Hirdetés
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5 Pro teszt
- Assetto Corsa Competizione
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Call of Duty: Black Ops 6
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #70598 üzenetére
Azok a turbós 2,5-ösök nem bírják a tuningot annyira és mikor már korosabb akkor hajlamoska csipegetni az olajat is.
Ha reszelgették és tuningolták, akkor a 2,5 literes turbómotor dugattyúi hajlamosak voltak az átégésre, ez jellemzően az Imprezáknál jött elő (ugye főleg azokat tuninigolták), a mai napig talány, miért hagyták el a kovácsolt dugattyúkat. Ha megnézed az új modelleket akkor nem véletlenül térek vissza a 2 literes H4-hez az eu-ban, bár ehhez nagyban közrejátszott a co2 normák szigorodása is (a tengeren túlon van még a tovább fejlesztett, növelt löketű 2,5-ös (2457ccm vs 2498ccm)).
mod:
Drága persze, a jó kocsik drágák.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest