Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
tag
válasz DeFranco #86491 üzenetére
szerintem nem mindenképen van, eddig jópár, huszonx évés tankot szedtem szét, mindegyik patyolat volt, ha kell fotozom is, most is van épp egy szétszedve. benzin mindig csak annyi volt bennuk amennyi eppen kellett egy napra bár ennyi erővel egy 10 literes vödör is lehetne a tank
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #86494 üzenetére
na, szépen lábujjhegyen elmentem tankolni, szűk 47 liter ment bele, 55 literes a tank, tehát volt benne még kb. 8 liter, nem egy életveszély talán a kosz szempontjából. először csak csorgattam bele szép lassan az első 10 litert hogy ne kavarjam nagyon fel, aztán ment bele teljes gázzal.
utána lábujjhegyen vissza a házhoz (össz 2,5 kilométer oda-vissza), most áll egy fél órát-órát hogy ülepedjen ha van benne valami, aztán megyek egy kört és mindenki derül.
-
blt.62
őstag
válasz DeFranco #86488 üzenetére
Szio! A tankban lévő koszhoz szolnék hozzá. 25 évig voltam benzinkutas, van tapasztalatom. A kúton lévő tartályokban a szívócső a tartály aljától 20-25 cm-re vannak beállítva. Ez a fenékkészlet ami a tartály nagyságától függetlenül 2-3 ezer liter üzemanyagot jelent. Amióta mindegyik kút kivan adva magán kézbe ezeket a csöveket leengedték 5-10 cm-re, hogy minnél kisebb legyen a fenékkészlet és a veszteség. Ha kevés anyag van a tartályban és pont akkor tankolsz, biztos hogy kosz kerülhet a tankba. Soha nem szoktam tankolni ha tartálykocsi áll bent a kúton és éppen lefejt,mert felkavarja a tartály alján lévő szutykot is. Nem cserélik a szűrőket se a kútoszlopokon sűrűn mert drága. Ez pont olyan,hogy 20 litert tankolsz, de biztos lehetsz benne,hogy 19,90 litert kapsz.
MegtorloXp
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #86508 üzenetére
HI!
le kovewnni a tankot tiszta benzionnel majd alhoholla majd bezinnel ujra kimosni, utanna gujhet a forro mososzeree mosas majd utannaujra abnzim es tokaletes leszen
udv
neduddki
p.s.:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
gaborbol
őstag
-
Zolás
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #87090 üzenetére
...meg azért add össze jó előre azokat a tételeket is, ami vásárlás után biztosan vagy szinte biztosan felmerül: átírás, illeték, első szervíz (szűrők, olajak, vezérlés), biztosítás, nagy valószínűséggel gumiszett, stb.
nálam is inkább ezek dobták meg a költségeket, effektív hibára nagyon keveset kellett költeni eddig szerencsére, első szervízre, gumira, némi felszerelésre annál többet, már bőven túl vagyok egy év alatt a másfeles összegen mindennel együtt.
-
LógaGéza
addikt
válasz DeFranco #87090 üzenetére
Vásárlás után 1-2 hónapon belül az is megoldható lenne. Most nem a pénz a kérdés (persze az is fontos), hanem az irány, hogy jófele nézelődök-e. Mondjuk remélem ha kifogok egy jó állapotút, esetleg egy frissen műszakiztatott/szervízelt járműt, akkor nem lesz ilyen baj vele. Tudom, nem kell mindent elhinni, amit leírnak a hirdetésekben.
Például ittvan ő, kb 800-ba beleférne akkor az átírás is."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #87103 üzenetére
Több helyen is utánakérdeztél? Azért szerintem ez nem így van. Nyilván alvázvédelem és alvázvédelem között is van különbség, noh meg persze fontos a kivitelezés. Csak olyan helyre viszem, akik lelkiismeretesen leszedik a lökhárítókat, küszöböket, lecsavarozzák alul a vezetékeket, stb. és igényesen, cm2-ről cm2-re fújják le az egészet. Illetve, utána kifújatnám az összes üreget a Mike Sanders féle zsíros üregvédővel. Csikós is ezt használta a Mercinél, még Overdose írta.
A Honda-n pl. semmiféle alvázvédelem nincs gyárilag. Full sima fényezett lemez az egész alja. Meg is lepődtem amikor alánéztünk vásárlás előtt, de hála ég nincs rajta komoly korrózió. Viszont szerintem ez így továbbra sincs rendjén.
Aknában múltkor megnéztem a Volvo-t is, az gyárilag le van kezelve ilyen rücskös szürke alvázvédővel, csak jelent ez valamit.Szóval, ha korrekten meg van oldva - még időben! - az üreg és alvázvédelem, nem tudom elképzelni, h inkább ártana, mint használna.
Persze egy elve korrodált felület esetén gyanítom hamarabb lesz szopóág lekezelés után, hisz ha megindul a rozsda, azt nehéz megfogni bármivel is, pláne ha még rászigetel az ember.Qru
Noh igen, de az csak ideiglenes megoldás. Gyorsba lefújták, h ne kezdjen el korrodálni, én viszont az egész autó alját meg akarom csináltatni. Ahogy fentebb is írtam, alánéztem vásárláskor, a legalacsonyabb helyen is (elől) 20cm-es hasmagasság normál felhasználás mellett nem fog leérni, húzásnyomok nem is voltak rajta.
AMD Power
Nem tudod kb. mennyiért csináltatta meg az előző tulaj, illetve milyen anyagot használtak?
Köszi.footy
Köszi. A kérdés hozzád is. Mennyibe csinálták meg, illetve mit használtak?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
senior tag
válasz DeFranco #87112 üzenetére
Mert hogy a csiszi-csiszit nem fogja neked élő ember megcsinálni rendesen, főleg hogy nem is látszik, mert aztán egyből lekenik.
Ez így van. Nem találsz olyan kompetens pateszt, aki lelkiismeretesen megcsinálja neked és itt nem a pénzről van szó, hanem az utolsó 10% felületről, amit egyszerűbb sajnos hagyni a francba és lekenni.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #87112 üzenetére
Amennyire lehet utánajárok ennek is, majd beszámolok mire jutottam. Illetve a folyamatot úgyis fotókkal dokumentáltatom a sráccal.
Typhoon47
Hjah, ezért is keresek tényleg korrekt embert, aki nem fogja elnagyolni az egészet. Inkább fizetek érte többet, csak legyen megcsinálva rendesen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #87112 üzenetére
HI!
Vilagszalam zinkphosfat mire valo?:- )
udv
neduddki
mod: na fenn van a civic-en a px5, huuu finylik osztan rendesen:- ) elso hejjzetjezot kicsereltuk a kapott osram-ra bazz gyorsan kiszedtuk mert akkora finye vot hogy az blutalis...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #87123 üzenetére
Jah nincs para, csak meglepő volt ismét, mivel korábban is írtad már ezt a többet árt, mint használ dolgot.
molnarpeter
Noh igen, de ez egy profi műhely, akik tuti 3x annyiért adják, mint a piaci ára. Meg ők eleve restaurálnak, weboldalból kiindulva fókuszuk nem a magyar piac.
Itt találtam egy tesztet az üregvédő szerekről, 2. helyen végzett a Mike Sanders, tuti cucc lehet.
tomiii.
Egyedül álltál neki? De mégis h? Van emelőd? Teljesen tisztára sikerült felhordás előtt pucolni az alját?
Tuti nem állnék neki, egy részből max hétvégén tudnám csinálni, más részből nincs benne rutinom.Te milyen szereket válaszottál?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz DeFranco #87292 üzenetére
hatalmas +1 a végére!
néhány milyen.. vegyek? topicot végigjárva teljesen igazad van. Egy sima kis monitort akartam venni (2 éve talán), gondoltam bekérdezek - a Dell IPS monitorai alatt igazából mindegy, ha nem szánsz rá 50k-t, akkor ugyanazt kapod.
és azt mondom, hogy nincs is ezzel nagy baj - szakértők vannak (?) az oldalon, akik az adott témában jártasak, és minőségi termékeket akarnak ajánlani. a tápegységtől kezdve az mp3 lejátszón át az órákig. Mert ha az óra nem svájci, akkor lehet Casio vagy Seiko, igáslónak jó az..
viszont a szélesebbkörű kérdezgetések miatt pl. fülhallgatós topicnál az első komment /összefoglaló/ az átlag felhasználónak elég: 0-5000 között mik az ajánlottak. 5-10k között stb.
laptopos topic: üzleti gépet, vagy olcsón sok garival. de ott van egy kérdőív, amit ki kell tölteni (mikor-mennyiért-mire stb.), és csak utána kap segítséget a kérdező.azért írtam ezt le, mert valamit át kellene venni a többi Milyen ... vegyek? topicokból.. akár egy kérdőív sokat segíthetne:
Ár - papírmunka, első szerviz.
Méret, felhasználási kör, utasok száma - kombi/sedan stb.
Évi futás - benzin/dízel.
Márkák, amiket szeretne/nem szeretne
kinézett autók (linkje)meg minden más, ami elő szokott fordulni, Ti tudjátok mikre kell még válaszolni. egy ilyen kérdőívet össze lehet rakni egy hét alatt közösen. a lényeg, hogy ne úgy jöjjön ide az illető (ahogy már volt néhány), hogy linkel egy kombit egy egyterűt meg egy kupét, hogy melyik érné meg jobban..
tudom, szóba került már ez, de jó lenne megcsinálni is. vagyis: nektek lenne jó, ha megcsinálnátok"... and I hope you have a great day!"
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #87292 üzenetére
Ez egyébként rohadtul igaz. De biztos nem rossz szándékból.
Itt az ajánlók többsége ahogy mondod autómániás és nem utolsó sorban igényes. Ezért a saját szintjükhöz mérten próbálnak ajánlani is.
Próbálják kihozni a keretből a legtöbbet. Legyen kényelmes, fogyasszon keveset, de menjen jól, ne kelljen rá sokat költeni stb... Aminek persze az a vége amit itt is látni néha... Lásd 1 millió alatt nem lehet "jó" autót venni. Persze a "jó" már mindenkinek mást jelent.
Lásd autóápolás topik, ahol az egyik fazon 2 naponta porszívózza az autót és mittomén 3 naponta meg mossa... de ha lehetősége van rá akkor minden nap.
Na ez olyan extremitás, amire az átlag érdeklődők 90%-a egyáltalán nem vevő és tényleg nevezhető túlzás kategóriának. De akinek ez a hobbija, mániája (autó) annál ez teljesen érthető. Sajnos vagy sem de a többség csak használni akarja az autót és ennyi.De ahogy előttem is írták, ez van minden topikban. Milyen monitort vegyek topikban kb csak a Dell IPS létezik, az is max 3 fajtában. Az összes többi "szar". Milyen vga-t vegyek topik dettó. Ha nincs minimum 16 magos i7-es procid akkor ne is vegyél végéát mert úgyis limites lesz... (na persze...)
-
neduddki
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #87519 üzenetére
Szerencsétek, hogy most pont beleolvastam a topicba, meg tudom védeni a Megane-t
Az, hogy annyit költöttem rá, az nem a kocsi, hanem én és az előző tulaj hibája, ugyanis az előző tulaj totál elhanyagolta, én meg hozzá nem értőként megvettem. Új akku, téli, nyári gumi, féktárcsa, betét, műszakilag is maradt rám pár eltitkolt hiba, és csinosítgattam is rajta saját kedvem szerint. Ha jó állapotban vettem volna meg, ez egy nagyon megbízható autó, mint írták is feljebb kényelmes, nagy, kis súlya miatt keveset is fogyaszt, és az 1.4 8V kivételével fürge is. Ami nálam 1,5 év alatt előjött hiba, az az ablak bovdenjének szakadása, 7k volt, és egy 70 Ft-os izzó kiégése. Minden más hiba már akkor is fennállt, amikor a kocsit megvettem.
És igaz, terveztem az eladást, de lehet csak úgy döntök, hogy még belelocsolok 50-100k-t, és akkor mégegy ilyen patent 16 éves autó nem lesz, ugyanis ezen már nem marad használt alkatrész, minden új
Természetesen így már nem érdemes eladni, inkább marad még 2-3 évet terv szerint, aztán jön majd egy másik kategória... Ha pedig még idén, vagy jövő nyár körül cserélném, akkor ugyanilyen Megane-t vennék, csak jobb motorral, magassabb felszereltséggel, 3-4 évvel fiatalabbat, vagy Focus-t
Ja igen, és ha már most ott lesz ez a topic a hozzászóltak között, maradok egy kicsit
-
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #87519 üzenetére
Akkor megadjam két ismerősöm telefonszámát?
Az egyik családtag. A másik utcabelim. Ők nem locsolgattak vagyonokat, a sógorom mai napig sem locsolgat rá vagyonokat. Az utcabeli eladta, vett egy nagyobb járművet.
Bandi18: Pont most lett mindenféle javasolva. Uno utódként bármi jó közülük.
giigz: Most mondták, hogy pancsolod a lóvét bele. Le vagy bukva. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #87525 üzenetére
Az a baj, hogy fórum, nem személyes beszélgetés. Emiatt nem jön át mindig, amit mondani akarunk, hanem minden ellentétes vélemény személyeskedő hangvételt kaphat. A francia mindig francia jellegű marad, kivívták maguknak a sokszor japán csoda technikát meggyalázó bonyolultsággal össze rakott olasz minőségű autóikkal, amin BÁRMI elromolhat. A Megane az egyetlen, amit meg mernék venni illetve az egyetlen tőlük, amit ár-értékben javasolni merek (nem azt venném, mert inkább legyen egy korhadtabb régebbi németem, de ezt már régről szajkózom, elfogultan minden ellen). S merem ajánlani azért, mert évek óta (legalább = éve) van rokonnak, pár évig volt az utcabelinek is, különösebb problémák nélkül. Ami giig-zel történt, az meg bármelyik típusnál megeshet sajnos.
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #87525 üzenetére
Nem, nem a kopóalkatrészek vannak 7k-ban, hanem az 1,5 év alatt történt meghibásodások javítása. A kopóalkatrész pedig Swift árban van, és ha jól tudom azokat nagyjából minden autón ugyanolyan időközönként kell lecserélni, a Megane sem kivétel, csak éppen olcsóbb az alkatrész, mint pl. egy Focus-hoz. Vezcsere hosszbordás szíjakkal, görgővel, vízpumpával, munkadíjjal 25k, olajcsere 10W40-es olaj 5k körül van, Mannfilter szűrő 1,5k, ha magamnak csinálom 6,5k, szerelő elkér érte 3k-t. Féktárcsa 10k volt talán a két darab, betét 5-6k körül, Valeo, gyári minőségű. Meg volt egy hűtővíz csere 2500-ért, ja és az olajleeresztő csavart is cseréltem csak a móka kedvéért, 270 Ft... Amiket írsz, pl. középső dob, hátsó merevítő, karosszériás munka, injektor, fhp jeladó, ez mind fennállt akkor is, amikor vettem az autót, nem nálam előjött hiba. Talán az fhp jeladó az lehet, de pl. abszolút nem biztos, hogy rossz, lehet egy tisztítás elég lesz neki.
A lényeg annyi, hogy egyébként egy jó kis autó, megszerettem, jó vezetni, kényelmesen elvisz mindenhova, nem is néz ki rosszul 16 éves létére, viszont nagyon belenyúltam egy szar állapotúba, ami a vételkor is tudható lett volna, csak a körülmények olyanok voltak, hogy ez jött ki belőle...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #87531 üzenetére
Te kezdted, mégpedig ezzel a félreértéseddel:
"Aha, tehát 7k-ban van neked az autó meg a kopóalkatrészek, de azért szinte minden alkatrész ki lett, vagy ki lesz cserélve valamilyen varázslatos okból "
Hidd el, nekem is totál mindegy, csak leírtam az igaz tapasztalataimat, ha neked ez sem jó, az szerintem nem az én hibám, más meg tudja érteni kötekedés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #87552 üzenetére
Így van!
Am hegyvidékről: pénteken voltam olajcserén láttam szétkapva egy 2.0-ás H4-et, monodm ezzel mi lett? Azt mondja a csóka hegyen lakik a női tulaj és hidegen tolta neki mindig felfelé mert pörgetni kell a gépet. 3 év után adta be a kulcsot a blokk (pont gari lejárta után 1 hónappal). Szivacs.
blt.62: Nem véletlenül töröltem az előzőt sem. Szakmai topikban nem hirdetünk, használd a hardveraprót vagy a Szeged környéke adok-veszek-beszélgetek topikot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #87587 üzenetére
I!
erdeks me nekm a kozpont mondta hogy e5-os msa megint lelningradban moszkvicsokat osztogatnak???:- )))
udv
neduddki
mod; sot mdnehun van e5os csak megflelo pisztojjt kel lemeni :- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #87591 üzenetére
HI!
4.5baros 145osw guikkal, behajott tukrokkel levett ablaktorlokkel ja es porig ultetve a ksieb b leglenenal mitt:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
mycso
veterán
válasz DeFranco #87525 üzenetére
Egyébként mi számít kopó alkatrésznek???
pl.: teszem azt 300K km után egy generátor csere/felújítás, kuplung csere, ilyesmi az minek számít??
Mert ez is egy elég tág dolog (tudom általában fék, szíjjak, pár futómű alkatrész amiket ide szoktak venni).
Csak azért kérdem, mert sokan-sok helyen jönnek ezzel a "csak kopó" cuccokat kellett cserélni. Ez rendben is van, de mit és mennyi km után?“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen