Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
epzon
őstag
válasz cannibal #4799 üzenetére
szia
fontos, hogy először tisztázd, hogy érzékeny vagy a rainbowra vagy sem (illetve a családban aki nézni fogja azok közül valaki zavar e)
én inkább LCD-re szavazok ezek közül is
ha kell a WXGA akkor epson w12
ha elég az XGA akkor epson x12mindkettőnek előnye a horizontális trapézkorrekció, ami egy külső csúszkával könnyen állíthatsz, plusz akár pendrivról is tud vetíteni (ha valahova el akarod vinni akkor nem kell kábelezni) vagy normal A-B USB kábelen is átmegy a jel
-
szaszlaci
addikt
válasz Konflikt #4798 üzenetére
Szia,
HD20 teszt, ha ez segít. Bár nekem így monitoron keresztül nem tűnik olyan jónak a képe.
Hogy meglásd a szivárványt, kevés az esély. Az meg, hogy ne szokd meg, még kevesebb.cannibal: egy fórumon maximum 383 Lument, kalibrálva 294-et írnak. Bár fejlődés, és csak idő kérdése a megfizethető, elég fényes LEDes gép, de ez még egy kicsit karcsú.