Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz TaaT #137324 üzenetére

    Akkor ne aggodt tul.
    Muszakin meg annyira sem fogjak terhelni. :).
    A tarcsa torzulasat meg vegkep nem nezik, eszkozuk sincs ehhez.

    Felteszi a padra.
    Fekez, es megmeri a fekhatast.
    Normal feknel az egyenletesseget es a fekhatast nezik.
    Illetve ne logjon a fektarcsa meg a kerek.

    De meg a fekcsapok logasat sem tudjak meghatarozni. De meg a tarcsa szegecsek logasat sem.

    Fog a fek oszt jonapot. :).
    Egy tisztesseges szervizes manulat kovetve magasabb muszaki allapotot tud alkotni, mint egy muszaki allomason vegzett ellenorzesek folyam kapott eredmeny.

    Emiatt tarcsat cserlni? Sztem nem sok ertelme van.

    Magam szervizelt motorokat a kozlekedes felugyeletnel vizsgaztattam eddig.
    Egy hatso piros prizma hianya volt a legnagyobb problema, es egy ledes helyzetjelzo ego meglete.
    A prizmat kellett azonnal potolni.

    Ha husleves a fekfolyadek, es fog a fek, akkor is megfelelne nekik. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák