Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Beri #27395 üzenetére

    A kresz 25.§-a írja le, mi helyzet ezzel:
    25. § Haladás az úton

    (1) Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak, továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.

    Én itt lakom párszáz méterre, tudom milyen az a kanyar, és azt is tudom, a buszosok hogy közlekednek errefelé. Tételezzük fel tehát, hogy a kanyartól 50m-re áll egy kocsi, vagy fekszik egy elesett gyalogos, esetleg halad át az úton egy óvodás csoport. Ha a buszos 50-nel megy, és a jármű féktávolsága 65 méter ennél a sebességnél, akkor nem tud megállni és közéjük hajt, szerinted akkor is elsőbbsége volt? Csak mert ő a védett úton ment? Nem így működik a vezetés. Városban, be nem látható kanyarban nem szokás busszal úgy menni, hogy ha valami van a kanyar után, az ha meglátom már mindegy legyen. És a busz félrelökte a kocsit, kidöntött egy fát, és nekiment egy háznak. Mennyi szerinted egy ilyen busznak a féktávolsága 50 méternél?

    De erre válaszolnod se kell, ha megindoklod egy kresz szabály bemásolásával az általad leírtakat.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák