- Xbox Series X|S
- World of Warships
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EAFC 24
- Alkoholista nevelde
- Le Mans Ultimate
- Premier előzetesen az xDefiant
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Dragon Age: Origins
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz parandroid #106877 üzenetére
Nagyon plussz egy
Kocsira hitel az viszont nekem is a hatareset kategoria. Ha kell egy megbizhato kocsi, de arra nincs keret, akkor a szükseg bejatszik es ok. Viszont ha mondjuk az a kerdes, hogy egy par eves hasznalt öneröböl vagy egy uj+hitel kombo....haaat. Akarmilyen stabil a gazdasag, vagy az ember helyzete, az amekkorat buksz az uj auton+hitelen az szvsz irrealisan sok.
Mondjuk otthon mindig csak a vegletek müködnek par eve a hitel volt a menö, mindenkivel benyalattak, hogy hitelböl kell menni nyaralni, mert az a kiraly. Aztan 1-2 eve jött a masik oldalra eses, elkezdtek hergelni a tömeget, hogy üzzük ki az összeset bankot, mert ördögtöl valo a hitel, az tehet mindenröl. Aztan most meg kezdenek valahogy a normalis utra visszatamlyogni, miutan leallt a gazdasagban a hitelezes
-
tresh
addikt
válasz parandroid #106953 üzenetére
Persze ez is egy érv. Akkor azt mondom hogy ott a scenic abba elfognak férni és D-vitamin se fog hiányozni + hely is van
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz parandroid #106953 üzenetére
Azért egy MKIV mondi még nagyon nem ez a kategória, de afelé haladt már igen. Egyébként hosszabb túrákon a sötétebb barlang még lehet előny is, hosszú pályás szakaszon tudnak aludni a gyerkőcök (enyém gyári sötétített is körbe).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #107145 üzenetére
"Szép dolog a downsizing, meg jól mutatnak a négyliteres fogyasztások a katalógusban, csak éppen hazugság az egész. Vagy marketing. Vagy poltika. Mindegy, a lényeg az, hogy bullshit."
Ne felejtsd el hogy az autógyártók úgy táncolnak ahogy Brüsszel akarja, nem tehetnek mást.
Give them hell Ukraine!
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #107145 üzenetére
Szerintem egy ilyen literes Ecoboost minden fordulatszámtartományban jobban megy mint egy 1.6-1.8 szívó benzines, elég csak a nyomatékgörbékre rápillantani. Úgy gondolom, hogy a downsizing jó dolog, az 1.4 TSI is egy marha jó motor, de igazából még az 1.2 TSI is élhető egy Octavia méretű kaszniban, és az csak 105 lovas.
Azért, mert most ez a 180 lovas 1.5-ös nem ad sportautós menetteljesítményeket, még nem kell temetni.
Volt szerencsém mostanában 1.6-os szívó motoros új autókat vezetni, illetve 1.2-1.4 TSI-ket, utóbbiak nagyobb kaszniban is kevesebbet ettek és sokkal-sokkal jobban mentek, mint a szívók. Nekem szívó motoros autó 2.5 liter alatt nem nagyon kellene, viszont egy 1.4 TSI-be vagy egy Ford Ecoboostba simán beülnék.
Nyilván a katalógusadatokat fenntartással kell kezelni, a valósághoz sok közük nincsen, de azt hiszem, ezzel mindenki tisztában van.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz parandroid #107145 üzenetére
Nem feltétlenül. Lásd: Lupo 1.7 SDI > Lupo 1.2 3L. Mindkettő ~60ló de utóbbi pörgősebb gyorsabb sokkal kevesebbet fogyaszt kevésbé szennyez. 1999 óta róják az utakat és motorikusan semmivel sem megbízhatatlanabb vagy gyengébb mint a 4hengeses szívódízel társa. Pedig anno amikor megjelent sokan temették a kis ccm 3henger + turbó miatt pedig az idő bebizonyította, hogy nincs velük semmi baj.
Az ecoboost Mondeo is csak 125ló nem 150 vagy 180. Szerintem nem lesz velük gond hosszútávon sem."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-v-
addikt
válasz parandroid #107145 üzenetére
Háromhengeres, egyliteres Mondeot a népnek! Oh, wait, van ilyen...
Nem azért mondom, de régen is volt 1.8-as mondeo, vectra, 6-os mazda stb. stb.
Ami szívó volt mind, azoknak ha hiszed ha nem kifújja az orrát ezzel a 125 lovas 1.0 ecoboost motorral... és de, pont hogy ami feltöltött motor az képes menni 4e alatt is, nem kell szanaszét forgatni mint a szívót. Nézd meg totalcar év autója videóját amikor kipróbálták, csak az 1500 körüli tartomány ahol döglött, ahol még nem fújja a turbó, utána tök használhatóan megy.A kis szívómotornál lényegében minden élhetőbb ... kicsi = kompaktnál minden ami 2.0 alatt van, középkategóriában meg 2.5 - 3 liter a minimum amivel meg bír mozdulni értelmesen, ha benzines szívóról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #107145 üzenetére
az a 1.0T 1400rpm-n 200Nm-t tol a gyar szerint... sok szivo 2.0-s motor csucsban sem tud ennyit, nemhogy ekkora rpm-n
ugyhogy ezen klassziukus ertelemben vett turboluk se nagyon lehet, mert ez azt is jelenti egyben, hogy 1300-1400-n mar fullos toltonyomasa is megvan
attol meg ne felj, hogy a Ford-ra specializalodott nevesebb tunnercegek pikk-pakk felokositjak a ECU-t ugy, hogy ~230Nm-t is tudjon, es a gari sem fog leesni rola
ennyit szivoban 2.5-s altalaban amr 6 hengeres motorok szoktak produkalni, jellemzeoen 4000rpm korul, tehat alatta fikabbak, mert a kevesebb pillanatnyi nyomatek azonos motorfordulaton kevesebb loerot is jelentazaz a 1.0T ott meg erosebb is
Focus Ecoboost 1.0 12v turbo, tartosteszt 100k km utan
10:16-nal nezd csak meg azt a hajtokart...pl en attol nem felek, hogy az ott eltorne esetleg
az ott 350-400Nm-g tuti birja
a blokk is closed deck rendszeru melle, teljesen jopl a hondasok a pocsuket kivernek ha ilyen belu motorjuk lenne, mert akkor nekik sem kene venni szazlepedokert az gyarinal erosebb cuccokat a D-s meg a B-s motorjaikba, a kulonbozo mechanikai erositesek melle...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #107160 üzenetére
igen csak azt felejted el melle, hogy ugyanazzal a 6 literes fogyival most 2-300kg-val tobbet mozgat mar ez
meg melle nem 155-s virsligumikon futnak ezek mar, es barmilyen merete is eleve nagyobb egy mai kisautonak is, mint 20 evvel ezelotti elodjenek voltpl a mostani Corsa nagyobb meretu mar, mint anno 20 eve az F Astra volt
vagy nezz meg egy 5gen meg egy 9gen kuvikotna ez a fejlodes, hogy ezek mellett ugyanugy 6-t eszik, es nem 8-t, mert nagyobb meg mert nehezebb, meg stb
több drón kell ;P
-
Bati0501
őstag
válasz parandroid #107796 üzenetére
Házon belülről,az 5-ös bömcsiből.
-
válasz parandroid #107796 üzenetére
új motor, nem psa-tol van.
-
t1
addikt
válasz parandroid #107816 üzenetére
Fabia, i20 és Mazda 2 közül vàlasztanék.
-
ludsimon
veterán
válasz parandroid #107905 üzenetére
Ennek hol lehet utánajárni melyik autó galvanizált?
Úgy tudtam az Audik kizárólag.
undefined
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #107905 üzenetére
Ez pontosan igy van. Sőt a 2004 utáni Classic II meg már szinte semmi olajat nem esznek. Arról nem is beszélve ,hogy bárcsak minden autónak az lenne a leganagyobb baja ,hogy 8-10e km alatt "megeszik" egy liter olajat.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Bati0501
őstag
válasz parandroid #107816 üzenetére
De ez elvileg tök komoly,azt hiszem itt linkelte vki,h ez a pletyka járja.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #108231 üzenetére
Először is kösz a tapasztalatokat.
Hát, elég sokat gondolkodtam, hogy Fiesta 1.3 benzin vagy 1.4 Ibiza, de a külső miatt valahogy az Ibizára gondoltam - meg tágasabbnak is tűnt (Fiestában ültem). Fiestának jókat olvasni a futóművéről. Májusban lehet elviszik a mostani gépet így egyre inkább gondolkodom, hogy mi is legyen majd helyette.
Jelenleg ezek vannak versenyben nállam: Focus Mk1, Astra G, Fiesta Mk5 -Utóbbi külső miatt és mert 2005 körülit tudnék venni, másik kettő a hely. Ezekből ki mit választana?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #108240 üzenetére
G Astra Classic II valóban jó választás lehet , szerintem is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #108272 üzenetére
A mozgó útakadály listára felvenném még az 1,6-os B5.5 Passatot. A síró görcs kerülgetett...
hdman: Az kamu bizony. Nekem 6,2-t evett fix 130-nál az 1,2-es Jazz, országúton viszont tényleg el van 4,5-ből.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #108272 üzenetére
de amugy az a vicc, hogy gyartonak egy 1.2-1.4 vagy egy 1.4-1.6 motor kozti dffi az kb nem kerul semmibe, foleg ha ugyanaz a motorcsalad tagja a ketto
szoval nem ertem miert eri meg neki a fikabbikat annyival olcsobban adnia
kisebb arcedulat irhat ra mikozbn neki ugyan n aniyba kerult az is
csak mivel abbol tobbet fognak ezert eladni, a markat huzza le az ezert tohonya es iszakos motoru modellgyakorlatilag magukkal basznak ki kb csak
több drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #108803 üzenetére
true...
messze vannak már a valóságtól sokszor.
igaz ez azért az olvasón is múlik, hogy mennyire tudja megkülönböztetni az ilyen jó értelemben vett belterjes marhulást a valóban tanulságos tartalomtól. fejben az ilyenek elé azért érdemes odaképzelni egy bazi nagy "don't try this at home" táblát, az már egy másik kérdés, hogy az egyszerű nép lelke már csak olyan, hogy hinni akar, és ha 1000 elcseszett hobbiprojekt után mutatsz neki egy ilyen cikket, már el fogja hinni, hogy 150-ért is ki lehet fogni, csak jól meg kell nézni.
így lesznek ezekből a kis abszurdokból hivatkozási alapok.
----
most ide nagyon idekívánkozna egy magánlevél, amit kaptam az egyik fórumtárstól pont ebben a tematikában bő fél éve csikós olasz túrájáról a nem annyira feszes, de inkább frissen összehányt konzervdobozzal inkluzíve család, aminek meg is lett az eredménye. aztán meg ment az előbőrhúzogatás, hogy ú, komám de fasza gyerek vagy szombaton is találsz a taljánoknál
kerékcsapágyatkarburátort... aztán ebből legenda lesz a legendából meg példa.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #108803 üzenetére
Szeretem az ilyen adok-veszek-szerelgetos temakat, pont azon goldolgodtam egy cikkel ezelott, hogy mennyi penzt fog elnyelni vajon ez a kocsi, es olyan 200-300K ra scaccoltam az vetelaron fellul.
Aztan meg mindig nem ugy indul a motor, zorog a valto, a belso ter okadek.Egyszer vettem en is egy oreg corolla GTi-t 100K-ert, ami egy evre ra 550K ba volt, ugy hogy a motorra valtora nem is kellett kolteni, talan 300K-ert ment el.
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #108803 üzenetére
Jajj már. Miért nem lehet meglátni a kaland szépségét? Egy olcsó, szebb napokat is megélt szedánnal, tele kételyekkel nekivágtak Európának. Sikerült? Sikerült.
Egyébként írja a cikk közepe táján, h szervizekkel együtt 220k környékén járnak, írhattam volna azt az összeget is. Tök mindegy.
Autós újságírók, évtizedek óta ezzel foglalkoznak, nyilván nem fognak elgurulni Ivanics-hoz egy 30 éves autóval, br. 10.000ft-os órabérrel számolt szervizre, mint ahogy én is kerülöm a márkaszervizeket.
Egyértelmű cél volt a költséghatékonyság, a történet részint erről is szólt.
Olajcserére, gumicserére, szűrőcserére én sem viszem sehová, otthon le/kicserélem és nem vagyok szerelő, csak amire én is képes vagyok, azt nem bízom másra.Typhoon47
Értetted a lényeget. Élvezted az írást, ez volt a cél.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#16514048
törölt tag
válasz parandroid #109087 üzenetére
Inkább német párti vagyok, de a két példány közül egyértelműen a "lekszász" (de idegesítő ez a kiejtés) a jobb, szerintem nem nagyon lehet vitatkozni vele.
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #109087 üzenetére
Részemről a Lexus, bár szívesen odaállítottam volna a Volvo-t is. Évjáratban, méretben is azonos kategória.
Hm, tényleg, egy használt tesztre odaadnám nekik.DeFranco
A párhuzam sokszor feltűnt már nekem is, biztos vagyok benne h sok cikk indítója az itteni topik. Elvégre ugyanaz a hobbysta közösség vagyunk csak kicsiben, mint akik a TC-t olvassák.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #109087 üzenetére
Én is inkább német párti vagyok... de ez a Lexus!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz parandroid #109187 üzenetére
A Mazda3 nekem is begyere, főleg külsőre, de ha újat nézünk, akkor drágább. Használtnál nyilván egyedileg kell nézni.
Amúgy most nézem, hogy kissé félreérthetően fogalmaztam, nem magamnak keresek autót. Apósék akarnak most venni.---
Viszont saját részre kellene majd 2-3 hónap múlva a mostani helyett egy, mert ez közelíti a gazdasági totálkárt. Jelenleg egy 99'-es 1.4-es VW Polo Classicot hajtok, de annyit kellene rálocsolni, amennyit jelenleg ér.
Ehelyett keresnék:
-2000-es (vagy fiatalabb) évjáratú
-max 2000-es benzines motorral
-100-120 LE-vel
-man. klímával
-napfénytetővel
-ABS, min. 2 légzsák
-tágasabb autót, kombik előnyben
-300e FT/1000 EUR áron
Nincsenek nagy elvárásaim, de a belső ne legyen lelakva és motorikusan is legyen rendben, bírjon ki 2-3 évet.Ebben az ársávban mennyire érdemes a német/osztrák autókat nézni. Mobile.de-en elég nagy a kínálat pl Mazda 626-ból, ami szimpatikus is lenne.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Declare
őstag
válasz parandroid #109219 üzenetére
Es akkor ugye a sarga rendszammal hivatalosan nem is jöhetsz haza ujabb büntetesi/penzkiadasi faktor
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz parandroid #109224 üzenetére
Sárga: Németországon belül
Piros: Németországon kívülItt egy hivatalos határozat, amiben megemlítik:
ún. „sárga rendszámmal” 2012. november 1-től nem lehet Magyarországon közlekedni[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
rbalint88
addikt
válasz parandroid #109205 üzenetére
Mini jó nagyon Csak asszonynak nem a szíve csücske, mert egy állat vagyok azzal az autóval. Haverék vettek, nálam volt az autó egy hétig, csodálkozom is, hogy nem jött csekk. nagyppályás gokartbérlet azzal az autóval közlekedni. Minden adja magát ahhoz, hogy elkenje a száját az ember. jó váltó, életteli motor, precíz kormány, játékos futómű. Ahh, imádom azt a kocsit, Isten áldja a BMW mérnökeit érte.
No, végignéztem a 900 és 1,2M közötti kínálatot ma, ABS-klíma-1700cm3 feletti benzin vagy b/g. Mondom miket találtam, amik tetszettek (optikailag és teljesítményre): Alfa 147 2.0 selespeed, 156 1.8, 2.0, 2.5 V6, Audi A4 1.8T 2.4 V6, 2.8 V6 (ezekkel tudom mire lehet számítani, kb passat árfekvés), Ford Focus ST170, Mondeo 2.5 V6 Ghia, Honda Prelude 2.0 automata, Mercedes E320 4matic aut. (ülésszellőztetéssel!!!), Saab 9-3 cabrio 2.0T aut.,Volvo V70, XC70, S80 2.5T AWD aut. Ezek azok az autók, amik a hideg racionalitáson túl érzelmi szálat is megmozgatnak valamennyire a jelenlegi kínálatból. Biztos van olyan típus, amiből van olcsóbban is jó, vagy csak olcsóbban van jó. Ma pl ültem Citroen C5 1.gen-ben, nem kellene, de megértem, aki olyat vesz. Nagyon kényelmes, puha autó. -
Declare
őstag
válasz parandroid #109224 üzenetére
Nemetorszagon belül hasznalhato csak a sarga. Szlovak, Cseh, Magyar rendör nagy esellyel nem bant erte (en is sarga rendszammal hoztam ki a kocsimat es a cseh oldalon pont kikanyarodott egy benzinkuton mögem egy rendör auto nyilvan nem vert le a hideg veritek ) . De aztan semmi nem volt. Magyar rendör ismerös azt mondta, itthon ugyse tudjak igazabol mi is az a rendszam, kommunikacioval se akar veszödni, meg a papirmunkaval se....ugyse allit meg mondom ok
Osztrakok viszont allitolag direkt vadasznak a sarga rendszamra...rendszam levetel es par 100 euro a bünt
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #109268 üzenetére
nem azert mondom de vannak ilyen treller kamionok amikre fel lehet rakatni a kinezett autot es akkor az elhozza egy bizonyos osszegert kb hazhoz
es akkor nem kell szopni az osztrakokal meg a nemeteknel rendszamot venni meg biztositast kotniUK-bol 45-50k-ert hoztak el egy autot par eve, ennel kozelebbrol gondolom meg ennyi sincs a dija ennek
több drón kell ;P
-
Ivan15
senior tag
válasz parandroid #109268 üzenetére
hat a (#109227) raczger-hozzaszolas 5. oldalan a felsö harmadban egyertelmü, hogy Mo- nem fogadja el a sarga ideiglenes rendszamot indoklassal. Ott van benne.
(masreszröl a sarga ideiglenes rendszamos kocsik gepjarmübiztositasa a nemet hataron megszünik, ezert ha törtenne egy töres/baleset a tulajdonos zsebböl fizetheti az okozott kart, ami azert alacsony sebessegnel is több millio is lehet, ha több erintett van. Ezek utan meg ki az az idiota, aki sarga ideiglenessel utazik Mo-ra?)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz parandroid #109309 üzenetére
Ja, a hibrid még szimpi is lenne. Csak hát pesten sorozatba lopják. És valahol felvilágosítottak (lehet hogy épp itt...) hogy a pajzzsal szerelteket is elviszik ha hibrid (abban meg tudják kerülni)... Na köszi.
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #109413 üzenetére
"ha sok a lassítás-gyorsítás"
Ilyen tempónál már nem kell lassítani gyorsítani hogy magas legyen a fogyasztás. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
deicide
veterán
válasz parandroid #109413 üzenetére
Főleg Fehérvártól a 3 sáv ellenére volt benne lassulás, gyorsítás, egész odáig szinte üres volt a pálya. Az dobhatta akkor meg jobban, meg a somogyi szakasz.
kenguru99: nem írom le részletesen, mert virtuálisan felnégyelnek, de igen, 192 volt BC szerint az átlag, direkt nulláztam indulás előtt, mert kíváncsi voltam. A zalai/somogyi szakaszon lehetett jól haladni, elvétve volt autó.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #109814 üzenetére
lehet akkor 33 éves nagypapis vagyok már, de nekem akkor is bejön külsőre.
egyébként focus simán van 4M-ért, az kompakt méret, és nem fapad.
persze nyilván jobb lenne egy mazada3, na de az nem is annyi.a többieknek pedig köszi a felvetéseket.
-
válasz parandroid #109814 üzenetére
3 milla nem egy nagy határ. Én 1 éve vettem az allroadot akkor mindenestül 4'160'000 ért, és az 2007-s volt. És még ebben is iszonyat kompromisszumot kellett kötnöm.
Amikor kerestem-keresem az autókat nekem is az extra lista a prioritás. De olyat nem találtam ami
-tetszik
-nyújtja az elvárt extrákat
-nem eszi le a gatyámat
-elérhető ára van
-nem teszi tönkre a karbantartása a családi budget-tRemélem neked sikerül, mert nekem nem sok sikerélményem volt ilyen téren.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #109868 üzenetére
Van igazság abban amit mondasz, de nem lehet mindent egyszerre. Szépen fokozatosan le fog minden szivárogni az olcsóbb kategóriába is.
A cooper jó, bár tényleg pici Viszont inkább legyen több de ne vegyél olyat amit nem fogsz szeretni csak kitételekkel! Ott b@ssza meg a jegesmaci ha ennyi pénzért nem tudod feltétlen szeretni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #109868 üzenetére
Jut eszembe, nekem az egyik első dolgom lesz kiiktatni az ilyen gyári beépülő modulokat: kell a francnak hoyg bárki is tudja merre járok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #109871 üzenetére
Könyöklő terén maradj a gyárinál.
-
Bati0501
őstag
válasz parandroid #109882 üzenetére
Ds3?
-
maggi1886076
addikt
válasz parandroid #109884 üzenetére
Én a vw golfokkal vagyok már így, meg az ezer éves audi a4ekkel
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
Integrale
veterán
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #110246 üzenetére
Soha eletemben nem vettem kereskedotol kocsit, KP es maganszemelly. Soha nem is volt gond.
Ez a 3-6 eves kategoria amit nezegetek szinte mind kereskedos, elvetve van egy-egy maganszemelly, ok joval olcsobban adjak a kocsit,.
Gyakorlatilag nem tudok olyan embert a kornyezetemben aki sajat maga adna el a kocsijat. Ez egy felesleges nyug az ittenieknek.
Havernak vagy egy fiatal( 5 eves) Chevy Impajaja, nagyon megkimelt, keves kilometeres, most vett egy 2013-as Grand Caravant. Az ottani markakereskedo $4K-ert szamitotta be volna a kocsijat. Elmet egy mezitlabas kereskedesbe ott $6.5K-t ajanlottak erte es $9K korul tennek ki.Ami jelenleg tetszik es arban is jo az messze van. 2.5-3 ora egy iranyba, viszont most talatam 3-4 esetleg 5 kocsit is egy rakason, lehet kiveszek egy nap szabit aztan lejarom oket sorba.
Az a baj tul sokat olvastam utanna Ne merek venni mar semmit.
A mazda CX-7 tetszik, de csak 2010 tol van szivo benzin az elotte levo 2.3L turbosba kifekszik a turbo, atugrik a lanc, megfo a motor. A szivo valami 160 lo a turbos 244 le? szivobol alig van, turbosbol Dunat lehetne rekeszteni.
Chevy Equinox 2009 uj modell, jol sikerult, de a 2010-2011 motor zabalja az olajat. 1 liter/ 3000 Km-es olajfogyasztas GM szerint teljesen rendben van.
Nissan Murano 2009-tol szinte mind V6-3.5 L, nincs a motorral gond viszont szinte mind AWD es mindbol a dol az olaj az osszkerek hajtasnal valamint a valtobol is, 2003 ota ismert a gond, de meg nem sikerult kijavitani/ elismerni egeszen 2012-ig panaszkodnak ra.
M. Outlander, 2009-tol a V6-os motor baszott ritka lett, csak a GT be meg XLS-be rakjak, mar a 2.4-es benzineseket is nezem beloluk, de alig van elado. Viszont mar szivarognak be a 2011-2013-es modellek az arsavomba 2.0- benzines motorokkal ami nem kell a kutyanak sem, mert egyszeruen nem megy.
AMD Power: Ezek tetszenek. Nagyon a szivo mazda vagy az outlander fele hajlok, de felek hogy mindegy mit veszek majd belenyulok valamibe aztan szivo lesz!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #110510 üzenetére
Az olajos DSG-k jók, a szárazkuplungosak már nem túl tartósak. DSG még a legkevésbé butább bár benzinesbe vmi miatt nem tudják jól hangolni, dízelhez viszont tökéletes. Van kis fázis késése de megszokható. Előzéskor bele kell kalkulálni azt az 1-2 sec-et amíg eldönti, hogy 1-et vagy 2-t váltson vissza.
Jah és ha dobja valamelyik fokozatot akkor ott kell hagyni a francba, az azt jelenti hogy egy időzített bomba. Ha nagyon sokat nyúzták és/vagy megspórolták a váltóolaj cseréket akkor bizony... Ez sem örökélető cucc.
#nincsbennetarcsi
-
válasz parandroid #111310 üzenetére
LOL Speciel az enyémben 4 elektronyos ablak, klíma, ülésmagasság állítás az első kettőhöz, központi zár, riasztó , két ülésfűtés , szervo és színre fújt minden volt elektromos tükrökkel. Meg egy fasza 10 literes városi fogyasztás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz parandroid #111382 üzenetére
Hazabeszélek és vállalom, de Volvo S40? 1.6-1.8-as szívó benzinesek állítólag "elpusztíthatatlanok". Vagy, ha kombi kell, akkor V50.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz parandroid #111393 üzenetére
Ezt meg tudom erősíteni, hátul nem túl tágas az S40, a csomagtartó nekem elég nagy, a V50-nél nem tudom, mi a helyzet. Ugyanakkor benzines V50-ből konkrétan 6 darab van eladó jelenleg (abból az egyik LPG-s), amit választéknak nem nagyon hívnék. S40-ből lényegesen jobb a helyzet.
-
válasz parandroid #111393 üzenetére
családban van egy V40 (V50 előtti széria még ráncfelvarrás előtti), azért elég nagy a csomagtartó. hátsó lábtér szerintem szintén oké, mi három fővel anno mentünk 3500kmet 5 nap alatt és utánna nem fájt semmink. V50ben mondjuk nem ültem, V40ben babakocsit mi nem szállítottunk. V70 használtan pár évesen már alig drágább (persze ez felszereltségfüggő), mint a V40, legalábbis erre. az pedig tényleg nagy.
---
S40 vs V50: arra ügyelni kell, hogy a V50 a V40 rebrandja, míg az S40 mindkét szériánál egyforma névvel futott. hogy teljes legyen a kép 2013ban egybeolvadt a korábbi S40 / V50 (/ C30) alsó szegmens az új V40é.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #111415 üzenetére
És milyen jó az a napi 150-160 km. Meleg a motor, kopás nulla, mindenki örül.
Van egy Transit Customunk, közel két éves, kb. 120 ezer km van most benne. Újszerű, semmi kopás, zörgés, stb. nincs. Csak jobban megy és kevesebbet eszik, mint 10 ezer km-es korában. Ha ugyanez 6-7 év alatt ment volna bele, biztos sokkal rosszabb állapotban lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs