Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #130189 üzenetére

    Ez a porszűrős story túl van tolva, pont múlt héten egy KFX700-at kaptam szét szelepcsere miatt. Szelepfedél le, láncfeszítők ki, vezérműtengely ki, hengerfej le és mindezt kétszer, mert V2-es. A garázsban csináltam, műgyanta, festett falak, álmenyó. Az egész blokk kb 7-8 órát volt "nyitva". Utána olajat cseréltem és kész. Mennyi por mehetett bele egy viszonylag steril, burkolt, nyílás-zárókkal rendelkező garázsban? Semennyi..
    Nyilvánvalóan nem egy Taschner féle, porló aljzattal rendelkező sufniműhelyre gondoltam mint alternatíva, ahol ráadásul 99%-ban nyitott kapunál mókol..
    Azért találni bőven a kettő között is alternatívákat. Nem márkaszervizt, de tisztességesen burkolt aljzattal, normális nyílás-zárókkal rendelkező műhelyt.

    persu

    Ok, az én 5 éves VFR-em még nem ilyen. :D
    Nem tudom, h az a KTM olyan-e már, de ha igen, akkor pedig specikus KTM szerelőt kell keresni. Ugyanúgy, mint ahogy a VFR-nél is a Kozma Tomi, biztosan van KTM vonalon is, aki szoftverekkel is bír, de nem márkaszerviz.
    Azért jól néznénk ki, ha mostantól minden új motort majd 5-6 + évesen is márkaszervizbe kellene hordani emiatt.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák