Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz molnarpeter #161512 üzenetére

    Fura ez az egész. Ha bejárni kell "valami", jók az I-MIEV jellegű kisautós villanyosok, még a bimmer i3-at is ide veszem (bár már aranyár). De pályára gáz mind, szülők 220km-re laknak tőlem, oda majd bérelhetek autót, vagy mehetek vonattal (és akkor ott helyben kötve vagyok tömeghez, vagy anyám autójához). Ideális lenne a Leaf, mert az már "ember léptékű" autó, de amíg nem megy el 220 km-et, mit kezdjen vele az ember (mert így marad az ingázós, annak meg "nagy", ha már vannak I-MIEV-ek). :U Azt megint luxusnak tartom, hogy egy I-MIEV platform mellett tartsak egy VW CC v6-ot bohóckodni, meg pályán megrúgni néha (vagy bármilyen más ekvivalens otto motorosat). A hibriddel meg az a bajom, hogy a fosszilis dominál: nem egy Leaf-be tesznek bele egy 1.2-es kis benzinest, akár haladni, akár tölteni (így a hosszabb távot is megugraná), hanem egy nagyobb belső égésű motoros autóba pakolgatják a kicsi villanymotort, ennek sok értelmét nem látom. :(( Haverom most vett egy új 3-as bimit, 2 liter turbo + villany, zöld rendszám, de hát tisztaelektromosan a hatótáv vicc itt is, az ára meg úúúúristen, mikor meghallottam (ő is lízingeli, nem tette le egyben).. szóval szerintem baj van. Tesla meg nem gondolt bele, vagy soha nem is akarta azt meglépni, hogy nem egy S-es limóval kéne betörni a piacra, hanem baszki, rakjanak már össze egy elérhető árú Toyota Auris, VW Golf szerű puritánabb autót, ami elmegy vagy 3-400km-et és nem 2.8 alatt van százon, a teteje meg lehetne napelem, az egész, nem úgy, mint a Leaf-nél.

    Szóval szart érzek. És amikor jönnek az emberek, hogy úúú fejlesztési költség, térülnie kell, ezért adagolják lassabban az immár laikus számára is látványosan gyenge tech-et, azt mondom, meeenj a sunyiba, arra nincs magyarázat, hogy Leaf kijön 24kW-al, nem hozza a max hatótávot, kijön egy 30-as, most meg a 40-esek, közben az autó nem nő, az akksi technológia meg pont most ugrott ekkorát ? Bullshit.

    Szkeptikusként így aztán azon kattogok, ha most veszek egy szerelemautót, valami 350Z-t bohóckodni, vajon meddig tartana, mennyit vernék bele 1 év alatt fagyizós autóként, illetve mikor jönne az el, hogy már nem engedik be ide, oda, amoda, vagy már a kutyának se kell, akkorát értékveszt..

    Így sajnálom akár hibridbe, akár fullelektromosba, akár benzinesbe tolni a pént.

    Elsőt a vérszegénység (Prius) vagy az időtállóság hiánya fenyegeti (említett BMW-t kenhetem a hajamra nemsokára, pláne ha nyugatban is gondolkodok), másodiknak nincs normális méretben rendes hatótávja, harmadik meg eleve halott ügy, kivéve párszázért valami úgy-ahogy egyben lévő B-C Corsa, facelift-es B omega gázzal, mittomén.

    Tanácstalanság a köbön, ha méretet is, hatótávot is és időtállóságot is szeretnék. Most semmi nem időtálló. :((( Arra meg nem adunk milliókat ..

    POKE 16017,44 ..... SYS 2077

Új hozzászólás Aktív témák