Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Kornel #89485 üzenetére

    Cikket elraktam a kedvencek közé délután ránézek. Viszont most eszembe jutott, hogy amikor le mertem írni, hogy a Volkswagen kétliteres hengerenként kétszelepes szívóbenzines őskövülete milyen jó kis motor körbe lettem röhögve hatszor, hogy csicska az a nyomaték meg, hogy az 1.6 ugyanazt tudja. Pff...
    Kérdem én mit tud a konkurencia felmutatni a hangyafasz turbós csodabogár motorjaikkal a Mazda szívóbenzinesével szemben? A magasabb szervíz számlát leszámítva szerintem semmit.

    (#89490) footy: DSG témában két komment név nélkül:

    "Ezeknél a váltóknál, az elektronikát a forró olajban helyezték el. Valószínűleg külön mérnököket alkalmaznak arra, hogy kitalálják, hogyan és miként romoljon el az autó a garancia lejárta után..."

    "6-os DSG váltókkal el lehet menni 4-500e km-t. Szerintem az nem olyan rossz. A fiatalabb váltókkal van néha probléma, főleg a kis DQ200 váltóval az 1.6tdi-ben (kb 1.5 liter olaj az olajcsere mennyiség). Egyébkánt az újabbakban (7 seb) zörgő csapágyakat lehet cserélni, bár gyári jav technológia nincs rá..."

    Nálam a DSG "ingyen se" kategória.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák