-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Jogos. Én vagyok már a fáradt, hogy nem vettem figyelembe a 0-100-at. Ott valóban vajmi kevés szerepe van, csak problémát okoz.
(#52990) ReSeTer: Lévén nincsen igazán nagy légmozgás még 0-100-nál, így pont semmit nem ér a leszorító erő. Ráadásul a rajtnál, ahol a legtöbb idő elmegy, ott végképp semmi értelme. Minél nagyobb tapadó felület és megfelelő terhelés kell. Nyilván a gumik nyomásával is kell játszani, hogy a kipörgést némileg kiküszöbölje a gumi gyűrődése/elforgása a felnin. Ezt mondjuk egy pro drages talán jobban el tudja magyarázni.
De mindjárt rákérdezek egy hozzáértőnél pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
hobizoli
nagyúr
tegnap jott a pogramozo arc, allitgatta az autot, hat 4.ben viszi a ket kilot... termesztesen a nemet autopalyan tesztelve
mondjuk a 2 honapos vizhuto a muanyag oldala osszeillesztesnel aszondta kozben, hogy anyamat, ugyhogy ott be is fejeztuk
van is benne mar vagy 150km
alig van meg rajta csak par szunyoghulla...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
EQMontoya
veterán
A 110 lovas ősdizel Ibiza és a 90 lovas kombi Passat között nagy a különbség. Pont azok szoktak villogni, akik 3-mal mennek gyorsabban...
Kihúzódok előre jobbra, tartom a sebességet, nem bír megelőzni, jön a következő kamion, visszamegyek elé, és villog. Hát ha nincs kraft, nem kell izmozni...
Btw megnézném azt az 1.9 tdi-t, aminek 200 fölötti végsebessége van chip nélkül. A 101 lovas Ibizának pl. 190km/h.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
footy
addikt
150-ről tovább gyorsítva egy 2literes szívómotor is pont annyira kevés, fél nap alatt elvánszorog jó esetben 200ig
Nekem a kocsi hamarabb fent van 150-ről 170-en mint 120ról 140-en. 2.0 benzinnel
hegyredombra felfelé mentem 190-et úgy, hogy még húzott volna, csak az asszony parázott. Szóval nem kell leírni a szívó benzinest, nem beszélve arról hogy a váltón nagyon sok múlik ilyen helyzetekben. -
EQMontoya
veterán
Lekoccolta 30-cal, na puff, ilyet bárki benéz, nem ez a közveszélyes.
Inkább a sok fogalmatlan gyökér, akit nem tudsz kivillogni 3 sávon a középsőből, aztán észbe kap, hogy "bassszki, itt van még egy sáv jobbra", és ráhúzza, mint kamionos az "akciós pacal" tábla esetén a lehajtósávra 3 bringáson és két motoroson át.Illetve a másik idióta barom miatt majdnem lezúztam a kocsi orrát. Mekkora hülyének kell lenni ahhoz, hogy valaki pályán, a belsőben, előzés közben elvegye a gázt? Mész a külsőben, előtted a kamion, mennél ki balra. Arra számítva, hogy már rég megelőzött, de nem, még mindig nem sikerült, aztán meg lehet vészfékezni a kamion előtt, mert a baromja szépen belassított melléd. Aztán meg persze nem érti, hogy miért anyázok dudálva...
Jellemző, hogy 1500km-t vezettem a hétvégén, abból 1100-at külföldön, és csak itthon akartak megölni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ez az egyik oldalról jogos. A másikról nézve, amennyi baj szokott lenni velük, nem olyan nagy gáz. Illetve a felépítés nagyon hasonló a Priushoz, valamint a most megjelent IS300H hajtáslánca nagy mértékben emlékeztet a Camryére. (Eltekintve a hosszmotortól, persze)
Same rules apply!
-
runner 125
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
Ezzel lehet aztán belevágni fényes nappal az éjszakába
(pam-pam)
[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
Fogalmam sincs , azért kérdezem , de majd rákérdezek taxisoknál is , ott úgyis terjednek a hírek mint a futótűz .
Mágus2 (#53878) fiatnál is van azonos köbcentishez egy és kéttömegű , csak épp a váltó más , lazább az illesztés . és a kiváltó szett miatt csörög zörög a váltó , működik , nincs baja csak a hang zavaró, vmi ilyesmit olvastam nemrég,.. lehet VW-nél nem variáltak .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
MunezXBK
nagyúr
Borzalmas, mit összebéget. A kis gáz fogalmát nem ismeri, óvatosan nyomjuk a pedált, semmi, semmi, még mindig semmi, aztán hirtelen BEEEEEEEEEEEEE! Imádom a birkákat, az ostoba tekintetüket, a békés természetüket, a seggükön összefosott bundájukat, de nem véletlen, hogy nem a bégetés kedvéért tartjuk őket.
-
whitezo88
nagyúr
hét ez borzalmas. minél többet nézem a műszerfalat, annál rondábbnak hat.
De akkor ezek szerint a Toyota úgy gondolja, egy szélső szellőzőnek süvítenie kell, ha bezárják, mert mindhárom tesztautóban süvített. Kis gyakorlás után el tudtam játszani a rostéllyal a Pásztorok, pásztorok kezdetű dalt a középső beömlő megfelelő tekergetésével.amúgy az a bőrbelső is ilyen olcsó műbőr-textilbőr kinézetű... a varrásról nem beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
Prof. Winkler Úrnak kicsit elborult az agya.
Vezettem már ilyen motoros hibridet. Közel sem ennyire fos, mint ahogy írja. A motor béget és szar hangja van, az OK, de megy, ha nyomod neki, lehet vele előzni. Csak nem érezni, mert a motor hangja alapján nem tűnik fel, hogy gyorsul a kocsi.rip and tear, until it is done
-
!Overdose!
őstag
Egyetértek. Bár szerintem ennek nem a Golf lesz a vetélytársa, mert aki japánt szeretne az japánt is fog venni. De a Civic 1.6 i-DTEC 6,2-ről indul listaáron és hamarosan jön a kombi. Ha nem lesz nagy felára az 5 ajtóshoz képest és igazak a Papp Tibi által megszellőztetett fogyasztási adatok, akkor nem tudom ki fog Auris HSD-t venni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen