mint egy pumpa meg egy nyomásmérő
. http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=842333[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #51698 üzenetére
Megkockázatom h max fél liter különbség van fogyiban a 250-es és 500-as között, de nézz utána.
Nyilván, te döntésed, nem rábeszerelni akarlak, csak mint alternatíva említettem meg.
Hajrá!
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AllTheBest
senior tag
Ismét feltenném a kérdésem: Aprilia rs125 kormányát megmagasíthatom anélkül, hogy a rendőr beszólna érte?
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #51698 üzenetére
6-7-8L zabáló dögök.
Nos, a DL-650 nem egy aprójószág, ha kell, akkor 170 fölé is fel lehet hajkurászni (de nem érdemes). 100 körüli túratempóban viszont elvan 4L körül. Igza, ez több, mint egy 125-ös, vagy 250-es fogyasztása, de nagyon messze van a 8L-től. Mondjuk a régebbi, karburátoros Varadero, az (állítólag) szomjas egy jószágSokszor felmerül a 125-250-500 téma, a fokozatosság. Van, aki azt mondja, hogy lehet kezdeni, 600-as szupersport géppel is, mert ha van önfegyelem, akkor nincs gond, ha meg nincs, akkor egy 50-es robesszal is lehet akkorát esni, ami után zsákban visznek el Az viszont igaz, hogy egy 90-100 ló körüli sportgéppel hamarabb elkapja az embert a hév, és húz neki 1-1 kövéret, ami után nincs megállás. Egy 500-as naked, mint pl. a G500, ER-5, CBF500 viszont még egyáltalán nem ez a kategória. Alig 50 lóerő az teljesen kezelhető, viszont már van benne annyi erőtartalék, amire néha szükség lehet. És ne nyélgázon, 80-al kelljen végigcsinálni a többnapos túrát.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #51665 üzenetére
Nem javaslom.
A dt200 asomban is alacsonyito szett volt, amikor hozzamkerult.
Terepen egy kalap szar volt ahogy viselkedett a motor.
Teljesen tonkrevagja a geometriat.
Amikor kezdtem meregetni az ulesmagassagot, meg a rugoutat, akkor vettem eszre, es azonnal kicsereltem a gyarira. Azota tokeletesen viselkedik a motor. Ez egy kicsit extrem pelda, de nalam ez blaszfemia.
Igenytelennek kell lenni a motorozassal szemben ahhoz, hogy ilyet csinaljon az ember.
Utana kene menni az elejevel, es rengeteg rugoutat el kene venni. Ilyet meg veletlenul sem szoktak csinalni, joleszaz alapon (ez a fentebb emlitett igenytelenseg)Drz-n nekem sem er le a labam, es terepen, homoknal azert van baj. Foleg ha rossz a geometria, es akarmekkora gazt adsz, megvezeti az elejet. Ilyenkor le kell tenni a labat, ami nem mindig sikerul
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz AllTheBest #51704 üzenetére
Szerintem a kutya nem foglalkozik vele a műszaki vizsgát leszámítva (vagy ott sem?).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
AllTheBest
senior tag
válasz canniball #51710 üzenetére
Remélem is Sajnos gyári állapotban nagyon kényelmetlenné tud válni a motor, már fél óra után is... Műszaki nem érdekel, 2 évig még rendben van, következő műszakit már szerintem nem nálam fogja megélni
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Topiccsendőr
addikt
A nepitelettel nagyon ovatosan bannek.
Sajnos nincs moderalva. Sajnos felnotasok, laikusok es igazabol barki irkalhat ide.
Rengeteg olyan cikk van, amiben felismerheto a be nem teljesult irrealis elvaras valamilyen - alapvetoen nagyonjo- konstrukcioval szemben, ennek ellenere hibakent kezelik pl azt hogy kompromisszummentesen egy bizonyos celra lettek gyartva. Barmely modell ebbol fakado johire statuszt kolcsonoz neki, a budos paraszt pedig csakazert sem arra hasznalja, csupan a statuszt latja a rozsaszin kodben.De peldaul egy lelakott ismeretlen eloeletu jarmuben csalodas is magaval hozza, hogy rossz velemeny alakul ki rola. A teljesen idealis vilagban egy idealis nepitelet elso mondata ugy hangozna, hogy: nullkometeresen kitoltam a szalonbol. Ennek extrem ellenpeldaja pl a konteneres teljesen elhasznalt japan es olasz szemetek.
Vagy pont egy altalam megelt pelda:
A drz forumosok toke teljesen tele van kb 30 e km kornyeken ezekkel a motorokkal. Ez tort el, most locsolt ra 150 et, most az kattog, ez lett szar.
En egy kb 45 000 km es peldanyt szedtem szet, es mertem ki. Es nem a kattogasokra vagy barmilyen rejtelyes gyanus-titkos hangok alapjan alkottam velemenyt.
Abban a motorban nem volt 0.5 l olaj, es kb 0.7 l vizet engedtem le belole. (!)
A hengerfej teljesen kuka lett (bar a kipufogo oldal meguszta), a henger-dugo, gyuru gyari ertekeken volt. Az a motor igencsak ridegtartast szenvedett el, de beindult, es ment, csupan alapjarat nem volt, ugy hogy a szivooldal vezermutengelycsapagyazasa szaraz volt.
Meg talalkoztam nehany drzvel, baja egyikek sem volt, kimeregetve a szelephezagot, stb.
Ket lehetoseg van:
A motoroknal ugyanaz a helyzet, mint az autoknal, azaz, amiben van 150e km, abban igazabol 300 e km van,
Vagy csak az a nehany ember irkal a forumra, akiknek valami bajuk van.
Es ebbol saccoljuk meg, hogy az ertekesitett motorok hany szazaleka lehet ez...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KubanitoS
veterán
válasz Topiccsendőr #51708 üzenetére
Ki beszél itt terepezésről? Itt kérem csak és kizárólag közúti használat lenne a cél, az már más kérdés, hogy amilyen állapotban vannak az utak egy-két helyen, az már simán a terepezés kategóriája.
Amúgy egy motorkerékpár esetén geometrián egészen pontosan mit kell érteni?
DRZ-ről meg csak annyit, hogy anno mikor én tanultam motorozni, egy DR750 Big volt az oktatónak korlátlan motornak, az meg szintén ültetve volt. Én akkor kb nem éreztem, hogy probléma lenne (feltehetőleg azért, mivel akkor ültem először motoron ), így ezért is javasoltam haveromnak ezt az ültetés dolgot.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
emre
veterán
válasz Czimby #51700 üzenetére
Az a kettő emelte a motor seggét a módosított kutyacsonttal vagy alacsonyabbra vette?
(#51694) KubanitoS
Egyébként a furatok méretével és távolságával meg kell kérdezni pár bontót.
Személy szerint ezt a megoldást részesíteném előnyben:
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
polimorf
tag
330 hozzászólás 4 nap alatt
Ti nem motoroztok?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Laraxior
titán
válasz Something_ #51668 üzenetére
Engem autopalyan kapott el a jég
Ráadásul ugy volt hogy csak Füredről atgurulok Siofokra, amikor indultam, még 30fok volt,elég lesz a póló rövidnadrág kombó
Hát nem lett... Oda es vissza is agyonvert a jég"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #51716 üzenetére
Úgy döntöttem, hogy ma még heverészek
Nagyon jó volt, 6 ország 4 nap alatt. Vár látogatások, barlang, Fürdés a tengerben, szóval tartalmas volt.
Már töltöm a képeket a Dropbox-ra, amint kész lesz megosztom. Több mint 400 képet lőttem én, a többiekét még nem kaptam meg.
Valamikor videó is lesz az egészről de az majd akkor ha lesz idő az elkészitésére. (Lehet csak szezon után, most motorozni kell nem videót vágni.)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #51713 üzenetére
Irtam, hogy extrem pelda!
Erezheto valtozasokat okoz, ha nem mesz az elejevel utana. Egy csomo motornal hozza kell nyulni a rugohoz, mert nem lehet elofeszitest valtoztatni.
Utcan is erezheto, nem csak terepen.
Utanfutas megvaltozik teljesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
Alacsonyabbra vette az egyikük mert kis növésű, a másik pedig úgy vette a motort, hogy egy alacsonyító volt benne és nem tudta mitől olyan "szar". Aztán kiderült, hogy az előző tulaj egy csaj volt GSX-R 1000 K8
HA emeled sokkal könnyebben fog kanyarodni, de egyenesben instabillá válhat.
Ha ülteted, olyan lesz mint egy chopper nem akar kanyarodni, dőlni.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
polimorf
tag
Na felmentek a fotók a Dropbox-ra. Szlovén túra fotók
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Laraxior
titán
válasz Outlander #51721 üzenetére
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
polimorf
tag
válasz csongi #51726 üzenetére
Ezek után megfogadtam ha lehet kerülni fogom a Magyar utakat.
A Szlovén határtól mig eljutottam Győrig az egy örökkévalóság és kinszenvedés volt a motoromnak is meg nekem is.
Ezeken a képeken az Osztrák utak láthatók.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Daywalker
addikt
-
polimorf
tag
Egy jótanács: Ha valaki Olaszban parkolni akar akkor azt csak kijelölt parkolóban tegye. Ahol mi leálltunk pár fotót csinálni közvetlen a tengerparton az a pár fotó 60 euróba került motoronként. Nem helyszini birság volt, hanem majd kiküldik. A röhej az egészben, hogy vizirendőrök birságoltak meg a szárazföldön.
Ismét tanultam: Legközelebb 2 navigáció töltőt fogok vinni, ugyanis a túra végefelé megadta magát a töltő, igy navi nélkül jöttem haza vagy 400km-t, csak a táblákra és az itthon memorizált térkép emlékezetemre hagyatkozva. Nem volt vicces!
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
zoltanz
nagyúr
Átnézek ma Alsóörsre hátha tudok lőni pár jó motorról képet, ma kezdődik a feszt. Be nem akarok menni az idén, dolgozom.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zeon.hu #51734 üzenetére
Télen voltam arra. A közutak, meg az új autópálya szakaszok hibátlanok. A többi no comment, de úgymond a nemzetközi utak vagy mik... E43 talán...hibátlan. Ilyen 120-al repesztettem át kocsival még a vasúti átjárón is szabad jelzésnél.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Something_
őstag
Napokban beszeltuk, hogy pl az alpinestars borgatyamba csak kemeny terd es sipcsont protektor van, be kellett mennem a karasnaba egy csavarert (2100 ft) es ha mar ott jartam vettem egy hard short-ot (fekete szinben).
Akcios action shortot akartam, de nem gyozott meg, mert hatul csak puha protektor volt, ennel meg hatul is kemeny.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #51737 üzenetére
Nem fogja törni a segged?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dellfanboy
senior tag
válasz Something_ #51737 üzenetére
bőrruha alá befér?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #51712 üzenetére
Népítélet : nyilván szűrni kell a szélsőséges véleményeket. Szerintem érdemes nézelődni ott.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Yoshida
aktív tag
Persu szerintem olyasmire gondol, hogy a fickó vesz 30k km-el egy motort, megad mindent neki, aztán 35-nél történik valami váratlan, és nem érti miért ilyen szar (és ez nem lesz egy szélsőséges vélemény). Közben meg lehet hogy az előző -pár- tulaj szart rá cserélni időben ezt-azt, és amiatt indult meg egy helyrehozhatatlan folyamat.
szerk: vagyis helyrehozható, csak nem mindegy milyen költségen
[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
Egész jó kis "fanmake" videó.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
FIREBLADE78
addikt
Megjött a berik. öröm és bódottá
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Peczek
aktív tag
-
dellfanboy
senior tag
válasz FIREBLADE78 #51743 üzenetére
nah nézzük hány percbe telik felvenni? méret passzentos? piktúra?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
FIREBLADE78
addikt
válasz dellfanboy #51745 üzenetére
Még jó,hogy megfelelő a méret! Járkáltam benne jó 15-20 percet. Csaj szerint is pont rám öltötték ezt a méretet
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen