-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz vzsryl #160224 üzenetére
Nekem volt 1.5 mpi fábiám. Tudom miről beszélek. Nem muszáj előzni. Lehet nyugodtan is élni. Engem a fogyasztása kergetett ki a világból (városban emberrel és vásárlás után röhögve 10 liter felett volt)
(#160225) LuckyL : Néha jól esik ha mások idegeire mehetek a visszapillantóban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz vzsryl #160211 üzenetére
Az nem olyan vész, vissza kell kúrni harmadikba, tiltásig forgatni meg minimálisan rákészülni, kinézni a lukakat, aztán ugyanúgy meg lehet azzal is csinálni mindent, persze ha nem ül benne 4 ember meg klíma cementes zsák a csomiban meg kisfaszom. Én az uno 1.0ie-vel is a gyorsabbak közé tartoztam az utakon
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz vzsryl #160333 üzenetére
diszlexiás vagyok, bocsi érte
Emiatt nagyon zavar, hogy valaki ékezetek nélkül ír, de mégsem pampogok miatta, viszont érdekes módon őket senki sem cseszteti ez miatt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
B-L-A-C-K
titán
válasz vzsryl #161455 üzenetére
Mondjuk annyira nem érdekel mennyit eszik, persze ne egyen 20 litert, egy E92-est is simán bevállalnék, csak tudom azokkal sok gond van. De még nem körvonalazódott bennem el mi legyen pontosan, azért is várok ötleteket.
Köszi megnézem a kínálatot azokból amiket mondtál.
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #161727 üzenetére
2M-ért egy közepesen jó E46-ot kapsz nagy benzinessel. Az kimaradt a storyból, hogy nem garázsban állna az autó. Na most, ha nem utolsó évek egyikéből származik a gép, akkor 1000%, hogy rohadni fog. Márpedig a jó állapotú nagy motoros kései E46-ok inkább 2.5-3M között mocorognak.
(#161728) ludsimon: Lehet az 13 éves is, ami kevésbé rohad, igaz nem ennyiért, de valóban talán nagyobb pazarlás a szabad ég alatt rohasztani.
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz vzsryl #161905 üzenetére
Grandland X-et nézegettem, de abból az alap felszereltségűhöz nem lehet automata klímát kérni, ami azért egy 6 milliós autónál elvárható lenne. Meg hát gyengébben felszerelt, mert a Kuga alap-ban 8"-os navi is van meg hátsó tolatóradar, meg azért mégis 1.5 turbo ami nem olyan kis köbcentis mint az 1.2 130le Opelnál meg a Nissannál. Ezért nemigen találok alternatívát.
Még a Mitsubishi Eclipse Cross amit néztem mert az is 1.5 turbo 163 le, de az már 6.5 millió ami sok.Seat Ateca is jó lehetne de abból is csak a sima 1.0 jön ki ennyiből.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #162861 üzenetére
Ez az x fordulat fole nem forgatom nem feltetlenul helytallo dolog. Pl nekem 2-300m emelkedon kell indulnom, ha munkaba megyek, akkor azt vegig egyesben kene 2500-on, ha a splasht hasznalom, hogy ne oljem igazan a motort? 2500-rol alapjaratra esik vissza a fordulat, attol biztos jobban kopik, hogy ott szenved 1000 korul, mint ha kihuzatom ovatosan 3500-ig...
-
slett27
addikt
válasz vzsryl #162861 üzenetére
Köszi ! Végül is a sima 90LE-s benzines lesz. Nem merek venni Turbos benzinest. Hogy miért ? Mert 11 évig nem én használtam az autót. Majd ha újat veszek, akkor. Kíváncsi lennék hányan vannak azzal tisztában amit leírtál és hogy úgy is használják.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gzbotii
veterán
válasz vzsryl #163181 üzenetére
Én meg arra, hogy:
Úgy látom, hogy nem tiszta, mire akartam kilyukadni. Magyar fórumokon a japán az autó, az összes többi szar.
VAG topicon kívül, hol mondják, hogy jó egy VW, Seat, Opel? Sehol. Na de a Honda 7200 jelentkező 140nm...na de az
Nekem nincs ilyen berögződés, most VW van, előtte Opel B Corsa GS volt, de jöhetne egy Accord, Jazz... de az elvakultság fáj, amit sokszor itt megy
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz vzsryl #163311 üzenetére
Bocsi, igazad van, elkalandoztak a gondolataim írás közben
Az Ave mellé még betehetjuk a 7. Accord-ot 2.4-el elég jól is megy, a futóműve is fasza, összességében talán a legbéemvésebb nembéemvé a listámról. Viszont annak nem vágom milyen a belső felszereltsége. (De bele való utángyártott Androidos fejegységről pont pár napja láttam videót )
(#163312) bitpork
A gurgulázás egy dolog, de a kolléga írási stílusából nekem úgy jött le, hogy ő nem a bugyogás miatt autókázott vele fél napig. Majd jön és pontosít
A 2.5 TDI nem tudom hogy jön ide. A két motort pozitív példaként említettem, azok a világból kimennek négyszer, meg vissza. Az említett bekezdésben annak a csodálkozásomnak adok hangot, hogyha olyan irgalmatlanul jó és sokáig elfutó a kolléga által ajnározott BMW V8, akkor miért is kell rajta 400 ezernél 1 milliós motorfelújítás?[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #163365 üzenetére
Anno valahol olvastam hogy az oroszoktól vesznek vasat a japánok, és a kész autót még hajóztatják a nagy vízen, így a tartós sós pára miatt miatt korábban oxidálódik. Bár ha megvételkor bejelölnék a vevők az opciós listán az üreg és alvázvédelmet, nem is lenne később probléma.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
norbert1998
veterán
válasz vzsryl #163411 üzenetére
Annyit már nem szánnék rá.**
Azt elfelejtettem mondani, hogy ha ésszerű autóról lenne szó, mint az új bravo vagy a 147-es, akkor nem igazán akarok a 7 számjegy közelébe menni, sőt, igazából csak a GT esetén lennék hajlandó, egész egyszerűen az ésszerű magyarázat miatt, mert az egy gétééé ( többi coupe, amit felsoroltam meg nem igazán mennek egymillió környékén, jóval alatta (is))Szóval amiken gondolkozom:
147-es alfából az egyes verzió inkább
hyunai coupe-ból az első és a facelift/második verzió tetszik csak, a többi szerintem csúnya
alfa gt (de minek annyit kidobni rá, jaj!)
ha nem túl apró*, fiat coupe és gtv is lehet*ha úgy adódik, 4 ember férjen el benne egy szombathely-balaton túrán, akár 4 napra is. a bravo ezt neccesen abszolválta csomagok terén, de akkor már volt subláda és a hátsó sör közepe üres volt
** ez itt a gond. Hiába lenne meg a keret arra a bravo-ra is, az egyetem alatt inkább gyűjteni szeretnék, minstem az egészet autóra költeni, s ezért nem tudom eldönteni, hogy megengedjek valami kis feljebblépést, vagy felesleges pénzkidobás.
és akkor jön a baj, mikor meglátok egy új autót vagy hirdetést, mint ezt
coupe-ból lehet más is
a lényeg, hogy felszereltségben nem szeretném a bravo alá adni semmiképpen sem.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz vzsryl #165573 üzenetére
GTC Astra lett volna, ami 1210kg, a Bmw 1285Kg, azaz 75Kg a difi. Ez meg majdnem annyi alatt lesz 100-on mint az Insi. 9.9 mp volt a gyári adata az Insinek, ennek meg 10.4, Astrának meg 13.4 lett volna, szóval bőven elég lesz nekem.
máyköl: Igen, ha nem jön be max eladom, de tetszik régen is ez a forma, így hogy elvileg egy nagyon jó darabot fogok ki meg pláne szívesen ülök bele.
[ Szerkesztve ]
-
válasz vzsryl #165829 üzenetére
a piaci értéke borzasztóan gyorsan és nagy mértékben csökken.
Tévedsz, az egyik legértéktartóbb a dacia
Ja és a suzuki pont annyira rohad, mint a dacia
gyenesmartin: a swift+balenoban elégé leülsz, a logan relativ magas sandero stepway 3,25M abba magasra ülsz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz vzsryl #165829 üzenetére
értékvesztés....
annak esik nagyot az értéke, ami drága újonnan, vagy kiemelkedően szar (pl premium renault)
lefogadom, hogy a 3 milliós dacia forintban kevesebbet veszít az értékéből 6 éves korára mint a 4 milliós suzukiezt a dumát, hogy értéktartás stb, bizonyos gyártók próbálják bemagyarázni
aki megy hülye el is hiszi és ilyen fórumokon visszamondja...
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz vzsryl #165858 üzenetére
értéktartás nem létezik gépjárműnél kivéve veterán vagy eleve befektetési céllal vásárolt szupersportkocsi
értékvesztést pedig lehet kalkulálni, leginkább új autónál a várható futásteljesítmény és használati időtartam figyelembevételével
és ezt forintban mérik, nem ilyen "érzésekben" hogy szerinted a suzukit jobban el lehet adni mint a daciátmégis ezt milyen árra, évjáratra, pontos típusra számoltad ki?
(persze tudom hogy nem számoltad, csak neked ez a szubjektív érzésed....de erre nem lehet semmit alapozni)cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz vzsryl #166091 üzenetére
Passat 5 vagy 5.5? Felejtős?
Vectra is pofás.
2.0 TDCI ritkábban látok. 1.6 TDCI esetleg? Ha már tud 90 LE-t egy dízli azzal már elpirickázgatok. 1.5 DCI motoros autót szoktam vezetni rendszeresen megpakolva. 90 LE a teljesítménye és egész jól elvagyok vele. Nem kell nekem 150 LE.Azért is írtam az 1.5 milliót. Szóval kb 1 millióig vagy 900 ezerig érdemes kutakodnom a vételár tekintetébe. A többi simán elmegy az első szervizre vagy valami előugró hibára.
-
rayoliviero
veterán
válasz vzsryl #166187 üzenetére
UFO is van. De nyilván a rosszabb állapotúak.
Az A4-re azt írták, hogy pénznyelő. Azért gondoltam, hogy az A3 is az lehet. De akkor ezek szerint az szerencsére nem, így megnézzük.Opelt utálja, Focust is, szóba se jöhet. Esetleg más? Alfa szintén pénznyelő. 308 és 307 CC?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Xbox Series X|S
- Milyen monitort vegyek?
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPhone topik
- Kerékpársportok
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest