Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szuzi80
tag
sziasztok,
elolvastam az első 100 hsz-t, kerestem volna egy összefoglalót az alapokról, mint ami a többi topikban általánosságban van.
Kinéztem egy közel 8 éves, cégben használt tipust, ami LCD-s, és múlt hónapban esett át egy lámpafelújításon, ami adatlap szerint 2.000-3.000 üzemórát bír, márpedig én TV helyett szeretném használni, igy pedig évente elfüstölök egy lámpát ami legalább 50ezres kiadás, úgyhogy ettől a vételtől elálltam.Szóval most 4450 hsz-t nem akarok elolvasni. A legfőbb kérdésem az, hogy a mostani projektorok közt milyen árban lehet olyat kapni, amelyiknek a lámpa élettartama 10.000 üzemóra vagy afeletti? Az olcsó projik mennyit bírnak?
[ Szerkesztve ]
-
jracz
tag
válasz szuzi80 #4551 üzenetére
LCD és DLP-k közt szerintem nincs ilyen lámpaórával rendelkező.
Vagy meglutrizol egy régebbi CRT-t(az ki tudja meddig jó), vagy egy ledes DLP-t.
Pl: tv-re az LG HS201 tökéletes.