Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz marciart11 #4150 üzenetére
nem is akarom. igazából 4 méternek jobban örülnék, de van egy 50cm-es falam, ami szerkezetileg tagolja a nappalim és a bútort csak igy tudom berakni. jól is döntöttem anno, hogy nem vettem nagyobb vásznat (bár ez inkább fosás volt, hogy túl nagyot veszek, mint tudatos), ez azt hiszem ideális lesz a projektorhoz is. azt hiszem sikerült minden alkotó elemet a lehetőségeimhez képest jól megválasztani és egy tisztességes belépő szintű rendszert összeállitani. 2 hét még kb mire kész lesz teljesen.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szaszlaci
addikt
Igen, mindenképp HD vagy FHD javasolt. A HD600-al nem jársz rosszul. A következő ajánlat a Mitsu HC4000 lenne, viszont az kilóg a keretből.