- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Új videón a Indiana Jones and the Great Circle
- EA Sports WRC '23
- Diablo IV
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #40333 üzenetére
Ki mihez szokott? Nekem az első pár alkalommal BP volt rémítő. Egyrészt rémítő volt a dinamika a megyeszékhelyi papa tempohoz képest, de sebességben is én max megengedettel szoktam menni nem páylázok azaz ha elbambulok max 100. Ehez képest BP több részén 100al "kellett" mennem mert ott ez van és rakparton 100 mellett este simán rámvillogtak. Néztem bután.
Na és ez én, aki felveszi a ritmust meg megy 100al. A "papa" aki felkeveredik BPre mert akármi nem fogja felvenni a ritmust, megy max 50el aztán persze körbe fogják anyázni, mert feltart... Jogosan?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #40379 üzenetére
na ja.
ha meg jobbról megelőzöd, és ránézel, látszik rajta, hogy azt se tudja, hogy hol van, és hogy honnan kerültél oda.
meg kellene szigorítani a jogosítvány megszerzését, emellett legalább 5 évenként tényleges felülvizsgálatot kellene tartani, akkor nem lenne ennyi baleset. mondom, legegyszerűbb lenne mindenkinek egy kötelező PÁV 3 vagy 2 vizsga. -
EQMontoya
veterán
-
Integra
titán
válasz hobizoli #40715 üzenetére
sok sikert hozzá fotelhuszár, megnézem
majd szólj ha kész a projekt, megyek megmosolyogni, a kukamotoros kukamotoros is marad. max veszel gyári újat bele. és akkor sem lesz töretlen, ép darab. de tényleg hajrá, kíváncsian várom az eredményt, a sufnis haverokkal, meg az összekukázott bontott alkatrészekkel mire mész.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
EQMontoya
veterán
válasz hobizoli #40723 üzenetére
Valahogy ezek a stroker kitek szoktak párszáz km után szétrepülni a picsába. Én azt mondom, addig jó valami, ameddig gyári. A 323 turbómat is igyekszem minél gyáribb állapotban megtartani, pedig ott aztán van kísértés. Higgy Integrának, nem ma kezdte.
Same rules apply!
-
Integra
titán
válasz hobizoli #40723 üzenetére
net bogarászásban tényleg kiváló vagy, ezt már számtalanszor bizonyítottad. látszik, sok autót raktál már össze, vagy láttál összerakni.. jól vagdalózol az infókkal, idegen szavakkal, számokkal, meg árakkal. pár kevésbé fogékony meg lehet, hogy még el is alél az írásaidtól, de most komolyan, kit akarsz hülyének nézni?
majd azért szólj ha egy nap végre a saját büdzsédből is képes vagy valamit összehozni. addig maradnak ezek a szánalmas kötekedéseid, meg internet kopi pésztjeid. velem a hülyeséged nem eteted meg. főleg nem az anyagi részét.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dabadab
titán
-
rostamike
csendes tag
válasz hobizoli #41155 üzenetére
hát, végülis bármivel lehet csajozni. mondjuk nem is csajozásra használnám.
a Swiftekkel csak egy bajom van, hogy szerintem bűn ronda, és rohadt sok van belőlük.. de az igaz, hogy e-miatt olcsók is az alkatrészek, de attólmég kicsit csúf. meg úgy hallottam hogy nem biztonságosak. -
Xero
nagyúr
válasz hobizoli #41176 üzenetére
Az első bőven kapott az élettől.
A középsőn nem nagyon van egyforma színű elem és ez is kapott bőven.
Az utolsó első-hátsó rendszáma hullámos. Ez nem jó jel az álmos könyvek szerint.Persze, ha csak esztétikai gondok vannak, akkor nincs nagy baj.
(#41177) DeFranco: Nekem a gyári Peugeot szőnyeg sincsen rögzítve. Utáltam is, mert állandóan vándorolt. Ragasztható tépőzárral megoldottam a dolgot. A méret probléma már gázosabb szerintem. Ugyan így csináltam a taposóra is szövet és gumi cserélhető borítást.
[ Szerkesztve ]
-
válasz hobizoli #41470 üzenetére
Erre nekem is van ellen példám. Amikor a scorpiómat megvettem, világított mint a karácsonyfa. De aszonta a nepper h kontakthibás a biztitábla. Én meg (életem második autója volt) elhittem neki. Hazamentem vele (cca 7 km). Áthívtam az autószerelő rokont h nézze meg a táblát, de ő azzal kezdete h nívó ki(csont száraz volt), túlnyomás tartály tető le (csont száraz volt). Ekkor megfordult velem a világ, jött trailer, elvitte a kocsit szervizbe. Ott szíjjeszedték, és legnagyobb megdöbbenésemre azt mondták h még csak vállasodni sem kezdett a dugattyú. Összerakták és feltöltötték mindennel ami kell. Ezután bő egy évig vidáman ment, amíg egy jobbkezet nem adtak meg nekem és egy kragujeváccal totálra nem törték A mai napig azt használnám pedig...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsid
senior tag
válasz hobizoli #41999 üzenetére
Nem teleportálják sehova azt a két TT-t. A mezei pályás rendőrautók is benzines Octavia II RS-ek ( mostanság I-es RSt nem nagyon láttam sehol és az ST Mondeok is eltűntek ). Tényleg előfordul Focus és Astra is a pályákon, de azokból általában csak trafiznak vagy a kamionosokat b@xtatják - nyilván pályán másra nem is nagyon jók.
A pályás rendőrőrsök meg ilyen tempónál már elég közel vannak egymáshoz illetve az autók javarészt úton vannak vagy valamelyik kúton múlatják az időt .<tRucKdriFteR>
-
8th
addikt
válasz hobizoli #43335 üzenetére
Valami tuti van a levegőben. Ez a samara meg fejest ugrott az előbb egy patakba az M2-ről. Kurva nagy mázlija van a gyereknek, hogy azóta be lett csövezve a kocsi mert simán ottmaradtak volna mindketten. Egyikőjüknél így is rezeg a léc...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Rivaul
addikt
válasz hobizoli #43446 üzenetére
Köszi a felvilágosítást. Azt hittem az irónikus szöveg s smile azért megmutatja hogy én is poénnak veszem ha megnézed nem optika van rajta hanem egy vts, vtl, vtr elemei vannak kompletten rátéve. Az optikához meg kéne fúrni a kasztnit de ezen simán ki lett cserélve s elég gány módon. A hátsó lámpa is egy 97 előtti mk1-é. Csak vicces hogy vts ként próbálja eladni
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
profi91
tag
válasz hobizoli #44968 üzenetére
Füstölni nem füstöl, a motor szépen jár, húz, egészséges, csak a blokk oldalán csordogál az olaj, és a kipuffra kívülről ráég. Szépen fogy emiatt az olaj, egy éjszaka alatt a csont száraz garázsba kb 1.5 tenyérnyi olaj folt keletkezik, álló motor mellett persze.
Ha nem kell síkolni, akkoris az összes tömítést cserélni kell, nem? Szimmeringeket, stb.
Munkadíjat nem számítva, ezt kb mennyiből lehet megoldani, legolcsóbban?Unix-ba ismerősöm tud 30-40% kedvezményt, a nem akciós cuccokból.
-
ReSeTer
senior tag
válasz hobizoli #46106 üzenetére
Látom, nem olvasunk. Tessék elolvasni amit én írtam. Ő arra válaszolt. Tehát amiket írtál, azokat egy kuplung megoldja. Viszont amikor már van nyomás, akkor amit levesz a főtengelyről az semmi, kinullázódik, sőt negatívba megy.
Miért, a turbó mit csinál? Több levegő -> Több benzin = Nagyobb ccm szívó motor. Mi a különbség? Szerintem nem sok.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz hobizoli #46110 üzenetére
Ez lehet, bár... Nekem a turbós motorok nem jönnek be... A turbós dízelek még csak-csak, de egy benzines legyen szívó szerintem. A dízel alapból alul nyomatékosabb, turbó "fönt ad neki többet", így érzésre kitolható az a tartomány, ahol megy az autó. (Mondjuk egy szívó D-hez képest). Viszont benzines motor fönt él, fönt ad neki a turbó, és akkor fönt úgy megy mint egy 1,6-os a kis 1,2T... Ok, de lent? Ott nincs turbó... Ja és ha pörgeted nem is eszik kevesebbet...
Ok, tudjuk hogy a turbó benzin mire való, EU normák tartására... De én akkor is zsákutcának tartom... Semmivel sem alacsonyabb a fogyasztása (azonos teljesítmény leadásnál), noha minden sarkon javítják, akkor is pénzért teszik.
A kompresszor az említett hátrányok miatt nem tökéletes, de ez a külön kuplungos megoldás szimpatikusnak tűnne
Aztán nem biztos, hogy igazam van, de tapasztalatok alapján én így látom
www.dongosofor.hu
-
ReSeTer
senior tag
válasz hobizoli #46113 üzenetére
Jaj már megint a hivatkozás. A gyártók bábuk. Akik irányítanak, azok a nagy olajmuftik, meg a hasonló nagy befolyású emberkék. Pl.: Valaki kitalálta, hogy most a turbót kellene nyomni, meg a downsizing-et. Most ez a DIVAT. Hidd el, hogy az elektromos autók se azért nem jönnek, mert nem tudnák megcsinálni. Csak el kell adni még egy csomó olajat.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz hobizoli #46114 üzenetére
Ok, aláírom... Akkor egy hangaf.sznyival erősebb a turbó motor lent is talán...
Viszont élettartamra, fogyasztásra, szervizköltségre akkor se jobb... Mellesleg... mikor is jobb a motor kenése? 1500nál, vagy 2500nál?
És igen, most a turbót nyomják, mert az EU normát teljesíteni kell... Ez ugyan olyan, mint a LE vagy a nyomaték... Persze, amelyik autónak a gyári lapján rajta van, hogy 250nm meg 150Le... Ja 1 ponton... A turbó motor lent akkor se ment... Nem érzek nagy különbséget... Csak azt, hogy egyik TFSI(vagy bármelyik másik T motor) nem fog elmenni úgy 320 000km-t mint a mi Golf III 1.4-ünk. (Dinamikusan vezetve, gyakran 5 személy+csomagok 100km+ úton)... Igaz, hogy a törődést igyekszünk megadni neki. De akkor is... Az, hogy ezt adják el, nem azt jelenti, hogy az a legjobb...
Azért meg a nyugger mamiknak hála a teszkó párizsiból több fogy mint a Pick szalámikból már a tesco jobb?
Lehet vitatkozni, de ezt úgyis az idő dönti el..
@zsid akkor lehet, hogy én fogtam ki valami szerencsétlen példányt... Vagy csak többet vártam tőle... De kb úgy ment 2000-től, mint az 1,3 Lancer VI
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
8th
addikt
válasz hobizoli #46106 üzenetére
"a G-lader is nagy űr-okosságnak indult, aztan a VAG maga dobta a kukaba, mert annal kenyesebb szart a vilag nem hordott a hatan meg kb"
francia találmány.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Formula-1
- BMW topik
- Ukrajnai háború
- Suzuki topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen