Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz giigz #62602 üzenetére

    Az A2 3L eszik 2,5-2,6liter körül de az is csak akkor ha stabil nyolcvannal mész nem gyorsítasz egyet sem és nem előzöl egyet sem. Az ráadásul egy űrhajó egy ilyen szívó benzineshez képest. Ezer trükköt bevettek, hogy minden egyes gramm súlyt lefaragjanak amit csak lehet. Vékonyabb ablaküvegek, vékonyabbra préselt karosszéria elemek, alacsony gördülési ellenállású kerékcsapágyak, alacsony gördülési ellenállású 145-ös!! virsligumik, nagyon-nagyon hosszú váltó, leültetett karosszéria és alsó karosszériaborítás a jobb légellenállás miatt, áramvonalasabb visszapillantó tükrök is stb... és ez csak a jéghegy csúcsa, a látható dolgok. De például a kárpitok szövete (a szövet!) és a belső visszapillantó sem egyezik meg a többi modellével. És ha ez még nem lenne elég mindezt megfejelték egy olyan kiváló hatásfokkal üzemelő és olyan kevés veszteséghőt termelő motorral, hogy ha nincs rajta az autón az alsó motorborítás télen szó szerint nincs fűtés a kocsiban. Tehát van egy autó aminek a kifejlesztésére anno százmilliókat költöttek nem forintban és van egy utcáról beesett 1.2-es alap szívóbenzines és mindkettő ugyanannyit fogyaszt? Etessenek ezzel mást :P . Hogyan tudna már egy rossz hatásfokú szívó benzines rosszabb légellenállással nagyobb súllyal szélesebb gumival rövidebb váltóval ugyanannyit enni? Ilyen nincs. Ez kamu. Valami csalás van a dologban, senki sem tud meggyőzni az ellenkezőjéről. :N

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák