Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz zoo8800 #1331 üzenetére

    Igen, szerinted. M52TU B28 @M54 -es blokk.

    Itt az 5.9, látszik a megtett km is. Pécs-Paks, oda-vissza, 6-os úton, klíma nélkül, 90 tempomat.

    Ez meg a mostani átlagom, majdnem 2 hónap, csak neked, csak most kiugrottam a garázsba lefotózni.

    És a fedélzeti jól mér, fogyasztáskorrekciós tényezőt direktbe beállítottam, mert mikor megvettem mindig 7l -t írt, én meg nem értettem miért fogy a tankból a nafta.
    És a 7.5-öt is valóságos. Ha kiszámolod, hogy 70l/950km, akkor megkapod a megoldást. Én se vagyok hülye, hogy ekkora távon kipótolom a többlet fogyit az utasok helyett.
    A reális vegyes fogyit meg én tudom, mivel én használom már 6 éve. Az sem mind1, hogy 98.9 hó előtti vagy utáni az autó. Az előttiek szimpla Vanos -osak, euro 2, plusz 1,5l -t rá kell számolni. Ha automata, akkor +2,5l. E hónap utániak dual Vanos -osak, euro 3. Itt az automata megint +1l minimum.
    Városban más a helyzet, nyáron a nagy melegben, mikor teljes erővel még 50 -nél is forog a viszkó, akkor bekapja a 13-at. Télen 10-11-el el lehet járni vele.
    De én városban nem használom, leginkább Bp-n nem, csak ha mindenképpen be kell mennem.

    Xero: Tökéletes választás. 8l lazán elég lesz neki. Az is M54-es blokk, csak B25-ös.

    dízelracer: Nem nem. Nézd csak meg az év motorjait ebben a kategóriában. Majdnem csak BMW, 10+ évre levetítve. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák