Új hozzászólás Aktív témák
-
kw3v865
senior tag
Nagyon helyes, ráadásul ha tényleg átlagsebesség-mérés lesz, akkor a blokkolós rohadékok sem ússzák meg. A szlovák és német rendszám sem fog már rajtuk segíteni, mert hamarosan az EU bármely országában egyszerűen behajtható lesz bármely másik EU-s országban szerzett bírság Ha jól emlékszem 2013 végére már működni fog ez a rendszer az Unio teljes területén.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Ne nyelvészkedjetek már, a cikk nem a törvény.... Az ittasan kapnak el, az sok mindent jelenthet, aki elkap az ittas, az elkapás is többértelmű szó.... Ha hátulról egy ittas egyén elkap a parkolóban, az már magában is jó nagy büntetés....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
deicide
veterán
Na az kemény. Kollégám 4 helyen próbált visszajutni a pályára Tárnok után, sehol sem engedték a rendőrök (Martonvásár, Baracska, Velence, Pákozd)
Lauda: ez a dolguk, tudom, de azért minden tiszteletem az övék, embert próbáló munka ez
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
dragonfx
veterán
hehe ismerős érzés.én sem fogom kitenni az orrom se csak érjek haza.
Defranco>>ha szereted a kihivást menjél szerintme simán elolvad, vagy ha tarthatatlan dolgod van
nemcso>>az igen 4óra 20km...hehe panzio?? ugyanmár...2 első ülés hátradönt...ne fűűrgyééé leee...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
akkor szerencséje senkinek nem lenne.ne viccelj már én tudok vezetni.tudni kell kuplungolni fékezni.jo hát kiidnulva a mai vezetők 90%ábol nem csoda egy 5centis ho káoszt eredményez amikor se parkolni se elindulni nem tudnak.
mér számláznák ki?azért fizeted ezek a tetveknek a 45% adotkb nem? nehogymár ennyi ne telljen ki.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nemcso
senior tag
Most vezényeltek ki T-72 tankokat technikai mentésre, valamit PTSZ -eket az emberek kimentésére.
Tegnap estétől nem volt látható, hogy milyen időjárás lesz a mai napon ? Nem lehetett volna erre előkészülni kedves katasztrófavédelem, BM ?
Tudom, hogy az még az átkosban volt, de a 86-os nagy hó idején Fehérváron már az éjszakai nagy havazás utáni délelőttön BTR-ek vitték ki a kenyeret a boltokba.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
dragonfx
veterán
nem most nem csak gyorsna irtam.
ja hogy annyira sok ho esertt arra mér nem hányják el és mehetnek is fel kell találni magát az embernek mitn a survivorba.tulélőtábor.
hehe most kaptma belügyminisztériumtol sms.t hogy maradjon nyugodt jön a segítség maradjon az autoban.én itthon ülök de mind1."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mezis
nagyúr
Talán nem írtam le elég pontosan. 2 x 1 sávos úton közeledem a zebrához, a járdáról két gyalogos besétál a zebrán a sávom közepéig, ott megáll mind a kettő egymás mellett, háttal nekem és így el vannak. Ezeknek ugyan integethetek. Amerre nézhettek, ott nem történt semmi különös dolog, látni való sem igen lehetett. Járásuk addig biztos volt, semmi jel nem utalt alkoholos, kábítószeres befolyásoltságra.
A döbbenettől nem is tudtam mit csináljak - azon kívül, hogy illő távolságban megálljak.mezis
-
Khelben
nagyúr
Nem kutyaharapásról volt szó, hanem arról, hogy van egy szabály, amit a bácsi megszegett. A kisgyereket csak azért hoztam fel példának, hogy mindenki megértse, miért van ez a szabály (de látom, nem sikerült, mindegy, nem az én dolgom megértetni). Semmilyen túlkapás meg rendőrségi tévedés nem történt.
Ha valaki nem ért egyet egy szabállyal, akkor nem az a megoldás, hogy megszegi, hanem kezdeményezi a megváltoztatását, amire több lehetőség is van. Addig viszont be kell tartani. -
biker
nagyúr
ja, és nem véletlen van benne a ferihegyről szóló repülőtér térképben a megjegyzés, hogy nem az üllői út a leszállópálya, hanem a másik párhuzamos csík
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Én elég türelmes fajta vagyok és a fogyasztásnak is jót tesz Viszont mint írottam volt, féktávolságot tartok - tehát nem 2-3 méterre megyek a kamion seggébe. Csak azt viselem nehezen ha 1 autó után jön a második harmadik sokadik és fékezésre kényszerít addig , amíg még az első sem tudta megelőzni a teherautót.
(#31969) [rvilike] : pont annyit látok amennyit kell: egy autót féklámpákkal. Mivel a féktávot betartom, nagy meglepetés nem érhet.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Semmit nem segít pár tartalék paci, pláne ha nem is tudja az emberek nagy része mit és hogyan tegyen ha baj van. Itt volt a bimmers 240-nel. Lövése nem volt arról amit csinált. Dzsudzsák, meg annyi sok példa h számolni nem lehet.
A balesetmentességhez nem plusz lóerő hanem ész kell, meg sok sok tapasztalat. Lassan megvan a 700k km a lábamban. És hiába voltam óvatos, és hiába volt az alfámban 200le, ha a paraszt román cigánya, kanyarban kezdett előzni és nem hagyott nekem csak 2 választást: frontális vagy árokba megyek. Ennyi. A legtöbb esetben a "másik" fél a hibás , hiába vagy Te óvatos. Ezen lóerő csak a legritkább esetben segít. ÉS ennyit az én tapasztalataimrólhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Pedig mennyi majom csinálja....és a legjobb h a 180le/370nm-s kocsimat szokták előzni 100-s tempónál dombnak felfelé, tizen-huszon éves liter közeli csodákkal. Be szoktam engedni őket, amikor már a tempomatommal sem bírnak , de be szoktam inteni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DEV_NULL
őstag
Nem mérte el a féktávot és nem nézte be a követési távolságot hisz tudta mire képes az autója és tudott vezetni. Az meg ha előtte valaki bénázik, már nem az ő hibája. Minek töketlenkedik valaki az úton? Más is belemegy...
Egyébként feljebb leírtam mi a véleményem arról, hogy ez az utcára való-e vagy sem. Sajnálom ha egyesek nem képesek felgörgetni egy kicsit.
-
-
-
-
biga
senior tag
Tényleg jó volna szűrni őket, de gyk így is szinte már csak a szerb, román, ukrán kamionosok használják az útjainkat (ami azért nem kis bevétel az államnak és jó nagy szívás az állampolgároknak), annyira drága az útdíj nálunk. Idővel nekik is megéri majd kikerülni minket (nem lsz nehéz, lévén nem nagy ország vagyunk) és onnantól megszününk tranzitország lenni (a vasúti tranzitforgalmat már jórészt elbuktuk, pedig ha valami, hát azt megérte volna védeni).
Nem állítom, hogy az egyén szintjén ennek nem lesz előnye (dehogy nem!), de nemzetgazdasági szinten durva érvégés...
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Azért a bíróra is lehet lassan furcsa szemmel nézni. Hogy lehet ennyire élerszerűtlen, nyílvánvalóan csak a jog kisebb hézagait kihasználó érveket akár csak megfontolás tárgyává tenni? Olyan érzésem van, mintha a bíró "nem merne" egyértelmű döntésre jutni, ami akár valamilyen nyomásgyakorlást is jelezhet a bíróra.
Nem az a gond, hogy megvizsgál minden aspektst, na de a fizika törvényeivel ellenkező (fejen állva úgy inni, méghozzá állítólag halálfélelemben(!), hogy még csak ki se lőttyenjen a pia, az azért közel áll ehhez, illetve az itt említett elé vágó Puntos is súrolja ezt) illetve az életszerűséget nélkülöző (50x-es adag gyógyszer pl) "bizonyításokat azért illene azonnal leseperni az asztalról.Szerk: de persze ez mind csak spekuláció és szigorúan személyes magánvélemény. Ezt csak azért közlöm, mert anno egy itteni, hasonló véleményemre alapozva (ami mellesleg megegyezett azzal, amit valóban láttam és amiből a következtetéseket levontam) lehazugoztak egy kicsit hasonló ügy tárgyalásán, mikor a "felsőbb" osztály tagja ellen vallottam.
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
-
Szakbarbár
aktív tag
Tegnap este nem számoltam, de rengeteg olyan autóval találkoztam, amelynek az egyik lámpája nem világított. A legjobb az amikor ködlámpa plusz helyzetjelző kombinációval közlekednek. Eddig 6 év alatt egyszer égett ki az első lámpám menet közben, de 5 km után félreálltam kicserélni, mert zavart hogy nem úgy látok, mint előtte. Mondjuk nekem tovább tart megkeresni az izzókészletet és kiszállni a kocsiból, mint kicserélni és szerencsére nem kell szervizbe sem vinnem ez miatt.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
8th
addikt
Bűzlik ez az egész úgy ahogy van csak a vak nem látja. Drogtesztet nem is végeztek mert mint később kiderül annyira kevés vért vettek le tőle, hogy arra már egyszerűen nem volt elegendő az a vérmennyiség. Facca.
+
"A magyar felmenőkkel rendelkező tót milliomosnő védelmét az ország egyik legjobb ügyvédje, Novák Péter látja el, s megszerezte a védelemnek az ország talán legelismertebb műszaki szakértőjét, dr. Melegh Gábort. Utóbbinak kulcsszerep jutott. Ő volt az, aki korábban még összeférhetetlenség miatt visszautasította az áldozatok hozzátartozóit, de akkor, amikor a szlovák milliomosnő védelme kérte fel ugyanerre, már nem voltak ilyen aggályai. Szakelemzésében aztán kimutatta, hogy nem Rezesova, hanem a Fiat – már halott – sofőrje volt a hibás, hirtelen előzése miatt elkerülhetetlen volt a baleset, főleg, hogy Rezesovát még a szemközt közlekedő autók fényei is zavarták. Melegh betoppanása után az ügyben meghallgatott szakértők közül ketten korábbi álláspontjukkal szembehelyezkedtek, s Melegh “pártjára álltak”. Ezeket a szakvéleményeket a bíróság végül nem is vette figyelembe, ugyanis meg sem tudták magyarázni, miért is jutottak teljesen más végkövetkeztetésekre ugyanazokból az adatokból. Melegh véleményét, miszerint szinte elkerülhetetlen volt a baleset és a Fiat sofőrje is hibás volt, a Gödöllői Járásbíróság tanácsvezető bírája, Fülöp Ágnes elfogadta. Melegh és a bírónő nem mellesleg korábban közös könyvet írt Közlekedési büntetőjog címen."
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
biker
nagyúr
svédországban is ilyen, ha lemegy, 3-4mp és ott a vonat
De tetszik, FB-on már másodperceken múlt a katasztrófa
hát bocs, egy baleset múlt ezen, katasztrófa az ennél kicsit komolyabb dologElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Doze
aktív tag
Apám vasutas többször is kérdeztem már tőle hogy megy ez.
Ha nem pontos amit írok javítsatok ki....
Itt magyarban, a sorompó lezárását automatikusan végzi a biztosító berendezés. Úgy van kitalálva, hogy van egy térköz, és ha abba beér a vonat, a lámpa el kezd pirosan villogni, majd 5-10mp zár a sorompó, abból a célból ha valaki nem tud már megállni stb. A forgalmista ezt felülbírálhatja: de akkor töklevágásra számíthat.
Ha elhaladt a vonat, a sorompó előtt, akkor a forgalmistának manuálisan kell parancsot adnia, hogy nyíljon fel. Mivel már távolodik a vonat, csak a vonat elhaladását kell megvárnia, aztán nyithatja is.... azt meg a D55 domino tábláról látja. Ha valami oknál fogva nincs zárva a sorompó, akkor a mozdonyvezetőnek is rögtön leold a mozdony, a forgalmistának meg pilácsol tábla...
A hosszú várakozási idő, akkor fordul elő, ha lassan jön a vonat (teher) stb. Szal a térköz útját lassan teszi meg.... ha elhalad a sorompónál és pl, másik irányból jön egy másik vonat ami nemsokára belép a térközbe akkor 3-4 percre már nem szokta kinyitni a forgalmista a sorompót. Persze ha nagyon lusta ebből lehet 10-15perc is.... csak vasutas ne legyen a várakozók közt: mert már láttam egyszer hogy, mavox (az a kis kocka rádió ami az állomáson belüli kommunikációra való) bedumált a forgalmistának "ku*nyád mikor nyitod fel?! "
Ha meg valaki bennragad a sínen, az nyugodtan törjön ki az autóval, a sorompó karja hamar leesik pont az ilyen szituációk miatt, másrészt, azért ha valami barom nekimegy az nem vigye ki az egész berendezést, csak a karját....
Rosszabbik eset az ha a régi sorompó van... mert ahhoz minimum busz/kamion kell pl ilyen: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
jaj neám mán hogy a 21w kisüti valakinek a szemét.... azért túlzásokba ne essünk.... Főleg mikor indokolt
Ennyi erővel a szembejövő is kapcsolja le a lámpát..
De az az egész ködlámpa mizéria egy kötekedés, csak ilyen lapon lehessen már a tompítotton is kötekedni..
És nem használom állandóan, évente kb 10 nap mikor kell....
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
nem baj, hogy pont én vagyok a toleráns, mikor már mást az zavar hogy a háta mögött látja a belső visszapollantóba a másik autó lámpáját.
Ha kell akkor miért nem égne, az a ködzáró mikor indokolt?... engem nem zavar, sőt szerintem az autósok 90%-át sem. Akkinek nem tetszik az villogjon és leoltom...
Arról meg nem tehetek hogy a közlekedők 10%át már az zavarja ha egy másik autó is megy előtte, utána.... mert ha nem lápája, akkor miért nem tart jobbra, itt miért csak 60nal megy, ott meg miért siet annyira mikor csak 50nel lehet menni.
-
Reaper
őstag
Nekem az M3 kivezetőn szokott az ilyenektől elgurulni a gyógyszer, belső sáv 70, középső ugyanannyi, külső meg üres, hiába villogok, hogy izé, én azért mennnék légyszi, még rá is fékez a paraszt. Aztán jönnek a rosszalló pillantások amikor kimegyek a külsőbe, megelőzöm a gyökereket, és vissza a belsőbe.
Én nem bánom, ha valaki nem akar/mer/tud annyival menni, mint a megengedett, de akkor tegye ezt úgy, hogy másokat nem akadályoz. Amikor én csináltam a jogsit, nálunk volt olyan, akit a "forgalom akadályozásáért" húztak meg. Mondjuk nem engem
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Politika
- Iqos cigaretta
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Óra topik
- PlayStation 5
- 24 Hours of Le Mans
- További aktív témák...
- J55 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- i50 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- i53 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- Dahua PoE Switch PFS4218-16ET-240 managed rackbe szerelhető 16 portos switch
- Eaton 3S Szünetmentes Táp /// Új // Számla + Garancia