Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz #25954560 #14619 üzenetére

    mondjuk riasztóból nagyon sokféle van, és a jobbaknál amilyet én is igyekeztem venni elsődlegesen ki volt emelve a picsányi fogyasztás a kis akkuhoz igazodva ami a motorban van.
    sok helyen olvastam én is leszívós riasztókról meg 3 napos állás utáni nyavalyákról, de szerintem ez inkább a régebbi cuccokra jellemző!
    ha a 2mAh igaz, az nagyon kevés, kicsit bújtam a netet és egy sima autós riasztó 30 mAh-t is képes megenni, régen meg nem voltak motorspecifikus riasztók és ilyeneket dobáltak bele..

    (#14620) Daywalker nekem meg volt olyan többször is hogy télen a -15 fokos kora reggeli időben nem indult be az autóm, és az indítózástól lemerült az akksi...
    később derült ki hogy az 50Ah-s, 300A indítóáramú akku ami volt a kocsiban benzines autóhoz ajánlott, az enyém meg egy 2000ccm dízel, persze hogy nem indult be az elbaszott hidegben :D
    mire erre rájöttem itthonmaradtam télen vagy 4x :D
    aztán vettem egy kaliberrel nagyobb akkut, -20 pöcc röff, pedig egy dízelnek kell az elején a kraft :)

    [ Szerkesztve ]

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák