Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F1DO

    senior tag

    válasz yodamastah #130779 üzenetére

    Hmm..
    Voltam itthon olyan pályaoktatáson ahol azt hallottam hogy ez a legintenzívebb fékezés mikor a hátsó kerék már-már elemelkedik és ugyan ott van az a hátsófék, de pl jobbos kanyarban mikor a testsúly a jobb pedálon van hogyan kezeled finoman a hátsó féket?
    Vagy feláldozod a tempót a hátsó fékhasználatért?
    Abból kiindulva, hogy gáz és fék üzem van (semmi 'utazás', 'gurulgatás') és a kanyar érintőjéig fékezel, onnan pedig gázt húzol - A kanyarba érkezés során, még az előtt egyszerre kell helyezkedni-ívre tenni-kiülni (ez igénybe veszi a combizmokat, deréktól felfelé a testet és a kanyarbelső felé lévő lábfejet ami támaszték lesz) + visszaváltani (bal láb munka) + első fékezni (jobb kéz munka) és akkor még a 4. végtagoddal kezeld kontrolláltan a hátsó féket - hát ez még egy polipnak is kihívás lenne úgy, hogy ez a mozdulatsor mind összeszedett, rendezett legyen és ne ártson hanem használjon a motor mozgásában, terhelésváltásain..

Új hozzászólás Aktív témák