Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaszlaci
addikt
válasz yodamastah #5796 üzenetére
Miért, egy mozivetítő sem látszana két méteres vásznon a maga 10 – 20 ezer Lumenével?
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
yodamastah
őstag
válasz szaszlaci #5802 üzenetére
Lattam mar egyszer ahogy napfenyben probalkoztak 2db 5000 lumenes stackkel. Gyakorlaitlag alig latszott valami. Amikor rasutott a nap akkor kb semmi.
TEgyuk fel hogy megvan a 20ezer lumen fenyero (a vetito ara es meretei teljesen irrealisak a feladatra). Ezzel a 2 meteres vasznon sacc 10ezer luxot lehetne merni. Kepzelheted hogy viszonyul a direkt napfeny adta 100e lux-hoz Esetleg arnyekban lenne valami ertekelheto kep.
-
gyurko0
csendes tag
válasz yodamastah #5801 üzenetére
Köszi a válaszodat!
Nekem Benq MX717-et ajánlottak, arról valami vélemény esetleg?
Igazából egy kocsma kinti részére szeretnék projektort venni a foci eb-re. -
szaszlaci
addikt