Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz hobizoli #706 üzenetére

    Ezért is írtam, hogy felesleges ezt elkezdeni...mert egymás mellet beszélünk el...te írsz valami, én is, aztán te megint valami mást...

    Rommáhasznált turbót (konkrétan azt a tipust, mint az enyém) max. 100k-ból tip-top, garanciával újítanak fel, fos csúcsoknak 20k körül darabját, a szivattyút nemtom...de hát nem is romlik el minden egyszerre.

    220k-tól láttam nem központi injektoros, szekvenciális, 4hengeres gázszettet.

    De irogathatunk még itt, ilyen bejegyzéseket....bár én sehol nem említettem, egy szóval sem, hogy valami bajom lenne a gázzal, illetve, hogy jobb/rosszabb, mint a dízel.

    Ja és még egy fontos dolog, nem kell meggyőznöd, illetve nem is tudsz a gázról, tehát ezért is értelmetlen ez az egész, illetve beírtam egy fogyasztási értékemet, erre jön itt mindenki mindenféle baromsággal, bár még mindíg nem értem hogyan kapcsolódott ez ide. :F

    m3tr0 na pont ezért baromság ez az egész hasonlítgatósdi, amit leírtál svift vs lupo --> nem egy kategória a 2 autó, se tudásban, sem pedig a "tudást segítő technikákban". Az enyémben, pl.: 4 elektromos ablak van, meg gombos indítás, amit szeretek is, de lehet holnap begurítom a tiszába, és veszek egy zsigulit, hiszen abban nem tud elromlani az elektromos ablak, meg az indítógomb, a motor alkatrészekről ne is beszélve.

    Írtam már valahol fentebb, ha valaki így áll hozzá egy autóhoz, hogy majd "jól beszopod, mert ez+az elromlik, stb." az járjon busszal, met az ilyennek felesleges az autó.

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák