-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Kornel #88590 üzenetére
Ja, oké lehet de hogyan? Előzz egyet 90km/h felett egy 50lovas ezres szívó Seat Ibizával vagy az 1.2-es 45lovas Corsa B-vel vagy egy 60lovas 1.4 f astrával vagy egy... Ezekbe se erő se nyomaték és még zabálnak is rendesen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz LógaGéza #88591 üzenetére
Tök egyszerű, A lupóban mint általában a kétezres évek eleji benzines Volkswagenekben nagyon-nagyon elavult kifejezetten puruttya benzinmotorok vannak. 1.0 50lovas szóra sem érdemes. Még egy lupo méretú bódéhoz is gyenge, nulla nyomaték pörgetni kell hogy vánszorogjon zabál is szépen ergo szar úgy ahogy van. Az 1.4 75lovas már dinamikusabb de ez becsapós mert olyan rövid váltó van alatta, hogy 40km/h felett nyugodtan lehet dugni neki az ötödiket, elbírja. Városban ez jó de ha kiérsz autóútra netán felmerészkedsz vele egy autópályára szabályosan leeszi a fejed amellett rövid úton megőrülsz a 4000rpm felett ordító motortól. Az 1.4 FSI nem lenne rossz de az meg nagyon drága és itthon ritka is mint a fehér holló. GTI szintén. Dízel meg elcsattog városban is 5literrel városon kívül pedig közelebb van a 3literhez mint a 4hez és ott a 200Nm nyomaték is 2000rpm-nél nem kell forgatni. 1.4pd-nek is elég rövid a váltója így minden fokozatban dinamikusabb mindnél kivéve persze a GTI-t. egyetlen említhető hátránya a hangja. 3henger ellenére nem rázza szét az autót a motor egyedül a hangja ami rettenetes de az is csak hidegen és alapjárat közelében. Menet közben fordulaton szépen kisimul nem tolakodó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Amúgy meg simán 3L-t vennék ha már Lupo kell. Ha nem megy és nem lehet bele cuccolni legalább egyen keveset és annál kevesebbet az 50ccm-s robogókat leszámítva semmi nem fogyaszt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #88605 üzenetére
Bárhol. Egyszer szorultunk be kilométereken át egy ATEV-es kocsi mögé nyáron na azt nem kívánom senkinek. Hosszú kilométereken át szívtuk a fullasztó rothadó dögszagot csak mert a harmatgyenge 1.4 Opellal nem lehet csak úgy megelőzni valamit ami 90-el megy előtted. Félreállni szintén nem tudtunk mert két oldalról végig szalagkorlát volt első lehetőségnél pánikszerűen menekültük le mögüle. Elég fincsi volt. Tessék egy újabb személyes példa az alulmotorizáltságról.
Én eleve nem szeretek kamion mögött menni. Zavar ha nem látok előre és repesztette már be nyerges vontató által felkapott kő (nem kavics) a szélvédőnket. Ha lehet mihamarabb megelőzöm a kamiont is a buszt is ha kilencvenes korlátozás van érvényben akkor is. Ha utána csak 95-el megyek előtte akkor is. Ez van."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz parandroid #88618 üzenetére
Had ne röhögjek hangosan a hozzászólásodon. Sehol sem állítottam, hogy alkalmatlan. Azt mondtam, hogy necces vele előzni mert veszélyesen alulmotorizált. Csak, hogy tiszta legyen a kép egy ilyen autóról beszélünk. Előzzél már meg ezzel három személlyel + tele csomagtartóval egy árkon bokron át tiltáson döngető dögszállítót úgy, hogy közben még szembe forgalom is van. Újkora óta az Opel Gaál szervizeli és a karbantartó szervizekre is oda van hordva. Teljesen jó műszaki állapotnak örvend nem vérzik a torka. Az a kocsi azzal a motorral ennyit tud. Íme az adatlapja. 0-100km/h:16.5s, a Vmax: 160km/h. Utóbbi adat amúgy ordas nagy hazugság. Navival mérve 147km/h a vége. Ott megáll mint a szög ha két lábbal állsz a gázon akkor is. Óra szerint persze megvan a 160.
Ahol egy 100lovas 1.6 benzinessel biztonsággal előzöl ott a 60lovas astrával 3x is meggondolod, hogy kimenj előzni. Szánalmasan gyenge autó 120felett egy személlyel is meghal.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #88628 üzenetére
"azt értsd már meg, hogy..."
Az igen, széttaposva üveghangon ugyanúgy gyorsul a babakocsi kerekes Splash mint egy Escort. Most ettől kéne beszarni? Átlagos közlekedési szituációt nézz ne gyorsulgass. Autóskártyás.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz LógaGéza #88664 üzenetére
Esetlegesen a turbó és a pd elem lehet nagy szopó ha már halódnak megfelé. Azok tényleg drágák még a "kanyarban leesett" is. Ha viszont ezek rendben vannak vásárláskor (ezért is erősen ajánlott beméretni vásárlás előtt) akkor nem kell tőle félni. Kopó alkatrészek árai nagyjából megegyeznek a benzinesével. Nem para. De a 3L sem az. Váltójától meg pont nem kell fosni. A rossz híre is csak azért terjedt el mert nem nagyon ért hozzá senki és össze vissza gányolták őket vagy a márkaszervíz több százezer forintért cserélt benne komplett alkatrészt egységeket amire egyébként nem is feltétlen lett volna szükség de ez számukra az előírt protokoll. Egyszer kell rendbe tenni a váltóját - ami egyébként egy sima mechanikus váltó egy tök egyszerű robottal a tetején - és a világból kimegy az is. Megszokást igényel, hogy nagyobb padkákra nem lehet vele felállni mert felakad az eleje de ezt leszámítva teljesen jól használható kis kocsi. Jobb mint az 1.4 tdi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz tomiii. #88692 üzenetére
Nem vagyok egy puccos királyfi de abba kocsiba konkrétan bele se szartam volna olyan okádék volt. Az csak sár szárazon a 80%-a kijön egy erősebb sörtéjű normál porszívóval, vizes takarító géppel meg az egész. Legolcsóbb dm-es nedves törlőkendő simán leszedi a műanyag elemekről a legmakacsabb koszt is (azzal szoktam) de még egy sima nedves szivacs + papírtörlő kombó is jó. Ha eladok egy kocsit még ha egy országos cimborámnak is tutira nem így adom át. Tököm se szagolná más ázott kutyájának a bűzét meg vakargatná lefelé utána a sarat. Ezzel a koszfészekkel járt vajon előadást tartani is?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz Kornel #88778 üzenetére
Népítéletre kizárólag fröcsögni mennek a pórul járt lámák vagy azért, hogy elfogultságukban az égbe magasztalják a saját szarjaikat. Én szervízszámla fénymásolat nélkül nem is engednék népítéletet írni. Picit reálisabb lenne az összkép mint most. Jelenleg 100ból max. 5-6 ember az aki reálisan látja a dolgokat és nagyjából hihető amit leír. Amúgy ha már népítélet mutass már egy márkát vagy típust ahol nincs legalább egy tucat ilyen habzó szájú barom aki szerint az övé a világ legszarabb autója.
Vezérlés szakadás 99,99%-ban egy eleve anyag vagy gyári hibás alkatrész miatt következik be az meg bármelyik autóba kerülhet. Nem tudod kivédeni. "Minden ami lehet elromlott rajta,pedig normálisan volt bejáratva,nem hülyegyerekaútó volt." Igen, nyilván azért lett 15k kilométer alatt kétszer is hengerfejes. Hülyék a túloldalon. Először is jusson el a tulaj mazsolányi agyáig, hogy dízel autót vezet másodszor tanuljon meg vezetni harmadszor pedig ha bármi baj van vigye rendes szervízbe ahol nem basszák át a fejét és nem kopasztják meg egymás után többször is. Ez egyébként általánosságban igaz az összes linkeden szereplő kis történetre. Panaszkodnak, hogy eszi az olajat pff... tragédia. Ki nem szarja le ha közben más baja meg nincs? Opel ecotec-nél is megy a hörgés emiatt a mai napig holott ez teljesen normális itt is ott is. Egyedül a selejtes siemens befecskendezőkre mondanám, hogy komoly probléma azt viszont ezeknél régen kicserélték sokaknál garanciában. Akkor meg miről is beszélünk? Miért kéne annyira félni tőle? tipikusan igazi ősmagyar proli csodavárás. Vesz a tűrhő parasztja egy passatot de mivel fillérbaszó fajta legyen dízel. Emellett menjen mint az állat húzzon mint a barom fogyasszon 5litert de ami a legfontosabb, karbantartani se kelljen, soha. Ez nem így működik. az ilyen vegyen valami primitív fűnyírómotoros szart amit rugdoshat kedvére. Ja, hogy az hasonló súlyú/méretű kaszniban 2x annyit fogyaszt? Hát fillérb@xókáim valamit valamiért. Olyan nincs, hogy a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad. Sajnos semmivel nem rosszabb a passat 2.0tdi mint a korabeli konkurensei. Turbó nem potyog lefelé róluk, a lendkerék sem (az 1.9nél sűrűbben előfordult). Ha úgy hajtja az ember ahogy kell elmegy a holdra meg vissza 2x mint bármelyik dízel autó legyen az japán francia digó koreai akármilyen.
"eszi az olajat, hengerfejes lesz, szakad a vezérlés, elektronikai hibák"
Igen eszi az olajat ez teljesen normális ez ilyen, nem lesz hengerfejes csak ha széttiporják, vezérlés szakadást már írtam feljebb, elektronikai hiba pedig bármilyen tele extrázott kocsinál előjöhet mindegy hol gyártották és milyen motorral szerelték. Egyéb kérdés, óhaj sóhaj?"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #88795 üzenetére
"egy elhanyagolt 2.0 pd bizony tud roller lenni"
Ez minden modern "mai" dízelre áll de lassan ott tartunk, hogy a turbó benzinesekre is olyan szinten túlbonyolítják őket.(#88796) Nkboy: fűnyíróba gyerekek, fűnyíróba.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #89485 üzenetére
Cikket elraktam a kedvencek közé délután ránézek. Viszont most eszembe jutott, hogy amikor le mertem írni, hogy a Volkswagen kétliteres hengerenként kétszelepes szívóbenzines őskövülete milyen jó kis motor körbe lettem röhögve hatszor, hogy csicska az a nyomaték meg, hogy az 1.6 ugyanazt tudja. Pff...
Kérdem én mit tud a konkurencia felmutatni a hangyafasz turbós csodabogár motorjaikkal a Mazda szívóbenzinesével szemben? A magasabb szervíz számlát leszámítva szerintem semmit.(#89490) footy: DSG témában két komment név nélkül:
"Ezeknél a váltóknál, az elektronikát a forró olajban helyezték el. Valószínűleg külön mérnököket alkalmaznak arra, hogy kitalálják, hogyan és miként romoljon el az autó a garancia lejárta után..."
"6-os DSG váltókkal el lehet menni 4-500e km-t. Szerintem az nem olyan rossz. A fiatalabb váltókkal van néha probléma, főleg a kis DQ200 váltóval az 1.6tdi-ben (kb 1.5 liter olaj az olajcsere mennyiség). Egyébkánt az újabbakban (7 seb) zörgő csapágyakat lehet cserélni, bár gyári jav technológia nincs rá..."
Nálam a DSG "ingyen se" kategória.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz DeFranco #89625 üzenetére
Fogalmam sincs de az Auchan kúton kapható gázolaj hibátlan. Semmivel sem eszik többet belőle a kocsi mint a Shell vagy OMV nyálból és ugyanúgy megy vele.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz szőröscica #89718 üzenetére
Usánkában sem véletlenül a 2.5 szívóbenzin az alapmotor a bogiban (na meg ott úgy látszik nem ment el a józan esze a törvényhozóknak). Az 1.2 TSI poloba vagy az up!-ba való lenne. A bogár dögnehéz ahhoz a motorhoz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #89840 üzenetére
Annyi kb az átlag. Ha rossz helyen van nem lehet műteni vagy legalább sugarazni akkor ott van vége a dalnak. Hónapok de akár hetek kérdése és lapát meg föld. Ahhoz képest, hogy Bajort kora tavasszal hazaküldték Kínából mert látták rajta, hogy reménytelen így el sem kezdték a kezelést csak most halt meg. Rohadt sokáig húzta szerencsétlen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Jó lesz vigyázni. [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Balupapa #90022 üzenetére
A motoros rendőrök buzik. Ezek komolyan utaznak a tdi-sekre. Te vagy idén a negyedik a sorban.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz runner 125 #91532 üzenetére
Tök egyszerű. Te orral akarsz tompítani egy esetleges ütközést vagy kilinccsel? Ha utóbbi akkor nyugodtan tedd csak előre a jobb gumikat.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz DeFranco #91797 üzenetére
Bepattintod a helyére letámasztod az ülés lábát a padlóra és kapásból 1000x stabilabb mint bármelyik övvel rögzíthető gyerekülés. Ha beléd mennek oldalról netán borulsz egyet akkor is a helyén marad mert mereven a karosszériához van rögzítve. Én csak ilyenbe leszek hajlandó belerakni a kölköm majd ha valamikor megszaporodok.
Az öt ajtó pedig alap szerintem a gyerekeseknél. Három ajtós kocsiba napjában többször görbe háttal behajolva ki-bepakolni a kis krampuszt hátra a helyére nem valami nagy poén."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ismerősöm műanyagárukkal kereskedik fél tucat boltot üzemeltet tehát elég jól szalad a szekér. Egy középkategóriás új autót bármikor megengedhetne magának mégis egy ezer éves W116 mercit hajt. Neki az tetszik.
Nekem ha sok pénzem lenne már rég egy karmann ghia cabrio-t hajtanék és cseppet sem frusztrálna, hogy full fapad és a kétkörös fékrendszer a legpengébb extra benne.
Nem mindenki az autójával kompenzálja a hiányzó centiket.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz tomcsi23 #91943 üzenetére
Bármennyire is szeretem öreg autó már. Ha jó sok felesleges pénzem lenne valószínűleg egy Mercedes Benz GL-t (nem GLK) vennék, vagy esetleg egy Range Rover Sport-ot. Ennek a kettőnek van stílusa a mai suv-ok közül.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz runner 125 #92049 üzenetére
Ezek mind szériaautók.
FSO 1500 pickup
IZS 27175 volt később fwd változat Lada Samara alapokon.
Skoda Furgonet"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #81556480 #92134 üzenetére
"Mi az ami szerintetek a legjobb vétel ebben a kategóriában?"
Szerintem az első generációs Skoda Superb 131lovas pdtdi motorral Business felszereltséggel 6-os kézi váltóval. 1.4M-ért tuti azt vennék. Jó motor jó váltó jó kaszni és szerencsére nem egy irreálisan túlárazott lefingott hármas BMW vagy Audi A4 amiben felhúzott lábakkal kell ülni a hátsó utasoknak mert máshogy nem fér el. link
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Typhoon47 #92138 üzenetére
Sok kilométertől nem félek. Ezeket jellemzően utazni/autópályázni vették nem városban rövid távokra. Manapság PDTDI-re egy lendkerék csere vagy befecskendező felújítás nem a világ. Turbót is gatyába lehet rázatni rendes helyen (ferryker) viszonylag baráti áron onnantól pedig megint örök élet +1 nap és kis odafigyeléssel 6literes átlagfogyasztással el lehet járni vele pedig nem kicsi autó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #92143 üzenetére
Aki majmot tart vegyen banánt is. Lendkerék + kuplung + hátsó difi. olajcsere + tömítés garnitúra + munkadíj volt 230ezer forint 130lovas dízel Bora 4motion-on nem csókos szervízben számlával garanciával. Az sok? Eredeti gyári kettőstömegű lendkerék 290.000km-nél adta be a kulcsot. Átlag ember 10-12év (vagy még több) alatt teker bele annyit egy dízelbe. 10+ évente simán belefér közben a többszörösét megspórolod üzemanyagon.
(#92149) kornelka
Nem.
1.9 TDI 2002/02 2008/03 1896 ccm 96 KW / 130 LE AWX, AVF
1.9 TDI 2002/08 2005/10 1896 ccm 74 KW / 101 LE AVB
1.9 TDI 2005/10 2007/05 1896 ccm 77 KW / 105 LE BSV
1.9 TDI 2007/01 2008/03 1896 ccm 85 KW / 115 LE BPZ
2.0 TDI 2005/10 2008/03 1968 ccm 103 KW / 140 LE BSS
2.5 TDI 2002/02 2003/08 2496 ccm 114 KW / 155 LE AYM
2.5 TDI 2003/06 2008/03 2496 ccm 120 KW / 163 LE BDG[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #92245 üzenetére
Az két óra alatt megvan. Hol itt a gond? Konszern autókhoz páratlanul részletes szervíz dokumentáció áll rendelkezésre az alapján egy 8éves gyerek is elvégzi a cserét. Utcán megcsinálom ha kell.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #92250 üzenetére
Jó hát nekem is vannak marslakó ismerőseim. Bevitte a kocsit valami sarki szervízbe mert nehéz és darabos volt a kormány. Srácra simán rábeszéltek egy kormányműcserét mert látták, hogy teljesen fogalmatlan az autókhoz. Elmesélte mi volt erre a tesója beült elvitte a kútra a kocsit felfújta a foslapos kerekeit és láss csodát: megjavult a kormány a kis Daihatsu Charade-on. Látni kellett volna a fejét. Rendesen nem értette, hogy most mi van hiszen a szerelők megmondták, hogy kopott a kormánymű ki kell cserélni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz runner 125 #92306 üzenetére
Nem járt (jár?) ezekre valami adó kedvezmény odaát?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #92322 üzenetére
Állapot függő a nem túl soktól qrva soknál is többig terjed a skála. Ford Escort-ot csak akkor vegyél (kivéve mk7) ha van a baráti körben de még inkább a közeli rokonságban karosszérialakatos. Azok már 8-10évesen rohadtak mint az állat. Milyenek lehetnek most? Pedig amúgy egy komfortos autó lenne egész kulturált beltérrel kényelmes ülésekkel csak ugye a rozsda. Ha olcsón szervizelhető de már élhető dízelt akarsz maradj a kiforrott stabil adagolós de már közvetlen befecskendezésű turbódízel motoroknál. Common rail motorból az öregek közül egyedül a Fiat féle 105lovas 1.9 jtd-t merném bevállalni mert azon javítható minden és cr motorhoz képest olcsóért is van hozzá alkatrész. Amúgy meg alap, hogy tédéií.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #92332 üzenetére
Nem nem . Kettes golf az. A toledo első generációja még az ősrégi "A2" platformra épült akár csak a golf2 a jetta2 és a corrado ezzel szemben a vento már az újabb a golf3-al közös A3 platformra épült. Ég és föld a kettő minden szempontból.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #92362 üzenetére
Na várjunk. Erre a kocsira gondoltál? Mert a 7,9s 0-100 és a 237km/h bocsánat de elég csicska. Ezt egy 200-220lovas könnyű kasznis TDI (Ibiza 6k1, Golf mk2 stb) is tudja még torsen nélkül is.
Szemléltetésképpen itt van egy "keménykedő hülyegyerek" barátom öreg Audi 1.9 tdi-je. Ez is több mint 1500 kiló és egy napi használatban lévő full utcai autó. Nincs kidobálva belőle semmi és ahogy látod a motor sincs benne agyig felhúzva, nem nagyon füstöl.
Szóval marhára nem kell beszarni a Legacy 3.0R menetteljesítményeitől.(#92363) bitpork: Bizony, ott van nyomaték is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Autós topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest